abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 juli 2021 @ 22:23:02 #1
22565 asco
Los in deze tent
pi_200291323
Welkom in de slowchat reeks van COR.

Wil je dingen bespreken die offtopic in de andere topics, ga lekker je gang! Je mag hier gifjes plaatsen, meme's plaatsen, grappige dingen en dagcijfers raden. Zo lang je je ook aan de algemene Fok regels houdt. Dus lief voor elkaar zijn. Geen nazi/bloot etc. content. O+




Iedereen is welkom hier! En pak er een drankje bij c_/

En heb je niets met Corona? Dan ben je ook welkom hier.

  vrijdag 9 juli 2021 @ 22:23:35 #2
22565 asco
Los in deze tent
pi_200291337
Nou. Kom op HEY.
pi_200292183





Het leven is een groot feest en zulks. B:)B :M :lijstje:
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200292194
  vrijdag 9 juli 2021 @ 23:06:11 #5
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200292214
Ik kijk al ruim een jaar niet meer naar die acts die ze persco's noemen. Kan het iedereen aanraden.
  vrijdag 9 juli 2021 @ 23:18:49 #6
22565 asco
Los in deze tent
pi_200292453


pi_200303618
Ik kom al mijn gemopper terugnemen want we kunnen gewoon op vakantie. *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zaterdag 10 juli 2021 @ 20:57:48 #8
5428 crew  miss_sly
pi_200303894
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom al mijn gemopper terugnemen want we kunnen gewoon op vakantie. *O*
Wat fijn *O*
Geniet er van!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 11 juli 2021 @ 02:15:43 #9
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200307766
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom al mijn gemopper terugnemen want we kunnen gewoon op vakantie. *O*
Veel plezier :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200307830
Ik kan gewoon niet meer slapen van de stress
Gino ♥
pi_200505000
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 23:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kijk al ruim een jaar niet meer naar die acts die ze persco's noemen. Kan het iedereen aanraden.
Ik ook niet echt
  zondag 25 juli 2021 @ 23:58:43 #12
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_200547530
In San Diego is een sneeuwluipaard ziek geworden.
https://www.telegraaf.nl/(...)kt-besmet-met-corona

En de wappies gaan helemaal los *O*
https://www.facebook.com/(...)5&id=111828655539438
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_200559076
O nee, een ziek sneeuwluipaard. Snel in quarantaine!

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200559657
Ik probeerde voor coronatijd al minimaal 1,5m. afstand te houden van sneeuwluipaarden. :Y
Goeie zet, blijkt nu. :7
pi_200661516
Bij het snoeien van m'n pruimenboom een tuinornament van de buren gemold. :@
Vond geen passende gif, daarom sugar gliders:





gliding practice:

O+
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 20:46:00 #16
5428 crew  miss_sly
pi_200661571
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 20:39 schreef crystal_meth het volgende:
Bij het snoeien van m'n pruimenboom een tuinornament van de buren gemold. :@
Vond geen passende gif, daarom sugar gliders:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

gliding practice:
[ afbeelding ]
O+
Oooh, die zijn schattig O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200664620
Wat betreft de topic titel:

In leuke mensen wel, in vervelende mensen niet. :s)
pi_200664637
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 20:39 schreef crystal_meth het volgende:
Bij het snoeien van m'n pruimenboom een tuinornament van de buren gemold. :@
Vond geen passende gif, daarom sugar gliders:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

gliding practice:
[ afbeelding ]
O+
Wat een poppetjes O+
pi_200666131
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 20:39 schreef crystal_meth het volgende:
Bij het snoeien van m'n pruimenboom een tuinornament van de buren gemold. :@
Vond geen passende gif, daarom sugar gliders:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

gliding practice:
[ afbeelding ]
O+
Pruimenboom... O+
Is het niet een rare tijd in het jaar om die te snoeien? Vruchten er al uit?
Hebben we het hier over het ornament van de herrie makende buren? >:)

Wat een geinige beestjes.... O+
Nu wil ik er ook zo één.... tenminste.... gebeurt er iets mee als ze nat worden? :{
pi_200666172
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 01:56 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Pruimenboom... O+
Is het niet een rare tijd in het jaar om die te snoeien? Vruchten er al uit?
Hebben we het hier over het ornament van de herrie makende buren? >:)
Ik wilde de overhangende takken snoeien voordat al de pruimen naar beneden vallen. (na jaren geen pruimen hangt ie nu vol)
quote:
Wat een geinige beestjes.... O+
Nu wil ik er ook zo één.... tenminste.... gebeurt er iets mee als ze nat worden? :{
Het zijn nachtdieren, worden snel eenzaam als je er maar één neemt.
Nat worden?? Na een zweefvlucht in de WC belanden en verdrinken is een reëel gevaar, maar verder...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_200666207
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 02:06 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik wilde de overhangende takken snoeien voordat al de pruimen naar beneden vallen. (na jaren geen pruimen hangt ie nu vol)
[..]

Het zijn nachtdieren, worden snel eenzaam als je er maar één neemt.
Nat worden?? Na een zweefvlucht in de WC belanden en verdrinken is een reëel gevaar, maar verder...
Oeh.... lekker man, ben jaloers! :9
Dus... je hebt je buren niet alleen de lekkere pruimen ontnomen die aan hun kant zouden vallen, maar ook nog de boel gesloopt bij ze. Nu weet ik het zeker; dit waren de buren van de herrie. >:) :D
Zijn ze inmiddels al klaar met de verbouwing?

Ik doelde op Gremlins met nat worden! :P
Flauw... I know... :{w :@

pi_200666300
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 02:16 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Oeh.... lekker man, ben jaloers! :9
Dus... je hebt je buren niet alleen de lekkere pruimen ontnomen die aan hun kant zouden vallen, maar ook nog de boel gesloopt bij ze. Nu weet ik het zeker; dit waren de buren van de herrie. >:) :D
Zijn ze inmiddels al klaar met de verbouwing?
Ja, nu wel. Een deel moest opnieuw afgebroken worden omdat men de verkeerde douche geplaatst had...
quote:
Ik doelde op Gremlins met nat worden! :P
Flauw... I know... :{w :@

[ afbeelding ]
Aaah, ok. Dacht dat je misschien een erg vochtig huis had. :+
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_200666429
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 02:34 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ja, nu wel. Een deel moest opnieuw afgebroken worden omdat men de verkeerde douche geplaatst had...
O, dus die was er zelf net zo min blij van als jij... :D

quote:
[..]

Aaah, ok. Dacht dat je misschien een erg vochtig huis had. :+
Nouhou..... :@ _O- wel al een paar keer lekkage gehad bij een bepaald soort wind. -O-
Dakdekker erbij gehaald, die kon wel een noodreparatie uitvoeren maar het niet fiksen, dan moest je een pannenlegger hebben. :') Blijkt de voegsel/cement/weetikhet van de nokvorsten verrot te zijn, waardoor de folie is weggezakt onder de pannen.
Okeej dan, pannenlegger gezocht. :+ Dure grap, duizenden euries om dat te fiksen. En dan nog maar hopen dat er niet een deel van het dak zelf verrot is want dan gaat het nog meer in de papieren lopen. Maar es ff wat offertes hier en daar opvragen... -O-
Misschien ff samen met wat buren doen ook want er hebben meerdere last van.
pi_200666491
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 03:10 schreef Mammietje het volgende:

[..]

O, dus die was er zelf net zo min blij van als jij... :D
[..]

Nouhou..... :@ _O- wel al een paar keer lekkage gehad bij een bepaald soort wind. -O-
Dakdekker erbij gehaald, die kon wel een noodreparatie uitvoeren maar het niet fiksen, dan moest je een pannenlegger hebben. :') Blijkt de voegsel/cement/weetikhet van de nokvorsten verrot te zijn, waardoor de folie is weggezakt onder de pannen.
Okeej dan, pannenlegger gezocht. :+ Dure grap, duizenden euries om dat te fiksen. En dan nog maar hopen dat er niet een deel van het dak zelf verrot is want dan gaat het nog meer in de papieren lopen. Maar es ff wat offertes hier en daar opvragen... -O-
Misschien ff samen met wat buren doen ook want er hebben meerdere last van.
Of zelf doen. Heb ooit meegeholpen bij een vriend van mij, dakpannen en -latten verwijderen, folie plaatsen, nieuwe daklatten slaan en pannen terugleggen. Maar de drie anderen waren wel dakwerker van beroep..
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 1 augustus 2021 @ 14:36:16 #25
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_200675032
En blijkbaar was 38 Miljard omzet nog iets te weinig.. het zijn ook echt klassieke "Dealers" als de verslaving IN kicked de prijs verhogen ;)

'Prijs Pfizer en Moderna verhoogd voor de Europese Unie'

Vaccinontwikkelaars Pfizer en Moderna hebben de prijs van hun coronavaccins verhoogd voor de Europese Unie. Dat meldt de Financial Times. De prijs van Pfizer is gestegen van 15,50 naar 19,50 euro meldt de krant, die delen van het contract heeft ingezien.

Moderna kostte eerst 19,00 en nu 21,50 euro per dosis, volgens het contract. Dat is minder dan de eerder overeengekomen 24 euro omdat er meer vaccins zijn besteld, bericht de krant op basis van een bron rond het contract.
pi_200677149
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 03:24 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Of zelf doen. Heb ooit meegeholpen bij een vriend van mij, dakpannen en -latten verwijderen, folie plaatsen, nieuwe daklatten slaan en pannen terugleggen. Maar de drie anderen waren wel dakwerker van beroep..
Het lijkt inderdaad ook niet zo'n hele moeilijke klus...
Maar.... ik ken niet één dakwerker... -O-
En te weinig handige mensen in een leeftijd om nog mee het dak op te slepen... -O-
En teveel klojo's.... :{
pi_200677198
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:36 schreef 5thencounter het volgende:
En blijkbaar was 38 Miljard omzet nog iets te weinig.. het zijn ook echt klassieke "Dealers" als de verslaving IN kicked de prijs verhogen ;)

'Prijs Pfizer en Moderna verhoogd voor de Europese Unie'

Vaccinontwikkelaars Pfizer en Moderna hebben de prijs van hun coronavaccins verhoogd voor de Europese Unie. Dat meldt de Financial Times. De prijs van Pfizer is gestegen van 15,50 naar 19,50 euro meldt de krant, die delen van het contract heeft ingezien.

Moderna kostte eerst 19,00 en nu 21,50 euro per dosis, volgens het contract. Dat is minder dan de eerder overeengekomen 24 euro omdat er meer vaccins zijn besteld, bericht de krant op basis van een bron rond het contract.

Verkeerde topic... :{w
Hier gaat het over stukke ornamenten, eiwitrepen, korte rokjes en alpaca's. *O*
  Moderator zondag 1 augustus 2021 @ 16:01:51 #28
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200678263
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 03:10 schreef Mammietje het volgende:

[..]

O, dus die was er zelf net zo min blij van als jij... :D
[..]

Nouhou..... :@ _O- wel al een paar keer lekkage gehad bij een bepaald soort wind. -O-
Dakdekker erbij gehaald, die kon wel een noodreparatie uitvoeren maar het niet fiksen, dan moest je een pannenlegger hebben. :') Blijkt de voegsel/cement/weetikhet van de nokvorsten verrot te zijn, waardoor de folie is weggezakt onder de pannen.
Okeej dan, pannenlegger gezocht. :+ Dure grap, duizenden euries om dat te fiksen. En dan nog maar hopen dat er niet een deel van het dak zelf verrot is want dan gaat het nog meer in de papieren lopen. Maar es ff wat offertes hier en daar opvragen... -O-
Misschien ff samen met wat buren doen ook want er hebben meerdere last van.
Zeker doen! Dakdekkers, wat een oplichters zitten daartussen. Je zult merken dat je belachelijk grote verschillen tussen de offertes ziet. Sterker nog, ga er maar vanuit dat je verschillende diagnoses en voorgestelde behandelingen te horen krijgt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_200684432
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 15:38 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Het lijkt inderdaad ook niet zo'n hele moeilijke klus...
Maar.... ik ken niet één dakwerker... -O-
En te weinig handige mensen in een leeftijd om nog mee het dak op te slepen... -O-
En teveel klojo's.... :{
Is het een vrij oud huis? bij oudere huizen zijn de nokvorsten vaak in cement gezet, bij nieuwere worden ze met beugels vastgehouden. Oude huizen hebben soms geen onderdak, maar ik neem aan dat de vermelde folie onderdakfolie betreft.

Er zijn blijkbaar 4 manieren om problemen met nokvorsten door poreus geworden cement te herstellen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderdakfolie dient om "kleine" hoeveelheden vocht door insijpelend regenwater of onder de pannen geblazen stuifsneeuw af te voeren naar de dakgoot, als die beschadigd is kan je ook bij een dak in goede staat af en toe (bij harde wind uit bepaalde richting bvb) lekkage krijgen.

Ik zie niet meteen hoe "rotte cement" de onderdakfolie doet verzakken, de folie wordt vastgehouden door de tengellatten die erop liggen, de staat van de cement of eventuele waterinsijpeling zou daar geen invloed op mogen hebben. Kan me wel voorstellen dat bij oudere onderdaken de folie soms gezakt of beschadigd is door het jarenlang trekken en duwen van de wind (de folie is luchtdicht, bij rukwinden kan de druk erop behoorlijk groot zijn). Als ie zakt scheurt ie ook, want de spijkers die erdoor steken bewegen niet.

(disclaimer: alles gebaseerd op google resultaten, ben een leek wat dakconstructie betreft)

Wat was de noodreparatie btw? Problemen met de onderdakfolie kan je meestal met kleefband (voor dakfolies) fixen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_200684822
pi_200684933
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 22:14 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Is het een vrij oud huis? bij oudere huizen zijn de nokvorsten vaak in cement gezet, bij nieuwere worden ze met beugels vastgehouden. Oude huizen hebben soms geen onderdak, maar ik neem aan dat de vermelde folie onderdakfolie betreft.

Er zijn blijkbaar 4 manieren om problemen met nokvorsten door poreus geworden cement te herstellen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderdakfolie dient om "kleine" hoeveelheden vocht door insijpelend regenwater of onder de pannen geblazen stuifsneeuw af te voeren naar de dakgoot, als die beschadigd is kan je ook bij een dak in goede staat af en toe (bij harde wind uit bepaalde richting bvb) lekkage krijgen.

Ik zie niet meteen hoe "rotte cement" de onderdakfolie doet verzakken, de folie wordt vastgehouden door de tengellatten die erop liggen, de staat van de cement of eventuele waterinsijpeling zou daar geen invloed op mogen hebben. Kan me wel voorstellen dat bij oudere onderdaken de folie soms gezakt of beschadigd is door het jarenlang trekken en duwen van de wind (de folie is luchtdicht, bij rukwinden kan de druk erop behoorlijk groot zijn). Als ie zakt scheurt ie ook, want de spijkers die erdoor steken bewegen niet.

(disclaimer: alles gebaseerd op google resultaten, ben een leek wat dakconstructie betreft)

Wat was de noodreparatie btw? Problemen met de onderdakfolie kan je meestal met kleefband (voor dakfolies) fixen.
Nou, je weet al meer dan ik! :D
Het zijn inderdaad al oude huizen, hoewel.... ergens tussen jaren 70 en 80 volgens mij, op zich prima bouwjaren! :Y :D
De folie zou inderdaad gezakt zijn, de lekkage loopt ook vanaf meter onder de nok naar de 1e verdieping, meerdere plekken. Verder weet ik niks, ook niet wat die man uitgevreten heeft op mijn dak, ben niet mee geweest! :') Maar schijnt een bekend probleem te zijn hier in de straat, door inderdaad de ouderdom.
Ik laat er gewoon een paar komen, denk ik. Ook om de reden die Claudia aandraagt. :)
  Moderator zondag 1 augustus 2021 @ 22:43:18 #33
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200684969
pi_200685014
pi_200685025
Pff...ik ben kapot. Zwaar weekend gehad. Denk dat ik gewoon vast ga liggen (lig er normaal nooit voor 1 uur in).
pi_200685073
pi_200685118
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 22:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Pff...ik ben kapot. Zwaar weekend gehad. Denk dat ik gewoon vast ga liggen (lig er normaal nooit voor 1 uur in).
O, dat is wel mooi op tijd. Dan was het vast een goed weekend. ^O^
Voor mij voorlopig nog niet. Er slaapt een groep jeugd onder mijn prieel, dus zal wel een latertje worden. :{
Heb ik wat te doen, want slapen is weer een ramp deze week, ondanks de vele sportieve uitspattingen. -O-
  Moderator zondag 1 augustus 2021 @ 22:55:32 #38
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_200685157
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 22:53 schreef Mammietje het volgende:

[..]

O, dat is wel mooi op tijd. Dan was het vast een goed weekend. ^O^
Voor mij voorlopig nog niet. Er slaapt een groep jeugd onder mijn prieel, dus zal wel een latertje worden. :{
Heb ik wat te doen, want slapen is weer een ramp deze week, ondanks de vele sportieve uitspattingen. -O-
Beetje illegaal feestjes vieren hè :P

Ik ben driftig aan 't zoeken naar een goede partytent, maar daar heb je me een partij verschil tussen zeg.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_200685222
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 22:55 schreef chratnox het volgende:

[..]

Beetje illegaal feestjes vieren hè :P

Ik ben driftig aan 't zoeken naar een goede partytent, maar daar heb je me een partij verschil tussen zeg.


Daar zit inderdaad veel verschil tussen. :Y
Afmetingen, kleur, wijze van opzetten, dicht aan de zijkanten, ramen erin.... Wat zijn de wensen? :)
  Moderator zondag 1 augustus 2021 @ 23:03:21 #40
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_200685290
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 22:59 schreef Mammietje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Daar zit inderdaad veel verschil tussen. :Y
Afmetingen, kleur, wijze van opzetten, dicht aan de zijkanten, ramen erin.... Wat zijn de wensen? :)
Ik zit te kijken naar iets van 4x8 ofzo. We hebben een tuinoverkapping (dat heet blijkbaar een prieel?) van 3,5 bij 8 (11 met schuur erbij)

Doel is dat de tent daarvoor komt staan, dan hebben we ~60m2 overkapt om buiten op een beetje normale manier verjaardag te vieren :P

Het bizarre is dat je tenten van dat formaat hebt van 100,-, maar ook van 1000,-. Buiten 'het doek is heul veul beter!' wordt 't niet heel inhoudelijk :P
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_200685394
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:03 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik zit te kijken naar iets van 4x8 ofzo. We hebben een tuinoverkapping (dat heet blijkbaar een prieel?) van 3,5 bij 8 (11 met schuur erbij)

Doel is dat de tent daarvoor komt staan, dan hebben we ~60m2 overkapt om buiten op een beetje normale manier verjaardag te vieren :P

Het bizarre is dat je tenten van dat formaat hebt van 100,-, maar ook van 1000,-. Buiten 'het doek is heul veul beter!' wordt 't niet heel inhoudelijk :P
Ja, prieel, veranda, overkapping, afdak.... tis mij ook niet helemaal duidelijk. Die van mij lijkt nog het meest op een kerststal. :') :D
Zit wel verschil tussen de stangen ook en dat lijkt me belangrijker dan het doek met wind. Eenmaal krom zijn ze nooit meer stevig te krijgen. :N Een goed doek houdt de stangen wel beter op z'n plek/ maakt het geheel steviger. Maar of dat nu zo'n verschil moet maken in prijs? :? Kweetnie....
Wel gaaf, zo'n grote. :Y
  Moderator zondag 1 augustus 2021 @ 23:15:19 #42
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_200685443
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:11 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ja, prieel, veranda, overkapping, afdak.... tis mij ook niet helemaal duidelijk. Die van mij lijkt nog het meest op een kerststal. :') :D
Zit wel verschil tussen de stangen ook en dat lijkt me belangrijker dan het doek met wind. Eenmaal krom zijn ze nooit meer stevig te krijgen. :N Een goed doek houdt de stangen wel beter op z'n plek/ maakt het geheel steviger. Maar of dat nu zo'n verschil moet maken in prijs? :? Kweetnie....
Wel gaaf, zo'n grote. :Y
Ik zit eraan te denken er nu één te kopen van 100,- en te kijken hoe die het doet. Mislukt het hebben we er met de komende verjaardag plezier van gehad. Lukt het hebben we een stuk minder uitgegeven dan een veel duurdere :P

Ja, heel blij met die overkapping. Echt heerlijk om 's avonds met de ondergaande zon in de jacuzzi te zitten
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_200685486
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:15 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik zit eraan te denken er nu één te kopen van 100,- en te kijken hoe die het doet. Mislukt het hebben we er met de komende verjaardag plezier van gehad. Lukt het hebben we een stuk minder uitgegeven dan een veel duurdere :P

Ja, heel blij met die overkapping. Echt heerlijk om 's avonds met de ondergaande zon in de jacuzzi te zitten
Jacuzzi..... doe maar elitair zeg.... :{w :P
En ik moet het weer doen met een zwembad van 4 bij 2 bij 1.... onverwarmd... (= niet te doen!) :') -O-
pi_200685531
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 22:41 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Nou, je weet al meer dan ik! :D
Het zijn inderdaad al oude huizen, hoewel.... ergens tussen jaren 70 en 80 volgens mij, op zich prima bouwjaren! :Y :D
De folie zou inderdaad gezakt zijn, de lekkage loopt ook vanaf meter onder de nok naar de 1e verdieping, meerdere plekken. Verder weet ik niks, ook niet wat die man uitgevreten heeft op mijn dak, ben niet mee geweest! :') Maar schijnt een bekend probleem te zijn hier in de straat, door inderdaad de ouderdom.
Ik laat er gewoon een paar komen, denk ik. Ook om de reden die Claudia aandraagt. :)
Die noodoplossing kan zo simpel geweest zijn als:


Dakwerken zijn niet zonder gevaar, btw:

Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator zondag 1 augustus 2021 @ 23:22:28 #45
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_200685541
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:19 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Jacuzzi..... doe maar elitair zeg.... :{w :P
En ik moet het weer doen met een zwembad van 4 bij 2 bij 1.... onverwarmd... (= niet te doen!) :') -O-
Nou, dat zwembad is groter hoor :P

Ik heb me vantevoren wel verkeken op de hoeveelheid onderhoud dat zo'n ding nodig heeft. En de energierekening, ik schrok wel ff van 't verbruik. Als ie aan 't opwarmen is doet ie dat met ~3kWh, zo'n 12u lang (om vanaf koud te warmen). Als ik 'm een dag uit heb laten staan moet er een graad of 6 opgewarmd worden, wat een uur of 3 à 4 duurt. Dat is best veel :P
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_200685631
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:22 schreef chratnox het volgende:

[..]

Nou, dat zwembad is groter hoor :P

Ik heb me vantevoren wel verkeken op de hoeveelheid onderhoud dat zo'n ding nodig heeft. En de energierekening, ik schrok wel ff van 't verbruik. Als ie aan 't opwarmen is doet ie dat met ~3kWh, zo'n 12u lang (om vanaf koud te warmen). Als ik 'm een dag uit heb laten staan moet er een graad of 6 opgewarmd worden, wat een uur of 3 à 4 duurt. Dat is best veel :P
Oeh.... dat is inderdaad veel. Heb je ook nog onderhoud aan het water, net als een zwembad? Chloor en anti-alg etc?
pi_200685639
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:22 schreef chratnox het volgende:

[..]

Nou, dat zwembad is groter hoor :P

Ik heb me vantevoren wel verkeken op de hoeveelheid onderhoud dat zo'n ding nodig heeft. En de energierekening, ik schrok wel ff van 't verbruik. Als ie aan 't opwarmen is doet ie dat met ~3kWh, zo'n 12u lang (om vanaf koud te warmen). Als ik 'm een dag uit heb laten staan moet er een graad of 6 opgewarmd worden, wat een uur of 3 à 4 duurt. Dat is best veel :P
Tussen 1000 en 1400 liter?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_200685652
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:21 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Die noodoplossing kan zo simpel geweest zijn als:
[ afbeelding ]

Dakwerken zijn niet zonder gevaar, btw:

[ afbeelding ]
Oeh...dat is handig spul! :s)
Kan ik daar niet gewoon het hele dak mee inspuiten?! :D

Wij hebben alleen vleermuizen.... kunnen ook héél gevaarlijk zijn. :Y _O-
  Moderator zondag 1 augustus 2021 @ 23:34:00 #49
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_200685674
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:30 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Tussen 1000 en 1400 liter?
Ja, zo'n 1100 liter.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  Moderator zondag 1 augustus 2021 @ 23:38:06 #50
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_200685716
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:30 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Oeh.... dat is inderdaad veel. Heb je ook nog onderhoud aan het water, net als een zwembad? Chloor en anti-alg etc?
Als we 'm niet gebruiken zitten de afdekzeilen erop, dat scheelt veel vuil. Wekelijks de filters vervangen, regelmatig reinigingsspul erdoor.

De pomp werkt met een zoutwaterzuivering, ik moet een paar kg zout in 't water gooien, dat wordt daarna door de pompen verwerkt waardoor er chloor vrij komt (zoutelectrolyse). Nadat het chloor vrijgekomen is moet je bepaalde reinigers gebruiken die weer gebruik maken van het chloor.

Over 't algemeen ben ik er in 't weekend wel een uurtje zoet mee, zonder het schoonmaken zelf (zand eruit, randen schoonmaken enzo).
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 01:10:51 #51
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200686280
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:38 schreef chratnox het volgende:

[..]

Als we 'm niet gebruiken zitten de afdekzeilen erop, dat scheelt veel vuil. Wekelijks de filters vervangen, regelmatig reinigingsspul erdoor.

De pomp werkt met een zoutwaterzuivering, ik moet een paar kg zout in 't water gooien, dat wordt daarna door de pompen verwerkt waardoor er chloor vrij komt (zoutelectrolyse). Nadat het chloor vrijgekomen is moet je bepaalde reinigers gebruiken die weer gebruik maken van het chloor.

Over 't algemeen ben ik er in 't weekend wel een uurtje zoet mee, zonder het schoonmaken zelf (zand eruit, randen schoonmaken enzo).
Hm, mijn vrouw wil zo'n ding ook hebben maar na dit gelezen te hebben heb ik wel goede argumenten om dat de kop in te drukken voortaan :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 09:04:09 #52
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200688916
Ah, crap. Dit topic is dus weer alleen in de latere avonduren gezellig :P Moet ik onthouden!

Zo, jacuzzi's / zwembaden ... toe maar. Ik deal hier met high rollers dus :7
Ik moet het doen met een klein bescheiden tuintje zonder watervoorzieningen. Naja, als het regent heb ik gratis water van boven :') Joepie.

Verder was dit weekend mijn ma hier logeren voor het eerst sinds we hier wonen (krap jaartje inmiddels)
Was heel gezellig, beetje gekletst over vanalles en nog wat. Vrijwel niet over coreuna.
Ik/we hebben inmiddels geaccepteerd dat je het hoe dan ook wel een keer zal oplopen en dan zien we dan wel... overleven we ook wel weer.

Ohja en we hebben sinds 2 weken weer een kat! O+
Na overlijden van onze vorige kat eind vorig jaar hebben we bewust echt even de tijd genomen om dat goed een plekje te geven en nu vonden we het tijd voor een nieuw hoofdstuk.
Een jonkie dit keer uit het asiel. Ongeveer anderhalf jaar oud en nog lekker onberekenbaar en vol energie. We hebben dr Falafel genoemd *)
Hier een foto van het monstertje:

  maandag 2 augustus 2021 @ 09:29:47 #53
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200689342
quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:04 schreef dick_laurent het volgende:
Ah, crap. Dit topic is dus weer alleen in de latere avonduren gezellig :P Moet ik onthouden!

Zo, jacuzzi's / zwembaden ... toe maar. Ik deal hier met high rollers dus :7
Ik moet het doen met een klein bescheiden tuintje zonder watervoorzieningen. Naja, als het regent heb ik gratis water van boven :') Joepie.

Verder was dit weekend mijn ma hier logeren voor het eerst sinds we hier wonen (krap jaartje inmiddels)
Was heel gezellig, beetje gekletst over vanalles en nog wat. Vrijwel niet over coreuna.
Ik/we hebben inmiddels geaccepteerd dat je het hoe dan ook wel een keer zal oplopen en dan zien we dan wel... overleven we ook wel weer.

Ohja en we hebben sinds 2 weken weer een kat! O+
Na overlijden van onze vorige kat eind vorig jaar hebben we bewust echt even de tijd genomen om dat goed een plekje te geven en nu vonden we het tijd voor een nieuw hoofdstuk.
Een jonkie dit keer uit het asiel. Ongeveer anderhalf jaar oud en nog lekker onberekenbaar en vol energie. We hebben dr Falafel genoemd *)
Hier een foto van het monstertje:

[ afbeelding ]
Hier ook nog op zoek naar een nieuwe kat na de verhuizing. Binnenkort maar eens het asiel checken.

Verder doet in mijn omgeving gelukkig ook niemand meer echt aan corona, de meesten zijn ook al (volledig) gevaccineerd intussen en iedereen is er klaar mee. Dus geen gezeik met krampachtig afstand houden en dat soort grapjes. Vanaf volgende week gaat gelukkig eindelijk ook de voorbereiding op het nieuwe seizoen los bij de voetbalclub en ik verwacht een flink drankgelag bij de eerste oefenwedstrijd van het eerste B:)B
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 12:16:38 #54
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200692531
Jezus wat is dat main topic een toxic bende van mensen die dag in dag uit min of meer dezelfde plaat afspelen tegenover elkaar. 8)7

Niet dat ik me daar niet ook wel eens schuldig aan heb gemaakt.... maar gristus, op een gegeven moment moet je toch eens klaar zijn met dezelfde punten herhalen.

Nou goed. Ik gooi er maar even een random gifje in, omdat het kan.

  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 12:19:06 #55
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200692568
quote:
11s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:16 schreef dick_laurent het volgende:
Jezus wat is dat main topic een toxic bende van mensen die dag in dag uit min of meer dezelfde plaat afspelen tegenover elkaar. 8)7

Niet dat ik me daar niet ook wel eens schuldig aan heb gemaakt.... maar gristus, op een gegeven moment moet je toch eens klaar zijn met dezelfde punten herhalen.

Nou goed. Ik gooi er maar even een random gifje in, omdat het kan.

[ afbeelding ]
Grappige opmerking vooral omdat je inziet dat je dit zelf ook al een hele tijd doet :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 12:21:12 #56
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200692601
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Grappige opmerking vooral omdat je inziet dat je dit zelf ook al een hele tijd doet :P
Och kom jij ook weer even met je vingertje wijzen. Nou, hier speciaal voor jou:

  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 12:21:48 #57
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200692616
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:21 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Och kom jij ook weer even met je vingertje wijzen. Nou, hier speciaal voor jou:

[ afbeelding ]
Nee, joh, en doe niet zo kinderachting.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 12:23:28 #58
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200692655
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, joh, en doe niet zo kinderachting.
Ok, hier dan een serieus gifje, tegen de kinderachtigheid.

pi_200695591
Waarom zou iemand een huis doorzagen??



Laat geen airbags rondslingeren...

Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_200696316
quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:04 schreef dick_laurent het volgende:
Ah, crap. Dit topic is dus weer alleen in de latere avonduren gezellig :P Moet ik onthouden!

Zo, jacuzzi's / zwembaden ... toe maar. Ik deal hier met high rollers dus :7
Ik moet het doen met een klein bescheiden tuintje zonder watervoorzieningen. Naja, als het regent heb ik gratis water van boven :') Joepie.

Verder was dit weekend mijn ma hier logeren voor het eerst sinds we hier wonen (krap jaartje inmiddels)
Was heel gezellig, beetje gekletst over vanalles en nog wat. Vrijwel niet over coreuna.
Ik/we hebben inmiddels geaccepteerd dat je het hoe dan ook wel een keer zal oplopen en dan zien we dan wel... overleven we ook wel weer.

Ohja en we hebben sinds 2 weken weer een kat! O+
Na overlijden van onze vorige kat eind vorig jaar hebben we bewust echt even de tijd genomen om dat goed een plekje te geven en nu vonden we het tijd voor een nieuw hoofdstuk.
Een jonkie dit keer uit het asiel. Ongeveer anderhalf jaar oud en nog lekker onberekenbaar en vol energie. We hebben dr Falafel genoemd *)
Hier een foto van het monstertje:

[ afbeelding ]
Wat een mooie kat! En kijkt al heerlijk arrogant. Veel plezier er mee!

  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 15:18:27 #61
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200697273
Falafel zegt: Prrrrrrrachtige cijfers vandaag hoor

pi_200697308
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:18 schreef dick_laurent het volgende:
Falafel zegt: Prrrrrrrachtige cijfers vandaag hoor

[ afbeelding ]
Ook echt dat beesie Falafel noemen! _O_ _O-
pi_200697465
:W

quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:04 schreef dick_laurent het volgende:

Ohja en we hebben sinds 2 weken weer een kat! O+
Na overlijden van onze vorige kat eind vorig jaar hebben we bewust echt even de tijd genomen om dat goed een plekje te geven en nu vonden we het tijd voor een nieuw hoofdstuk.
Een jonkie dit keer uit het asiel. Ongeveer anderhalf jaar oud en nog lekker onberekenbaar en vol energie. We hebben dr Falafel genoemd *)
Hier een foto van het monstertje:

[ afbeelding ]
*O*

Wat een mooi beest en wat een leuke naam. Falafel! :D O+

Lijkt ook wel op mijn beestje.



Veel plezier en geluk er mee. :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200697539
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, joh, en doe niet zo kinderachting.
Volgens mij was het een geintje. :@

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200697836
Wat een leuke katjes komen hier voorbij! Hierbij ook onze Rossi, vroeger en nu. Niet verder vertellen, want ze wil niet graag in de publiciteit. Verder lachen we haar altijd uit vanwege haar grote oren.



  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 15:52:21 #66
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200697900
Het is vooral lachen (en ook fascinerend) hoe zeer katten kunnen verschillen.

Onze wijlen Poek was vrij introvert, maar wel gewoon een ontzettende lieverd. Liet ook vrijwel alles toe, kon je als een baby vasthouden bij wijze van.
Maar Poek was ook snel van slag. Als je bijv al iets veranderde in huis dat merkte je dat aan haar. Beetje schichtig, snel wegduiken etc. Oh en als ze naar de dierenarts moest oid en dus in het kattenmandje dan was het huuuiiiilen hoor. Mauw mauw mauw en drama.

Falafel vindt alles wel best. Die kwam hier ook binnen de 1e dag dat we dr hadden en meteen rondlopen en snuffelen aan alles zo van "oh oke, dit is nu mijn koninkrijk, cool" :P
Ook in het mandje in de auto op de terugweg van het asiel gaf ze geen kik. Beetje met grote ogen om zich heen kijkend, maar geen mauw of niks. Heel ander karakter. Maar wel ook heel leuk om die verschillen zo te observeren :)
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:52:54 #67
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200708334
Nou, ik houd dit topic desnoods in m'n uppie hoog hoog. Want hier mag je tenminste lekker offtopic slap lullen, en ja daar ben ik goed in.

Zo was ik gister eind middag even bij de Toyota dealer hier om de hoek. Mijn geweldige 90s Toyota had namelijk plots last van een gierend/piepend geluid tijdens gas geven, dus ik had gevraagd of ze er even naar konden kijken.

Afijn terwijl ze met mijn barrel bezig waren liep ik wachtend wat door de enorme showroom met spik-splinternieuwe auto's.
Toen keek ik een beetje naar alle prijzen uiteraard en mén... het zal aan mij kunnen liggen hoor, maar ik snap gewoon niet waarom mensen zulke bedragen uit zouden willen geven aan een nieuwe auto die in mijn ogen niet eens iets "bijzonders" heeft.
Zo'n simpel stadsautootje, de Toyota Aygo ... die begon daar rond de 15K Vijftienduizend euro! Voor een eenvoudig 13 in een dozijn stadsautootje. :wtf:
Wil je een wat luxere Corolla Hybrid? Maak er maar gauw 27 tot 30 duizend euro van.
Sure, het zijn nette en goede auto's, daar heb ik het niet over. Maar is het zo'n (in mijn ogen) mega bedrag waard??

Naja, ik heb zelf gewoon een modaal inkomen, en ik zou als ik me de tyfus zou sparen dat uiteindelijk wel kunnen uitgeven aan een auto. Maar waarom zou ik??? I really don't see why.

Een half uurtje later werd ik geroepen. De riem van de dynamo moest wat gesteld worden, die had te weinig spanning. Dat was nu opgelost. Ik mocht 32 euro afrekenen voor de werkzaamheden _O-
Vervolgens stapte ik weer in mijn nostalgische 90er jaren barrel en reed ik met een glimlach naar huis :W

Zo, dat was weer een mooi zinloos verhaal. Zonder het woord corona er in.

Oh kut... nu dus wel. -O- d'oh!
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:54:42 #68
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_200708366
Goed verhaal.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:55:11 #69
5428 crew  miss_sly
pi_200708380
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 08:54 schreef D_A het volgende:
Goed verhaal.
Lekker k….o wacht.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:57:40 #70
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200708408
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 08:54 schreef D_A het volgende:
Goed verhaal.
Ja toch, even nuttig als eindeloos wellus nietus roepen over dat bepaalde maatregelen al dan niet in stand gehouden zouden moeten worden of terecht zijn, leek mij zo. :+
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 09:07:07 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200708536
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 08:57 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ja toch, even nuttig als eindeloos wellus nietus roepen over dat bepaalde maatregelen al dan niet in stand gehouden zouden moeten worden of terecht zijn, leek mij zo. :+
maar verder met je eens dat nieuwe auto's absurd duur zijn
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:02:19 #72
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200715191
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 09:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar verder met je eens dat nieuwe auto's absurd duur zijn
Goedkoper worden ze iig niet, nee. En ze worden ook bij ieder nieuw model groter en duurder. Ik ben een groot voorstander van een lease auto vanuit de werkgever om die reden :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:04:08 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200715232
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 14:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Goedkoper worden ze iig niet, nee. En ze worden ook bij ieder nieuw model groter en duurder. Ik ben een groot voorstander van een lease auto vanuit de werkgever om die reden :D
begrijpelijk, ik heb al tijden geen auto meer gekocht maar een nieuwe is helemaal lang geleden, ik heb 2 oudjes :)
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:06:49 #74
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200715320
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 14:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

begrijpelijk, ik heb al tijden geen auto meer gekocht maar een nieuwe is helemaal lang geleden, ik heb 2 oudjes :)
Een nieuwe auto prive kopen is ook je reinste kapitaal vernietiging, zodra hij op kenteken staat en je de deur bij de dealer uitrijd tik je al duizenden euro's af aan waarde. Onze lease auto was iets van 46K nieuw, nu, minder dan 2 jaar oud, is de dagwaarde 28K. Ok, bij inruil zal je er vast meer voor krijgen maar toch, dat is toch ridicuul veel geld wat gewoon verdwenen is?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200715398
Ach met auto's is het wat geef je er om. Ik geef er veel om. Betaal maandelijks meer aan mijn auto dan aan mijn huis. En het scheelt ook natuurlijk of je in hartje Amsterdam woont of in the middle of nowhere. En of je graag met de auto op vakantie gaat etc. En van echt autorijden houdt.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:13:53 #76
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200715465
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 14:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach met auto's is het wat geef je er om. Ik geef er veel om. Betaal maandelijks meer aan mijn auto dan aan mijn huis. En het scheelt ook natuurlijk of je in hartje Amsterdam woont of in the middle of nowhere. En of je graag met de auto op vakantie gaat etc. En van echt autorijden houdt.
ik geef ook wel om auto's hoor maar ze hoeven van mij niet nieuw te zijn, als er maar wel een V8 in zit :)
pi_200715582
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 14:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik geef ook wel om auto's hoor maar ze hoeven van mij niet nieuw te zijn, als er maar wel een V8 in zit :)
Oeh dat is zeker lekker. Ligt die in die oudjes van jou? Auto's hoeven voor mij ook niet nieuw te zijn, maar nadat ik binnen een jaar 3 x door de ANWB was thuis gebracht vond ik het wel genoeg met mijn oude Alfaatje. Dus heb gekozen voor zijn opvolger via lease. De V8 daarvan zou ik wel willen ja, maar dan werd het een Quadrifoglio en dat was toch een beetje boven het budget.
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:27:50 #78
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200715816
Ik ben ook autoliefhebber. Maar over het algemeen wel van oudere auto's.

Ik heb al helemáál niks met de huidige 0.9 liter geblazen motortjes die ze in auto's proppen om een 1300kg wegende stationwagon nog een beetje vooruit te laten komen met zo laag mogelijke uitstoot.
Alsof je een muizenhart in een eland propt :')

Snap wel dat het die kant op moet gaan, maar ik heb er niks mee. Dan zou ik op een gegeven moment nog liever elektrisch gaan rijden, heb je tenminste instant acceleration :7
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:29:49 #79
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200715867
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 14:27 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ben ook autoliefhebber. Maar over het algemeen wel van oudere auto's.

Ik heb al helemáál niks met de huidige 0.9 liter geblazen motortjes die ze in auto's proppen om een 1300kg wegende stationwagon nog een beetje vooruit te laten komen met zo laag mogelijke uitstoot.
Alsof je een muizenhart in een eland propt :')

Snap wel dat het die kant op moet gaan, maar ik heb er niks mee. Dan zou ik op een gegeven moment nog liever elektrisch gaan rijden, heb je tenminste instant acceleration :7
Mwah, ik vind het wel grappig dat ze uit een standaard productie 4 cylinder met 1.5 liter 150PK halen waardoor je met 1500kg plus nog steeds gewoon 200 haalt :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tijger_m op 03-08-2021 14:43:58 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200716709
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 14:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach met auto's is het wat geef je er om. Ik geef er veel om. Betaal maandelijks meer aan mijn auto dan aan mijn huis. En het scheelt ook natuurlijk of je in hartje Amsterdam woont of in the middle of nowhere. En of je graag met de auto op vakantie gaat etc. En van echt autorijden houdt.
Ik geef ook veel om auto's: ze moeten nooit kapot gaan, er moet veel in passen en ik wil er zo weinig mogelijk geld en tijd aan kwijt zijn. De rest boeit me niet. Ik vind ze toch vrijwel allemaal lelijk.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_200716774
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 14:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik geef ook veel om auto's: ze moeten nooit kapot gaan, er moet veel in passen en ik wil er zo weinig mogelijk geld en tijd aan kwijt zijn. De rest boeit me niet. Ik vind ze toch vrijwel allemaal lelijk.
Haha, lekker sarcastisch.

Veel nieuwe auto's zijn wel erg lelijk ja vooral Japanners e.d.

Ik heb een grote auto, maar toen ik vorige week een feest gaf heb ik geconstateerd dat er maar 4 kratjes bier in de kofferbak passen. Dat is wel erg weinig.. Maar hij rijdt wel superlekker.
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:06:16 #82
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200716847
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:02 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, lekker sarcastisch.

Veel nieuwe auto's zijn wel erg lelijk ja vooral Japanners e.d.

Ik heb een grote auto, maar toen ik vorige week een feest gaf heb ik geconstateerd dat er maar 4 kratjes bier in de kofferbak passen. Dat is wel erg weinig.. Maar hij rijdt wel superlekker.
Maar 4 kratjes bier...zal wel een Smart zijn dan :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200716886
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar 4 kratjes bier...zal wel een Smart zijn dan :D
Heten ze daarom zo?
Geniet, maar drink met mate? ;)
pi_200716929
Ik heb op een of andere manier wel veel foto's van mezelf in auto's. Van de week kwam ik er nog een tegen:



Waarom zijn zoveel auto's eigenlijk grijs?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_200717162
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar 4 kratjes bier...zal wel een Smart zijn dan :D
Alfa Giulia. Maar er konden er nog op de achterbank. In een Smart kunnen er meer denk ik.
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:25:44 #86
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200717220
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:02 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, lekker sarcastisch.

Veel nieuwe auto's zijn wel erg lelijk ja vooral Japanners e.d.

Ik heb een grote auto, maar toen ik vorige week een feest gaf heb ik geconstateerd dat er maar 4 kratjes bier in de kofferbak passen. Dat is wel erg weinig.. Maar hij rijdt wel superlekker.
Niet een auto hebben waarbij de achterbank plat kan :')
pi_200717244
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:25 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Niet een auto hebben waarbij de achterbank plat kan :')
Kan wel hoor. Maar het ging even om het beeld, gewoon als kofferbak zijnde.
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:41:23 #88
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_200717465
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Alfa Giulia. Maar er konden er nog op de achterbank. In een Smart kunnen er meer denk ik.
Het is een Alfa hè, die zijn niet gemaakt om mee te rijden. Die moeten mooi staan op de oprit :P
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_200717481
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:41 schreef chratnox het volgende:

[..]

Het is een Alfa hè, die zijn niet gemaakt om mee te rijden. Die moeten mooi staan op de oprit :P
:D . Ik zou bijna zeggen, kom eens een ritje maken.
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:43:51 #90
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_200717513
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:42 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

:D . Ik zou bijna zeggen, kom eens een ritje maken.
Ik heb een tijdlang een Alfa gehad. Was een heerlijke auto om mee te rijden, maar het onderhoud was echt de hel.

Dagje ruilen van auto's? :P
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:52:20 #91
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200717630
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:43 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik heb een tijdlang een Alfa gehad. Was een heerlijke auto om mee te rijden, maar het onderhoud was echt de hel.

Dagje ruilen van auto's? :P
Wat heb je in de aanbieding?
Deze heb ik nu een jaar, nog nooit iets aan gehad. De vorige (Alfa 159) was 14 jaar toen ik hem weg deed en alleen in het laatste jaar van alles er aan gehad. De jaren daarvoor alleen onderhoudsbeurten.
pi_200717646
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:52 schreef dick_laurent het volgende:
Lol, ik zeg automeet bij @:bloodymary1

Who's in? :D
En daarna bij iedereen op poezenbezoek.
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:57:47 #94
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_200717697
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:52 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Wat heb je in de aanbieding?
Deze heb ik nu een jaar, nog nooit iets aan gehad. De vorige (Alfa 159) was 14 jaar toen ik hem weg deed en alleen in het laatste jaar van alles er aan gehad. De jaren daarvoor alleen onderhoudsbeurten.
Ik heb een Audi S4 (station), mijn vrouw een Mini Cooper S Clubman. Ik kan in elk geval meer dan 4 kratjes bier kwijt :P

Ik heb 'vroegah' een Mito gehad die ik helemaal gesloopt heb. Pro-tip: Een mito is niet gemaakt om offroad mee te rijden (ons nieuwbouwhuis had nog een weg gemaakt van repak ipv daadwerkelijke bestrating toen we er gingen wonen. Het was een leaseauto, toen er 120k op de teller stond heeft de leasemaatschappij gevraagd of ik niet nu al mijn contract wilde openbreken want de auto was op :P

Met die Alfa heb ik echt hele rare dingen gehad. Banden die iets schuin stonden waardoor ze schuin wegslijten, regensensor die alleen aan ging als je de auto in zn achteruit zet. Stoelverwarming die gekoppeld is aan de bus van de auto waardoor een storing in je stoelverwarming ervoor zorgt dat bijna niets het meer doet.

Toch blijven Alfa's wel mn aandacht trekken. Mn manager heeft een Alfa 4C. Wat een heerlijke kart is dat.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:00:33 #95
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200717730
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:52 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Wat heb je in de aanbieding?
Deze heb ik nu een jaar, nog nooit iets aan gehad. De vorige (Alfa 159) was 14 jaar toen ik hem weg deed en alleen in het laatste jaar van alles er aan gehad. De jaren daarvoor alleen onderhoudsbeurten.
Giulia dus, die vind ik wel mooi
pi_200717741
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:57 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik heb een Audi S4 (station), mijn vrouw een Mini Cooper S Clubman. Ik kan in elk geval meer dan 4 kratjes bier kwijt :P

Ik heb 'vroegah' een Mito gehad die ik helemaal gesloopt heb. Pro-tip: Een mito is niet gemaakt om offroad mee te rijden (ons nieuwbouwhuis had nog een weg gemaakt van repak ipv daadwerkelijke bestrating toen we er gingen wonen. Het was een leaseauto, toen er 120k op de teller stond heeft de leasemaatschappij gevraagd of ik niet nu al mijn contract wilde openbreken want de auto was op :P

Met die Alfa heb ik echt hele rare dingen gehad. Banden die iets schuin stonden waardoor ze schuin wegslijten, regensensor die alleen aan ging als je de auto in zn achteruit zet. Stoelverwarming die gekoppeld is aan de bus van de auto waardoor een storing in je stoelverwarming ervoor zorgt dat bijna niets het meer doet.

Toch blijven Alfa's wel mn aandacht trekken. Mn manager heeft een Alfa 4C. Wat een heerlijke kart is dat.
Haha, dat is dan wel weer een grappig verhaal. Achteraf.
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:12:30 #97
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200717879
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 16:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Giulia dus, die vind ik wel mooi
Me too, echt een van de mooiste sedans van de laatste jaren vind ik :Y
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:48:30 #98
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_200718446
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:25 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Niet een auto hebben waarbij de achterbank plat kan :')
Ik kwam dit bericht tegen via GeenStijl, wel een toevallig moment:
https://www.om.nl/actueel(...)cht-van-levensdelict

quote:
Aan de hand van getuigen, camerabeelden en verklaringen van verdachte werd gistermiddag een auto aangetroffen in de Aalbersestraat in Dordrecht. De Forensische Opsporing is ter plaatse gekomen en heeft uitgebreid onderzoek verricht aan het voertuig en sporen veilig gesteld. In de auto werden koffers met een stoffelijk overschot aangetroffen. Hoogstwaarschijnlijk gaat het om een 29-jarige man uit Zwijndrecht, de persoon was eerder als vermist opgegeven.
Die zal geen Giulia gehad hebben :P
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_200719915
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 16:48 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik kwam dit bericht tegen via GeenStijl, wel een toevallig moment:
https://www.om.nl/actueel(...)cht-van-levensdelict
[..]

Die zal geen Giulia gehad hebben :P
Haha, nee zeker niet. Koffers, dat gaat echt niet lukken. 1 kleintje misschien. Ik denk eerder aan Toyota uit de jaren 90 of zo :P
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 18:22:51 #100
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200720191
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:09 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, nee zeker niet. Koffers, dat gaat echt niet lukken. 1 kleintje misschien. Ik denk eerder aan Toyota uit de jaren 90 of zo :P
Mijn Toyota Paseo is roze. Ja. Ik rijd in een roze auto. Die valt op. Niemand gaat die stelen :7

(ohja en de uitlaat is flink geüpgrade, dus je hoort m tevens van verre al aankomen :P )
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 19:51:23 #101
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_200721475
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Mijn Toyota Paseo is roze. Ja. Ik rijd in een roze auto. Die valt op. Niemand gaat die stelen :7

(ohja en de uitlaat is flink geüpgrade, dus je hoort m tevens van verre al aankomen :P )
Ik kan het niet helpen om nu Johnny Flodder voor me te zien bij je. Heb je ook een bontje op je stoel?
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_200721889
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Mijn Toyota Paseo is roze. Ja. Ik rijd in een roze auto. Die valt op. Niemand gaat die stelen :7

(ohja en de uitlaat is flink geüpgrade, dus je hoort m tevens van verre al aankomen :P )
Een roze auto, en een auto gehad hebben met de naam "Pride". Mmmmm.... :P
pi_200724797
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Mijn Toyota Paseo is roze. Ja. Ik rijd in een roze auto. Die valt op. Niemand gaat die stelen :7

(ohja en de uitlaat is flink geüpgrade, dus je hoort m tevens van verre al aankomen :P )
Ik heb even gegoogled, maar dat is nog best een gave bak. Mooier dan de meeste nieuwe auto's momenteel.
pi_200727889
Nou, het is wel meteen duidelijk wat hier zoal rondhangt! :D :P

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Mijn Toyota Paseo is roze. Ja. Ik rijd in een roze auto. Die valt op. Niemand gaat die stelen :7

(ohja en de uitlaat is flink geüpgrade, dus je hoort m tevens van verre al aankomen :P )


quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 22:12 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik heb even gegoogled, maar dat is nog best een gave bak. Mooier dan de meeste nieuwe auto's momenteel.


[ Bericht 24% gewijzigd door Mammietje op 04-08-2021 03:16:51 ]
pi_200738151
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 03:01 schreef Mammietje het volgende:
Nou, het is wel meteen duidelijk wat hier zoal rondhangt! :D :P
[..]

[ afbeelding ]
[..]

[ afbeelding ]
Haha, dit is echt de beste post van de week.
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 17:17:37 #106
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200762338
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 17:17 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]

Just sayin' :7
Ik heb wel eens betere foto's van je gezien, Dick! :D
Sportschool dichtgegooid en vakantie aan het vieren soms?! :P

Ik ging gisteren karten maar was iets te fanatiek, vrees ik. :{
Heb me een partij spierpijn in mijn armen (iets te enthousiast workoutje woensdag helpt ook niet denk ik :') ) en.. geloof het of niet, heb er blaren van op mijn handen! :')
Wel meer bewondering voor F1 coureurs gekregen die dit zolang achter elkaar kunnen doen! :+
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 21:34:37 #108
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200763294
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:44 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik heb wel eens betere foto's van je gezien, Dick! :D
Sportschool dichtgegooid en vakantie aan het vieren soms?! :P

Ik ging gisteren karten maar was iets te fanatiek, vrees ik. :{
Heb me een partij spierpijn in mijn armen (iets te enthousiast workoutje woensdag helpt ook niet denk ik :') ) en.. geloof het of niet, heb er blaren van op mijn handen! :')
Wel meer bewondering voor F1 coureurs gekregen die dit zolang achter elkaar kunnen doen! :+
Klopt, karten is echt heftig en zeer inspannend. Heb het al paar jaar niet meer gedaan maar van wat ik me herinner is het idd een pittige activiteit. En leuk! :D
  zondag 8 augustus 2021 @ 17:37:17 #109
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_200817324
Hallo
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  Moderator maandag 9 augustus 2021 @ 08:56:58 #110
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200824565
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 17:37 schreef Treehut362 het volgende:
Hallo
Hoi.

Zoals je ziet is deze SC vrijwel doodverklaard. Maar in het main topic kan je dagelijks met dezelfde mensen discussieren over dezelfde standpunten, keer op keer.



Veel succes!
pi_200824939
quote:
12s.gif Op maandag 9 augustus 2021 08:56 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Hoi.

Zoals je ziet is deze SC vrijwel doodverklaard.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  maandag 9 augustus 2021 @ 09:29:29 #112
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200825018
pi_200827265
quote:
12s.gif Op maandag 9 augustus 2021 08:56 schreef dick_laurent het volgende:
Maar in het main topic kan je dagelijks met dezelfde mensen discussieren over dezelfde standpunten, keer op keer.



quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:29 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator maandag 9 augustus 2021 @ 17:22:24 #114
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200832093
Hey.

Hoe noem je Bill Gates als hij mensen een cijfer geeft?

Bill Rates

Hoe noem je Bill Gates als hij het totaal zat is?

Bill Hates

Hoe noem je Bill Gates als hij een serieus overleg heeft?

Bill Negotiates

Hoe noem je Bill Gates als hij de liefde bedrijft?

Bill Mates

Hoe noem je Bill Gates als hij zich kan inleven in je problemen?

Bill Relates

  Moderator maandag 9 augustus 2021 @ 17:26:21 #115
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200832150
Nou, nu is echt over _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200833035
pi_200833055
pi_200833497
quote:
10s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:22 schreef dick_laurent het volgende:
Hey.

Hoe noem je Bill Gates als hij mensen een cijfer geeft?

Bill Rates

Hoe noem je Bill Gates als hij het totaal zat is?

Bill Hates

Hoe noem je Bill Gates als hij een serieus overleg heeft?

Bill Negotiates

Hoe noem je Bill Gates als hij de liefde bedrijft?

Bill Mates

Hoe noem je Bill Gates als hij zich kan inleven in je problemen?

Bill Relates

[ afbeelding ]
En Bill Gates waarvan de macht en roem langzaam afneemt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(

En Bill die amoureus is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Bill die iets te vaak aan het eten is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door Salina op 09-08-2021 19:23:08 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200833662
En hoe noem je Bill als hij in zijn vrije tijd zijn lievelingssport uitoefent?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 augustus 2021 @ 20:59:57 #120
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_200835711
Zijn broer Buffalo Bill.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sport Billy.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  maandag 9 augustus 2021 @ 21:03:28 #121
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_200835777
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(

En Bill die amoureus is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Bill die iets te vaak aan het eten is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poëzie
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  woensdag 11 augustus 2021 @ 08:59:08 #122
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_200857082
quote:
10s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:22 schreef dick_laurent het volgende:
Hey.

Hoe noem je Bill Gates als hij mensen een cijfer geeft?

Bill Rates

Hoe noem je Bill Gates als hij het totaal zat is?

Bill Hates

Hoe noem je Bill Gates als hij een serieus overleg heeft?

Bill Negotiates

Hoe noem je Bill Gates als hij de liefde bedrijft?

Bill Mates

Hoe noem je Bill Gates als hij zich kan inleven in je problemen?

Bill Relates

[ afbeelding ]
Hoe noem je Bill Gates als hij iemands kont likt.

Bill Reets
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
  woensdag 11 augustus 2021 @ 09:16:07 #123
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200857263


ik zit met een lekker espressootje te wachten op het moment c_/
pi_200857299
quote:
De date
Dit soort teksten hate ik.
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 09:20:19 #125
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200857326
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:16 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]

ik zit met een lekker espressootje te wachten op het moment c_/
Ik vind dit nogal onvolledige informatie.

Zo zou ik graag weten in welke tijdszone dit zal plaatsvinden. Of gaat het op verschillende momenten in verschillende tijdszones?
Daarnaast, geldt dit voor alle vaccins of zijn de 5G chips verschillend per vaccin? Tot slot, helpt het als ik in een koelkast ga zitten om onderkoeld te raken zodat de 5G niet geactiveerd kan worden?

Alvast dank

Gr
gr
pi_200857359
quote:
11s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:20 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik vind dit nogal onvolledige informatie.

Zo zou ik graag weten in welke tijdszone dit zal plaatsvinden. Of gaat het op verschillende momenten in verschillende tijdszones?
Daarnaast, geldt dit voor alle vaccins of zijn de 5G chips verschillend per vaccin? Tot slot, helpt het als ik in een koelkast ga zitten om onderkoeld te raken zodat de 5G niet geactiveerd kan worden?

Alvast dank

Gr
gr
1 woord wat dit allemaal oplost: Lobotomie
Ik laat je zo weten hoe het gegaan is!
  woensdag 11 augustus 2021 @ 09:23:42 #127
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200857378
quote:
11s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:20 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik vind dit nogal onvolledige informatie.

Zo zou ik graag weten in welke tijdszone dit zal plaatsvinden. Of gaat het op verschillende momenten in verschillende tijdszones?
Daarnaast, geldt dit voor alle vaccins of zijn de 5G chips verschillend per vaccin? Tot slot, helpt het als ik in een koelkast ga zitten om onderkoeld te raken zodat de 5G niet geactiveerd kan worden?

Alvast dank

Gr
gr
pi_200857729
quote:
11s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:20 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Tot slot, helpt het als ik in een koelkast ga zitten om onderkoeld te raken zodat de 5G niet geactiveerd kan worden?

Alvast dank

Gr
gr
Dit nog niet gedaan hebben. :') _O-

Wat zouden jullie doen als iemand tegen je zegt dat de wereld morgen vergaat (er van uitgaande dat die informatie correct is uiteraard)? Dus geen tijd hebbende voor een laatste wereldreis of iets dergelijks.

Ik heb ooit een (independent) film gezien die dit behandelde en zou die wel eens terug willen zien, maar geen idee meer hoe die heette.
In die film gingen mensen b.v. rustig een sigaretje roken op het dakterras wachtend op het einde, of nog even iemand bellen om te zeggen dat het je spijt, etcetera.
Of laatste keer een jointje roken of een lekkere maaltijd.

Wat jullie?
De wereld vergaat vanmiddag 17:00. Wat doe je nog?

Gr. :+
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 09:48:14 #129
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200857768
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:45 schreef Salina het volgende:

[..]

De wereld vergaat vanmiddag 17:00. Wat doe je nog?

Gr. :+
Neuken.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 11:21:41 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200859206
quote:
14s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:48 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Neuken.
kortom, gewoon iedere dag leven alsof het je laatste is
pi_200861385
Ben helemaal in paniek nu. :{

quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:45 schreef Salina het volgende:

[..]

Dit nog niet gedaan hebben. :') _O-

Wat zouden jullie doen als iemand tegen je zegt dat de wereld morgen vergaat (er van uitgaande dat die informatie correct is uiteraard)? Dus geen tijd hebbende voor een laatste wereldreis of iets dergelijks.

Ik heb ooit een (independent) film gezien die dit behandelde en zou die wel eens terug willen zien, maar geen idee meer hoe die heette.
In die film gingen mensen b.v. rustig een sigaretje roken op het dakterras wachtend op het einde, of nog even iemand bellen om te zeggen dat het je spijt, etcetera.
Of laatste keer een jointje roken of een lekkere maaltijd.

Wat jullie?
De wereld vergaat vanmiddag 17:00. Wat doe je nog?


Gr. :+
Goeie vraag wel.
Komt weinig in me op. :')
Misschien toch voor Dick's optie gaan... :D

Wat ga je zelf doen? :)
  woensdag 11 augustus 2021 @ 14:07:53 #132
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_200861467
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:45 schreef Salina het volgende:

De wereld vergaat vanmiddag 17:00. Wat doe je nog?

Gr. :+
Dan ga ik naar Orvelte. Daar staat de tijd stil rond het jaar 1900.

Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  woensdag 11 augustus 2021 @ 14:12:33 #133
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200861533
ik ga naar de kapper straks, hoe dan ook fresh als ik opgestraald word

pi_200861590
quote:
14s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:07 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Dan ga ik naar Orvelte. Daar staat de tijd stil rond het jaar 1900.

[ afbeelding ]
Héél slim! :D

quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:12 schreef Tarado het volgende:
ik ga naar de kapper straks, hoe dan ook fresh als ik opgestraald word

[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe je dat staat! :D
  woensdag 11 augustus 2021 @ 14:19:38 #135
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200861620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:17 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Héél slim! :D
[..]

Ben benieuwd hoe je dat staat! :D
ook al is het maar voor een half uurtje denk ik toch dat ik voor wat conservatievers ga :)
pi_200861676
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:01 schreef Mammietje het volgende:
Ben helemaal in paniek nu. :{
[..]

Goeie vraag wel.
Komt weinig in me op. :')
Misschien toch voor Dick's optie gaan... :D

Wat ga je zelf doen? :)
Even snel naar mn ouders rijden om samen het einde te vieren ofzo. En de duurste fles whisky kopen die je zo snel kunt vinden. Als de wereld toch vergaat kun je er maar beter nog even van genieten, en wat moet je anders met dat geld.

Als vrijgezel is dat andere geen optie helaas.

Hou het maar op een overheerlijk afscheidsfeest dan maar.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200861785
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

ook al is het maar voor een half uurtje denk ik toch dat ik voor wat conservatievers ga :)
Gemiste kans, Tarado.... uitgelezen kans om uit de band te springen, pak je hem niet! :P
*gaat haar 'touperen' alsof we nog in de jaren 80 leven (hoeft toch geen borstel meer doorheen!) *O*


quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:24 schreef Salina het volgende:

[..]

Even snel naar mn ouders rijden om samen het einde te vieren ofzo. En de duurste fles whisky kopen die je zo snel kunt vinden. Als de wereld toch vergaat kun je er maar beter nog even van genieten, en wat moet je anders met dat geld.

Als vrijgezel is dat andere geen optie helaas.

Hou het maar op een overheerlijk afscheidsfeest dan maar.
Ja, iets geestverruimends kan op zo'n moment ook geen kwaad. Hmm.... :)
Ik dacht dat je als vrijgezel juist meer opties had?! ;)
Gewoon eentje nemen waar je zin in hebt, joh... toch je laatste dag. Kan jou het schelen! :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Mammietje op 11-08-2021 14:47:59 ]
pi_200862655
Snel, rol jezelf in aluminium folie!

Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_200862695
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:44 schreef crystal_meth het volgende:
Snel, rol jezelf in aluminium folie!

[ afbeelding ]
Shiiiit.... net gisteren het laatste stukje opgebruikt.... -O-
Huishoudfolie helpt niet zeker he?! :{
pi_200862764
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:50 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Shiiiit.... net gisteren het laatste stukje opgebruikt.... -O-
Huishoudfolie helpt niet zeker he?! :{
Heb je een grote koelkast? Leegmaken, luchtgaten in slaan, het metaal van de deur met een ijzerdraad verbinden aan het metaal van de de kast, en ook aan de aarding van de elektriciteit, en erin kruipen.

Snel, je hebt nog een uur!
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 15:59:45 #141
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200862800
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:57 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Heb je een grote koelkast? Leegmaken, luchtgaten in slaan, het metaal van de deur met een ijzerdraad verbinden aan het metaal van de de kast, en ook aan de aarding van de elektriciteit, en erin kruipen.

Snel, je hebt nog een uur!
Godzijdank is mijn koelkast 1.80 hoog, het is een beetje inschikken maar daar krijg ik mijn 1.90 wel in *O*

Mijn vrouw moet uiteraard haar eigen koelkast maar gaan zoeken, 2 personen gaat nooit passen, mischien even snel naar de mediamarkt rijden ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200862814
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:57 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Heb je een grote koelkast? Leegmaken, luchtgaten in slaan, het metaal van de deur met een ijzerdraad verbinden aan het metaal van de de kast, en ook aan de aarding van de elektriciteit, en erin kruipen.

Snel, je hebt nog een uur!
We weten wel zeker dat het doorgaat toch? :{
Natuurlijk wel een kostbaar uurtje dit! ;)
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 16:01:40 #143
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200862836
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:00 schreef Mammietje het volgende:

[..]

We weten wel zeker dat het doorgaat toch? :{
Natuurlijk wel een kostbaar uurtje dit! ;)
Jij durft te twijfelen aan mensen die niet als schapen achter de MSM aanlopen? Tsk tsk....

Je hebt het over mensen die zelf de waarheid hebben gevonden, he?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200862844
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Godzijdank is mijn koelkast 1.80 hoog, het is een beetje inschikken maar daar krijg ik mijn 1.90 wel in *O*

Mijn vrouw moet uiteraard haar eigen koelkast maar gaan zoeken, 2 personen gaat nooit passen, mischien even snel naar de mediamarkt rijden ;)
Ze kon sowieso niet mee, iemand moet je deur nog goed dichtduwen he? :{w
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 16:03:01 #145
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200862851
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:02 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ze kon sowieso niet mee, iemand moet je deur nog goed dichtduwen he? :{w
Ah, goed punt, had ik nog niet aan gedacht! ^O^
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200863788
Shit ik ben te laat..... Is er nog iemand? Of allemaal in de ijskast?

Het ziet er wel heel vreemd uit buiten. Oh wacht, het is mooi weer, dat is het.
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 17:09:08 #147
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200863813
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Shit ik ben te laat..... Is er nog iemand? Of allemaal in de ijskast?

Het ziet er wel heel vreemd uit buiten. Oh wacht, het is mooi weer, dat is het.
Nee, allemaal dood, sorry.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200863832
Hmmm.... ik had al twijfel bij mijn vaccinaties of het wel echt was. Voelde me namelijk heel fit, terwijl iedereen er moe van wordt. Nu blijkt wel dat ze dus inderdaad niet echt waren, nu ik als enige overlevende hier achter blijf.
pi_200864221
Jullie hebben toch hopelijk wel aan je huisdieren gedacht hè?

  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 18:10:06 #150
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200864643
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Jullie hebben toch hopelijk wel aan je huisdieren gedacht hè?

[ afbeelding ]
Wij hebben sinds kort zo'n automatische voer-unit voor het poezebeest.
Die gaat 3x per dag af met een bepaalde hoeveelheid voer zodat ze precies genoeg te vreten krijgt en niet over eet. ;)

Het is wel hilarisch want vlak voordat dat ding afgaat dan maakt ie eerst een "Prrr" kattengeluidje (kon je instellen :P )
Nou dat beest is binnen een week nu al zo geconditioneerd dat als dat geluidje afgaat, het in een volle sprint meteen op die unit afstormt :')

pi_200870334
quote:
10s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 18:10 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Wij hebben sinds kort zo'n automatische voer-unit voor het poezebeest.
Die gaat 3x per dag af met een bepaalde hoeveelheid voer zodat ze precies genoeg te vreten krijgt en niet over eet. ;)

Het is wel hilarisch want vlak voordat dat ding afgaat dan maakt ie eerst een "Prrr" kattengeluidje (kon je instellen :P )
Nou dat beest is binnen een week nu al zo geconditioneerd dat als dat geluidje afgaat, het in een volle sprint meteen op die unit afstormt :')

[ afbeelding ]
Haha, als het om eten gaat kun je dieren heel snel alles leren. Ik doe zelfs clickertraining met voerbeloning met mijn paard. Dan laat je een beest van 700 kg met een kleine aanwijzing steigeren of liggen. En hij doet het, omdat hij dan daarna een klein stukje wortel of appel krijgt.

Maar blijft je poes anders eten? Hier staat eigenlijk de hele dag een bak brokjes en daar eet ze af en toe wat uit. Soms ook wat minder als ze tussendoor een muis heeft. Maar nooit dat ze het ineens helemaal op eet of zo. Dacht dat alleen honden dat deden.
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 01:50:12 #152
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200870783
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 00:04 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, als het om eten gaat kun je dieren heel snel alles leren. Ik doe zelfs clickertraining met voerbeloning met mijn paard. Dan laat je een beest van 700 kg met een kleine aanwijzing steigeren of liggen. En hij doet het, omdat hij dan daarna een klein stukje wortel of appel krijgt.

Maar blijft je poes anders eten? Hier staat eigenlijk de hele dag een bak brokjes en daar eet ze af en toe wat uit. Soms ook wat minder als ze tussendoor een muis heeft. Maar nooit dat ze het ineens helemaal op eet of zo. Dacht dat alleen honden dat deden.
Ligt vaak aan het ras. Mijn Akita's hebben altijd brokjes in hun voerbak zitten, als ze honger hebben eten ze, soms alles in de bak, soms een deel (net als katten dus) en ze eten tot ze genoeg hebben.

De Labrador verderop hier kan je dat niet bij doen, als je die een volle bak voer geeft gaat die leeg, als er nog een achteraan geeft dan gaat die ook leeg, Labradors kunnen zichzelf letterlijk doodeten.

PS: Onze oudste heeft niks met eten, die kan je niks leren met koekjes want ze heeft er helemaal geen interesse in, de jongste doet letterlijk alles voor een koekje :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 08:46:36 #153
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200872138
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 00:04 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, als het om eten gaat kun je dieren heel snel alles leren. Ik doe zelfs clickertraining met voerbeloning met mijn paard. Dan laat je een beest van 700 kg met een kleine aanwijzing steigeren of liggen. En hij doet het, omdat hij dan daarna een klein stukje wortel of appel krijgt.

Maar blijft je poes anders eten? Hier staat eigenlijk de hele dag een bak brokjes en daar eet ze af en toe wat uit. Soms ook wat minder als ze tussendoor een muis heeft. Maar nooit dat ze het ineens helemaal op eet of zo. Dacht dat alleen honden dat deden.
Haha cool is dat ja. En klopt, als het op eten aankomt zijn de meeste dieren totale sloeries :P

Onze poes komt uit het asiel en is een voormalige straatkat. Die heeft dus een hele andere attitude als het op eten aankomt als onze vorige kat. Survival mode en alles pakken wat je pakken kan zeg maar.

Waar onze vorige poes inderdaad, zoals jij het schetst gewoon een volle bak brokjes kreeg en dan at, en stopte en later op de dag weer wat hapjes at, is dat bij deze geen optie...
Dit beest heeft letterlijk geen rem. We hebben al een keer het experiment gedaan met een volle bak voer, dat was zo'n 125 gram (beestje mag zo'n 60 gram op een dag op basis van haar gewicht) en de bak ging op één dag gewoon leeg. _O-
Dan vreet ze dus op een dag letterlijk voor twee dagen aan voer gewoon op en zou ze op termijn moddervet worden.
Dus vandaar deze unit, werkt prima. En ook heel easy want je gooit er gewoon voor een week aan brokjes in en je hoeft verder niet meer om te kijken :)
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 08:55:43 #154
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200872267
Trouwens, volgens mij heeft de 5G activatie die ons allemaal zou omleggen dikke vertraging, ik leef nog. Lijkt godverdomme de NS wel :')
pi_200872857
Zo hadden we twee katten die er allebei een ander eetpatroon op na hielden. Eentje at gewoon net genoeg, en de ander schrokte flink. Niet telkens de hele bak leeg, maar wel te veel. Hij was op een gegeven moment gewoon te zwaar en moest op dieet.

Lastig, want de andere kat at nauwelijks iets als er slechts op gezette tijden even een bakje werd neergezet. Uiteindelijk hebben we 2 Surefeeds gekocht. Ieder een eigen bak met chipherkenning, met een eigen hoeveelheid voer. Onze schrokop probeerde in het begin nog de bak van onze normale eter te plunderen, maar dat lukte niet. Hij gooide z'n volle gewicht tegen de andere kat aan als die stond te eten. Maar ja, als die kat weg was van de chipherkenning, ging het voerbakje snel dicht _O_

Brilliante uitvinding is dat, die Surefeed.
pi_200873580
Altijd prettig dat hier nog gesprekken plaats vinden over belangrijke zaken in het leven. Zoals katten, sporten of het weekend. En niet de hele dag dat hysterische coronagezeik.

En je pikt er nog wat van op ook. Zo zijn ze dus duidelijk allemaal weer anders. Maar dat had ik zelf ook al ervaren, ben ook al aan mijn zesde poes.

En grappig met die techniek van bijvoorbeeld zo'n Surefeed. Ik heb dat met een kattenluikje dat alleen op de chip open gaat. Nadat er steeds een vreemde kat op ons bed lag.

pi_200873631
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:45 schreef bloodymary1 het volgende:

En grappig met die techniek van bijvoorbeeld zo'n Surefeed.
Het is ook erg handig als de katten ander voer moeten, vanwege een dieet. Dan kun je dus niet alleen de hoeveelheid controleren, maar ook welk voer ze krijgen. De Surefeed bleek ook handig toen onze normale eter nierproblemen kreeg en op voeding voor nierpatiënten moest overstappen.

En ja, er is meer in het leven dan Corona :D Gelukkig maar.
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 10:54:48 #158
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200873701
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Altijd prettig dat hier nog gesprekken plaats vinden over belangrijke zaken in het leven. Zoals katten, sporten of het weekend. En niet de hele dag dat hysterische coronagezeik.

En je pikt er nog wat van op ook. Zo zijn ze dus duidelijk allemaal weer anders. Maar dat had ik zelf ook al ervaren, ben ook al aan mijn zesde poes.

En grappig met die techniek van bijvoorbeeld zo'n Surefeed. Ik heb dat met een kattenluikje dat alleen op de chip open gaat. Nadat er steeds een vreemde kat op ons bed lag.

[ afbeelding ]
In ons oude huis sloop de kat van de buren ooit eens bij ons binnen via het dakterras, die had best geluk dat wij hem als eerste zagen en niet onze fantastische, slapende waakhonden :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200873970
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Altijd prettig dat hier nog gesprekken plaats vinden over belangrijke zaken in het leven. Zoals katten, sporten of het weekend. En niet de hele dag dat hysterische coronagezeik.


Ik merk eigenlijk amper iets van corona, buiten het feit dat ik al 1,5 jaar grotendeels thuiswerk. Maar goed, ik ga ook bijna nooit uit, naar festivals, concerten, evenementen en dergelijke, dus dat scheelt.

Over drie weken eindelijk weer eens op vakantie. Voorlopig gaat het gewoon door. Italië (Napoli en omgeving, Sorrento, Amalfi, Salerno, Capri). Staat al lang op mijn verlanglijstje. c_/ *O*




Dit is niet per sé de omgeving waar ik heenga, maar even sfeer proeven.

Binnenkort maar even voorbereiden en inlezen. Het is daar wel tyfuswarm nu denk ik, in heel Zuid-Europa trouwens. En ik moet nog steeds die corona-app installeren (voor de QR-code); tot nu toe niet nodig gehad. _O-

@dick_laurent hoe is het nu met je nieuwe kat? Al helemaal gewend thuis? Hoe oud was die ook alweer toen jullie hem uit het asiel haalden?

Mooie dag vandaag.

[ Bericht 3% gewijzigd door Salina op 12-08-2021 11:16:24 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 11:16:47 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200874079
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:49 schreef Morri2 het volgende:

[..]

Het is ook erg handig als de katten ander voer moeten, vanwege een dieet. Dan kun je dus niet alleen de hoeveelheid controleren, maar ook welk voer ze krijgen. De Surefeed bleek ook handig toen onze normale eter nierproblemen kreeg en op voeding voor nierpatiënten moest overstappen.

En ja, er is meer in het leven dan Corona :D Gelukkig maar.
wij hebben geen surefeed -O- gewoon 2 bakken waar altijd wat in zit, grappig is wel dat ze beiden tegelijkertijd eten.
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 12:11:40 #161
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200874889
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:10 schreef Salina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Over drie weken eindelijk weer eens op vakantie. Voorlopig gaat het gewoon door. Italië (Napoli en omgeving, Sorrento, Amalfi, Salerno, Capri). Staat al lang op mijn verlanglijstje. c_/ *O*

Binnenkort maar even voorbereiden en inlezen. Het is daar wel tyfuswarm nu denk ik, in heel Zuid-Europa trouwens. En ik moet nog steeds die corona-app installeren (voor de QR-code); tot nu toe niet nodig gehad. _O-

@:dick_laurent hoe is het nu met je nieuwe kat? Al helemaal gewend thuis? Hoe oud was die ook alweer toen jullie hem uit het asiel haalden?

Mooie dag vandaag.
Super tof dat je nog ff weg kan gaan hoor, jaloers!
Mijn vakantie ligt alweer mijlenver achter me haha, stom hoe snel zoiets alweer als maaaanden geleden aanvoelt, terwijl het nog maar krap een maandje terug was.

Met de Falafel gaat het goed hoor. Is ongeveer 1.5 jaar pas dus nog vrij jong en dat merk je ook wel aan haar energy-level. Overdag is ze vaak nog wel kalm, maar savonds dan is ze erg ehhh 'aanwezig' zullen we maar zeggen.

Maar tis wel een droogkloot, moet regelmatig hard lachen om haar gekkigheden. Soms snuffelt ze bijv in de tuin aan een insect ofzo en die beweegt dan onverwachts en dan springt dat beest een halve meter de lucht in uit schrik _O-
pi_200875074
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Super tof dat je nog ff weg kan gaan hoor, jaloers!
Mijn vakantie ligt alweer mijlenver achter me haha, stom hoe snel zoiets alweer als maaaanden geleden aanvoelt, terwijl het nog maar krap een maandje terug was.

Met de Falafel gaat het goed hoor. Is ongeveer 1.5 jaar pas dus nog vrij jong en dat merk je ook wel aan haar energy-level. Overdag is ze vaak nog wel kalm, maar savonds dan is ze erg ehhh 'aanwezig' zullen we maar zeggen.

Maar tis wel een droogkloot, moet regelmatig hard lachen om haar gekkigheden. Soms snuffelt ze bijv in de tuin aan een insect ofzo en die beweegt dan onverwachts en dan springt dat beest een halve meter de lucht in uit schrik _O-
Leuk hoor, ik wil ook ooit wel weer een lekker jong katje in huis. O+
Die van mij is ondertussen al 15 jaar, maar ik heb haar van toen ze 10 weken was ongeveer. Dus die is echt bij mij opgegroeid. Echt mijn kat.
Mijn andere (eerste, helaas overleden) kat had ik toen overgenomen van mijn oudere broer toen hij ging samenwonen. Dat was toch net iets anders, al was Raki ook echt een schatje. :)

Ja heb zin in vakantie, ook al is het een rondreis, dus niet elke dag zalig niets doen. En het is georganiseerd, dus het kan nog steeds geannuleerd worden. Maar ik had zin om met een groep te gaan, ik zit al 1,5 jaar alleen thuis dus leek me wel leuk om me weer eens in een groep te bewegen.

Zin in. *O*
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 13:23:01 #163
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200876009
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Super tof dat je nog ff weg kan gaan hoor, jaloers!
Mijn vakantie ligt alweer mijlenver achter me haha, stom hoe snel zoiets alweer als maaaanden geleden aanvoelt, terwijl het nog maar krap een maandje terug was.

Met de Falafel gaat het goed hoor. Is ongeveer 1.5 jaar pas dus nog vrij jong en dat merk je ook wel aan haar energy-level. Overdag is ze vaak nog wel kalm, maar savonds dan is ze erg ehhh 'aanwezig' zullen we maar zeggen.

Maar tis wel een droogkloot, moet regelmatig hard lachen om haar gekkigheden. Soms snuffelt ze bijv in de tuin aan een insect ofzo en die beweegt dan onverwachts en dan springt dat beest een halve meter de lucht in uit schrik _O-
Wees blij dat je al vroeg bent geweest, nu hoef je tenminste niet mee te doen aan die Monty Python-show die Frankrijk opvoert in het dagelijks leven.
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 13:51:12 #164
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200876407
De Falafel had zojuist dus voor het eerst een kikkertje gevangen in onze tuin.

Ons achtertuintje ligt relatief dicht bij een sloot dus de kikkers raken soms wat verdwaald en hobbelen dan opeens rond in onze tuin.
Dit was echter nog een jong klein kikkertje en Falafel kwam hem in haar bek naar binnen brengen.

Toen ze de kikker op de grond losliet deed deze zijn pootjes over zijn koppie in een zeer emotionele poging zichzelf te beschermen. Het zag er zo zielig uit dat ik het niet kon aanzien, dus heb ik de kikker maar snel opgepakt en even terug naar de sloot gebracht. O-)

Karma points weer verdiend voor vandaag. Ofzo :P
pi_200876835
quote:
11s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:51 schreef dick_laurent het volgende:
De Falafel had zojuist dus voor het eerst een kikkertje gevangen in onze tuin.

Ons achtertuintje ligt relatief dicht bij een sloot dus de kikkers raken soms wat verdwaald en hobbelen dan opeens rond in onze tuin.
Dit was echter nog een jong klein kikkertje en Falafel kwam hem in haar bek naar binnen brengen.

Toen ze de kikker op de grond losliet deed deze zijn pootjes over zijn koppie in een zeer emotionele poging zichzelf te beschermen. Het zag er zo zielig uit dat ik het niet kon aanzien, dus heb ik de kikker maar snel opgepakt en even terug naar de sloot gebracht. O-)

Karma points weer verdiend voor vandaag. Ofzo :P
Ik denk dat jouw Falafel wel graag wat humus (kikkererwtenspread) er bij had willen hebben. c_/



Mss even laten weten dat kikkererwten(spread) niet van kikkers gemaakt worden.
Toch?
Of.... :?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 14:36:37 #166
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200876975
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 14:25 schreef Salina het volgende:

[..]

Ik denk dat jouw Falafel wel graag wat humus (kikkererwtenspread) er bij had willen hebben. c_/

[ afbeelding ]

Mss even laten weten dat kikkererwten(spread) niet van kikkers gemaakt worden.
Toch?
Of.... :?
[ afbeelding ]
Hier komen intieme relaties uit.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200877443
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:10 schreef Salina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik merk eigenlijk amper iets van corona, buiten het feit dat ik al 1,5 jaar grotendeels thuiswerk. Maar goed, ik ga ook bijna nooit uit, naar festivals, concerten, evenementen en dergelijke, dus dat scheelt.

Over drie weken eindelijk weer eens op vakantie. Voorlopig gaat het gewoon door. Italië (Napoli en omgeving, Sorrento, Amalfi, Salerno, Capri). Staat al lang op mijn verlanglijstje. c_/ *O*

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit is niet per sé de omgeving waar ik heenga, maar even sfeer proeven.

Binnenkort maar even voorbereiden en inlezen. Het is daar wel tyfuswarm nu denk ik, in heel Zuid-Europa trouwens. En ik moet nog steeds die corona-app installeren (voor de QR-code); tot nu toe niet nodig gehad. _O-

@:dick_laurent hoe is het nu met je nieuwe kat? Al helemaal gewend thuis? Hoe oud was die ook alweer toen jullie hem uit het asiel haalden?

Mooie dag vandaag.
Leuk reisje Salina! Campania is ook wel een van mijn favoriete provincies van Italië. Sorrento is leuk, best toeristisch, maar dat zal nu wel meevallen. En genoeg leuke en lekkere restaurantjes. De Amalfikust is prachtig, maar niet in het hoogseizoen. Maar jij gaat net daarna zo te zien en bovendien is het dit jaar denk ik sowieso een stuk rustiger daar, aangezien iedereen op de waddeneilanden zit. Napels is natuurlijk altijd leuk, heerlijke stad. Capri ook wel aardig. Wat ik zelf heel tof vind, het stuk wat zuidelijker. Maar weet niet of je daar nog tijd/gelegenheid voor hebt. Dus Paestum, Castellabate en als je nog meer tijd hebt de Cilento, Maratea die kant op. Eigenlijk een stuk leuker en mooier en vooral authentieker dan de Amalfi. Al heb je daar wel het goede jaar voor uitgekozen qua drukte.

[ Bericht 0% gewijzigd door bloodymary1 op 12-08-2021 15:32:53 ]
pi_200877663
quote:
11s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:51 schreef dick_laurent het volgende:
De Falafel had zojuist dus voor het eerst een kikkertje gevangen in onze tuin.

Ons achtertuintje ligt relatief dicht bij een sloot dus de kikkers raken soms wat verdwaald en hobbelen dan opeens rond in onze tuin.
Dit was echter nog een jong klein kikkertje en Falafel kwam hem in haar bek naar binnen brengen.

Toen ze de kikker op de grond losliet deed deze zijn pootjes over zijn koppie in een zeer emotionele poging zichzelf te beschermen. Het zag er zo zielig uit dat ik het niet kon aanzien, dus heb ik de kikker maar snel opgepakt en even terug naar de sloot gebracht. O-)

Karma points weer verdiend voor vandaag. Ofzo :P
Katten zijn echt killers. En dan liefst zo lang mogelijk eerst er mee spelen/martelen. Ik word regelmatig 'snachts wakker van het geluid van krakende botten van een muisje of een vogeltje. Want de lekkerste plek om die op te peuzelen is uiteraard de slaapkamer... 's nachts moet ik altijd wel een keer naar de w.c. (ligt niet aan de leeftijd, heb ik mijn hele leven al, kleine blaas denk ik) en dan moet je nog opletten dat je nergens in gaat staan. 1 keer gehad, brrr...

pi_200877672
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 14:25 schreef Salina het volgende:

[..]

Ik denk dat jouw Falafel wel graag wat humus (kikkererwtenspread) er bij had willen hebben. c_/

[ afbeelding ]

Mss even laten weten dat kikkererwten(spread) niet van kikkers gemaakt worden.
Toch?
Of.... :?
[ afbeelding ]
Wel een leuke naam voor zijn tweede kat. Falafel en Humus.
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 16:02:52 #170
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200878059
Ok als je moet kiezen he....

Of: altijd dronken worden van alles wat je drinkt, inclusief water.

Of: alles wat je eet smaakt naar knakworst, altijd.

JE MOET KIEZEN!
pi_200878146
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:02 schreef dick_laurent het volgende:
Ok als je moet kiezen he....

Of: altijd dronken worden van alles wat je drinkt, inclusief water.

Of: alles wat je eet smaakt naar knakworst, altijd.

JE MOET KIEZEN!
De eerste, dat lijkt me heerlijk! Dronken zijn is een heerlijk gevoel. Maar dan wel dat dat normaal is in de wereld, niet dat je de enige bent en niet meer kunt functioneren of zo.

Maar knakworst is ook lekker natuurlijk. Maar dan wordt het eten wel saai als alles hetzelfde smaakt.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 16:11:50 #172
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200878161
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:10 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

De eerste, dat lijkt me heerlijk! Dronken zijn is een heerlijk gevoel. Maar dan wel dat dat normaal is in de wereld, niet dat je de enige bent en niet meer kunt functioneren of zo.

Maar knakworst is ook lekker natuurlijk. Maar dan wordt het eten wel saai als alles hetzelfde smaakt.
eens, is niet zo moeilijk kiezen
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 16:13:28 #173
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200878180
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:10 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

De eerste, dat lijkt me heerlijk! Dronken zijn is een heerlijk gevoel. Maar dan wel dat dat normaal is in de wereld, niet dat je de enige bent en niet meer kunt functioneren of zo.

Maar knakworst is ook lekker natuurlijk. Maar dan wordt het eten wel saai als alles hetzelfde smaakt.
Neenee zo werkt het mooi niet he. Jij bent dan dus altijd dronken en zo zullen anderen je dan ook zien, dus ook mensen waarmee je samenwerkt / familie etc.

Blijf je bij je keuze? :D
pi_200878207
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Neenee zo werkt het mooi niet he. Jij bent dan dus altijd dronken en zo zullen anderen je dan ook zien, dus ook mensen waarmee je samenwerkt / familie etc.

Blijf je bij je keuze? :D
Ja, dan blijf ik daar denk ik toch bij. Als je dronken bent kan het je toch niet schelen wat anderen van je vinden. En ik houd heel erg van eten, met verschillende smaken.

Wat een rare vraag eigenlijk? Zijn dat beide bijwerkingen die je kunt krijgen of zo?
pi_200878226
Zou wel vervelend zijn als je dan juist alleen maar zin hebt in knakworst als je dronken bent. Want dan had je beter dat kunnen kiezen. Maar ik heb dan vooral zin in friet en hamburgers en zo. Met veel pittige saus.
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 16:20:53 #176
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200878287
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:15 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja, dan blijf ik daar denk ik toch bij. Als je dronken bent kan het je toch niet schelen wat anderen van je vinden. En ik houd heel erg van eten, met verschillende smaken.

Wat een rare vraag eigenlijk? Zijn dat beide bijwerkingen die je kunt krijgen of zo?
Nee dit is gewoon een van mijn vele rare eigenschappen. Ik bedenk soms at random idiote stellingen en dan laat ik mensen kiezen :P

Ok nog eentje dan.

Of: altijd het gevoel hebben dat je moet poepen, maar nooit de opluchting ervaren als je eenmaal geweest bent.

Of: altijd als je iemand voor het eerst ontmoet laat je oncontroleerbaar veel scheten in diens bijzijn, die heel erg stinken.

Je MOET kiezen! :D
pi_200878350
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:20 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Nee dit is gewoon een van mijn vele rare eigenschappen. Ik bedenk soms at random idiote stellingen en dan laat ik mensen kiezen :P

Ok nog eentje dan.

Of: altijd het gevoel hebben dat je moet poepen, maar nooit de opluchting ervaren als je eenmaal geweest bent.

Of: altijd als je iemand voor het eerst ontmoet laat je oncontroleerbaar veel scheten in diens bijzijn, die heel erg stinken.

Je MOET kiezen! :D
Haha, die is echt supermoeilijk. De tweede heb je alleen last van bij anderen die je nog niet kent. Maar dat is toch best vaak dat je iemand ontmoet, zeker zakelijk. En bij de eerste voel je je eigenlijk nooit helemaal lekker dan. Ik denk toch dat ik voor de tweede ga. Dan kun je altijd nog uitleggen dat je last hebt van een ernstige vorm van winderigheid. Maar je voelt je wel lekker opgelucht dan. En je kunt het altijd nog wijten aan je dronkenschap.
pi_200878396
Leuk naar de spa op een eerste date.

  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 16:30:41 #179
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200878418
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:25 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, die is echt supermoeilijk. De tweede heb je alleen last van bij anderen die je nog niet kent. Maar dat is toch best vaak dat je iemand ontmoet, zeker zakelijk. En bij de eerste voel je je eigenlijk nooit helemaal lekker dan. Ik denk toch dat ik voor de tweede ga. Dan kun je altijd nog uitleggen dat je last hebt van een ernstige vorm van winderigheid. Maar je voelt je wel lekker opgelucht dan. En je kunt het altijd nog wijten aan je dronkenschap.
Mooi antwoord, ik kan me er helemaal in vinden :D
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 16:40:36 #180
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200878585
Soms denk ik wel eens, waarom is alle muziek zo kut nu en waarom was het X jaren geleden wel goed...en dan bedenk ik mij dat je van de muziek van 30-40 jaar geleden alleen nog hoort wat echt goed was toen en niet alle puinzooi die er toen ook ongetwijfeld gemaakt werd :)

Ik heb dus net Santana op staan, vandaar :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200878689
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:40 schreef Tijger_m het volgende:
Soms denk ik wel eens, waarom is alle muziek zo kut nu en waarom was het X jaren geleden wel goed...en dan bedenk ik mij dat je van de muziek van 30-40 jaar geleden alleen nog hoort wat echt goed was toen en niet alle puinzooi die er toen ook ongetwijfeld gemaakt werd :)

Ik heb dus net Santana op staan, vandaar :D
Ik hoorde gisteren nog Boys, boys, boys van Sabrina, dus die vlieger gaat niet helemaal op.

Bovendien wordt er heden ten dage nog steeds hele goede muziek gemaakt. Ik koop/download nog bijna elke week wel een album. En dan zijn er ook nog eens veel artiesten die al decennia goede muziek maken en dat nog steeds doen. Bijvoorbeeld Nick Cave, Placebo, Interpol, en ga zo maar door. Ik heb eigenlijk altijd Belgische radio aan, Studio Brussel of Radio Willy. Daar draaien ze echt goede muziek, de hele dag door. Beetje Kink FM, die is als enige NL zender ook nog wel te doen. Maar dan meer Belgische bands en die kan ik zo 30 fantastische opnoemen.
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 16:51:00 #182
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200878732
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:48 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik hoorde gisteren nog Boys, boys, boys van Sabrina, dus die vlieger gaat niet helemaal op.

Bovendien wordt er heden ten dage nog steeds hele goede muziek gemaakt. Ik koop/download nog bijna elke week wel een album. En dan zijn er ook nog eens veel artiesten die al decennia goede muziek maken en dat nog steeds doen. Bijvoorbeeld Nick Cave, Placebo, Interpol, en ga zo maar door. Ik heb eigenlijk altijd Belgische radio aan, Studio Brussel of Radio Willy. Daar draaien ze echt goede muziek, de hele dag door. Beetje Kink FM, die is als enige NL zender ook nog wel te doen. Maar dan meer Belgische bands en die kan ik zo 30 fantastische opnoemen.
Dat liedje had wel 2 hele goede punten. Die van Sabrina _O-

Even voor de goede orde, Sabrina was 1987, ik doelde eigenlijk op de periode voor de 80's ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Tijger_m op 12-08-2021 17:02:59 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200879177
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat liedje had wel 2 hele goede punten. Die van Sabrina _O-

Even voor de goede orde, Sabrina was 1987, ik doelde eigenlijk op de periode voor de 80's ;)
Haha de reactie waarvan je wist dat die zou komen.

Jij had over 30-40 jaar geleden… het is 2021.
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 17:39:56 #184
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200879444
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 17:20 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha de reactie waarvan je wist dat die zou komen.

Jij had over 30-40 jaar geleden… het is 2021.
I noes...ik ben oud enzo ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200879695
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 17:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

I noes...ik ben oud enzo ;)
#metoo
Kan soms ook niet begrijpen dat je een nummer hoort wat je leuk vindt en nog kent van vroeger en dan is dat gewoon 40 jaar oud of zo...
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 18:00:41 #186
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200879723
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 17:59 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

#metoo
Kan soms ook niet begrijpen dat je een nummer hoort wat je leuk vindt en nog kent van vroeger en dan is dat gewoon 40 jaar oud of zo...
2040 is dichterbij dan 2000 ondertussen
pi_200879738
Maar ik kan nog wel twerken.

  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 18:03:20 #188
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200879754
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:00 schreef Momo het volgende:

[..]

2040 is dichterbij dan 2000 ondertussen
Komt wel erg dichtbij zo
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200879809
Ik zou ook wel eens willen weten hoe lang ik hier al rond hang. De datum in mijn profiel klopt niet omdat ik ooit mijn account heb gewijzigd omdat ik er niet meer in kon. Van bloodymary naar bloodymary1. Ik herinner me nog hele discussies met die Nico Dijkshoorn, Daredevil heette die hier. Over de eerste Big Brother (lekker belangrijk). Dat was in 1999 of zo.

Maar volgens mij daarvoor ook al, over Jos Verstappen. Hoe lang bestaat dit gedoetje eigenlijk al?
pi_200879864
Verkeerde topic
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_200889984
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Verkeerde topic
Welkom. Warm bad hier. :)

Vrijdag de 13e vandaag. Twijfel over sportschool vanavond. Kan alleen maar fout gaan of niet?



Bijna weekend. c_/ *O*
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200890580
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:09 schreef Salina het volgende:

[..]
Welkom. Warm bad hier. :)

Vrijdag de 13e vandaag. Twijfel over sportschool vanavond. Kan alleen maar fout gaan of niet?

[ afbeelding ]

Bijna weekend. c_/ *O*
Ik zou het niet doen, te veel risico.

Ik sla mijn buitenritje vandaag ook maar over.

  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:17:25 #193
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200891038
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zou ook wel eens willen weten hoe lang ik hier al rond hang. De datum in mijn profiel klopt niet omdat ik ooit mijn account heb gewijzigd omdat ik er niet meer in kon. Van bloodymary naar bloodymary1. Ik herinner me nog hele discussies met die Nico Dijkshoorn, Daredevil heette die hier. Over de eerste Big Brother (lekker belangrijk). Dat was in 1999 of zo.

Maar volgens mij daarvoor ook al, over Jos Verstappen. Hoe lang bestaat dit gedoetje eigenlijk al?
Volgens mij is FOK! online gegaan in 1999.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200891183
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Volgens mij is FOK! online gegaan in 1999.
Ja hè, dan zit ik er ongeveer van het begin af aan bij.

Volgens mij ben ik vanaf 1996 actief internet gaan gebruiken. Toen waren er nog helemaal niet zoveel websites.
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:26:00 #195
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200891201
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:24 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja hè, dan zit ik er ongeveer van het begin af aan bij.

Volgens mij ben ik vanaf 1996 actief internet gaan gebruiken. Toen waren er nog helemaal niet zoveel websites.
Hehe, inderdaad, mijn oudere account is ook van '99, toen was FOK! nog een "jongeren forum", ik zat toen meestal in het 30+ topic, dat heet nu OUD geloof ik _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200891214
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hehe, inderdaad, mijn oudere account is ook van '99, toen was FOK! nog een "jongeren forum", ik zat toen meestal in het 30+ topic, dat heet nu OUD geloof ik _O-
Haha, had jij toen een andere naam? Welke? en hoe kun je dat zien van wanneer je oudere account is?
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:31:14 #197
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200891281
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:27 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Haha, had jij toen een andere naam? Welke? en hoe kun je dat zien van wanneer je oudere account is?
Op de profiel link kun je zien wat de registratie datum van een account is, in jouw geval: geregistreerd op: zaterdag 30 juli 2011 @ 16:48

Mijn oudere account ben ik kwijt geraakt, ik weet dat er een is maar ik weet niet meer welke naam het was :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200891305
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Op de profiel link kun je zien wat de registratie datum van een account is, in jouw geval: geregistreerd op: zaterdag 30 juli 2011 @ 16:48

Mijn oudere account ben ik kwijt geraakt, ik weet dat er een is maar ik weet niet meer welke naam het was :D
Ja dat wist ik, maar die datum klopt dus niet. Ik vroeg me af of je het van de oudere account ook nog ergens kon zien of vinden.
Maar dan zaten we van begin af aan ongeveer al allebei gezellig hier.
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:34:44 #199
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200891330
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:32 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja dat wist ik, maar die datum klopt dus niet. Ik vroeg me af of je het van de oudere account ook nog ergens kon zien of vinden.
Maar dan zaten we van begin af aan ongeveer al allebei gezellig hier.
Deze? :D

bloodymary
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200891347
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Deze? :D

bloodymary
Ja dat is 'm! Een jaartje later dus, december 2000.
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 17:53:38 #201
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200896456
Wow, al bijna 21 jaar actief op FOK! Netjes! ^O^
Dat doe ik je niet na, al loop ik hier stiekem ook al een flinke tijd mee :P

Uit nieuwsgierigheid, hebben jullie al een of meerdere meets bijgewoond?

Ik heb ooit 1X een FOK! gerelateerde meet gehad, ergens in 2009 geloof ik. Daar toen ook daadwerkelijk een vriend aan overgehouden die later naar Malta verhuisde en die ben ik twee keer daar gaan opzoeken :D
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:06:57 #202
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200897910
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 17:53 schreef dick_laurent het volgende:
Wow, al bijna 21 jaar actief op FOK! Netjes! ^O^
Dat doe ik je niet na, al loop ik hier stiekem ook al een flinke tijd mee :P

Uit nieuwsgierigheid, hebben jullie al een of meerdere meets bijgewoond?

Ik heb ooit 1X een FOK! gerelateerde meet gehad, ergens in 2009 geloof ik. Daar toen ook daadwerkelijk een vriend aan overgehouden die later naar Malta verhuisde en die ben ik twee keer daar gaan opzoeken :D
Nee, nooit. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar geen interesse in heb, het is gewoon mijn ding niet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:37:40 #203
22565 asco
Los in deze tent
pi_200900570
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:24 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik vanaf 1996 actief internet gaan gebruiken. Toen waren er nog helemaal niet zoveel websites.
Planet chat. O+
Superweb. Gratis inbellen. :s)
Tuut tuuuuuut tuut tuut tuuuuuuuuut tut tut tut tut x TIG *O*

Tijden. _O_
pi_200902798
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 21:37 schreef asco het volgende:

[..]
Planet chat. O+
Superweb. Gratis inbellen. :s)
Tuut tuuuuuut tuut tuut tuuuuuuuuut tut tut tut tut x TIG *O*

Tijden. _O_
Haha, ja dat geluid. Ik kan dat heel goed nadoen.
En dan was je telefoon gewoon de hele avond bezet omdat je ging internetten, want dat ging via de vaste lijn. En als je dan een pagina ging uploaden kon je ondertussen gewoon de afwasmachine uitruimen of even naar de w.c. of zo, want dat duurde soms wel een paar minuten.
pi_200902819
Ik ben ook nooit naar een meet geweest, ook nooit behoefte aan gehad. Eigenlijk ook nooit gezien dat er een was of zo. Als ik nadenk waren er eigenlijk vroeger heel veel namen die je nu helemaal niet meer ziet hier. Vaak best mensen die je hier ook elke dag zag. Die zijn vast allemaal iets nuttigs met hun leven gaan doen. Of ze zijn dood, of hebben een andere reden om hier niet meer te komen.

Wat leuk trouwens dat je daar iemand aan overgehouden hebt! Op Malta zelfs!

[ Bericht 9% gewijzigd door bloodymary1 op 14-08-2021 09:05:25 ]
pi_200907948
Wanneer was de laatste keer dat we een gratis vacinatie buiten het rijksvacinatieprogramma hebben gehad??? Was het toen ook zo probleem?
speak only if it improves the silence.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 13:43:21 #207
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_200908270
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 13:12 schreef TjjWester het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat we een gratis vacinatie buiten het rijksvacinatieprogramma hebben gehad??? Was het toen ook zo probleem?
Het heeft iets decadents om er een probleem van te maken, vind ik.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:26:36 #208
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200951228
Zo wat was deze SC weer lekker diep weg gezakt.

Net als het zomergevoel, Gristus te paard wat een kansloos deprimerend herfstweer is het joh.

Ik ben van doffe ellende maar een chocoladekoekje gaan eten.

pi_200951427
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:26 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ben van doffe ellende maar een chocoladekoekje gaan eten.
Vet zwijn dat je bent.



quote:
9s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:26 schreef dick_laurent het volgende:
Zo wat was deze SC weer lekker diep weg gezakt.

Net als het zomergevoel, Gristus te paard wat een kansloos deprimerend herfstweer is het joh.



"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200951534
Ik heb genoten van Groundhog Day gisterenavond!



En ook zin in iets lekkers. Maar niks lekkers meer in huis AH komt pas om 19.00 uur...
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:00:57 #211
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200951577
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb genoten van Groundhog Day gisterenavond!

[ afbeelding ]

En ook zin in iets lekkers. Maar niks lekkers meer in huis AH komt pas om 19.00 uur...
Thuisbezorgd.nl :+
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200951582
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Thuisbezorgd.nl :+
Ik bedoel meer in de trant van gevulde koek of chocolade of zo. Brengen die dat ook? Gewoon 1 kuukske.
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:02:58 #213
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200951590
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik bedoel meer in de trant van gevulde koek of chocolade of zo. Brengen die dat ook? Gewoon 1 kuukske.
Als je in de grote steden woont dan heb je wel van de boodschappen leveranciers die op de fiets zoiets komen brengen. Stond nog een vermakelijk artikel over in de VK van afgelopen zaterdag.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:04:20 #214
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200951604
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik bedoel meer in de trant van gevulde koek of chocolade of zo. Brengen die dat ook? Gewoon 1 kuukske.
geen gorillas (https://gorillas.io/nl) waar jij woont neem ik aan, niet dat ik er wel gebruik van maak
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:06:44 #215
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200951626
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:04 schreef Tarado het volgende:

[..]
geen gorillas (https://gorillas.io/nl) waar jij woont neem ik aan, niet dat ik er wel gebruik van maak
Nou, gechecked maar nee.... en als ze zelfs niet hier in het prachtige Vianen midden in het land bezorgen dan vrees ik dat ze bij @bloodymary1 al helemaal niet komen :D
pi_200951630
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb genoten van Groundhog Day gisterenavond!

[ afbeelding ]

En ook zin in iets lekkers. Maar niks lekkers meer in huis AH komt pas om 19.00 uur...
Je hebt helemaal niets lekkers in huis?
Wow.

Trouwens.
Ik heb sinds kort een nieuwe televisie dus ik zit weer als vanouds wat te zappen 's avonds en in het weekend. Ik kende van vroeger nog die programma's over veel te dikke mensen (op TLC, of documentaires op SBS of RTL ofzo) en ik verbaas me nog steeds hoe al die mensen zo ontzettend dik zijn geworden. Hoe is het begonnen, waarom eten ze zoveel en blijven ze zoveel eten. En waarom bewegen ze niet, ofzo. Fascinerend.
Anyways. Nutteloos bericht verder.

Overigens lijkt me dat wel een interessante uitdaging. Zo ontzettend zwaar zijn dat je tientallen kilo's moet afvallen. En daar dan echt een project van maken, een doel, en daar maanden mee bezig zijn.
Aan de andere kant...dan moet je wel eerst heel dik zijn en ja, dat is dan weer minder leuk natuurlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar eten blijft altijd leuk en lekker.

Oja en ik kijk weer net als vroeger elke avond Gordon Ramsay. Heerlijk. _O-
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200951633
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:04 schreef Tarado het volgende:

[..]
geen gorillas (https://gorillas.io/nl) waar jij woont neem ik aan, niet dat ik er wel gebruik van maak
Haha nee, de kans dat je hier een echte gorilla tegen komt is groter...
pi_200951655
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Als je in de grote steden woont dan heb je wel van de boodschappen leveranciers die op de fiets zoiets komen brengen. Stond nog een vermakelijk artikel over in de VK van afgelopen zaterdag.
Op de fiets...??? Hier? Ik woon in een gat van 600 inwoners, het dichtstbijzijnde volgende dorp is al 4 km. En daar hebben ze ook niks.
pi_200951697
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:06 schreef Salina het volgende:

[..]
Je hebt helemaal niets lekkers in huis?
Wow.

Nee, wel vette en hartige dingen, maar heb echt zin in iets zoets. En dat is op. Net zelfs een lik uit de pot speculoospasta genomen. Maar ik ga maar weer even flink aan het werk. Dan denk ik er niet aan en is het zo 19.00 uur en dan komt de Verlosser.
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:12:52 #220
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200951713
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:06 schreef Salina het volgende:

Trouwens.
Ik heb sinds kort een nieuwe televisie dus ik zit weer als vanouds wat te zappen 's avonds en in het weekend.
Dunno why, maar ik zie Salina nu zo voor me _O-

pi_200951719
Dat is eigenlijk wel het enige nadeel van hier wonen ten opzichte van een stad. Dat je geen eten kunt halen of dat ze het komen brengen. Vooral tijdens de lockdown was dat soms wel balen. Er is wel thuisbezorgd, maar maar drie zaken en dat zijn van die ranzige Shoarmazaken die denken dat ze ook pizza's kunnen bakken.

Verder zou ik niet willen ruilen hoor. Ruimte, natuur, dieren, geen stoplichten etc.
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:13:30 #222
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200951724
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:08 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Op de fiets...??? Hier? Ik woon in een gat van 600 inwoners, het dichtstbijzijnde volgende dorp is al 4 km. En daar hebben ze ook niks.
Ja, helaas, wij die niet in de grote steden wonen moeten er nog steeds zelf op uit :)

Ik heb dan nog het geluk dat we wel bezorging van pizza e.d. kunnen krijgen dus helemaal in de rimboe zit ik niet, hehe
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:16:01 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200951758
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:08 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Op de fiets...??? Hier? Ik woon in een gat van 600 inwoners, het dichtstbijzijnde volgende dorp is al 4 km. En daar hebben ze ook niks.
ja ik begrijp ook wel dat je dan je boodschappen laat bezorgen, ik doe dat nooit, vind het heel moeilijk om al te bedenken wat ik morgen ga eten laat staan voor een hele week
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:16:20 #224
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200951762
Ah, stilte, weldadige stilte, eindelijk die verdomde fan op mijn moederbord schoon weten te krijgen zodat hij niet meer ratelt...ik ben weer een gelukkig mens. En als dat gelazer weer begint gaat dit moederbord de kliko in en komt er een nieuw.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:17:51 #225
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200951780
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:16 schreef Tarado het volgende:

[..]
ja ik begrijp ook wel dat je dan je boodschappen laat bezorgen, ik doe dat nooit, vind het heel moeilijk om al te bedenken wat ik morgen ga eten laat staan voor een hele week
Wij deden het ook nooit maar nu we er aan gewend zijn geraakt sinds januari van dit jaar willen we niet anders meer dan AH bezorging, eigenlijk. Het enige wat ik nog mis is dat ze geen bloemen leveren.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:18:52 #226
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200951794
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is eigenlijk wel het enige nadeel van hier wonen ten opzichte van een stad. Dat je geen eten kunt halen of dat ze het komen brengen. Vooral tijdens de lockdown was dat soms wel balen. Er is wel thuisbezorgd, maar maar drie zaken en dat zijn van die ranzige Shoarmazaken die denken dat ze ook pizza's kunnen bakken.

Verder zou ik niet willen ruilen hoor. Ruimte, natuur, dieren, geen stoplichten etc.
Ik was van het weekend weer es op bezoek in zuid Limburg (m'n pa woont in Maastricht) en toen zijn we ook wat gaan wandelen door het heuvelland onder Maastricht.

Toen dacht ik wel weer van, áls ik weer ga verhuizen binnen NL dan moet het zuid Limburg worden.

Ja mensen praten daar met een raar accent. Ja er is minder werkgelegenheid dan de randstad. Ja Limburgers zijn een apart volkje.

Maar ik hou van die glooiende heuvels en dat on-Hollandse landschap. De Hollandse polders met zijn eindeloze platte weilanden hebben mij nooit zo kunnen bekoren.
Maar ja, toekomstmuziek. For now zit ik hier nog wel effe prima.
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:20:52 #227
5428 crew  miss_sly
pi_200951820
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wij deden het ook nooit maar nu we er aan gewend zijn geraakt sinds januari van dit jaar willen we niet anders meer dan AH bezorging, eigenlijk. Het enige wat ik nog mis is dat ze geen bloemen leveren.
https://shop.bloomon.nl/

Opgelost, slotje *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:22:28 #228
5428 crew  miss_sly
pi_200951840
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:18 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ik was van het weekend weer es op bezoek in zuid Limburg (m'n pa woont in Maastricht) en toen zijn we ook wat gaan wandelen door het heuvelland onder Maastricht.

Toen dacht ik wel weer van, áls ik weer ga verhuizen binnen NL dan moet het zuid Limburg worden.

Ja mensen praten daar met een raar accent. Ja er is minder werkgelegenheid dan de randstad. Ja Limburgers zijn een apart volkje.

Maar ik hou van die glooiende heuvels en dat on-Hollandse landschap. De Hollandse polders met zijn eindeloze platte weilanden hebben mij nooit zo kunnen bekoren.
Maar ja, toekomstmuziek. For now zit ik hier nog wel effe prima.
Wij waren vorige week op de Veluwe, in de buurt van Posbank en daar is het ook zo onnederlands mooi en heuvelachtig O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:27:30 #229
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200951894
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wij waren vorige week op de Veluwe, in de buurt van Posbank en daar is het ook zo onnederlands mooi en heuvelachtig O+
Is inderdaad ook een heel mooi gebied.
pi_200951965
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:11 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nee, wel vette en hartige dingen, maar heb echt zin in iets zoets. En dat is op. Net zelfs een lik uit de pot speculoospasta genomen. Maar ik ga maar weer even flink aan het werk. Dan denk ik er niet aan en is het zo 19.00 uur en dan komt de Verlosser.
Dat doe ik ook wel eens. Een "lik" uit de pot pindakaas of choco pasta.
Nou ja, ik woon alleen dus dan mag het hé. _O-
En als je niet alleen woont ook hoor. Kan mij het boeien. c_/
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200952894
Jeetje.... de CS weer nieuw leven ingeblazen..... :s)

Even bijlezen onder het genot van een snackje....
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 15:47:34 #232
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200953092
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 15:35 schreef Mammietje het volgende:
Jeetje.... de CS weer nieuw leven ingeblazen..... :s)

Even bijlezen onder het genot van een snackje....
[ afbeelding ]
Nee. Ik kan dit gewoon niet liken.

pi_200953127
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 15:47 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Nee. Ik kan dit gewoon niet liken.

[ afbeelding ]
pi_200953254
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is eigenlijk wel het enige nadeel van hier wonen ten opzichte van een stad. Dat je geen eten kunt halen of dat ze het komen brengen. Vooral tijdens de lockdown was dat soms wel balen. Er is wel thuisbezorgd, maar maar drie zaken en dat zijn van die ranzige Shoarmazaken die denken dat ze ook pizza's kunnen bakken.

Verder zou ik niet willen ruilen hoor. Ruimte, natuur, dieren, geen stoplichten etc.
Ik kom oorspronkelijk uit een gehucht en ben meteen naar de andere kant van het land gerend toen ik 18 was. Zou ook echt niet terug willen naar een dorp, zeker niet het dorp waar ik ben opgegroeid maar in het algemeen ook niet.
Woon nu echt wel perfect vind ik zelf, werkelijk alles op loop- of hooguit fietsafstand, hoef in principe het dorp/stad niet uit. Vind dat echt wel ideaal en zeker tijdens de lockdown. :) Kan ook laten bezorgen wat ik maar wil en kan me er bijna geen voorstelling van maken dat dit niet zo zou zijn. :D
Meer rust en ruimte zou soms wel fijn zijn. :Y
pi_200953302
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:00 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Ik kom oorspronkelijk uit een gehucht en ben meteen naar de andere kant van het land gerend toen ik 18 was. Zou ook echt niet terug willen naar een dorp, zeker niet het dorp waar ik ben opgegroeid maar in het algemeen ook niet.
Woon nu echt wel perfect vind ik zelf, werkelijk alles op loop- of hooguit fietsafstand, hoef in principe het dorp/stad niet uit. Vind dat echt wel ideaal en zeker tijdens de lockdown. :) Kan ook laten bezorgen wat ik maar wil en kan me er bijna geen voorstelling van maken dat dit niet zo zou zijn. :D
Meer rust en ruimte zou soms wel fijn zijn. :Y
Hier juist andersom. Ik ben geboren en getogen in een stad. Eindhoven! Je krijgt het meisje wel uit Eindhoven, maar Eindhoven niet uit het meisje. Als mensen vragen waar kom je vandaan zeg ik uit Eindhoven, terwijl ik daar al 30 jaar weg ben. Maar als ik zeg uit O.......K weet toch niemand waar dat ligt. Maar ik zou ook niet meer terugwillen. Wel altijd leuk en fijn gehad in Ehv. En kom er nog wel een paar keer per week, sociale contacten, restaurants, klanten, Italiaanse les, de Effenaar.

Welke kant van het land kom jij dan eigenlijk, het oosten of zo? Een Tukker?
pi_200953350
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:18 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Maar ik hou van die glooiende heuvels en dat on-Hollandse landschap. De Hollandse polders met zijn eindeloze platte weilanden hebben mij nooit zo kunnen bekoren.

Ja een vriendin van mij woont in Voerendaal, dat is ook in die contreien. Als je dan uit haar raam kijkt (appartement) zie je alleen een kerktoren en daarachter uitgestrekte heuvels. Dan waan je je echt in het buitenland, in Frankrijk of zo.
pi_200953384
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:04 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hier juist andersom. Ik ben geboren en getogen in een stad. Eindhoven! Je krijgt het meisje wel uit Eindhoven, maar Eindhoven niet uit het meisje. Als mensen vragen waar kom je vandaan zeg ik uit Eindhoven, terwijl ik daar al 30 jaar weg ben. Maar als ik zeg uit O.......K weet toch niemand waar dat ligt. Maar ik zou ook niet meer terugwillen. Wel altijd leuk en fijn gehad in Ehv. En kom er nog wel een paar keer per week, sociale contacten, restaurants, klanten, Italiaanse les, de Effenaar.

Welke kant van het land kom jij dan eigenlijk, het oosten of zo? Een Tukker?
Nog erger.... Drenthe.... }:|
Leuk om op vakantie te gaan (eigenlijk zelfs dat niet eens! :') ) maar dan houdt het ook op. :{w
Ik kom er alleen nog voor familiebezoek. Af en toe.
pi_200953406
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:13 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Nog erger.... Drenthe.... }:|
Leuk om op vakantie te gaan (eigenlijk zelfs dat niet eens! :') ) maar dan houdt het ook op. :{w
Ik kom er alleen nog voor familiebezoek. Af en toe.
Haha, zo erg? Ik weet alleen van Djeez dat het er altijd regent en grauw is. Maar dat is een ander topic. Geldt alleen voor Assen trouwens.
pi_200953469
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:14 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Haha, zo erg? Ik weet alleen van Djeez dat het er altijd regent en grauw is. Maar dat is een ander topic. Geldt alleen voor Assen trouwens.
Nah.... ten eerste geen fluit te doen. En daarnaast kon ik niet zo goed tegen de dorpsmentaliteit die er heerste. Dat gelet en ge-bemoei met elkaar, roddelen en veroordelen zodra iets niet precies in het straatje past. Neh... niks voor mij. :N Zullen ook ongetwijfeld wel plaatsen zijn waar dat niet is, hoor. Maar heb de gok maar niet gewaagd! :D ;)
pi_200953503
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:20 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Nah.... ten eerste geen fluit te doen. En daarnaast kon ik niet zo goed tegen de dorpsmentaliteit die er heerste. Dat gelet en ge-bemoei met elkaar, roddelen en veroordelen zodra iets niet precies in het straatje past. Neh... niks voor mij. :N Zullen ook ongetwijfeld wel plaatsen zijn waar dat niet is, hoor. Maar heb de gok maar niet gewaagd! :D ;)
Ah ja, dat kan ik me wel voorstellen. Maar denk als je import bent dat dat dan minder is. Ik ken eigenlijk niet eens heel veel mensen hier. En hier in dit gat is ook wel enorm veel import, weinig mensen die van oorsprong van hier zijn. En verder is er wel enorm veel te doen in de gemeente, wordt altijd wel van alles georganiseerd, tot jaarlijks het grootse bluesfestival van NL aan toe.
pi_200953562
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:23 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ah ja, dat kan ik me wel voorstellen. Maar denk als je import bent dat dat dan minder is. Ik ken eigenlijk niet eens heel veel mensen hier. En hier in dit gat is ook wel enorm veel import, weinig mensen die van oorsprong van hier zijn. En verder is er wel enorm veel te doen in de gemeente, wordt altijd wel van alles georganiseerd, tot jaarlijks het grootse bluesfestival van NL aan toe.
Dat klinkt als een beter dorp als die waar ik ervaring mee heb! :D _O_
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:13:46 #242
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200956748
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:33 schreef Salina het volgende:

[..]
Dat doe ik ook wel eens. Een "lik" uit de pot pindakaas of choco pasta.
Nou ja, ik woon alleen dus dan mag het hé. _O-
En als je niet alleen woont ook hoor. Kan mij het boeien. c_/
Dit mag niet en dit kan niet. :P

En verklaart waarom je alleen woont :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200957021
Iemand.... noem een kleur. :)
Mag specifiek zijn.
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:42:56 #244
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200957296
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:27 schreef Mammietje het volgende:
Iemand.... noem een kleur. :)
Mag specifiek zijn.
Hoe kan een kleur noemen nou niet specifiek zijn? :P

Ok, ik heb er een voor je: Magnolia Spring :D

Als dat te specifiek is.... RAL 9011
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:44:40 #245
5428 crew  miss_sly
pi_200957326
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:27 schreef Mammietje het volgende:
Iemand.... noem een kleur. :)
Mag specifiek zijn.
Magenta.

Gewoon omdat ik dat een mooie naam vind voor een kleur O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200957362
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hoe kan een kleur noemen nou niet specifiek zijn? :P

Ok, ik heb er een voor je: Magnolia Spring :D
:D Wel eens bij de Praxis geweest en om een pot witte verf gevraagd? :+

Magnolia Spring.... dat is wel zoet he?

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Magenta.

Gewoon omdat ik dat een mooie naam vind voor een kleur O+
Oeh.... die 2 zijn dan wel weer mooi te combineren! :Y
En heb wel wat dat er in de buurt komt. :)
Magnolia en Magenta it is.... *O*
Thanks! ^O^
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:49:43 #247
5428 crew  miss_sly
pi_200957423
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:46 schreef Mammietje het volgende:

[..]
:D Wel eens bij de Praxis geweest en om een pot witte verf gevraagd? :+

Magnolia Spring.... dat is wel zoet he?
[..]
Oeh.... die 2 zijn dan wel weer mooi te combineren! :Y
En heb wel wat dat er in de buurt komt. :)
Magnolia en Magenta it is.... *O*
Thanks! ^O^
Nou wil ik ook weten wat je met onze inspiratie gaat doen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200957448
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nou wil ik ook weten wat je met onze inspiratie gaat doen!
Nou vooruit... :D
Nagels lakken. Kon niet kiezen! :')
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:51:20 #249
5428 crew  miss_sly
pi_200957455
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:50 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Nou vooruit... :D
Nagels lakken. Kon niet kiezen! :')
Hahaha, ja, dan kan dat heel goed :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:57:30 #250
14505 OProg
A Life in Music
pi_200957571
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja dat is 'm! Een jaartje later dus, december 2000.
Gefeliciteerd. :P

Ik zie dat ik met dit account vorige week mijn 20 jarig jubileum heb gemist. :(

Klap in mijn eigen gezicht. ;(
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:26:50 #251
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200959044
Ik heb vandaag mezelf tijdens een workout geblesseerd.

Hoe, zou je denken? Wellicht een spier verrekt door een te zwaar gewicht verkeerd te tillen? Dat zou voor de hand liggen...

Nee. Tijdens de neerwaartse beweging met een dumbell terwijl ik zat, ramde ik de buitenkant van mijn eigen knie vol met het metalen gewicht.

En nu loop ik mank. :'(

Klap in het gezicht van mijn knie.
pi_200959219
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:26 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb vandaag mezelf tijdens een workout geblesseerd.

Hoe, zou je denken? Wellicht een spier verrekt door een te zwaar gewicht verkeerd te tillen? Dat zou voor de hand liggen...

Nee. Tijdens de neerwaartse beweging met een dumbell terwijl ik zat, ramde ik de buitenkant van mijn eigen knie vol met het metalen gewicht.

En nu loop ik mank. :'(

Klap in het gezicht van mijn knie.
Auwa.... :X

Nah... maar ff zitten dan....
pi_200960392
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:26 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb vandaag mezelf tijdens een workout geblesseerd.

Hoe, zou je denken? Wellicht een spier verrekt door een te zwaar gewicht verkeerd te tillen? Dat zou voor de hand liggen...

Nee. Tijdens de neerwaartse beweging met een dumbell terwijl ik zat, ramde ik de buitenkant van mijn eigen knie vol met het metalen gewicht.

En nu loop ik mank. :'(

Klap in het gezicht van mijn knie.
Haha! Herkenbaar. Dat zou mij ook kunnen overkomen. Ik verwond/beschadig mezelf minstens een keer per week met zulke onhandige acties.

Maar kusje er op!

pi_200960426
Score van de laatste twee weken. Een schaduwdoek ophangen en dan door het kracht zetten heel langzaam met trapje en al voorover vallen, met mijn scheenbeen tegen de ijzeren paal. Beetje blauw nou. Nieuwe keukenmesjes gekocht en bij het uit de verpakking halen precies in de binnenkant van je hand steken. Bloedde best wel, geen pleister in huis, maar eindelijk een nuttige bestemming gevonden voor mondkapjes. En zaterdag bij het paardrijden vergeten te bukken voor een tak, flinke schram op mijn wang. En daarna bij het koffie drinken ook nog voor het oog van een man of tien over een tuinslang gestruikeld.

Maar nooit iets ernstigs gelukkig.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 01:16:34 #255
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200960546
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 17:53 schreef dick_laurent het volgende:
Wow, al bijna 21 jaar actief op FOK! Netjes! ^O^
Dat doe ik je niet na, al loop ik hier stiekem ook al een flinke tijd mee :P

Uit nieuwsgierigheid, hebben jullie al een of meerdere meets bijgewoond?

Ik heb ooit 1X een FOK! gerelateerde meet gehad, ergens in 2009 geloof ik. Daar toen ook daadwerkelijk een vriend aan overgehouden die later naar Malta verhuisde en die ben ik twee keer daar gaan opzoeken :D
Barbusse?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 18 augustus 2021 @ 01:17:26 #256
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200960550
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 17:53 schreef dick_laurent het volgende:
Wow, al bijna 21 jaar actief op FOK! [quote]14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 17:53 schreef dick_laurent het volgende:
Wow, al bijna 21 jaar actief op FOK! Netjes! ^O^
Dat doe ik je niet na, al loop ik hier stiekem ook al een flinke tijd mee :P

Uit nieuwsgierigheid, hebben jullie al een of meerdere meets bijgewoond?

Ik heb ooit 1X een FOK! gerelateerde meet gehad, ergens in 2009 geloof ik. Daar toen ook daadwerkelijk een vriend aan overgehouden die later naar Malta verhuisde en die ben ik twee keer daar gaan opzoeken :D
En ja. Vroegah meerdere meets bezocht.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator woensdag 18 augustus 2021 @ 01:27:25 #257
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200960579
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:26 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb vandaag mezelf tijdens een workout geblesseerd.

Hoe, zou je denken? Wellicht een spier verrekt door een te zwaar gewicht verkeerd te tillen? Dat zou voor de hand liggen...

Nee. Tijdens de neerwaartse beweging met een dumbell terwijl ik zat, ramde ik de buitenkant van mijn eigen knie vol met het metalen gewicht.

En nu loop ik mank. :'(

Klap in het gezicht van mijn knie.
Kluns :P :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 01:30:08 #258
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200960585
Hell, ik zou zoooooo moeten slapen he...
Nog 3,5 week tot de vakantie. Ik ga dat niet redden :N -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 18 augustus 2021 @ 01:33:13 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200960595
Maar goed, eerst maar eens slapen nu dus :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_200960618
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 00:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Score van de laatste twee weken. Een schaduwdoek ophangen en dan door het kracht zetten heel langzaam met trapje en al voorover vallen, met mijn scheenbeen tegen de ijzeren paal. Beetje blauw nou. Nieuwe keukenmesjes gekocht en bij het uit de verpakking halen precies in de binnenkant van je hand steken. Bloedde best wel, geen pleister in huis, maar eindelijk een nuttige bestemming gevonden voor mondkapjes. En zaterdag bij het paardrijden vergeten te bukken voor een tak, flinke schram op mijn wang. En daarna bij het koffie drinken ook nog voor het oog van een man of tien over een tuinslang gestruikeld.

Maar nooit iets ernstigs gelukkig.
Je was de illustraties vergeten. Geeft niet, fiks ik voor je. :)
Kan je meteen even ervaren wat ik nu als beelddenker doormaak bij zo'n verhaal. :{

quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 00:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Score van de laatste twee weken. Een schaduwdoek ophangen en dan door het kracht zetten heel langzaam met trapje en al voorover vallen,


quote:
met mijn scheenbeen tegen de ijzeren paal. Beetje blauw nou.


quote:
Nieuwe keukenmesjes gekocht en bij het uit de verpakking halen precies in de binnenkant van je hand steken. Bloedde best wel,


quote:
geen pleister in huis, maar eindelijk een nuttige bestemming gevonden voor mondkapjes.
:M

quote:
En zaterdag bij het paardrijden vergeten te bukken voor een tak,


quote:
flinke schram op mijn wang.


quote:
En daarna bij het koffie drinken ook nog voor het oog van een man of tien over een tuinslang gestruikeld.


quote:
Maar nooit iets ernstigs gelukkig.
...
...


Nee, dat klinkt wel als 2 prima weken zeg.... :{
_O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Mammietje op 18-08-2021 01:58:38 ]
  Moderator woensdag 18 augustus 2021 @ 08:19:49 #261
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200961453
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:00 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Ik kom oorspronkelijk uit een gehucht en ben meteen naar de andere kant van het land gerend toen ik 18 was. Zou ook echt niet terug willen naar een dorp, zeker niet het dorp waar ik ben opgegroeid maar in het algemeen ook niet.
Woon nu echt wel perfect vind ik zelf, werkelijk alles op loop- of hooguit fietsafstand, hoef in principe het dorp/stad niet uit. Vind dat echt wel ideaal en zeker tijdens de lockdown. :) Kan ook laten bezorgen wat ik maar wil en kan me er bijna geen voorstelling van maken dat dit niet zo zou zijn. :D
Meer rust en ruimte zou soms wel fijn zijn. :Y
We wonen hier ook ideaal, dachten we. Alles wat je kunt bedenken op loop- en fietsafstand. En daar zit je dan midden in de stad, tijdens Corona, en al dat moois is dicht. We dachten echt: "Als we toch alles moeten laten bezorgen, kunnen we net zo goed op een rustigere plek gaan wonen."
pi_200961660
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 01:42 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Je was de illustraties vergeten. Geeft niet, fiks ik voor je. :)
Kan je meteen even ervaren wat ik nu als beelddenker doormaak bij zo'n verhaal. :{
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
:M
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
...
...
[ afbeelding ]

Nee, dat klinkt wel als 2 prima weken zeg.... :{
_O-
Fantastisch! Voor alles wat je meemaakt in je leven bestaan wel passende gifjes.
pi_200961667
De naam Barbusse ken ik ook nog wel van vroeger. Maar niks specifieks.
  Moderator woensdag 18 augustus 2021 @ 09:16:38 #265
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200961716
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 08:47 schreef Morri2 het volgende:

[..]
We wonen hier ook ideaal, dachten we. Alles wat je kunt bedenken op loop- en fietsafstand. En daar zit je dan midden in de stad, tijdens Corona, en al dat moois is dicht. We dachten echt: "Als we toch alles moeten laten bezorgen, kunnen we net zo goed op een rustigere plek gaan wonen."
Maar dat is van tijdelijke aard natuurlijk. In principe is alles nu weer, op nachtclubs na open. (gelukkig ook maar)

Mij lijkt landelijk wonen wel prima uiteindelijk, maar ik zou wel een woning willen die ''goed'' is.
In het budget waarin wij zouden shoppen kom je in de meeste gevallen uit bij kluswoningen, zeker als ze vrijstaand zijn.
Een beetje klussen vind ik best gaaf en uitdagend, maar als je zeg maar van reparatie naar reparatie naar reparatie moet gaan en je spaarpot elke keer tot het gaatje moet leegknijpen om je woning maar leefbaar te houden dan zou me dat ook wel slapeloze nachten bezorgen.

Oude kennis van me had dat, die kocht een behoorlijk grote vrijstaande woning in de middle of nowhere, maar hij was continu met een never ending lijst bezig van dingen die gerapareerd of vervangen moesten worden aan dat huis, waardoor de helft van 't huis ook steeds niet leefbaar was zeg maar.
Tsja, keuzes keuzes :P
pi_200964284
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 08:47 schreef Morri2 het volgende:

[..]
We wonen hier ook ideaal, dachten we. Alles wat je kunt bedenken op loop- en fietsafstand. En daar zit je dan midden in de stad, tijdens Corona, en al dat moois is dicht. We dachten echt: "Als we toch alles moeten laten bezorgen, kunnen we net zo goed op een rustigere plek gaan wonen."
Ik wacht ff tot de dijken doorbreken. Lijkt me vroeg genoeg! :D
pi_200966231
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 12:17 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Ik wacht ff tot de dijken doorbreken. Lijkt me vroeg genoeg! :D
Was dat twee weken geleden niet al het geval...?

  Moderator woensdag 18 augustus 2021 @ 14:57:24 #268
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200966741
quote:
10s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 09:16 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Maar dat is van tijdelijke aard natuurlijk. In principe is alles nu weer, op nachtclubs na open. (gelukkig ook maar)

Mij lijkt landelijk wonen wel prima uiteindelijk, maar ik zou wel een woning willen die ''goed'' is.
In het budget waarin wij zouden shoppen kom je in de meeste gevallen uit bij kluswoningen, zeker als ze vrijstaand zijn.
Een beetje klussen vind ik best gaaf en uitdagend, maar als je zeg maar van reparatie naar reparatie naar reparatie moet gaan en je spaarpot elke keer tot het gaatje moet leegknijpen om je woning maar leefbaar te houden dan zou me dat ook wel slapeloze nachten bezorgen.

Oude kennis van me had dat, die kocht een behoorlijk grote vrijstaande woning in de middle of nowhere, maar hij was continu met een never ending lijst bezig van dingen die gerapareerd of vervangen moesten worden aan dat huis, waardoor de helft van 't huis ook steeds niet leefbaar was zeg maar.
Tsja, keuzes keuzes :P
Da's dus exact waarom ik 3 jaar geleden een nieuw huis heb gekocht. Bij bestaande huizen hadden we altijd iets waarvan je zei "Dat zouden wij anders willen" en voor je het weet ga je van projectje naar projectje want ja, als we toch bezig zijn dan kan X ook wel gelijk gedaan worden.

Nee, bedankt, da's niks voor mij.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200967177
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 14:16 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Was dat twee weken geleden niet al het geval...?

[ afbeelding ]
Hé... zonder iemand te willen miskennen, ik heb het over de echte dijken he?! :P
Wij hebben hier ergens in de buurt een kunstwerk, een speeltuin op NAP-niveau.


Dat heeft mij geleerd dat ik mijn bovenverdiepingen nog wel eens hard nodig kon hebben. :D
pi_200967268
Oeps, dat is wel laag ja! Hier zitten we er 33 meter boven, dus je mag hier wel schuilen hoor.

Wel een rare gewaarwording als je hele flatgebouw omvalt zoals hierboven...
  Moderator woensdag 18 augustus 2021 @ 16:07:19 #271
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200967549
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 15:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Oeps, dat is wel laag ja! Hier zitten we er 33 meter boven, dus je mag hier wel schuilen hoor.

Wel een rare gewaarwording als je hele flatgebouw omvalt zoals hierboven...
Wij zitten op 1.5 meter boven NAP.
Geen vetpot, maar tegen de tijd dat de Noordzee meer dan 1.5 meter gestegen is heb ik mijn vrijstaande droomhuis in zuid Limburg wel te pakken hoop ik ;)
pi_200967867
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 15:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Oeps, dat is wel laag ja! Hier zitten we er 33 meter boven, dus je mag hier wel schuilen hoor.

Wel een rare gewaarwording als je hele flatgebouw omvalt zoals hierboven...
*legt bootje op zolder met neus naar het zuiden... :)
33m erboven.... dat is best wel heul veul hoger! :s)

Rare gewaarwording lijkt me een understatement. Heftig. :Y
  woensdag 18 augustus 2021 @ 16:59:26 #273
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200968195
quote:
10s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 16:07 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Wij zitten op 1.5 meter boven NAP.
Geen vetpot, maar tegen de tijd dat de Noordzee meer dan 1.5 meter gestegen is heb ik mijn vrijstaande droomhuis in zuid Limburg wel te pakken hoop ik ;)
Limburg of verzuipen, dat wordt nog een moeilijke beslissing voor me
pi_200976130
Sean Lock is dood. ;(


[ Bericht 75% gewijzigd door crystal_meth op 19-08-2021 06:13:20 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 10:22:33 #275
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200978237
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 15:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Oeps, dat is wel laag ja! Hier zitten we er 33 meter boven, dus je mag hier wel schuilen hoor.

Wel een rare gewaarwording als je hele flatgebouw omvalt zoals hierboven...
-2.5 meter hier, geloof ik :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200979174
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 16:35 schreef Mammietje het volgende:

[..]
*legt bootje op zolder met neus naar het zuiden... :)
33m erboven.... dat is best wel heul veul hoger! :s)

Rare gewaarwording lijkt me een understatement. Heftig. :Y
Waarom een rare gewaarwording? Ik denk dat veel mensen dat overschatten.
Ik bedoel, het is niet dat je dan op een heuvel zit die 33 meter hoog is en dan naar beneden kunt kijken ofzo.

Veelal zal er sprake zijn van een plateau (kilometers breed of dik), dat heel geleidelijk aan groeit en hoger wordt, en dus ook weer lager. Dus alles om je heen is ook die hoogte zeg maar. Tenzij je een steile berg als de Tafelberg hebt natuurlijk.

Overigens heb je in Noord-Brabant ook al het nodige reliëf. Ik denk dat veel mensen dat niet echt weten of beseffen. Ikzelf tot voor kort eigenlijk ook niet. Maar vlak bij Bergen op Zoom heb je de Brabantse Wal waar je op de snelweg richting Zeeland heel eventjes een soort gevoel hebt in de Ardennen te rijden, ofzo. Even een paar bochten lichtjes op en af. _O-
Toen ben ik gaan zoeken en kwam ik hier uit: hoogtekaart. Dan zie je dat grote delen van Brabant (ten zuiden van de grote steden Breda-Tilburg-Eindhoven) op hoogte ligt. Merk je daar iets van? Nah, ik niet. Misschien richting Eindhoven wel, geen idee.

Anyways. Goedemorgen.

Ander nieuws: ik heb dus brokken gekocht voor de kat, maar die vreet ze glad niet. Geen idee. Volgens mij is dit de eerste keer dat ik deze brokjes koop, goedkope snit van de Aldi. Meestal koop ik andere brokjes bij de Aldi, met vlees volgens mij. Of Felix bij de Jumbo. Dit zijn brokjes met yucca, lever en groenten. Ik dacht, laat ik deze eens meenemen. Geen goed idee denk ik.
Wat is yucca trouwens, geen idee.
Ik zou het zelf ook niet vreten denk ik.



quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 16:59 schreef Tarado het volgende:

[..]
Limburg of verzuipen, dat wordt nog een moeilijke beslissing voor me
In Limburg krijg je vlaai als laatste avondmaal voor het verzuipen. Dusja. Verder moeilijke keuze idd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Salina op 19-08-2021 11:56:12 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200980387
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
-2.5 meter hier, geloof ik :D
Je mag mee in mijn bootje als het zover is, hoor! ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 11:32 schreef Salina het volgende:

[..]
Waarom een rare gewaarwording? Ik denk dat veel mensen dat overschatten.
Ik bedoel, het is niet dat je dan op een heuvel zit die 33 meter hoog is en dan naar beneden kunt kijken ofzo.

Veelal zal er sprake zijn van een plateau (kilometers breed of dik), dat heel geleidelijk aan groeit en hoger wordt, en dus ook weer lager. Dus alles om je heen is ook die hoogte zeg maar. Tenzij je een steile berg als de Tafelberg hebt natuurlijk.

Overigens heb je in Noord-Brabant ook al het nodige reliëf. Ik denk dat veel mensen dat niet echt weten of beseffen. Ikzelf tot voor kort eigenlijk ook niet. Maar vlak bij Bergen op Zoom heb je de Brabantse Wal waar je op de snelweg richting Zeeland heel eventjes een soort gevoel hebt in de Ardennen te rijden, ofzo. Even een paar bochten lichtjes op en af. _O-
Toen ben ik gaan zoeken en kwam ik hier uit: hoogtekaart. Dan zie je dat grote delen van Brabant (ten zuiden van de grote steden Breda-Tilburg-Eindhoven) op hoogte ligt. Merk je daar iets van? Nah, ik niet. Misschien richting Eindhoven wel, geen idee.

Anyways. Goedemorgen.

Ander nieuws: ik heb dus brokken gekocht voor de kat, maar die vreet ze glad niet. Geen idee. Volgens mij is dit de eerste keer dat ik deze brokjes koop, goedkope snit van de Aldi. Meestal koop ik andere brokjes bij de Aldi, met vlees volgens mij. Of Felix bij de Jumbo. Dit zijn brokjes met yucca, lever en groenten. Ik dacht, laat ik deze eens meenemen. Geen goed idee denk ik.
Wat is yucca trouwens, geen idee.
Ik zou het zelf ook niet vreten denk ik.

[ afbeelding ]
[..]
In Limburg krijg je vlaai als laatste avondmaal voor het verzuipen. Dusja. Verder moeilijke keuze idd.
Dat rare gewaarwording ging nog over dat huis wat omviel! Beetje op blijven letten, he?! :P
Maar ik was ooit op vakantie in Limburg op een park wat alleen bereikbaar was via een akelig weggetje op hoogte. Beide kanten fijn afgrondje, lekker smal (leuk met passeren :N ), en in het donker was dat echt ronduit eng omdat ht slecht verlicht was en er ook nog bochten in zaten. Ben daar niet zo'n held mee, ook niet met water overigens. Dat vond ik toch ook wel een rare gewaarwording in ons -verder best wel- platte landschap. :s)

De kaart (grappig! ^O^ ) bevestigt wel aardig dat het zwemmen wordt voor me met dijkdoorbraak! :D

Yucca ken ik alleen als plant. Dat ze dat lekker vinden kan ik bevestigen.... }:|
Hoewel ze het meestal ook weer uitspugen. }:|
En "Yucca" is dan ongeveer wel het geluid dat ze daarbij maken... }:| :D

Eén van mijn katjes trof ik 2 weken geleden aan met een fikse keelwond. Dacht eerst nog dat ze gevochten had met haar zusje of dat het konijn een keer klaar was met het getreiter van ze. Maar het bleek een vlooienallergie te zijn! Nog nooit van gehoord dat katten dat konden hebben. (Later wel bevestigd gekregen van meerdere mensen overigens.) Grote open wond bij haar keel en het jeukt kennelijk dus ze krabt het iedere keer weer open. Echt vervelend.
Gisteravond hoorde ik gerommel in de keuken wat ik niet thuis kon brengen. :?
En dan ga je kijken en tref je dit aan:



Smelt..... O+
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 14:41:58 #278
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200982174
Aww wat sneu van je poezebeest @Mammietje :{ Hoe moet dat nu genezen als ie er steeds aan krabt dan?
Of krijgt hij/zij nu zo'n "cone of shame" om? _O-

@Salina grappig trouwens wat je zegt van dat hoogteverschil in Brabant, wist ik ook niet. Ik ben stiekem wel een beetje een aardrijkskunde nerd :P Vond het vroegah als kind ook altijd reuze interessant om in een atlas te neuzen en te kijken hoe landen gevormd waren, wat voor klimaat en soorten grond ze hadden etc.
Soms als ik me verveel ga ik ook op google maps wat neuzen en waar mogelijk op de meest afgelegen plekken 'streetview' bekijken, gewoon om te kijken hoe het daar een beetje uitziet.
Ja, ik ben een nerd.



Nou in other news; mijn Paseo heeft vandaag een verse APK gekregen, zonder op of aanmerkingen. *O*
Not bad voor mijn barrel uit 1997. Maar ik houd wel van mijn barrel O+
Hier een fotootje van haar vierkante jaren 90 kont. Incl Japans stickermeisje :@

pi_200982343
Zo'n lampekap. _O-

O dat kun je een beest niet aandoen. Heb je jeuk, kun je geeneens krabben. Erg vervelend lijkt me dat.

@dick_laurent ik ben ook een nerd hoor. Mag ook graag naar kaarten, Google Maps, street view kijken.
Bijvoorbeeld als ik op vakantie ga. Of bij de Olympische Spelen bv even het parcours verkennen. Heerlijk.

Grappig als je op vakantie gaat naar bv Thailand of elders ver weg. En dan alvast de boel verkent. Dat je al weet dat er een 7-11 vlakbij je hotel is te vinden voordat je er echt bent. Vreemde gewaarwording ook. Dan sta je daar in het echt en dan ken je die omgeving al een beetje.

[ Bericht 4% gewijzigd door Salina op 19-08-2021 15:09:16 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200982433
quote:
10s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 14:41 schreef dick_laurent het volgende:
Aww wat sneu van je poezebeest @:Mammietje :{ Hoe moet dat nu genezen als ie er steeds aan krabt dan?
Of krijgt hij/zij nu zo'n "cone of shame" om? _O-

Ja, goeie vraag! :')
De dierenarts vond het niet nodig dat ze zo'n lampenkap om kreeg, zou zo wel genezen. :{
Nou zou die ook vast moeten zitten precies waar de wond is, dus dat is ook geen strak plan.
Hou haar nu in de gaten en probeer haar te beletten om te krabben, maar dat valt niet mee. :N
Als het echt te erg is, doe ik er verband en een stuk sok om voor een dagje, maar daar wordt ze héél chagrijnig van. Kan ook zijn dat ze er niet zo van gediend is om uitgelachen te worden. _O-
Op de foto kan je een stuk huid zien dat al redelijk genezen is.

Mooie kleur roze, die bak van je! :Y
pi_200982509
Shit... blijk ik tussen allemaal nerds hier te zitten. :{ :P
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 20:23:32 #282
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200987651
Zo. ingescheept voor de overtocht naar het VK.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 20:24:12 #283
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200987669
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 15:03 schreef Mammietje het volgende:
Shit... blijk ik tussen allemaal nerds hier te zitten. :{ :P
Daar kom je nu pas achter? :{
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200987807
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 20:23 schreef Tijger_m het volgende:
Zo. ingescheept voor de overtocht naar het VK.
Joh...... ga je alweer? :s)
Voor mijn gevoel ben je nog maar net terug.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 20:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Daar kom je nu pas achter? :{
Ja joh... toen ik hier binnenkwam, zag ik jou bij de ingang staan. Ik dacht: "Dit moet goedkomen."
Maar als -naar nu blijkt- ze zichzelf al als nerd gaan bestempelen, nah.... dan weet je het wel, he?! :{ ;)
  Moderator vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:24:40 #285
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200994028
Ok, hoorde deze mop gister in het Engels en vond hem zo mooi dat ik hem even ga delen hier:

What do a tupperware sales woman and a walrus have in common?

...

They're both looking for a tight seal!

:') _O-
pi_200994797
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 09:24 schreef dick_laurent het volgende:
Ok, hoorde deze mop gister in het Engels en vond hem zo mooi dat ik hem even ga delen hier:

What do a tupperware sales woman and a walrus have in common?

...

They're both looking for a tight seal!

:') _O-




quote:
10s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 10:06 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Tieten!

ohnee wacht, dat is een ander topic ;(
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200998732
Op zich een goede bak! Maar in het echt is een walrus en een zeehond natuurlijk geen combinatie. Alhoewel ze zich ook wel eens vergrijpen aan een pinguin. Terwijl het dagelijks leven doorgaat....

pi_200998764
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Op zich een goede bak! Maar in het echt is een walrus en een zeehond natuurlijk geen combinatie. Alhoewel ze zich ook wel eens vergrijpen aan een pinguin. Terwijl het dagelijks leven doorgaat....

[ afbeelding ]
:o
Voor die pinquin ook? :?
  Moderator vrijdag 20 augustus 2021 @ 15:26:16 #289
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200998788
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Op zich een goede bak! Maar in het echt is een walrus en een zeehond natuurlijk geen combinatie. Alhoewel ze zich ook wel eens vergrijpen aan een pinguin. Terwijl het dagelijks leven doorgaat....

[ afbeelding ]
Holy shit, dat hier ook gewoon een gifje van bestond. :D

pi_200998828
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:23 schreef Mammietje het volgende:

[..]
:o
Voor die pinquin ook? :?
Nou ja, die specifieke denk het niet. Misschien gaat het eieren leggen wel heel makkelijk voortaan. Of komen die uit een ander gat, is me nooit helemaal duidelijk. Maar de rest was zo relaxed al hun andere dingen aan het doen en die albatrossen ook, vandaar.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 15:31:23 #291
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200998852
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Op zich een goede bak! Maar in het echt is een walrus en een zeehond natuurlijk geen combinatie. Alhoewel ze zich ook wel eens vergrijpen aan een pinguin. Terwijl het dagelijks leven doorgaat....

[ afbeelding ]
nu begrijp ik waarom pinguins lopen zoals ze lopen
pi_200998867
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nou ja, die specifieke denk het niet. Misschien gaat het eieren leggen wel heel makkelijk voortaan. Of komen die uit een ander gat, is me nooit helemaal duidelijk. Maar de rest was zo relaxed al hun andere dingen aan het doen en die albatrossen ook, vandaar.
Hmm.... dat ze eieren leggen, heeft ineens ook iets geruststellends.
Geef de pinquin ineens wat meer kans nu.... :Y :D
  Moderator vrijdag 20 augustus 2021 @ 15:32:35 #293
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200998872
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nou ja, die specifieke denk het niet. Misschien gaat het eieren leggen wel heel makkelijk voortaan. Of komen die uit een ander gat, is me nooit helemaal duidelijk. Maar de rest was zo relaxed al hun andere dingen aan het doen en die albatrossen ook, vandaar.
Naja to be fair, als ik een van die andere penguins was of zo'n albatros en dat zou zien zou ik ook zoiets hebben van

pi_200998879
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
nu begrijp ik waarom pinguins lopen zoals ze lopen
lol _O-
pi_200998959
Moet ineens aan @Momo denken. :+
Poos niet gezien hier, hoe is het met je?! :D
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:05:50 #296
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200999226
we gaan even een terrasje pakken nu het nog kan, fijne middag/avond allen

  Moderator vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:08:54 #297
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200999267
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:39 schreef Mammietje het volgende:
Moet ineens aan @:Momo denken. :+
Poos niet gezien hier, hoe is het met je?! :D
Goed hoor ^O^ In COR zijn veel dingen al een keer gezegd.

Nouja niet dat ik die pinguïn verkrachting met mijn ogen had willen zien -O-
pi_201002890
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 16:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Goed hoor ^O^ In COR zijn veel dingen al een keer gezegd.

Nouja niet dat ik die pinguïn verkrachting met mijn ogen had willen zien -O-
Fijn! ^O^
Echt? Herhalen ze dingen in COR?! :o Joh... moet ik toch eens op gaan letten! O-) :+ :D

Excuses voor mijn forumgenoten. Ik snap dat deze beelden als schokkend kunnen worden ervaren. :{
Ben het zelf ook nog aan het verwerken.... O-) :P
  Moderator zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:00:56 #299
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201010738
Nou, mijn knie voelt weer oke. Dus ik ga maar een goede workout doen. Eens kijken of ik mezelf nu op een andere manier kan blesseren :D

pi_201011469
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 12:00 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, mijn knie voelt weer oke. Dus ik ga maar een goede workout doen. Eens kijken of ik mezelf nu op een andere manier kan blesseren :D

[ afbeelding ]
Mooi! :)
Zet hem op, he? Wij volgen het graag. ^O^

pi_201028496
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 12:00 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, mijn knie voelt weer oke. Dus ik ga maar een goede workout doen. Eens kijken of ik mezelf nu op een andere manier kan blesseren :D

[ afbeelding ]
En wat heb je allemaal gedaan? Kijken of je je op andere manieren kan blesseren.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')