Ik kijk ook! Ik neem de 'before the 90 days' altijd opquote:Op zaterdag 30 september 2023 11:02 schreef Chea49 het volgende:
Ik ben een van de weinige die deze serie kennelijk volgt dus zinloos er nog verslag van te gaan doen.
Die ben ik inderdaad vergeten, kun je nagaan hoe verwarrend die uitzendingen allemaal zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:16 schreef scrub_nurse het volgende:
En dan heb je nog, pillow talk van before the 90 days en pillow talk the other way en van love in paradise
Ik kijk enkel via discovery+ zonder reclame, daar is denk ik nog meer dan wat op tv wordt uitgezonden.quote:Op zondag 1 oktober 2023 10:50 schreef Chea49 het volgende:
Ik neem voortaan ALLES op want als je ziet hoeveel uitzendingen over diverse stellen er bestaan op TLC dan word je er soms gek van!![]()
TLC: donderdag: 20.30 uur 90 Day fiancé.
21.30 uur 90 Day fiancé: the other way.
22.30 uur 90 Day fiancé: the last resort.
vrijdag: 20.30 uur 90 Day fiancé: before the 90 days.
22.30 uur 90 Day fiancé: the single life.
zaterdag: 19.00 uur 90 Day fiancé UK.
22.00 uur 90 Day fiancé: love in paradise.
zondag: 20.00 uur 90 Day fiancé: pillow talk.
Kan dus erg verwarrend zijn hier allemaal verslag van uit te brengen. Ik reageer dus alleen nog maar op wat er hier geschreven wordt door anderen. Deze zender zit nu eenmaal in mijn pakket en ben niet van plan om te gaan betalen voor extra zenders.
Ik volg het ook en dank je hartelijk voor wanneer de programma's op tv komen, ik kijk gewoon alleen tv en heb dus nu net alle series op opnemen gezet.quote:Op zondag 1 oktober 2023 10:50 schreef Chea49 het volgende:
Ik neem voortaan ALLES op want als je ziet hoeveel uitzendingen over diverse stellen er bestaan op TLC dan word je er soms gek van!![]()
TLC: donderdag: 20.30 uur 90 Day fiancé.
21.30 uur 90 Day fiancé: the other way.
22.30 uur 90 Day fiancé: the last resort.
vrijdag: 20.30 uur 90 Day fiancé: before the 90 days.
22.30 uur 90 Day fiancé: the single life.
zaterdag: 19.00 uur 90 Day fiancé UK.
22.00 uur 90 Day fiancé: love in paradise.
zondag: 20.00 uur 90 Day fiancé: pillow talk.
Kan dus erg verwarrend zijn hier allemaal verslag van uit te brengen. Ik reageer dus alleen nog maar op wat er hier geschreven wordt door anderen. Deze zender zit nu eenmaal in mijn pakket en ben niet van plan om te gaan betalen voor extra zenders.
Post 204 ook ff lezen, staan nog 2 series op die ik vergeten was.quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:32 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Ik volg het ook en dank je hartelijk voor wanneer de programma's op tv komen, ik kijk gewoon alleen tv en heb dus nu net alle series op opnemen gezet.
Was deze keer best wel triest allemaal.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga vanavond proberen de last Resort te kijken
Dat kan nog een heleboel ellende geven straks als al die kerels naar een striptent gaan. Waarom ze ook naar die verslaafde van striptenten luisteren mag Joost weten, ze zijn daar om hun relatie te lijmen. Ook al heeft 1 van hen de mooiste vrouw die je je maar kunt bedenken, hij blijft maar zoeken naar andere vrouwen. Onbegrijpelijk!quote:
Het is ook moeilijk hier verslag van te doen. Er zijn -tig uitzendingen met diverse kandidaten of terugblikken op.....quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:23 schreef Mylene het volgende:
Ik heb 90 Day Fiancé UK nu via discovery+ helemaal afgekeken. Ik weet niet of alles op televisie is uitgezonden. Om die reden zeg ik maar niets.
Ik begin nu pas met het laatste seizoen van Before the 90 Days, eerste 2 aflevering gezien met die dove en donkere man gecatfisht. Last Resort heb ik helemaal nog niet gezien.
Ik lees hier eigenlijk ook niet mee, omdat we zo achterlopen met kijken. Hebben net het hele seizoen met die dove man gekeken. The last resort, met die nederlander en uk nog niks van gezien. Krijgen de opnames niet bijgekeken met zoveel afleveringen en nog andere dingen die we volgen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk hier verslag van te doen. Er zijn -tig uitzendingen met diverse kandidaten of terugblikken op.....
Ik stop dus maar met opmerkingen want voor je het weet verraad je een en ander wat door de ander nog niet gezien is.
90 Day Fiancé (met die dove man) is net afgelopen. Dat wil zeggen, op de laatste vrijdag van oktober is de laatste tell all uitgezonden en er is net een nieuwe 90 Day Fiancé gestart. Voor deze reeks ben je dus bij. The other way (met de Nederlandse dame) loopt nog. The last resort is denk ik afgelopen. Ik weet het niet zeker, want ik heb niet gekeken en ben dat ook niet van plan. Pillow talk sla ik steevast over.quote:Op zondag 5 november 2023 08:31 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ik lees hier eigenlijk ook niet mee, omdat we zo achterlopen met kijken. Hebben net het hele seizoen met die dove man gekeken. The last resort, met die nederlander en uk nog niks van gezien. Krijgen de opnames niet bijgekeken met zoveel afleveringen en nog andere dingen die we volgen.
Ohja, die laatste aflevering hebben we kort na de uitzending bekeken. Maar voelde alsof we heel erg achter liepen omdat we de andete afleverngen bijna elke avond daarvoor in de week (weken) hadden gekeken. We kijken maar een uur samdn tv in de avond meestalquote:Op zondag 5 november 2023 08:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
90 Day Fiancé (met die dove man) is net afgelopen. Dat wil zeggen, op de laatste vrijdag van oktober is de laatste tell all uitgezonden en er is net een nieuwe 90 Day Fiancé gestart. Voor deze reeks ben je dus bij. The other way (met de Nederlandse dame) loopt nog. The last resort is denk ik afgelopen. Ik weet het niet zeker, want ik heb niet gekeken en ben dat ook niet van plan. Pillow talk sla ik steevast over.
Er is gewoon geen tijd om ergens naar uit te kijken, want er draait voortdurend iets.
The last resort loopt nog. We hebben net gezien hoe Asuelu naar de striptent is geweest en Jovi de volgende dag tijdens een kater ruziet met Yara, volgende week kondigt Kalani aan dat ze van hem wil scheiden en verklapt Ed dat Jovi strippers in zijn telefoon heeft staan.quote:Op zondag 5 november 2023 08:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
90 Day Fiancé (met die dove man) is net afgelopen. Dat wil zeggen, op de laatste vrijdag van oktober is de laatste tell all uitgezonden en er is net een nieuwe 90 Day Fiancé gestart. Voor deze reeks ben je dus bij. The other way (met de Nederlandse dame) loopt nog. The last resort is denk ik afgelopen. Ik weet het niet zeker, want ik heb niet gekeken en ben dat ook niet van plan. Pillow talk sla ik steevast over.
Er is gewoon geen tijd om ergens naar uit te kijken, want er draait voortdurend iets.
Eh, ik dacht dat Kalani en Asuelu al uit elkaar waren? Jemig.quote:Op zondag 5 november 2023 11:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
The last resort loopt nog. We hebben net gezien hoe Asuelu naar de striptent is geweest en Jovi de volgende dag tijdens een kater ruziet met Yara, volgende week kondigt Kalani aan dat ze van hem wil scheiden en verklapt Ed dat Jovi strippers in zijn telefoon heeft staan.
Wordt UK nou op tv uitgezonden eigenlijk?quote:90 Day Fiancé UK is nu zover dat Kadie met haar Mexicaan gaat trouwen en je bij de voorbereidingen bent, de Schot en zijn Kazakhstaanse bitchen tijdens een diner over de dochter en volgens mij kondigt dat maffe stel bestaande uit "I love you Chicken" en dat grauwkijkende meisje aan dat ze zwanger van hem is.
Zijn ze ook, maar in de op TV uitgezonden afl. nog niet.quote:Op zondag 5 november 2023 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eh, ik dacht dat Kalani en Asuelu al uit elkaar waren? Jemig.
True. Snap haar beslissing om een huisje in Europa te willen kopen in hindsight wel. Bovendien doet-ie dus geen moeite om een baan dichterbij huis te krijgen en verwacht hij dat zij fulltime voor haar kind zorgt en er moet dus nog een tweede bijquote:Wat is die Jovi toch ook een sukkel. Ik vind Yara een erg leuke vrouw die beter verdient.
Yesquote:Wordt UK nou op tv uitgezonden eigenlijk?
Jovi is een viezerik en houdt totaal geen rekening met zijn vrouw. Heeft hij de mooiste vrouw als echtgenote en kan hij het nog niet laten naar stripclubs te gaan. Ook anderen sleept hij daarin mee en om de mannen uit te nodigen om naar een stripclub te gaan terwijl ze daar zijn om hun relaties onder de loep te nemen zegt alles over die verschrikkelijk lelijke narcist!quote:[b]Op zondag 5 november 2023 12:22 schreef Claudia_x het volg
Wat is die Jovi toch ook een sukkel. Ik vind Yara een erg leuke vrouw die beter verdient.
quote:Op zondag 5 november 2023 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eh, ik dacht dat Kalani en Asuelu al uit elkaar waren? Jemig.
Wat is die Jovi toch ook een sukkel. Ik vind Yara een erg leuke vrouw die beter verdient.
[..]
Wordt UK nou op tv uitgezonden eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |