met 1.87 en 84kg zou ik me echt skinny voelen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorgewoon een normaal postuur
[..]
Zitten er genoeg van op Tinder
Door diverse omstandigheden ben ik pas vrij laat met etenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hoor jij niet een uurtje te sporten op dit tijdstip?
Mijn moeder is morgen jarig dus ik kijk nog even! Meestal als je taart ophebt dan sport dat toch minderquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:27 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb al 2 dagen niet gesport
Ik hoop morgen een uurtje te kunnen knallen. Maar ook dat is onzeker!
Skinnyfat ouwe reusquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
met 1.87 en 84kg zou ik me echt skinny voelen.
Feliciteer haar namens mijquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn moeder is morgen jarig dus ik kijk nog even! Meestal als je taart ophebt dan sport dat toch minder
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:27 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb al 2 dagen niet gesport
Ik hoop morgen een uurtje te kunnen knallen. Maar ook dat is onzeker!
Dat is echt het aller slapste excuus ooit. Bovendien, er is toch niemand die je dwingt om die taart te eten?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn moeder is morgen jarig dus ik kijk nog even! Meestal als je taart ophebt dan sport dat toch minder
quote:
Ik uh..quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is echt het aller slapste excuus ooit. Bovendien, er is toch niemand die je dwingt om die taart te eten?
Vet zwijn.
Bedankt, ik voel me direct een stuk beterquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sorry. Ik wilde je niet zo confronteren.
Hier, neem een Mars.
Snelle koolhydraten, daar ga jij goed op kennelijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ik voel me direct een stuk beter
...actie was dit.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:53 schreef Oriente het volgende:
Wtf zegt hij nou op het einde, de laatste drie seconden, 'wat een ongelooflijke achterlijke ....'
Gelukkig laat jij je niet kennenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:40 schreef onlogisch het volgende:
@:AFCNiels slaat de plank een beetje mis.
quote:
Gebruik je alweer gewichten als je naar de sportschool gaat, of was je zolang afwezig dat dit nog steeds niet kan?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:40 schreef onlogisch het volgende:
@:AFCNiels slaat de plank een beetje mis.
Bedankt, nu kunnen we weer goed slapen vanavond nu dit dilemma uit de wereld is.quote:
Inmiddels squat ik 120kg makker. Op mijn leeftijd moet je het rustig opbouwenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gebruik je alweer gewichten als je naar de sportschool gaat, of was je zolang afwezig dat dit nog steeds niet kan?
Nog geen gewichten dus?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inmiddels squat ik 120kg makker. Op mijn leeftijd moet je het rustig opbouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |