Ja!quote:
Zou wel kunnen ja, die hebben we in huis. Het is meer een emotioneel dan een praktisch probleem....quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:08 schreef Aure het volgende:
Is bijvoeden met zo'n hulpset niet een idee? Iemand van hier doet het ook zo dacht ik? Dan heb je hem aan de borst, maar krijgt hij ook wat extra binnen.
Wat deze wijze vrouw zegtquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:38 schreef Lemijn het volgende:
Rotgevoel moet dat zijn Tink, al is het onterecht want je doet echt alles wat kan. Ik zou zeggen: je hébt hem volledig aan de borst, zo volledig als met jouw borsten kan. En nu, na ziekte en met veel bewegen, mag er naast die borst een beetje bij..
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:39 schreef SQ het volgende:
Mijn schoonmoeder paste vandaag even op en maakte een flesje voor Goud. Alle melk die in de koelkast stond in 1 keer warm gemaaktdat was dus 2,5 voeding. Waarvan ik dus een flink deel door de gootsteen kan gooien.
En het zat nog wel in aparte flesjes
Heb je er vertrouwen in dat hij zijn lijntje weer zal vinden?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Zou wel kunnen ja, die hebben we in huis. Het is meer een emotioneel dan een praktisch probleem....
Ik moet even over mijn trots heen dat ik hem volledig aan de borst had. Dat is bij de oudste nooit gelukt, die heeft altijd bijvoeding gehad. Achteraf dacht ik dat dat kwam door onwetendheid van mijn kant, slecht advies van de lactatiekundige en van het consultatiebureau. Ik had zo gehoopt dat het bij dit kindje wel zou lukken. En na weken van aanmodderen met bijvoeding en slechte curves enzo had ik het eindelijk voor elkaar, het was me eindelijk gelukt. En dat ging ik volhouden tot zes maanden, want hij groeide.
En nu ga ik voor m'n gevoel zo ontzettend hard op m'n bek.
Oh shit zeg, kan gebeuren ja, maar wel klote. Hopelijk blijft het bij deze ene keer!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:39 schreef SQ het volgende:
Mijn schoonmoeder paste vandaag even op en maakte een flesje voor Goud. Alle melk die in de koelkast stond in 1 keer warm gemaaktdat was dus 2,5 voeding. Waarvan ik dus een flink deel door de gootsteen kan gooien.
En het zat nog wel in aparte flesjes
Ik weet nou in elk geval dat ik de volgende keer expliciete instructies moet achterlatenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:32 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh shit zeg, kan gebeuren ja, maar wel klote. Hopelijk blijft het bij deze ene keer!
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:38 schreef Lemijn het volgende:
Ik zou zeggen: je hébt hem volledig aan de borst, zo volledig als met jouw borsten kan.
Dat lijkt me wel hoor en als het wat is teruggelopen kun je het wel weer rechttrekken door F wat vaker aan te leggen als je terug bent.quote:Op donderdag 22 juli 2021 02:07 schreef Hilmo het volgende:
Even een vraagje, met een jaar oude baby die gemiddeld 3x overdag drinkt (ontbijt, lunch, einde van de middag en ff aftanken voor slapen gaan en dan snachts er nog bij) is de productie wel flexibel toch? Ben het al eens vergeten om te voeden omdat F ook niet echt actief vraagt en ik geef het op mijn verzoek meestal. Maar als ik eens weg ben, kan het voorkomen dat ik niet kan kolven. Volgens mij, bij mijn oudste, hield ik op met kolven op kantoor met 1 jaar en trok alles dat prima en bleef ik sochtends, savonds voeden tot 2 jaar zonder problemen. En opkrikken kan door vaker aanleggen toch ook altijd weer?
Ga in september een paar dagen weg zonder kind en moet dan wel kolven natuurlijk, anders komt dat niet goed maar dat wil ik eigenlijk bij sochtends en savonds houden, aangezien er met kolven al steeds minder en minder uitkomt.
Dat is inderdaad wel slim. De kinderarts wilde tot nu toe wekelijks en dan wat extra bij bijzonderheden/beperkte groei. Ga ik even overleggen, denk dat het best wat minder kan.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:52 schreef SQ het volgende:
Fijn tink! En wellicht helpt het jou om hem nu niet meer zo vaak te wegen? Groeien gaat, net als afvallenheel vaak in spurtjes en allerminst lineair, te vaak wegen kan vaak onzeker maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |