quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:51 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ja, ondertussen was een vrouw 5 meter verder op lege flessen aan het weggooien
Ja het zijn wel amateurs, bij elke aanslag gaat er wel iets fout, nu ook weer bij Peter Rquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:40 schreef NoXia het volgende:
Vandaag begonnen met De Jacht op de Mocro-Maffia op Videoland. Bizar om te zien dat er tijdens verschillende liquidaties zoveel fout is gegaan eigenlijk. Veel klungeligheid en slechte wapens die gebruikt worden die vaak weigeren.En dan die kroongetuige Tony de G. Man man man. Midden op de dag een vluchtauto in de fik willen steken maar geen aansteker op zak hebben.
Vervolgens wel gezien worden door verschillende getuigen.
Haha, nee. Auto is blijven staan inclusief wapens.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ken deze zaak niet, maar heeft hij toen iemand anders om een vuurtje gevraagd?
Ergens wel geruststellend dat het lastig is om mensen te vinden die er routine in hebben.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:52 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ja het zijn wel amateurs, bij elke aanslag gaat er wel iets fout
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je snapt weer eens helemaal geen drol van waar je op reageert. Wat ben je toch ook een stakker, eigenlijk.
nee het gaat hier in dit topic niet over jou en jouw zielige soresquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt het aan mij, maar ik snap die mensen niet.
Net als dat ik die mensen niet snapte die langs de snelweg gingen klappen voor de MH17 slachtoffers.
Ik begrijp het gewoon niet.
Je kent die mensen niet, die mensen kennen jou niet.
Begrijp me niet verkeerd, het is vreselijk wat er gebeurd is, maar uiteindelijk beïnvloedt het mijn leven 0,0.
Als de buurman zijn been breekt heb ik er meer last van.
Nou dat kan dus niet waar zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt het aan mij, maar ik snap die mensen niet. Net als dat ik die mensen niet snapte die langs de snelweg gingen klappen voor de MH17 slachtoffers.
Ik begrijp het gewoon niet. Je kent die mensen niet, die mensen kennen jou niet. Begrijp me niet verkeerd, het is vreselijk wat er gebeurd is, maar uiteindelijk beïnvloedt het mijn leven 0,0. Als de buurman zijn been breekt heb ik er meer last van.
Dat geeft een hoop vertrouwen als ze straks de EBI gaan bestormenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:52 schreef NoXia het volgende:
[..]
Haha, nee. Auto is blijven staan inclusief wapens.
Echt hé. Was overigens wel de tak van Caloh Wagoh (die "motorclub"). Die liquideren in opdracht van Ridouan Taghi.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat geeft een hoop vertrouwen als ze straks de EBI gaan bestormen![]()
Ik ga binnenkort toch nog even wat extra snacks insloan![]()
[ afbeelding ]
Zoals gezegd, je mist het punt totaal. Ik had niet anders verwacht van je.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
nee het gaat hier in dit topic niet over jou en jouw zielige sores
Dat staat er toch helemaal niet man.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:04 schreef Werkperd het volgende:
Het leger wordt ingezet:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ge-leidsedwarsstraat
https://werkenbij.telegraaf.nl.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:04 schreef Werkperd het volgende:
Het leger wordt ingezet:
"Kijk, dit deed ik vroeger met mijn Vespa ook altijd"quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk trouwens niet dat ze dit keer nog met vluchtauto's gaan werken. Kom je niet goed mee door het verkeer ed. Ik verwacht dat ze dit keer zorgen dat ze zich op de motor uit de voeten maken.
[ afbeelding ]
Hij is voor PSV.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
zou Sjon een leuk leven hebben denk je?
Straks gaan ze Ridouan uit de verkeerde gevangenis proberen te bevrijdenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:52 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ja het zijn wel amateurs, bij elke aanslag gaat er wel iets fout, nu ook weer bij Peter R
Dat wil die advocaat.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:04 schreef Werkperd het volgende:
Het leger wordt ingezet:
In de rape scene.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:29 schreef TLC het volgende:
Steeds als ze beginnen over een Pool en een Rotterdammer klinkt dat als het begin van een mop
Rustig aan kampioen. Probeerde ook eens in de honderd jaar sarcastisch te zijn. Snap dat je een beetje stoer probeert te doen voor al de nice ladies hier maar de volgende keer zet ik je wel weer op je plek. Voor deze keer vergeef ik het je.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat staat er toch helemaal niet man.
Maar serieus, als jij altijd op dit niveau begrijpend leest en daar je vage theorieën op baseert, dan begin ik die kronkels in je kop wel te begrijpen. Mijn hemel wat een treurnis
Wel om terroristen aan te pakken..quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat wil die advocaat.
Maar het leger is helemaal niet getraind om gevaarlijke situaties met criminelen aan te pakken. Echt weer van dat domme gebrul.
Als er sprake is van een algehele bedreiging richting een zenderstation met alle personeel erin dan kan er wel sprake zijn van terrorisme ja. Bestrijding van terrorisme valt wel onder een tak van de defensie.quote:
Niemand gelooft dit.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:42 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Rustig aan kampioen. Probeerde ook eens in de honderd jaar sarcastisch te zijn. Snap dat je een beetje stoer probeert te doen voor al de nice ladies hier maar de volgende keer zet ik je wel weer op je plek. Voor deze keer vergeef ik het je.
Sinds wanneer heb jij de functie om voor mensen te spreken? Je begint nu wel erg te zweven. Even je poten aan de grond houden aub.quote:
Een paard heeft benen dacht ik.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:49 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij de functie om voor mensen te spreken? Je begint nu wel erg te zweven. Even je poten aan de grond houden aub.
Terrorisme heeft een politiek of religieus doel. Dat zijn mensen die heel anders functioneren dan criminelen die alles uit financieel gewin en zelfbehoud doen.quote:
Ik ben willy en gij renequote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij is voor PSV.
Onderliggend lijden.
Maatschappelijke ondermijning is ook gewoon een doel van terrorisme. Op het moment dat je de journalistiek aanvalt (als je de aanval op Peter R zo ziet, tenminste) en wilt bepalen wat er wel of niet uitgezonden wordt, lijkt me dat aan de orde.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Terrorisme heeft een politiek of religieus doel. Dat zijn mensen die heel anders functioneren dan criminelen die alles uit financieel gewin en zelfbehoud doen.
Misschien wordt het eens hoog tijd dat de definitie van terrorisme eens wordt aangepast want een georganiseerd misdaadgroep die bedrijven en personeel bedreigt en moordaanslagen pleegt valt naar mij weten niet meer onder simpele crime delicten.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Terrorisme heeft een politiek of religieus doel. Dat zijn mensen die heel anders functioneren dan criminelen die alles uit financieel gewin en zelfbehoud doen.
Defensie bestaat niet alleen uit een leger maar heeft ook speciale eenheden die ingezet kunnen worden in terrorismebestrijding. Ze werken samen met de politie. Ik zie geen verschil tussen terroristische en georganiseerd misdaad groepen die met zware wapens in staat is om alles te doen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maatschappelijke ondermijning is ook gewoon een doel van terrorisme. Op het moment dat je de journalistiek aanvalt (als je de aanval op Peter R zo ziet, tenminste) en wilt bepalen wat er wel of niet uitgezonden wordt, lijkt me dat aan de orde.
De definitie van terrorisme beperken tot religie of politiek is wat mij betreft wel wat beperkt.
Ben het wel met je eens dat het leger niets te zoeken heeft in het straatbeeld in dit soort situaties, trouwens. Want daar zijn ze inderdaad niet op getraind.
Ja, dat is georganiseerde misdaad. Hebben een heel ander doel dan terroristen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:59 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Misschien wordt het eens hoog tijd dat de definitie van terrorisme eens wordt aangepast want een georganiseerd misdaadgroep die bedrijven en personeel bedreigt en moordaanslagen pleegt valt naar mij weten niet meer onder simpele crime delicten.
Ben je blind. Ben toch van mening dat de definitie niet klopt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, dat is georganiseerde misdaad. Hebben een heel ander doel dan terroristen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar het leger is helemaal niet getraind om gevaarlijke situaties met criminelen aan te pakken. Echt weer van dat domme gebrul.
Je weet weer eens niet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:02 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Defensie bestaat niet alleen uit een leger maar heeft ook speciale eenheden die ingezet kunnen worden in terrorismebestrijding. Ze werken samen met de politie. Ik zie geen verschil tussen terroristische en georganiseerd misdaad groepen die met zware wapens in staat is om alles te doen.
Ja en onder wie valt de marechaussee? Is de defensie erbij betrokken als de AOE optreedt of niet?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je weet weer eens niet waar je het over hebt.
De regiopolitie en de marechaussee werken al samen in de AOE en de Unit Interventie. Dat is een halve legereenheid en die maakt geen onderscheid in het type gevaarlijke gek dat ze willen oppakken. Terroristen, zware misdadigers. Dat is de unit die in Nederland wordt ingezet bij dit soort situaties en geloof maar dat die nu ook standby zijn.
Ze doen alleen geen bewaking van tv-studios. Ze hebben wel snipers trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |