abonnement bol.com Coolblue
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:26:50 #251
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200959044
Ik heb vandaag mezelf tijdens een workout geblesseerd.

Hoe, zou je denken? Wellicht een spier verrekt door een te zwaar gewicht verkeerd te tillen? Dat zou voor de hand liggen...

Nee. Tijdens de neerwaartse beweging met een dumbell terwijl ik zat, ramde ik de buitenkant van mijn eigen knie vol met het metalen gewicht.

En nu loop ik mank. :'(

Klap in het gezicht van mijn knie.
pi_200959219
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:26 schreef dick_laurent het volgende:

Hoe, zou je denken? Wellicht een spier verrekt door een te zwaar gewicht verkeerd te tillen? Dat zou voor de hand liggen...

Nee. Tijdens de neerwaartse beweging met een dumbell terwijl ik zat, ramde ik de buitenkant van mijn eigen knie vol met het metalen gewicht.

Auwa.... :X

Nah... maar ff zitten dan....
pi_200960392
quote:

Haha! Herkenbaar. Dat zou mij ook kunnen overkomen. Ik verwond/beschadig mezelf minstens een keer per week met zulke onhandige acties.

Maar kusje er op!

pi_200960426
Score van de laatste twee weken. Een schaduwdoek ophangen en dan door het kracht zetten heel langzaam met trapje en al voorover vallen, met mijn scheenbeen tegen de ijzeren paal. Beetje blauw nou. Nieuwe keukenmesjes gekocht en bij het uit de verpakking halen precies in de binnenkant van je hand steken. Bloedde best wel, geen pleister in huis, maar eindelijk een nuttige bestemming gevonden voor mondkapjes. En zaterdag bij het paardrijden vergeten te bukken voor een tak, flinke schram op mijn wang. En daarna bij het koffie drinken ook nog voor het oog van een man of tien over een tuinslang gestruikeld.

Maar nooit iets ernstigs gelukkig.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 01:16:34 #255
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200960546
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 17:53 schreef dick_laurent het volgende:
Wow, al bijna 21 jaar actief op FOK! Netjes! ^O^
Dat doe ik je niet na, al loop ik hier stiekem ook al een flinke tijd mee :P

Uit nieuwsgierigheid, hebben jullie al een of meerdere meets bijgewoond?

Ik heb ooit 1X een FOK! gerelateerde meet gehad, ergens in 2009 geloof ik. Daar toen ook daadwerkelijk een vriend aan overgehouden die later naar Malta verhuisde en die ben ik twee keer daar gaan opzoeken :D
Barbusse?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 18 augustus 2021 @ 01:17:26 #256
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200960550
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 17:53 schreef dick_laurent het volgende:
Wow, al bijna 21 jaar actief op FOK! [quote]14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 17:53 schreef dick_laurent het volgende:
Wow, al bijna 21 jaar actief op FOK! Netjes! ^O^
Dat doe ik je niet na, al loop ik hier stiekem ook al een flinke tijd mee :P

Uit nieuwsgierigheid, hebben jullie al een of meerdere meets bijgewoond?

Ik heb ooit 1X een FOK! gerelateerde meet gehad, ergens in 2009 geloof ik. Daar toen ook daadwerkelijk een vriend aan overgehouden die later naar Malta verhuisde en die ben ik twee keer daar gaan opzoeken :D
En ja. Vroegah meerdere meets bezocht.
  Moderator woensdag 18 augustus 2021 @ 01:27:25 #257
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200960579
quote:

Kluns :P :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 01:30:08 #258
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200960585
Hell, ik zou zoooooo moeten slapen he...
Nog 3,5 week tot de vakantie. Ik ga dat niet redden :N -O-
  woensdag 18 augustus 2021 @ 01:33:13 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200960595
Maar goed, eerst maar eens slapen nu dus :)
pi_200960618
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 00:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Score van de laatste twee weken. Een schaduwdoek ophangen en dan door het kracht zetten heel langzaam met trapje en al voorover vallen, met mijn scheenbeen tegen de ijzeren paal. Beetje blauw nou. Nieuwe keukenmesjes gekocht en bij het uit de verpakking halen precies in de binnenkant van je hand steken. Bloedde best wel, geen pleister in huis, maar eindelijk een nuttige bestemming gevonden voor mondkapjes. En zaterdag bij het paardrijden vergeten te bukken voor een tak, flinke schram op mijn wang. En daarna bij het koffie drinken ook nog voor het oog van een man of tien over een tuinslang gestruikeld.

Je was de illustraties vergeten. Geeft niet, fiks ik voor je. :)
Kan je meteen even ervaren wat ik nu als beelddenker doormaak bij zo'n verhaal. :{

quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 00:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Score van de laatste twee weken. Een schaduwdoek ophangen en dan door het kracht zetten heel langzaam met trapje en al voorover vallen,

quote:
met mijn scheenbeen tegen de ijzeren paal. Beetje blauw nou.

quote:
Nieuwe keukenmesjes gekocht en bij het uit de verpakking halen precies in de binnenkant van je hand steken. Bloedde best wel,

quote:
geen pleister in huis, maar eindelijk een nuttige bestemming gevonden voor mondkapjes.
:M

quote:
En zaterdag bij het paardrijden vergeten te bukken voor een tak,

quote:
flinke schram op mijn wang.

quote:
En daarna bij het koffie drinken ook nog voor het oog van een man of tien over een tuinslang gestruikeld.

quote:
...
...

Nee, dat klinkt wel als 2 prima weken zeg.... :{
_O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Mammietje op 18-08-2021 01:58:38 ]
  Moderator woensdag 18 augustus 2021 @ 08:19:49 #261
Dick Laurent Is Dead
pi_200961453
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:00 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Ik kom oorspronkelijk uit een gehucht en ben meteen naar de andere kant van het land gerend toen ik 18 was. Zou ook echt niet terug willen naar een dorp, zeker niet het dorp waar ik ben opgegroeid maar in het algemeen ook niet.
Woon nu echt wel perfect vind ik zelf, werkelijk alles op loop- of hooguit fietsafstand, hoef in principe het dorp/stad niet uit. Vind dat echt wel ideaal en zeker tijdens de lockdown. :) Kan ook laten bezorgen wat ik maar wil en kan me er bijna geen voorstelling van maken dat dit niet zo zou zijn. :D
Meer rust en ruimte zou soms wel fijn zijn. :Y
We wonen hier ook ideaal, dachten we. Alles wat je kunt bedenken op loop- en fietsafstand. En daar zit je dan midden in de stad, tijdens Corona, en al dat moois is dicht. We dachten echt: "Als we toch alles moeten laten bezorgen, kunnen we net zo goed op een rustigere plek gaan wonen."
pi_200961660
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 01:42 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Je was de illustraties vergeten. Geeft niet, fiks ik voor je. :)
Kan je meteen even ervaren wat ik nu als beelddenker doormaak bij zo'n verhaal. :{
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
:M
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
...
...
[ afbeelding ]

Nee, dat klinkt wel als 2 prima weken zeg.... :{
_O-
Fantastisch! Voor alles wat je meemaakt in je leven bestaan wel passende gifjes.
pi_200961667
De naam Barbusse ken ik ook nog wel van vroeger. Maar niks specifieks.
  Moderator woensdag 18 augustus 2021 @ 09:16:38 #265
Dick Laurent Is Dead
pi_200961716
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 08:47 schreef Morri2 het volgende:

[..]
We wonen hier ook ideaal, dachten we. Alles wat je kunt bedenken op loop- en fietsafstand. En daar zit je dan midden in de stad, tijdens Corona, en al dat moois is dicht. We dachten echt: "Als we toch alles moeten laten bezorgen, kunnen we net zo goed op een rustigere plek gaan wonen."
Maar dat is van tijdelijke aard natuurlijk. In principe is alles nu weer, op nachtclubs na open. (gelukkig ook maar)

Mij lijkt landelijk wonen wel prima uiteindelijk, maar ik zou wel een woning willen die ''goed'' is.
In het budget waarin wij zouden shoppen kom je in de meeste gevallen uit bij kluswoningen, zeker als ze vrijstaand zijn.
Een beetje klussen vind ik best gaaf en uitdagend, maar als je zeg maar van reparatie naar reparatie naar reparatie moet gaan en je spaarpot elke keer tot het gaatje moet leegknijpen om je woning maar leefbaar te houden dan zou me dat ook wel slapeloze nachten bezorgen.

Oude kennis van me had dat, die kocht een behoorlijk grote vrijstaande woning in de middle of nowhere, maar hij was continu met een never ending lijst bezig van dingen die gerapareerd of vervangen moesten worden aan dat huis, waardoor de helft van 't huis ook steeds niet leefbaar was zeg maar.
Tsja, keuzes keuzes :P
pi_200964284
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 08:47 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Ik wacht ff tot de dijken doorbreken. Lijkt me vroeg genoeg! :D
pi_200966231
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 12:17 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Ik wacht ff tot de dijken doorbreken. Lijkt me vroeg genoeg! :D
Was dat twee weken geleden niet al het geval...?

Moderator woensdag 18 augustus 2021 @ 14:57:24 #268
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200966741
quote:
10s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 09:16 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Maar dat is van tijdelijke aard natuurlijk. In principe is alles nu weer, op nachtclubs na open. (gelukkig ook maar)

Mij lijkt landelijk wonen wel prima uiteindelijk, maar ik zou wel een woning willen die ''goed'' is.
In het budget waarin wij zouden shoppen kom je in de meeste gevallen uit bij kluswoningen, zeker als ze vrijstaand zijn.
Een beetje klussen vind ik best gaaf en uitdagend, maar als je zeg maar van reparatie naar reparatie naar reparatie moet gaan en je spaarpot elke keer tot het gaatje moet leegknijpen om je woning maar leefbaar te houden dan zou me dat ook wel slapeloze nachten bezorgen.

Oude kennis van me had dat, die kocht een behoorlijk grote vrijstaande woning in de middle of nowhere, maar hij was continu met een never ending lijst bezig van dingen die gerapareerd of vervangen moesten worden aan dat huis, waardoor de helft van 't huis ook steeds niet leefbaar was zeg maar.
Tsja, keuzes keuzes :P
Da's dus exact waarom ik 3 jaar geleden een nieuw huis heb gekocht. Bij bestaande huizen hadden we altijd iets waarvan je zei "Dat zouden wij anders willen" en voor je het weet ga je van projectje naar projectje want ja, als we toch bezig zijn dan kan X ook wel gelijk gedaan worden.

Nee, bedankt, da's niks voor mij.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200967177
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 14:16 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Was dat twee weken geleden niet al het geval...?

[ afbeelding ]
H... zonder iemand te willen miskennen, ik heb het over de echte dijken he?! :P
Wij hebben hier ergens in de buurt een kunstwerk, een speeltuin op NAP-niveau.

Dat heeft mij geleerd dat ik mijn bovenverdiepingen nog wel eens hard nodig kon hebben. :D
pi_200967268
Oeps, dat is wel laag ja! Hier zitten we er 33 meter boven, dus je mag hier wel schuilen hoor.

Wel een rare gewaarwording als je hele flatgebouw omvalt zoals hierboven...
  Moderator woensdag 18 augustus 2021 @ 16:07:19 #271
Dick Laurent Is Dead
pi_200967549
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 15:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Oeps, dat is wel laag ja! Hier zitten we er 33 meter boven, dus je mag hier wel schuilen hoor.

Wij zitten op 1.5 meter boven NAP.
Geen vetpot, maar tegen de tijd dat de Noordzee meer dan 1.5 meter gestegen is heb ik mijn vrijstaande droomhuis in zuid Limburg wel te pakken hoop ik ;)
pi_200967867
quote:

*legt bootje op zolder met neus naar het zuiden... :)
33m erboven.... dat is best wel heul veul hoger! :s)

Rare gewaarwording lijkt me een understatement. Heftig. :Y
  woensdag 18 augustus 2021 @ 16:59:26 #273
131800 Tarado
cap de fusca
pi_200968195
quote:
10s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 16:07 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Wij zitten op 1.5 meter boven NAP.
Geen vetpot, maar tegen de tijd dat de Noordzee meer dan 1.5 meter gestegen is heb ik mijn vrijstaande droomhuis in zuid Limburg wel te pakken hoop ik ;)
Limburg of verzuipen, dat wordt nog een moeilijke beslissing voor me
pi_200976130
Sean Lock is dood. ;(

[ Bericht 75% gewijzigd door crystal_meth op 19-08-2021 06:13:20 ]
RIP Sean Lock
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 10:22:33 #275
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200978237
quote:

-2.5 meter hier, geloof ik :D
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')