SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dit was er wel één die Ddm wel had geweten.quote:
Sorry, ik dacht dat je het niet door had. Ik wilde Melting eerst ook noemenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Dit is eng. Ik wilde dus ook een topic openen en had daar ook het woord "onnavolgbare" in staan.![]()
Maar dan bij Melting
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je het niet door had. Ik wilde Melting eerst ook noemen
Ik was te traag, geeft niet. Maar ik had "De onnavolgbare Melting draait"quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je het niet door had. Ik wilde Melting eerst ook noemen
Jij bent ook nog steeds happy together?quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik was te traag, geeft niet. Maar ik had "De onnavolgbare Melting draait"
Ik ben nog steeds 1 stuk jaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent ook nog steeds happy together?
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:57 schreef DJ11 het volgende:
Favoriete vakantiebestemming van Melting:
[ afbeelding ]
En ik me maar afvragen waarom iedereen achter me aanliep daar.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:57 schreef DJ11 het volgende:
Favoriete vakantiebestemming van Melting:
[ afbeelding ]
Dat lukt alleen daar.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waarom iedereen achter me aanliep daar.
Je bent daar volgbaarquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waarom iedereen achter me aanliep daar.
Snow Patrol kon ook, ja. Die schaar ik onder dezelfde noemer van vage Britse muziek.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Snow Patrol kon ook, ja. Die schaar ik onder dezelfde noemer van vage Britse muziek.
@peaceman zal blij zijn dit te horenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Snow Patrol kon ook, ja. Die schaar ik onder dezelfde noemer van vage Britse muziek.
(niet dat ik daar veel tegen heb, trouwens)
Hij weet het. Door hem ben ik Radiohead wel meer gaan waarderen trouwens.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
@:Peaceman zal blij zijn dit te horen
Dat is wel zo'n overdreven aanstellerquote:
Wat ik zo hoorde was dit wel een foute tekst.quote:
Een beetje hyper wel, ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is wel zo'n overdreven aansteller
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:19 schreef livelink het volgende:
Geef toe, jullie willen ook meezingen, toch?
Die bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar ik ken de tekst niet zo goed.
Alleen van het refrein wel.
Nog steeds geen idee, eerlijk gezegd.quote:
Ja hè? Goede Police coverband.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:32 schreef DJ11 het volgende:
Dat verklaart wel dat het klinkt als The Police
Mark heeft ook een aanstekelijke lach hier.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
Ik moest vandaag erg lachen om een filmpje van YT. Het was een hele aanstekelijke lach van een klein kind. Zo aanstekelijk dat ik vanzelf mee ging doen.
Preciesquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En dan zit je in je eentje te lachen, en je omgevind vraagt zich af waarom je zo lacht...... heb ik ook wel eens gehad met een filmpje......
Straks deze maar eens kijken......quote:
Lucien Witteveen en Sven van Veen.quote:
Een rondje carbidschieten is best leuk op je vakantie natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:42 schreef DJ11 het volgende:
Geen idee wat ze hier aan het doen zijn, maar het klinkt nog het meest als carbidschieten...
Ik vind het op dit tijdstip een beetje aso, eerlijk gezegd. Nog los van het feit dat het überhaupt niet mag.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Een rondje carbidschieten is best leuk op je vakantie natuurlijk.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Een rondje carbidschieten is best leuk op je vakantie natuurlijk.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:47 schreef DJ11 het volgende:
Dit is trouwens Earth, Wind & Fire - Boogie Wonderland
Ik had een glaasje rosé, maar die viel niet heel lekker.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:47 schreef Melting het volgende:
Even een offtopic vraagje.
Wat drinken jullie momenteel?
Cola Light met vanillesmaak, huismerk Jumbo. Prima te doen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:47 schreef Melting het volgende:
Even een offtopic vraagje.
Wat drinken jullie momenteel?
Zonde.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had een glaasje rosé, maar die viel niet heel lekker.
Ik heb mijn Kompel L 'or noir net op.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Cola Light met vanillesmaak, huismerk Jumbo. Prima te doen.
Straks nog een biertje, denk ik.Leffe Blond, misschien.
En jij?
Ja, maar het is zo slecht gevallen dat ik nu helemaal niks meer wil.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Zonde.
Je kan het ook beter bij bier houden.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het is zo slecht gevallen dat ik nu helemaal niks meer wil.
Mijn zoon las dit en wilde meteen thee.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon las dit en wilde meteen thee.
Iron Maiden-bierquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook lekker.
Ga nu aan deze:
[ afbeelding ]
quote:
No panic, ik ken Julio al heel lang en schrik niet meer van hem…quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de enge lach van Julio je niet heeft afgeschrikt.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Brenner pas?
Gerard De Vries - Het Spel Kaarten…
Dat is dan ook de parodie op dit nummer…quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:06 schreef DJ11 het volgende:
Dit is niet Giddy Up Go, maar het lijkt er wel op.
Ah zoquote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dan ook de parodie op dit nummer…
De versie van Paul de Leeuw is origineel wel van Gerard de Vries, die op zijn beurt weer bijna alles coverde van buitenlandse hits…quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En? Was het een mooie voorstelling?
Sound of music?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit was mijn kadootje van de kinderen
Goedenavond. Wat was de verrassing uiteindelijk?quote:
Yes!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat leuk! En deed Maria het goed?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar ik ben niet zo van John Lennon's songs…quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ehhhh.... heb je veel whiskey gedronken vanavond?
Ik denk dat je een leuke avond hebt gehad, zo te zien.quote:
het was fantastisch, Maria zong heel erg goed, het was dé Maria en ik vond het ook heel ontroerend.quote:
Komt door je nauwe betrokkenheid tijdens de keuze voor Maria…quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
het was fantastisch, Maria zong heel erg goed, het was dé Maria en ik vond het ook heel ontroerend.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt door je nauwe betrokkenheid tijdens de keuze voor Maria…
Begrijp ik!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het toen ook met Mary Poppins en Noortje Herlaar…
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Begrijp ik!
Francis van Broekhuizen deed het ook fantastisch als moeder overste, moest in het begin wel even schakelen dat ik nu niet naar de verraders keek
Kijk maar uit dat je niet per ongeluk Lionel Richie met All Night Long instart. Dan heb je een mooi probleem...quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou..... omdat je het zo lief zegt dan.![]()
Ik ga weer door tot 0.30.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet per ongeluk Lionel Richie met All Night Long instart. Dan heb je een mooi probleem...
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet per ongeluk Lionel Richie met All Night Long instart. Dan heb je een mooi probleem...
13 wekenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit zegt me echt helemaal niks.Hit geweest?
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wow.... echt nooit gehoord en nooit van gehoord.
Is dit Chris Rea, trouwens?
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zelfs op covers is hij nog naar huis aan het rijden
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zelfs op covers is hij nog naar huis aan het rijden
Op dit nummer?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:37 schreef zorro28 het volgende:
Er staat iemand hier vlak buiten heel gezellig te doen met een erg beperkte vocabulaire
Straalbezopen zeker?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:37 schreef zorro28 het volgende:
Er staat iemand hier vlak buiten heel gezellig te doen met een erg beperkte vocabulaire
jij hoorde de telefoon tijdens dat nummerquote:
Ah.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gebeurde in het vorige nummer.
Daar hoor je iemand bellen…
Bel je zo wel.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.
Ik dacht dat jij nog even ging bellen.
doe je dan wel de groeten aan ons ?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bel je zo wel.
Kom ik dan in de uitzending?
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bel je zo wel.
Kom ik dan in de uitzending?
Microfoon aanzetten en je telefoon op de speaker daarbij houden?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik dat zou moeten doen.
Zou wel leuk zijn.
Daar ben ik bang voor....quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Microfoon aanzetten en je telefoon op de speaker daarbij houden?
Als het niet rond gaat zingen dan…
En dan nog klagen…quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee gewoon kwaad. Alles is kut enzo.
Alles vind ik nogal overdreven.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee gewoon kwaad. Alles is kut enzo.
Je had me op tijd gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:43 schreef DJ11 het volgende:
Lionel Richie![]()
Maar het is niet All Night Long
Ja vertel dat aan hem. Ik hoor echt al 5 minuten niet anders dan 'fucking dit' en 'fucking dat'.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Alles vind ik nogal overdreven.
