SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dit was er wel één die Ddm wel had geweten.quote:
Sorry, ik dacht dat je het niet door had. Ik wilde Melting eerst ook noemenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Dit is eng. Ik wilde dus ook een topic openen en had daar ook het woord "onnavolgbare" in staan.![]()
Maar dan bij Melting
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je het niet door had. Ik wilde Melting eerst ook noemen
Ik was te traag, geeft niet. Maar ik had "De onnavolgbare Melting draait"quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je het niet door had. Ik wilde Melting eerst ook noemen
Jij bent ook nog steeds happy together?quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik was te traag, geeft niet. Maar ik had "De onnavolgbare Melting draait"
Ik ben nog steeds 1 stuk jaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent ook nog steeds happy together?
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:57 schreef DJ11 het volgende:
Favoriete vakantiebestemming van Melting:
[ afbeelding ]
En ik me maar afvragen waarom iedereen achter me aanliep daar.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:57 schreef DJ11 het volgende:
Favoriete vakantiebestemming van Melting:
[ afbeelding ]
Dat lukt alleen daar.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waarom iedereen achter me aanliep daar.
Je bent daar volgbaarquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waarom iedereen achter me aanliep daar.
Snow Patrol kon ook, ja. Die schaar ik onder dezelfde noemer van vage Britse muziek.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Snow Patrol kon ook, ja. Die schaar ik onder dezelfde noemer van vage Britse muziek.
@peaceman zal blij zijn dit te horenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Snow Patrol kon ook, ja. Die schaar ik onder dezelfde noemer van vage Britse muziek.
(niet dat ik daar veel tegen heb, trouwens)
Hij weet het. Door hem ben ik Radiohead wel meer gaan waarderen trouwens.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
@:Peaceman zal blij zijn dit te horen
Dat is wel zo'n overdreven aanstellerquote:
Wat ik zo hoorde was dit wel een foute tekst.quote:
Een beetje hyper wel, ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is wel zo'n overdreven aansteller
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:19 schreef livelink het volgende:
Geef toe, jullie willen ook meezingen, toch?
Die bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar ik ken de tekst niet zo goed.
Alleen van het refrein wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |