abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200295534
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 02:12 schreef Repentless het volgende:

[..]

Voor wie was het ongeluk dodelijk? Bestuurder/inzittende(n) van de auto die op jullie knalde of de bestuurder naast jou? Dat laatste lijkt me niet waarschijnlijk aangezien de auto er aan jouw kant in knalde, maar goed.
Bestuurder van de andere wagen.

Maar goed, ik keek net even in de krant zie ik staan foto Peter massaal geliked, ;(
https://www.ad.nl/show/zo(...)al-geliket~a41d410c/

Wat een vreemde kop
  zaterdag 10 juli 2021 @ 09:22:41 #92
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_200295542
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 09:18 schreef Dazalbest het volgende:
Tuurlijk de familie hoeft niks te delen. Maar als je weet dat heel het land op informatie wacht dan snap je zelf toch ook dat mensen gaan reageren en nog meer afvragen wanneer je zo'n 'nietszeggende' foto plaatst.

Prachtig plaatje hoor, maar wat zegt dat nu? Wat is het doel?

En nee ze hoeven niks en mogen dit doen..... maar het is niet raar dat mensen daardoor met nog meer vragen zitten.....
Godverdomme :')

Zijn vader, grote voorbeeld, ligt te vechten voor zijn leven en gaat wellicht sterven. Hij post een foto waarin symbool staat hoeveel hij van zijn vader houdt en opneem steunt.

“Betekenisloze foto” _O-

Ook BN-ers zijn gewoon mensen he, met menselijke emoties, rechten, en behoeftes.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_200295548
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 09:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Er zijn plannen om zoiets in Vlissingen neer te zetten
Ja klopt.
pi_200295566
quote:
Tuurlijk de familie hoeft niks te delen. Maar als je weet dat heel het land op informatie wacht dan snap je zelf toch ook dat mensen gaan reageren en nog meer afvragen wanneer je zo'n 'nietszeggende' foto plaatst.

En nee ze hoeven niks en mogen dit doen..... maar het is niet raar dat mensen daardoor met nog meer vragen zitten.....
Hij zal er wel mee willen zeggen dat hij zijn vader mist en er veel van houdt. Lijkt me niet zo heel vreemd.
  zaterdag 10 juli 2021 @ 09:25:50 #95
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_200295571
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 09:22 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

“Betekenisloze foto” _O-

Ja. Bedoelt ie:
- kiek mij 's met m'n pa
- yes! Hij is uit coma, het gaat de goeie kant op
- oh noes, nog steeds in coma
- Kek leren jasje heh?
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 10 juli 2021 @ 09:27:20 #96
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_200295580
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 09:22 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Godverdomme :')

Zijn vader, grote voorbeeld, ligt te vechten voor zijn leven en gaat wellicht sterven. Hij post een foto waarin symbool staat hoeveel hij van zijn vader houdt en opneem steunt.

“Betekenisloze foto” _O-

Ook BN-ers zijn gewoon mensen he, met menselijke emoties, rechten, en behoeftes.
Tuurlijk snap ik ook. Zelf heb ik ook geen problemen met de foto.... maar ik snap dat mensen daar dan weer met vraagtekens op reageren..... kijk hoe alle media daar weer op af vliegen als zijnde 'nieuws'.... terwijl dat het dus niet is....

Misschien drukte ik het ook niet duidelijk uit wat ik eigenlijk bedoel... :@
  Spellchecker zaterdag 10 juli 2021 @ 09:27:30 #97
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200295582
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 08:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Haha dat dacht ik ook in eerste instantie. Zal wel iets van onbegrijpelijke kunst zijn.
Het gaat helemaal niet omhoog. Alleen opzij ....
  zaterdag 10 juli 2021 @ 09:28:39 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200295592
quote:

Weet je wie er ook op informatie wacht?
De opdrachtgever.

Ik snap niet waar je vandaan haalt dat er op een of andere manier een soort van recht op meer informatie zou zijn, puur omdat iedereen er op zit te wachten.

Het gaat niemand wat aan, en zijn zoon mag posten wat hij wil, ongeacht of dat betekent dat het wel of juist niet goed gaat met zijn vader, maar dat het gros die foto niet kan lezen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker zaterdag 10 juli 2021 @ 09:30:57 #99
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200295613
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 08:33 schreef matthijst het volgende:

Als die zoon zo graag tweet kan ie toch ook wat meer loslaten over de status van Peter?
Hij heeft niet een auto-ongeluk gehad ofzo.
Er is een moordpoging op hem gedaan in opdracht van criminelen.
  zaterdag 10 juli 2021 @ 09:32:19 #100
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_200295631
Rustig mensen ik ben het er mee eens dat dit verder prima is....

Ik zeg alleen dat het begrijpelijk is dat mensen steeds met vragen zitten en dit uiten, zeker als de media zoiets ook als nieuws gaan brengen....

En tuurlijk is het beter ivm onderzoek zo min mogelijk naar buiten te brengen, snap ik ook allemaal!

Ik zei niet betekenisloze foto.....
Maar nietszeggende als in het plaatsen ervan op dit moment in deze situatie terwijl de media het dus wel als'nieuws' brengen....
  zaterdag 10 juli 2021 @ 09:35:58 #101
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_200295679
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 08:33 schreef matthijst het volgende:

[..]

Oh, hij lacht alweer, je ziet er niks meer van ^O^

Als die zoon zo graag tweet kan ie toch ook wat meer loslaten over de status van Peter?
Vergeet je abbo op de roddelbladen niet te verlengen. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 10 juli 2021 @ 09:36:31 #102
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200295685
Na de gezamelijke verbondenheid wordt de sfeer na drie dagen wat meer edgy en snibbiger.

Jammer.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  zaterdag 10 juli 2021 @ 09:37:04 #103
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_200295697
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 09:30 schreef maily het volgende:

[..]

Hij heeft niet een auto-ongeluk gehad ofzo.
Er is een moordpoging op hem gedaan in opdracht van criminelen.
Aanname. Het heeft er alle schijn van ja, bewijs is er nog niet, alleen indirect.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_200295801
quote:

Jezus christus wat ben jij een misselijkmakend figuur zeg. Onvoorstelbaar.

Die gozer post gewoon een foto van zijn vader waar hij zoveel van houdt. Wil laten zien hoe trots hij op hem is.

Zeg jij “nietszeggende foto” omdat het voor jou geen nieuwswaarde zou hebben :r
pi_200295864
Al zou de familie helemaal niet meer laten weten hoe het met Peter gaat, hun goed recht. Voor hen is het hun man, vader, vriend etc. Dat hij een BN'er is, maakt helemaal niets uit. Die jongen plaatst een prachtige foto van hem en zijn vader. Om dan gelijk weer te beginnen met speculeren over de toestand van Peter vind ik echt beneden alle peil.
pi_200295898
Gaan we weer hoor. Ik blijf me verbazen over het feit dat sommigen van mening zijn dat ze “recht” hebben op nieuws.

Wat willen ze, een live cam op het bed van Peter waarbij de arts ieder uur de medische stats doorgeeft? |:)
Alius aliud dicit
pi_200295906
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 10:00 schreef Mrmime het volgende:
Gaan we weer hoor. Ik blijf me verbazen over het feit dat sommigen van mening zijn dat ze “recht” hebben op nieuws.

Wat willen ze, een live cam op het bed van Peter waarbij de arts ieder uur de medische stats doorgeeft? |:)
Ik ben bang van wel.
pi_200295929
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 09:37 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]

Aanname. Het heeft er alle schijn van ja, bewijs is er nog niet, alleen indirect.
Indirect bewijs dat hij voor zn knarretje geschoten is?

De beste man ligt met een schotwond in zn harses in levensgevaar in het ziekenhuis. Hoezo indirect bewijs?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 10 juli 2021 @ 10:05:16 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200295934
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 10:00 schreef Mrmime het volgende:

Ja, en dan de mening/conclusie/diagnose van de arts ook nog ter discussie stellen, onderbouwd door YouTube filmpjes van iemand die een half jaar geneeskunde heeft gestudeerd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200295936
Oh, we zijn weer aan het overspannen doen omdat mensen wat informatie willen.

Direct ook de kaart 'willen jullie dan een livestream?' :')

Het lijkt me niet meer dan menselijk dat veel mensen op informatie zitten te wachten, en dat het lang duurt is dan ook gewoon een terechte klacht. Niet dat er dan direct iets met die 'klacht' moet gebeuren, of dat het iemands 'schuld' is, het duurt gewoon lang.
pi_200295980
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 10:05 schreef Scrummie het volgende:
Oh, we zijn weer aan het overspannen doen omdat mensen wat informatie willen.

Direct ook de kaart 'willen jullie dan een livestream?' :')

Het lijkt me niet meer dan menselijk dat veel mensen op informatie zitten te wachten, en dat het lang duurt is dan ook gewoon een terechte klacht. Niet dat er dan direct iets met die 'klacht' moet gebeuren, of dat het iemands 'schuld' is, het duurt gewoon lang.
Tja, op basis van alle speculaties over hoeveel kogels, waar ze zitten, of hij wel/niet hersendood is, of hij wel/niet een kasplantje is etc. kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat het meer een vorm van ramptoerisme is dan oprechte interesse/bezorgdheid.
pi_200296009
Met stijgende verbazing lees ik de posts van bepaalde users die een zoon, wiens vader in het hoofd geschoten is, gaan vertellen hoe hij met de informatievoorziening moet omgaan puur zodat hun nieuwsgierigheid bevredigd kan worden. Walgelijk.
pi_200296010
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 10:10 schreef SilverEyes het volgende:

[..]

Tja, op basis van alle speculaties over hoeveel kogels, waar ze zitten, of hij wel/niet hersendood is, of hij wel/niet een kasplantje is etc. kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat het meer een vorm van ramptoerisme is dan oprechte interesse/bezorgdheid.
Uiteraard heb je wel twee uitersten, maar niet iedereen die zit te wachten op informatie doet dat vanuit dat oogpunt. Begrijp me niet verkeerd, van dat gespeculeer hou ik ook niet van hoor.
  zaterdag 10 juli 2021 @ 10:16:29 #114
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_200296024
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 10:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Indirect bewijs dat hij voor zn knarretje geschoten is?

De beste man ligt met een schotwond in zn harses in levensgevaar in het ziekenhuis. Hoezo indirect bewijs?
Nee, dat het uit de hoek van zware jongens komt. Nogmaals, ja dat heeft er alle schijn van, maar voorlopig is daar geen hard bewijs voor, althans niet openbaar.
  zaterdag 10 juli 2021 @ 10:16:51 #115
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200296030
  zaterdag 10 juli 2021 @ 10:19:14 #116
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200296052
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 10:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Uiteraard heb je wel twee uitersten, maar niet iedereen die zit te wachten op informatie doet dat vanuit dat oogpunt. Begrijp me niet verkeerd, van dat gespeculeer hou ik ook niet van hoor.
Dit, maar als je wakker wordt en even het AD opent en er staat letterlijk: zoon deelt foto van Peter en hemzelf.

dan is mijn eerste reactie: wat fijn!
Maar dan is het een oude foto, ik vind dat misleidend vanuit het AD.
  zaterdag 10 juli 2021 @ 10:19:50 #117
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_200296056
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 10:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit, maar als je wakker wordt en even het AD opent en er staat letterlijk: zoon deelt foto van Peter en hemzelf.

dan is mijn eerste reactie: wat fijn!
Maar dan is het een oude foto, ik vind dat misleidend vanuit het AD.
AD en misleidend, tjonge, dat verwacht je ook niet. :')
  zaterdag 10 juli 2021 @ 10:21:22 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200296078
Het enige nieuws hier was post 1 van topic 1 en toen was het voor de meesten al geen nieuws meer, we zitten nu aan #25 dus voor nieuws lijkt me dit niet het juiste topic, hooguit voor nieuwe inzichten.
  zaterdag 10 juli 2021 @ 10:25:52 #119
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200296119
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 10:21 schreef Tarado het volgende:
Het enige nieuws hier was post 1 van topic 1 en toen was het voor de meesten al geen nieuws meer, we zitten nu aan #25 dus voor nieuws lijkt me dit niet het juiste topic, hooguit voor nieuwe inzichten.
Dat je als Fok!er jezelf op de hoogte kunt stellen hoe een gymzaal er van binnen uitziet.
pi_200296122
Gezien het feit dat de familie gebruik maakt van het recht op privacy en weinig informatie deelt, zou dat een signaal kunnen zijn om iets te doen aan je eigen mentale staat van nieuwsgierigheid: je laat het voor wat het is en gaat je met andere dingen bezighouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')