Veel is helemaal niet kut en zo........
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk het maar uit voor de volgende keer ik ga zo toch afhaken.
Kak in…
Toujour mensen!
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kak in…
Toujour mensen!
Welterusten. Ik stort ook een beetje in. En dit nummer helpt dan niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kak in…
Toujour mensen!
Dat is fucking vervelend wel.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja vertel dat aan hem. Ik hoor echt al 5 minuten niet anders dan 'fucking dit' en 'fucking dat'.
Je wil geen laatste dans?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten. Ik stort ook een beetje in. En dit nummer helpt dan niet.
dit is wel een hele langzame laatste dansquote:
Rennen dan!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:50 schreef just me het volgende:
[..]
dit is wel een hele langzame laatste dans
Nee, helemaal niet inderdaad. Als ik heel veel heb gedronken durf ik in gezelschap net een beetje mee te wiegen, maar verder niet.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet inderdaad. Als ik heel veel heb gedronken durf ik in gezelschap net een beetje mee te wiegen, maar verder niet.
en vroeger ook niet ?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet inderdaad. Als ik heel veel heb gedronken durf ik in gezelschap net een beetje mee te wiegen, maar verder niet.
Dan is het gewoon niet jouw dingquote:
Ik vind het wel leuk om naar te kijken. Dus daar doe ik het dan maar mee.quote:
Dat wilde ik bij dansles ook doen, maar daar was de dansleraar het niet mee eens.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om naar te kijken. Dus daar doe ik het dan maar mee.
Ik ben gewoon nooit op dansles gegaan. Dat was de makkelijkste oplossing.quote:Op zondag 11 juli 2021 00:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wilde ik bij dansles ook doen, maar daar was de dansleraar het niet mee eens.
Dus jij moest de dansvloer op, tegen wil en vooral geen dankquote:Op zondag 11 juli 2021 00:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wilde ik bij dansles ook doen, maar daar was de dansleraar het niet mee eens.
Ik had al lang spijt.quote:Op zondag 11 juli 2021 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nooit op dansles gegaan. Dat was de makkelijkste oplossing.
quote:Op zondag 11 juli 2021 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
Dus jij moest de dansvloer op, tegen wil en vooral geen dank
Ik moest erop. Van één bepaald nummer heb ik nog trauma's...quote:Op zondag 11 juli 2021 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nooit op dansles gegaan. Dat was de makkelijkste oplossing.
natuurlijk wil ik dan weten welk nummer dat wasquote:Op zondag 11 juli 2021 00:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik moest erop. Van één bepaald nummer heb ik nog trauma's...
Uiteraard zwijg ik daar overquote:Op zondag 11 juli 2021 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
natuurlijk wil ik dan weten welk nummer dat was
De Macarena?quote:Op zondag 11 juli 2021 00:08 schreef DJ11 het volgende:
Als het ooit op Radio 49 wordt gedraaid, ren ik gillend het topic uit
Dit is trouwens Roxette met Joyride.
Je begon waarschijnlijk wel eerder.quote:
Ik had niet anders van je verwachtquote:
Ook welterustenquote:Op zondag 11 juli 2021 00:15 schreef just me het volgende:
Mijn ogen vallen ook dicht... sorrywelterusten
Welterusten just mequote:Op zondag 11 juli 2021 00:15 schreef just me het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zondag 11 juli 2021 00:15 schreef just me het volgende:
Er is wel een remix die ik heel lekker vind en regelmatig draai. Maar kom er nu natuurlijk niet op.quote:Op zondag 11 juli 2021 00:16 schreef DJ11 het volgende:
Er is trouwens net een nieuwe remix uit, maar die mist de pit van het originele nummer. En is daarmee totaal overbodig.
Uit de tijd dat Duitsland nog won, in plaats van 0 punten van het publiek te krijgen.quote:
Ja, Duitse winnares een aantal jaar geleden.quote:
Ja.quote:Op zondag 11 juli 2021 00:28 schreef livelink het volgende:
Goodnight Melting. Je bent nu ook qua eindtijd weer helemaal terug![]()
Hield je het wel een beetje vol?
Goedemorgen MadMaster. Succes met je vaccin straks. Gelukkig hoeft dat niet nuchterquote:
Dank u!quote:Op zondag 11 juli 2021 08:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen MadMaster. Succes met je vaccin straks. Gelukkig hoeft dat niet nuchter
Het personeel moest duidelijk ook nog wat wennen dan.quote:Op zondag 11 juli 2021 08:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank u!
Ik heb mezelf net al weer geprikt (nuchter) en over 2 uur krijg ik er dus nog 1, ietsje dieper.
Het 'uit eten' moet overigens nog weer wat wennen, na het hoofdgerecht gisteren kwam ik er achter dat ik de beoogede begeleidende wijn was vergeten te bestellen...
Het lag niet aan hen, ze kwamen de drankbestelling opnemen en ik heb i.p.v. wijn gewoon weer een cola light besteld...quote:Op zondag 11 juli 2021 08:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Het personeel moest duidelijk ook nog wat wennen dan.
Het eten zal er vast niet minder door gesmaakt hebbenquote:Op zondag 11 juli 2021 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lag niet aan hen, ze kwamen de drankbestelling opnemen en ik heb i.p.v. wijn gewoon weer een cola light besteld...
De kinderen waren hier om 17.30 uur, tegelijkertijd kwam de pizzabezorger van de pizzeria waar we vroeger altijd gingen eten ! Daarna snel in de auto en uiteindelijk kwamen we in Scheveningen aan en daar was de musical The Sound of Music. Tijdens de pauze moesten we zoveel mogelijk blijven zitten maar ze hadden een pakketje besteld waar n klein flesje wijn inzat en kleine borrelhapjes. De voorstelling zelf was echt bijzonder mooi dus volop genotenquote:
Je had het in ieder geval goed qua gok vooraf en het is nog lekker dichtbij ook voor je.quote:Op zondag 11 juli 2021 09:43 schreef just me het volgende:
[..]
De kinderen waren hier om 17.30 uur, tegelijkertijd kwam de pizzabezorger van de pizzeria waar we vroeger altijd gingen eten ! Daarna snel in de auto en uiteindelijk kwamen we in Scheveningen aan en daar was de musical The Sound of Music. Tijdens de pauze moesten we zoveel mogelijk blijven zitten maar ze hadden een pakketje besteld waar n klein flesje wijn inzat en kleine borrelhapjes. De voorstelling zelf was echt bijzonder mooi dus volop genoten
Oh die hebben ze uiteindelijk toch maar weggestuurdquote:Op zondag 11 juli 2021 09:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had het in ieder geval goed qua gok vooraf en het is nog lekker dichtbij ook voor je.
Maar waarom moest die pizzabezorger nou ook mee? 🤔
Jep, als ze iets doen dan doen ze het goedquote:Op zondag 11 juli 2021 10:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah, ik zag op facebook dat een vriendin met haar puberdochter gisteren ook bij die musical was.
Je kinderen hadden er echt werk van gemaakt, leuk
quote:Op zondag 11 juli 2021 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Jij mocht in een gebouw... Ik mag in een veredelde tent.
Wat een rust zeg
SPOILER: dat met zon er op kan ik me voorstellen dat het heet wordtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Goedemorgen, je kan weer kijken, het is voorbij...quote:Op zondag 11 juli 2021 23:45 schreef livelink het volgende:
Ik kan niet naar strafschoppen kijken![]()
Zelfs als het niet NL is.
En wat mij betreft naar tevredenheid. Ik gunde het de Italianen meer.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemorgen, je kan weer kijken, het is voorbij...
Idem, ik gunde het vooral de Engelsen niet... 🏴🏴🏴quote:Op maandag 12 juli 2021 07:31 schreef livelink het volgende:
[..]
En wat mij betreft naar tevredenheid. Ik gunde het de Italianen meer.
Ja, dat ook. En ik heb ook altijd een zwak voor Mancini gehad.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem, ik gunde het vooral de Engelsen niet... 🏴🏴🏴
Ja, ik ook. Maar waarschijnlijk had al het thuispubliek dat gedaan. Dus dat vergeef ik ze maar.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:53 schreef just me het volgende:
Ik was wel voor Engeland, als steun voor mijn schoonzoon, maar ik heb me wel geërgerd aan het publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |