Ik kijk ook! Ik neem de 'before the 90 days' altijd opquote:Op zaterdag 30 september 2023 11:02 schreef Chea49 het volgende:
Ik ben een van de weinige die deze serie kennelijk volgt dus zinloos er nog verslag van te gaan doen.
Die ben ik inderdaad vergeten, kun je nagaan hoe verwarrend die uitzendingen allemaal zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:16 schreef scrub_nurse het volgende:
En dan heb je nog, pillow talk van before the 90 days en pillow talk the other way en van love in paradise
Ik kijk enkel via discovery+ zonder reclame, daar is denk ik nog meer dan wat op tv wordt uitgezonden.quote:Op zondag 1 oktober 2023 10:50 schreef Chea49 het volgende:
Ik neem voortaan ALLES op want als je ziet hoeveel uitzendingen over diverse stellen er bestaan op TLC dan word je er soms gek van!![]()
TLC: donderdag: 20.30 uur 90 Day fiancé.
21.30 uur 90 Day fiancé: the other way.
22.30 uur 90 Day fiancé: the last resort.
vrijdag: 20.30 uur 90 Day fiancé: before the 90 days.
22.30 uur 90 Day fiancé: the single life.
zaterdag: 19.00 uur 90 Day fiancé UK.
22.00 uur 90 Day fiancé: love in paradise.
zondag: 20.00 uur 90 Day fiancé: pillow talk.
Kan dus erg verwarrend zijn hier allemaal verslag van uit te brengen. Ik reageer dus alleen nog maar op wat er hier geschreven wordt door anderen. Deze zender zit nu eenmaal in mijn pakket en ben niet van plan om te gaan betalen voor extra zenders.
Ik volg het ook en dank je hartelijk voor wanneer de programma's op tv komen, ik kijk gewoon alleen tv en heb dus nu net alle series op opnemen gezet.quote:Op zondag 1 oktober 2023 10:50 schreef Chea49 het volgende:
Ik neem voortaan ALLES op want als je ziet hoeveel uitzendingen over diverse stellen er bestaan op TLC dan word je er soms gek van!![]()
TLC: donderdag: 20.30 uur 90 Day fiancé.
21.30 uur 90 Day fiancé: the other way.
22.30 uur 90 Day fiancé: the last resort.
vrijdag: 20.30 uur 90 Day fiancé: before the 90 days.
22.30 uur 90 Day fiancé: the single life.
zaterdag: 19.00 uur 90 Day fiancé UK.
22.00 uur 90 Day fiancé: love in paradise.
zondag: 20.00 uur 90 Day fiancé: pillow talk.
Kan dus erg verwarrend zijn hier allemaal verslag van uit te brengen. Ik reageer dus alleen nog maar op wat er hier geschreven wordt door anderen. Deze zender zit nu eenmaal in mijn pakket en ben niet van plan om te gaan betalen voor extra zenders.
Post 204 ook ff lezen, staan nog 2 series op die ik vergeten was.quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:32 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Ik volg het ook en dank je hartelijk voor wanneer de programma's op tv komen, ik kijk gewoon alleen tv en heb dus nu net alle series op opnemen gezet.
Was deze keer best wel triest allemaal.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga vanavond proberen de last Resort te kijken
Dat kan nog een heleboel ellende geven straks als al die kerels naar een striptent gaan. Waarom ze ook naar die verslaafde van striptenten luisteren mag Joost weten, ze zijn daar om hun relatie te lijmen. Ook al heeft 1 van hen de mooiste vrouw die je je maar kunt bedenken, hij blijft maar zoeken naar andere vrouwen. Onbegrijpelijk!quote:
Het is ook moeilijk hier verslag van te doen. Er zijn -tig uitzendingen met diverse kandidaten of terugblikken op.....quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:23 schreef Mylene het volgende:
Ik heb 90 Day Fiancé UK nu via discovery+ helemaal afgekeken. Ik weet niet of alles op televisie is uitgezonden. Om die reden zeg ik maar niets.
Ik begin nu pas met het laatste seizoen van Before the 90 Days, eerste 2 aflevering gezien met die dove en donkere man gecatfisht. Last Resort heb ik helemaal nog niet gezien.
Ik lees hier eigenlijk ook niet mee, omdat we zo achterlopen met kijken. Hebben net het hele seizoen met die dove man gekeken. The last resort, met die nederlander en uk nog niks van gezien. Krijgen de opnames niet bijgekeken met zoveel afleveringen en nog andere dingen die we volgen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk hier verslag van te doen. Er zijn -tig uitzendingen met diverse kandidaten of terugblikken op.....
Ik stop dus maar met opmerkingen want voor je het weet verraad je een en ander wat door de ander nog niet gezien is.
90 Day Fiancé (met die dove man) is net afgelopen. Dat wil zeggen, op de laatste vrijdag van oktober is de laatste tell all uitgezonden en er is net een nieuwe 90 Day Fiancé gestart. Voor deze reeks ben je dus bij. The other way (met de Nederlandse dame) loopt nog. The last resort is denk ik afgelopen. Ik weet het niet zeker, want ik heb niet gekeken en ben dat ook niet van plan. Pillow talk sla ik steevast over.quote:Op zondag 5 november 2023 08:31 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ik lees hier eigenlijk ook niet mee, omdat we zo achterlopen met kijken. Hebben net het hele seizoen met die dove man gekeken. The last resort, met die nederlander en uk nog niks van gezien. Krijgen de opnames niet bijgekeken met zoveel afleveringen en nog andere dingen die we volgen.
Ohja, die laatste aflevering hebben we kort na de uitzending bekeken. Maar voelde alsof we heel erg achter liepen omdat we de andete afleverngen bijna elke avond daarvoor in de week (weken) hadden gekeken. We kijken maar een uur samdn tv in de avond meestalquote:Op zondag 5 november 2023 08:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
90 Day Fiancé (met die dove man) is net afgelopen. Dat wil zeggen, op de laatste vrijdag van oktober is de laatste tell all uitgezonden en er is net een nieuwe 90 Day Fiancé gestart. Voor deze reeks ben je dus bij. The other way (met de Nederlandse dame) loopt nog. The last resort is denk ik afgelopen. Ik weet het niet zeker, want ik heb niet gekeken en ben dat ook niet van plan. Pillow talk sla ik steevast over.
Er is gewoon geen tijd om ergens naar uit te kijken, want er draait voortdurend iets.
The last resort loopt nog. We hebben net gezien hoe Asuelu naar de striptent is geweest en Jovi de volgende dag tijdens een kater ruziet met Yara, volgende week kondigt Kalani aan dat ze van hem wil scheiden en verklapt Ed dat Jovi strippers in zijn telefoon heeft staan.quote:Op zondag 5 november 2023 08:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
90 Day Fiancé (met die dove man) is net afgelopen. Dat wil zeggen, op de laatste vrijdag van oktober is de laatste tell all uitgezonden en er is net een nieuwe 90 Day Fiancé gestart. Voor deze reeks ben je dus bij. The other way (met de Nederlandse dame) loopt nog. The last resort is denk ik afgelopen. Ik weet het niet zeker, want ik heb niet gekeken en ben dat ook niet van plan. Pillow talk sla ik steevast over.
Er is gewoon geen tijd om ergens naar uit te kijken, want er draait voortdurend iets.
Eh, ik dacht dat Kalani en Asuelu al uit elkaar waren? Jemig.quote:Op zondag 5 november 2023 11:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
The last resort loopt nog. We hebben net gezien hoe Asuelu naar de striptent is geweest en Jovi de volgende dag tijdens een kater ruziet met Yara, volgende week kondigt Kalani aan dat ze van hem wil scheiden en verklapt Ed dat Jovi strippers in zijn telefoon heeft staan.
Wordt UK nou op tv uitgezonden eigenlijk?quote:90 Day Fiancé UK is nu zover dat Kadie met haar Mexicaan gaat trouwen en je bij de voorbereidingen bent, de Schot en zijn Kazakhstaanse bitchen tijdens een diner over de dochter en volgens mij kondigt dat maffe stel bestaande uit "I love you Chicken" en dat grauwkijkende meisje aan dat ze zwanger van hem is.
Zijn ze ook, maar in de op TV uitgezonden afl. nog niet.quote:Op zondag 5 november 2023 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eh, ik dacht dat Kalani en Asuelu al uit elkaar waren? Jemig.
True. Snap haar beslissing om een huisje in Europa te willen kopen in hindsight wel. Bovendien doet-ie dus geen moeite om een baan dichterbij huis te krijgen en verwacht hij dat zij fulltime voor haar kind zorgt en er moet dus nog een tweede bijquote:Wat is die Jovi toch ook een sukkel. Ik vind Yara een erg leuke vrouw die beter verdient.
Yesquote:Wordt UK nou op tv uitgezonden eigenlijk?
Jovi is een viezerik en houdt totaal geen rekening met zijn vrouw. Heeft hij de mooiste vrouw als echtgenote en kan hij het nog niet laten naar stripclubs te gaan. Ook anderen sleept hij daarin mee en om de mannen uit te nodigen om naar een stripclub te gaan terwijl ze daar zijn om hun relaties onder de loep te nemen zegt alles over die verschrikkelijk lelijke narcist!quote:[b]Op zondag 5 november 2023 12:22 schreef Claudia_x het volg
Wat is die Jovi toch ook een sukkel. Ik vind Yara een erg leuke vrouw die beter verdient.
quote:Op zondag 5 november 2023 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eh, ik dacht dat Kalani en Asuelu al uit elkaar waren? Jemig.
Wat is die Jovi toch ook een sukkel. Ik vind Yara een erg leuke vrouw die beter verdient.
[..]
Wordt UK nou op tv uitgezonden eigenlijk?
Seizoen 10, inmiddels 3 afleveringen van gezien met aansluitend een Pillow Talk die volgt na de reguliere uitzending. In ieder geval via Discovery+. Iedere vrijdag.quote:Op zondag 19 november 2023 13:11 schreef Elan het volgende:
Welk seizoen zitten ze nou eigenlijk van de OG, je hebt zoveel van die programma's dat wij het niet meer kunnen volgen?
Dus niet UK niet Island etc
Ah ff kijken thx. We kunnen ineens nog maar 2 dagen terug kijken bij Ziggo dus moeten sowieso opletten wat wanneer komt.quote:Op zondag 19 november 2023 13:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Seizoen 10, inmiddels 3 afleveringen van gezien met aansluitend een Pillow Talk die volgt na de reguliere uitzending. In ieder geval via Discovery+. Iedere vrijdag.
Ik kijk werkelijk naar alles, dus ook Pillow Talk en Last Resort. Jasmine en Michael hebben steeds weer opnieuw ruzie en het is een best wel giftige relatie. Ben er nog steeds niet van overtuigd dat zij écht van hem houdt maar hem alleen maar gebruikt en nu ze weet dat hij zijn baan voor háár heeft opgezegd vreest ze natuurlijk minder geld uit te kunnen geven en heeft meteen maar bekend het geld voor de bruidsjurk dat hij haar gaf uitgegeven te hebben aan bilimplantaten. Hij is verschrikkelijk boos hierom dus hoe dat af gaat lopen? Vreemd eigenlijk dat je wél seks met iemand hebt maar niet eens door hebt dat diegene nepbillen heeft?quote:Op zondag 19 november 2023 12:52 schreef Mylene het volgende:
Cleo en Christian zijn uit elkaar. Dat was eigenlijk wel te verwachten. Of ben ik te cynisch?
bron
Ik heb voor het eerst Pillow Talk gekeken. Eigenlijk best wel leuk. Andrei voor wie ik een zwak heb die commentaar geeft op iemand uit zijn thuisland Moldavië en de situatie daar. Op Justin dus, bijnaam voor Igor. Ik zag het niet aankomen dat Nikki eerst een man was. Die bovenbenen van haar lijken door de bilvergroting ook niet helemaal aan te sluiten. Het lijkt wel of er zeker 5 cm tussen zit. Heel apart.
Dynamisch duo Jasmine en Gino. Ze zoekt wel het randje op.
En tegen beter weten in toch Last Resort gaan kijken. Ik wilde het niet doen omdat het zo uitgemolken wordt. Met name Angela en Michael, en Big Ed ook wel.
Ik bekijk alle afleveringen op TLC, gratis, en dat is vanaf elke donderdag tot en met zondag. Dus van alles wat maar oppassen voor de herhalingen. Mijn opnames blijven 1 jaar in stand omdat ik KPN heb.quote:Op zondag 19 november 2023 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah ff kijken thx. We kunnen ineens nog maar 2 dagen terug kijken bij Ziggo dus moeten sowieso opletten wat wanneer komt.
In de lijst van de app is 12 de laatste want daarna staat de eerste Pillow Talk Last Resort klaar om te kijken.quote:Op zondag 19 november 2023 19:52 schreef scrub_nurse het volgende:
Volgens mij komt er geen aflevering meer van paradise, maar ik had zo het gevoel dat die 12e aflevering niet de laatste was, maar er komt niks nieuws meer
Als je ´de last resort´ bedoelt dan verwacht ik óók nog een aflevering omdat het anders zo abrupt eindigt.quote:Op zondag 19 november 2023 19:52 schreef scrub_nurse het volgende:
Volgens mij komt er geen aflevering meer van paradise, maar ik had zo het gevoel dat die 12e aflevering niet de laatste was, maar er komt niks nieuws meer
Ja klopt! Love in paradise, ik was de titel kwijtquote:Op maandag 20 november 2023 14:24 schreef Mylene het volgende:
Oh wacht, ik denk dat ze 90 Day Fiancé: Love In Paradise bedoelt.
Ik wist het ook enkel maar omdat ik hem voorbij zag komen ter aanbeveling in de app: nooit goed van 90 Day Fiancé. Ik ga ook kijken, vanaf seizoen 3 met de moeder van Pedro die gaat scheiden Chantel. Van dat stelletje is seizoen 5 begonnen: The Family Chantel.quote:Op maandag 20 november 2023 15:05 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Ja klopt! Love in paradise, ik was de titel kwijt
quote:Op woensdag 22 november 2023 11:54 schreef Chea49 het volgende:
Ceremonie in ´Last resort´ is nu achter de rug. Angie liet haar man even schrikken toen ze de scheidingspapieren liet zien en ze daarna langzaam doorscheurde. Jody heeft zijn vrouw beloofd niet meer naar stripclubs te gaan. Benieuwd hoelang hij dat vol gaat houden. Kalani en haar man zetten de scheiding wél door en worden co-ouders. En big Ed heeft mazzel, die wilde zijn a.s. ten huwelijk vragen maar was te snel want dat wilde zij nu juist gaan doen. Niet slim van haar want big Ed zal nooit veranderen. Op naar de volgende kandidaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op woensdag 22 november 2023 15:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Uit die bron is ook te lezen dat er een tweede seizoen van Last Resort komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Jovi zijn Instagram is te lezen dat ze op zoek zijn naar een huis in Florida, waar Andrei en Libby ook wonen.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:54 schreef Chea49 het volgende:
Ceremonie in ´Last resort´ is nu achter de rug. Angie liet haar man even schrikken toen ze de scheidingspapieren liet zien en ze daarna langzaam doorscheurde. Jody heeft zijn vrouw beloofd niet meer naar stripclubs te gaan. Benieuwd hoelang hij dat vol gaat houden. Kalani en haar man zetten de scheiding wél door en worden co-ouders. En big Ed heeft mazzel, die wilde zijn a.s. ten huwelijk vragen maar was te snel want dat wilde zij nu juist gaan doen. Niet slim van haar want big Ed zal nooit veranderen. Op naar de volgende kandidaten.
Bedoel je die ex-politieagent met die lingerieverkoopster? Die zijn ook uit elkaar gegaan en vóór de ceremonie apart van elkaar weer vertrokken daar. Ben hun namen ook even vergeten.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
Op Jovi zijn Instagram is te lezen dat ze op zoek zijn naar een huis in Florida, waar Andrei en Libby ook wonen.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat andere ‘stelletje’? Ze kwamen apart.
quote:Op woensdag 22 november 2023 15:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Zat er wel in eigenlijk. Ed kan nu eenmaal niet trouw zijn en doet alleen maar wat Ed wil. Die wil alleen maar af en toe met een mooie vrouw aan zijn arm lopen om zijn eigen tekortkomingen te compenseren. Akelige, onzekere en jaloerse man vond ik dat met zijn geknik met gesloten ogen. Begrijp ook niet wat die vrouw in hem zag en vind het sneu voor haar dat ze ook nu weer zwaar gekwetst werd door een kerel. Ze is ook moeder van een dochter die Ed graag mocht, schijnt het, dus dubbel zo sneu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op donderdag 23 november 2023 11:32 schreef SEMTEX het volgende:
Spoiler over Danielle & Yohan trouwens...Wat vreselijk allemaal! Ik vond hem al een zeer onbetrouwbaar kreng. Hij nam haar eens kwalijk dat hij, net als een vriend van hem, niet eens een huis, auto en mobieltje e.d. kreeg van haar. Vindt het maar normaal dat een vrouw alles voor hem koopt. Maar Danielle was verliefd op hem en zag geen problemen. Dan nam hij het haar ook nog eens kwalijk dat ze hem geen kind kon schenken, vond ik vreselijk om te zien allemaal. Ze is beter uit zonder die geldvreter maar wel erg sneu dat ze zich zó heeft laten misbruiken. Toch hoor je dat vaker van dat soort lui. Die houden niet echt van de vrouw maar doen aardig om zoveel mogelijk geld los te kunnen krijgen en in luxe te leven. Danielle is niet de 1ste die dit overkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chantal had na de allerlaatste ruzie al het geld van de rekening gehaald, ging om iets van een kwart miljoen. Pedro had opeens helemaal niets meer en dat is nu een rechtszaak geworden. Pedro heeft er ook hard voor gewerkt dus had Chantal niet het recht álles van de rekening te halen. Familie van Pedro is niet de gemakkelijkste familie maar die van Chantal anders ook niet hoor. Moeder van Chantal bemoeide zich ook veel te veel met hun huwelijk.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:30 schreef Mylene het volgende:
Heftig, ik keek net een stukje van Chantal en Pedro wat eerder gebeurde, voordat men verder gaat met seizoen 5. Hij maakte carričre, verdiende veel geld, maar ging vreemd waarop zij de nodige maatregelen nam, ondertussen met de familie er bovenop. Ik heb dat eigenlijk niet zo gevolgd. Ik weet enkel dat Pedro’s familie niet dat makkelijkste zijn. In ieder geval ook maar even kijken. Jezus zeg, je bent er zo wel zoet mee hoor.
quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]Eens, maar zet het even in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Waarom moet alles steeds onder een spoiler? Als je het niet volgt dan moet je hier maar niet kijken. Nu weet ik nooit waar ik wél en waar ik niet over kan schrijven hier. Had van alles over ´The other way´ en ´Fiancé UK´, maar dat laat ik dan maar. Erg verwarrend allemaal hoor.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Eens, maar zet het even in een spoiler
Omdat wat ik heb gepost en waar jij op reageert in NL nog niet uitgezonden is.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom moet alles steeds onder een spoiler? Als je het niet volgt dan moet je hier maar niet kijken. Nu weet ik nooit waar ik wél en waar ik niet over kan schrijven hier. Had van alles over ´The other way´ en ´Fiancé UK´, maar dat laat ik dan maar. Erg verwarrend allemaal hoor.
Die gast is niet goed, snap ook niet dat die vrouw niet beter naar haar zoon luistert.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |