Ja precies, sinds zaterdag wordt er weer fors minder getest dus dat moeten we komende dagen wel terugzienquote:Op maandag 12 juli 2021 15:26 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Laten we het hopen, al zal er nog wel iets volgen. Goed nieuws is dat deze cijfers nog zonder de aangescherpte maatregelen zijn, en ik verwacht daar ook wel een serieuze impact van.
Hopen dat dit doorzet de komende dagen, het voelt al best als een opluchting om 2 dagen op rij serieuze dalingen te zien.
Dat verwacht ik, en dit weekend zijn er in ieder geval geen massale binnenfeesten geweest waar iedereen elkaar heeft kunnen besmetten. Het zou mij niets verbazen als we eind deze week echt serieus dalen.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies, sinds zaterdag wordt er weer fors minder getest dus dat moeten we komende dagen wel terugzien
Ik begrijp wat je zegt, het groeide zo exponentieel de laatste tijd dat het net zo goed veel hoger had kunnen zijn nu. Dat dat juist niet zo is is geruststellend te noemen, een mooie dalende trend nu. Hopelijk zet dit door, dan hebben we het mooi gedaan.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:33 schreef GereDathan het volgende:
Nu nog een prikkenteller die met 200k+ omhoog gaat en dan hebben we eigenlijk best wel een lekker dagje!
Weet niet hoe het bij jullie is, maar ik voelde net een soort van spanning van mij afglijden. Spanning voor wederom een dikke stijging en meer ellende, ik ben blij dat dat vooralsnog achterwege is gebleven.
Jammer, ik hoopte dat ze inmiddels weer bij waren, maar kennelijk niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:10 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Hier en daar toch berichten dat er storingen zijn. Er is zoveel data dat niet alles goed doorgepompt wordt helaas.
[ twitter ]
was gekkenhuis afgelopen dagen. Maar geen storimgen gehadquote:Op maandag 12 juli 2021 16:10 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Hier en daar toch berichten dat er storingen zijn. Er is zoveel data dat niet alles goed doorgepompt wordt helaas.
[ twitter ]
Manmanman, qua ICT zou iedereen zich toch gewoon dagelijks moeten kunnen laten testen. Wat is dit voor kansloze shit danquote:Op maandag 12 juli 2021 16:10 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[ twitter ]
Er staat niks over storingen op het Dashboard.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:10 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[ twitter ]
Je bent zo beroemd dat ze jou nog perse een keertje daar wilde testen?quote:Op maandag 12 juli 2021 17:22 schreef GereDathan het volgende:
En geloof het of niet, er geen test of vaccinatie meer vereist voor Phantasialand vanaf heden![]()
Lekker voor niks laten peuren grrrrr
Ik las het na de test pas haha.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je bent zo beroemd dat ze jou nog perse een keertje daar wilde testen?![]()
Ha ha goedzoquote:Op maandag 12 juli 2021 17:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik las het na de test pas haha.
Maar de TvT dames en heren verveelden zich toch, dus goede daad gedaan
Nou, ik heb een levendige phantasie, maar daar kan ik me niks bij voorstellen.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:22 schreef GereDathan het volgende:
En geloof het of niet, er geen test of vaccinatie meer vereist voor Phantasialand vanaf heden![]()
Lekker voor niks laten peuren grrrrr
quote:Op maandag 12 juli 2021 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, ik heb een levendige phantasie, maar daar kan ik me niks bij voorstellen.
Heb ergens gelezen dat de besmetting -> klachten maar 4 dagen is. Dat zou ook die hele snelle toename verklaren, maar ook beter, want hoe eerder je ziek wordt, hoe sneller je thuis blijft, dus minder mensen besmet.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:56 schreef magrec het volgende:
Een bekende vanmij is positief, binnen 96 uur na mogelijke besmetting al meteen klachten en een thuistest die geen twijfel geeft. Zou binnenkort ook 2e prik krijgen. Lekkere variant dit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |