abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 september 2023 @ 23:29:39 #201
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_210800884
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 11:02 schreef Chea49 het volgende:
Ik ben een van de weinige die deze serie kennelijk volgt dus zinloos er nog verslag van te gaan doen. :W
Ik kijk ook! Ik neem de 'before the 90 days' altijd op :s)
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_210803449
Ik neem voortaan ALLES op want als je ziet hoeveel uitzendingen over diverse stellen er bestaan op TLC dan word je er soms gek van! :|W
TLC: donderdag: 20.30 uur 90 Day fiancé.
21.30 uur 90 Day fiancé: the other way.
22.30 uur 90 Day fiancé: the last resort.
vrijdag: 20.30 uur 90 Day fiancé: before the 90 days.
22.30 uur 90 Day fiancé: the single life.
zaterdag: 19.00 uur 90 Day fiancé UK.
22.00 uur 90 Day fiancé: love in paradise.
zondag: 20.00 uur 90 Day fiancé: pillow talk.

Kan dus erg verwarrend zijn hier allemaal verslag van uit te brengen. Ik reageer dus alleen nog maar op wat er hier geschreven wordt door anderen. Deze zender zit nu eenmaal in mijn pakket en ben niet van plan om te gaan betalen voor extra zenders. ;)
  zondag 1 oktober 2023 @ 14:16:22 #203
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_210804904
En dan heb je nog, pillow talk van before the 90 days en pillow talk the other way en van love in paradise O+
pi_210812878
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 14:16 schreef scrub_nurse het volgende:
En dan heb je nog, pillow talk van before the 90 days en pillow talk the other way en van love in paradise O+
Die ben ik inderdaad vergeten, kun je nagaan hoe verwarrend die uitzendingen allemaal zijn. :|W
  maandag 2 oktober 2023 @ 15:23:29 #205
16715 Mylene
*schatje*
pi_210814185
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 10:50 schreef Chea49 het volgende:
Ik neem voortaan ALLES op want als je ziet hoeveel uitzendingen over diverse stellen er bestaan op TLC dan word je er soms gek van! :|W

Kan dus erg verwarrend zijn hier allemaal verslag van uit te brengen. Ik reageer dus alleen nog maar op wat er hier geschreven wordt door anderen. Deze zender zit nu eenmaal in mijn pakket en ben niet van plan om te gaan betalen voor extra zenders. ;)
Ik kijk enkel via discovery+ zonder reclame, daar is denk ik nog meer dan wat op tv wordt uitgezonden.

The Family Chantal zit op 4 seizoenen, het vijfde komt eraan.

pi_210815620
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 10:50 schreef Chea49 het volgende:

Ik volg het ook en dank je hartelijk voor wanneer de programma's op tv komen, ik kijk gewoon alleen tv en heb dus nu net alle series op opnemen gezet.
India, ga er na toe!
pi_210862682
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 18:32 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

[..]
Ik volg het ook en dank je hartelijk voor wanneer de programma's op tv komen, ik kijk gewoon alleen tv en heb dus nu net alle series op opnemen gezet.
Post 204 ook ff lezen, staan nog 2 series op die ik vergeten was. ;) ^O^
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:53:48 #208
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210863718
Ik ga vanavond proberen de last Resort te kijken
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_210876260
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga vanavond proberen de last Resort te kijken
Was deze keer best wel triest allemaal. :'( Behalve voor Angela die weer eens de grofste bek had, wat een ordinair mens is dat toch. :r
pi_210953852
Zijn ballen bijna in de fik🔥
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:23:33 #211
16715 Mylene
*schatje*
pi_210958755
Ik heb 90 Day Fiancé UK nu via discovery+ helemaal afgekeken. Ik weet niet of alles op televisie is uitgezonden. Om die reden zeg ik maar niets.

Ik begin nu pas met het laatste seizoen van Before the 90 Days, eerste 2 aflevering gezien met die dove en donkere man gecatfisht. Last Resort heb ik helemaal nog niet gezien.
pi_210959038
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 20:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zijn ballen bijna in de fik🔥
Dat kan nog een heleboel ellende geven straks als al die kerels naar een striptent gaan. Waarom ze ook naar die verslaafde van striptenten luisteren mag Joost weten, ze zijn daar om hun relatie te lijmen. Ook al heeft 1 van hen de mooiste vrouw die je je maar kunt bedenken, hij blijft maar zoeken naar andere vrouwen. Onbegrijpelijk! :D :(
pi_211189198
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:23 schreef Mylene het volgende:
Ik heb 90 Day Fiancé UK nu via discovery+ helemaal afgekeken. Ik weet niet of alles op televisie is uitgezonden. Om die reden zeg ik maar niets.

Ik begin nu pas met het laatste seizoen van Before the 90 Days, eerste 2 aflevering gezien met die dove en donkere man gecatfisht. Last Resort heb ik helemaal nog niet gezien.
Het is ook moeilijk hier verslag van te doen. Er zijn -tig uitzendingen met diverse kandidaten of terugblikken op.....
Ik stop dus maar met opmerkingen want voor je het weet verraad je een en ander wat door de ander nog niet gezien is.
  zondag 5 november 2023 @ 06:34:32 #214
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_211198590
90 day fiance (zonder extratje) is ook weer gestart, mooi want de rest zijn of klaar, of bijna klaar
pi_211198774
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 12:35 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Het is ook moeilijk hier verslag van te doen. Er zijn -tig uitzendingen met diverse kandidaten of terugblikken op.....
Ik stop dus maar met opmerkingen want voor je het weet verraad je een en ander wat door de ander nog niet gezien is.
Ik lees hier eigenlijk ook niet mee, omdat we zo achterlopen met kijken. Hebben net het hele seizoen met die dove man gekeken. The last resort, met die nederlander en uk nog niks van gezien. Krijgen de opnames niet bijgekeken met zoveel afleveringen en nog andere dingen die we volgen.
pi_211198841
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 08:31 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ik lees hier eigenlijk ook niet mee, omdat we zo achterlopen met kijken. Hebben net het hele seizoen met die dove man gekeken. The last resort, met die nederlander en uk nog niks van gezien. Krijgen de opnames niet bijgekeken met zoveel afleveringen en nog andere dingen die we volgen.
90 Day Fiancé (met die dove man) is net afgelopen. Dat wil zeggen, op de laatste vrijdag van oktober is de laatste tell all uitgezonden en er is net een nieuwe 90 Day Fiancé gestart. Voor deze reeks ben je dus bij. The other way (met de Nederlandse dame) loopt nog. The last resort is denk ik afgelopen. Ik weet het niet zeker, want ik heb niet gekeken en ben dat ook niet van plan. Pillow talk sla ik steevast over.

Er is gewoon geen tijd om ergens naar uit te kijken, want er draait voortdurend iets.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_211199388
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 08:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
90 Day Fiancé (met die dove man) is net afgelopen. Dat wil zeggen, op de laatste vrijdag van oktober is de laatste tell all uitgezonden en er is net een nieuwe 90 Day Fiancé gestart. Voor deze reeks ben je dus bij. The other way (met de Nederlandse dame) loopt nog. The last resort is denk ik afgelopen. Ik weet het niet zeker, want ik heb niet gekeken en ben dat ook niet van plan. Pillow talk sla ik steevast over.

Er is gewoon geen tijd om ergens naar uit te kijken, want er draait voortdurend iets.
Ohja, die laatste aflevering hebben we kort na de uitzending bekeken. Maar voelde alsof we heel erg achter liepen omdat we de andete afleverngen bijna elke avond daarvoor in de week (weken) hadden gekeken. We kijken maar een uur samdn tv in de avond meestal
  zondag 5 november 2023 @ 11:18:04 #218
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_211199767
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 08:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

The last resort loopt nog. We hebben net gezien hoe Asuelu naar de striptent is geweest en Jovi de volgende dag tijdens een kater ruziet met Yara, volgende week kondigt Kalani aan dat ze van hem wil scheiden en verklapt Ed dat Jovi strippers in zijn telefoon heeft staan.

90 Day Fiancé UK is nu zover dat Kadie met haar Mexicaan gaat trouwen en je bij de voorbereidingen bent, de Schot en zijn Kazakhstaanse bitchen tijdens een diner over de dochter en volgens mij kondigt dat maffe stel bestaande uit "I love you Chicken" en dat grauwkijkende meisje aan dat ze zwanger van hem is.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_211199797
Oh is er s2 van 90 day UK ja?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_211200295
quote:
2s.gif Op zondag 5 november 2023 11:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
The last resort loopt nog. We hebben net gezien hoe Asuelu naar de striptent is geweest en Jovi de volgende dag tijdens een kater ruziet met Yara, volgende week kondigt Kalani aan dat ze van hem wil scheiden en verklapt Ed dat Jovi strippers in zijn telefoon heeft staan.
Eh, ik dacht dat Kalani en Asuelu al uit elkaar waren? Jemig.

Wat is die Jovi toch ook een sukkel. Ik vind Yara een erg leuke vrouw die beter verdient.

quote:
90 Day Fiancé UK is nu zover dat Kadie met haar Mexicaan gaat trouwen en je bij de voorbereidingen bent, de Schot en zijn Kazakhstaanse bitchen tijdens een diner over de dochter en volgens mij kondigt dat maffe stel bestaande uit "I love you Chicken" en dat grauwkijkende meisje aan dat ze zwanger van hem is.
Wordt UK nou op tv uitgezonden eigenlijk?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 5 november 2023 @ 12:30:23 #221
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_211200381
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 12:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zijn ze ook, maar in de op TV uitgezonden afl. nog niet.

quote:
Wat is die Jovi toch ook een sukkel. Ik vind Yara een erg leuke vrouw die beter verdient.
True. Snap haar beslissing om een huisje in Europa te willen kopen in hindsight wel. Bovendien doet-ie dus geen moeite om een baan dichterbij huis te krijgen en verwacht hij dat zij fulltime voor haar kind zorgt en er moet dus nog een tweede bij :')

quote:
Yes :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_211211470
quote:
0s.gif [b]Op zondag 5 november 2023 12:22 schreef Claudia_x het volg

Jovi is een viezerik en houdt totaal geen rekening met zijn vrouw. Heeft hij de mooiste vrouw als echtgenote en kan hij het nog niet laten naar stripclubs te gaan. Ook anderen sleept hij daarin mee en om de mannen uit te nodigen om naar een stripclub te gaan terwijl ze daar zijn om hun relaties onder de loep te nemen zegt alles over die verschrikkelijk lelijke narcist! :r En dan ook nog verlangen dat zijn vrouw weer zwanger moet raken terwijl hij amper thuis is en áls hij dan thuis is alleen maar uit wil gaan. Walgelijke gast. :(
Als ik haar was dan ging ik weg bij die gast en kocht ik in het land van herkomst een woning en ging me focussen op een carričre als fotomodel. *O*
pi_211270222
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 12:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[..]
:Y
Kalani eindelijk een trap onder de kont van dat uit de kluit gewassen kind van een Asuelu. Nu nog die zielepoot van een Jovi, dus Yara GO FOR IT GIRL. En Ed, die ook al denkt God?s gift te zijn, kan beter weer alleen gaan wonen met zijn goedkope grappen waar alleen hijzelf om kan lachen. Zijn misselijke lachje met gesloten ogen en brede nek waar geen begin en geen einde aan lijkt te zitten. :r :r :r :r
Nu blijkt dat elke kerel een slapjanus is en een zeer slecht voorbeeld voor mannen in dit geval, is het me maar weer eens duidelijk. Maar weinig mannen zijn blij met hun partner, óók al is zij zo mooi als een kristallen glas. Uiteindelijk zullen ze allemaal alleen achterblijven en denken dat ze alle vrouwen kunnen krijgen. Geen erg in dat dat alleen maar bepaalde vrouwen zijn die het toch al niet zo nauw nemen. ^p^

[ Bericht 17% gewijzigd door Chea49 op 12-11-2023 11:13:50 ]
pi_211347156
Cleo en Christian zijn uit elkaar. Dat was eigenlijk wel te verwachten. Of ben ik te cynisch?

bron

Ik heb voor het eerst Pillow Talk gekeken. Eigenlijk best wel leuk. Andrei voor wie ik een zwak heb die commentaar geeft op iemand uit zijn thuisland Moldavië en de situatie daar. Op Justin dus, bijnaam voor Igor. Ik zag het niet aankomen dat Nikki eerst een man was. Die bovenbenen van haar lijken door de bilvergroting ook niet helemaal aan te sluiten. Het lijkt wel of er zeker 5 cm tussen zit. Heel apart.

Dynamisch duo Jasmine en Gino. Ze zoekt wel het randje op.

En tegen beter weten in toch Last Resort gaan kijken. Ik wilde het niet doen omdat het zo uitgemolken wordt. Met name Angela en Michael, en Big Ed ook wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 19-11-2023 13:05:27 ]
pi_211347360
Welk seizoen zitten ze nou eigenlijk van de OG, je hebt zoveel van die programma's dat wij het niet meer kunnen volgen?

Dus niet UK niet Island etc
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')