Kan, hoeft niet. Wellicht heeft de familie er nu baat bij om dat niet te doen en dat lijkt me iets belangrijker dan de behoefte van jan en alleman aan nieuws.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Oh, hij lacht alweer, je ziet er niks meer van
Als die zoon zo graag tweet kan ie toch ook wat meer loslaten over de status van Peter?
Echt hequote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie kijken een sporthal in eh op die foto.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:48 schreef maily het volgende:
[..]Waarom niet? Op de vloer zie je ook strepen van een gymzaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Noorwegen hebben ze geen zwaar bewaakte rechtszalen nodig daar doen ze het gewoon in een gymzmaal.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:06 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Waarom niet? Op de vloer zie je ook strepen van een gymzaal
Neem het ze niet kwalijk, zo vaak zien Fok!kers die niet van binnenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie kijken een sporthal in eh op die foto.
Misschien heeft Peter ooit bij familie aangegeven, mocht er ooit iets met mij gebeuren, dan wil ik niet dat er teveel in de media komt, hou het zoveel mogelijk privé....quote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Oh, hij lacht alweer, je ziet er niks meer van
Als die zoon zo graag tweet kan ie toch ook wat meer loslaten over de status van Peter?
Pay per viewquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zozo, en nog een verklaring als tweet en dat is het wel. Tis allemaal wat.
Zou er eigenlijk een livestream moeten zijn inderdaad.
Ik vrees dat er een hoop mensen nog gaan kijken ookquote:
Post zelf in topic #25quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Kan, hoeft niet. Wellicht heeft de familie er nu baat bij om dat niet te doen en dat lijkt me iets belangrijker dan de behoefte van jan en alleman aan nieuws.
Er zijn plannen om zoiets in Vlissingen neer te zettenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In Noorwegen doen ze dat wel. Waarom hier niet?
[ afbeelding ]
Ze gaande bunker verplaatsen van Osdorp naar Lelystad. Misschien kunnen ze er dan ook wel een nieuwe zwaarbewaakte vesting voor zware criminelen naast zetten.
Ongegrijpelijke kunst in een gymzaal of een klimwand. Ik denk toch het laatste hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Haha dat dacht ik ook in eerste instantie. Zal wel iets van onbegrijpelijke kunst zijn.
Een Gymzaal?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn plannen om zoiets in Vlissingen neer te zetten
Joh zeur niet. Mijn wekker ging om 5.10. Legitieme reden om dingen over het hoofd te zien.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ongegrijpelijke kunst in een gymzaal of een klimwand. Ik denk toch het laatste hoor.
Bestuurder van de andere wagen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 02:12 schreef Repentless het volgende:
[..]
Voor wie was het ongeluk dodelijk? Bestuurder/inzittende(n) van de auto die op jullie knalde of de bestuurder naast jou? Dat laatste lijkt me niet waarschijnlijk aangezien de auto er aan jouw kant in knalde, maar goed.
Godverdommequote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:18 schreef Dazalbest het volgende:
Tuurlijk de familie hoeft niks te delen. Maar als je weet dat heel het land op informatie wacht dan snap je zelf toch ook dat mensen gaan reageren en nog meer afvragen wanneer je zo'n 'nietszeggende' foto plaatst.
Prachtig plaatje hoor, maar wat zegt dat nu? Wat is het doel?
En nee ze hoeven niks en mogen dit doen..... maar het is niet raar dat mensen daardoor met nog meer vragen zitten.....
Ja klopt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn plannen om zoiets in Vlissingen neer te zetten
Hij zal er wel mee willen zeggen dat hij zijn vader mist en er veel van houdt. Lijkt me niet zo heel vreemd.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:18 schreef Dazalbest het volgende:
Tuurlijk de familie hoeft niks te delen. Maar als je weet dat heel het land op informatie wacht dan snap je zelf toch ook dat mensen gaan reageren en nog meer afvragen wanneer je zo'n 'nietszeggende' foto plaatst.
En nee ze hoeven niks en mogen dit doen..... maar het is niet raar dat mensen daardoor met nog meer vragen zitten.....
Ja. Bedoelt ie:quote:
Tuurlijk snap ik ook. Zelf heb ik ook geen problemen met de foto.... maar ik snap dat mensen daar dan weer met vraagtekens op reageren..... kijk hoe alle media daar weer op af vliegen als zijnde 'nieuws'.... terwijl dat het dus niet is....quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Godverdomme
Zijn vader, grote voorbeeld, ligt te vechten voor zijn leven en gaat wellicht sterven. Hij post een foto waarin symbool staat hoeveel hij van zijn vader houdt en opneem steunt.
“Betekenisloze foto”
Ook BN-ers zijn gewoon mensen he, met menselijke emoties, rechten, en behoeftes.
Het gaat helemaal niet omhoog. Alleen opzij ....quote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Haha dat dacht ik ook in eerste instantie. Zal wel iets van onbegrijpelijke kunst zijn.
Weet je wie er ook op informatie wacht?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:18 schreef Dazalbest het volgende:
Hij heeft niet een auto-ongeluk gehad ofzo.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:33 schreef matthijst het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |