abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 juli 2021 @ 21:08:55 #1
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_200274030




He is back... Na zijn redding van het booreiland loopt er een andere Ludo door Meerdijk. De oude vos verliest zijn haren maar zeker niet zijn streken! Waar werkt Ludo naartoe? Staat Billy en Richard een genadeklap te wachten? Billy houdt Daan in de tang door ervoor te zorgen dat Louise bij Shanti en Rik blijft. Daan en Tiffy worstelen met hun gevoelens voor elkaar.

Ondertussen blijkt Demi zwanger en gaat de familie Verduyn door drama na drama. Het lijkt hun band te versterken, maar de familie Amrani wordt er niet geliefder door. Bing krabbelt weer op, al lijkt Nina nog niet te staan springen om haar leven met een gehandicapte echtgenoot te delen.

Hier zijn we in februari 2021:


En een tipje van de sluier voor de komende tijd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En geruchten dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de cast komt versterken!

De huidige cast:



...Soms geluk, en soms verdriet... ;(



Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
GTST Courant

Wat vooraf ging...
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:44 schreef Reijnxdv het volgende:
Wat zit gtst toch in stijgende lijn! De verhaallijnen zijn beter en de acteerprestaties ook (uitzondering en daargelaten).

De tienermoeder verhaallijn verrast en fijn om te zien dat Laura dit seizoen een grotere rol heeft van voorgaande seizoenen. Ook leuk om te zien hoe Lydia als schoonmaakster steeds meer kleur krijgt als personage. Ook de privégesprekken met Janine is goed om te zien, die je zo kunnen hebben als je een schoonmaakster thuis hebt.

Lucas doet me nu denken aan Noud van de laatste jaren: inhoudloos en een grot Jefgehalte die gebruikt wordt als praatpaal. Ik ben wel benieuwd naar zijn exit of gaat hij via de achterdeur uit de serie?
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 11:06 schreef RaymanNL het volgende:
Chapeaux voor Erik en Caroline hoor. Wat een acteerprestaties! De makers hebben hier ook echt een heel goed uitgedacht verhaal uitgewerkt. Voor het eerst sinds tijden snap je gewoon waarom de karakters doen wat ze doen, zelfs de acties van Richard krijgen gewicht. Laten ze deze karakters nog maar even in de serie houden.
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 21:22 schreef Japepk het volgende:

[..]

Hij is echt veranderd in een beest :o Wat er volgende week maandag gebeurt is op z'n zachtst gezegd nogal out-of-nowhere.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200274343
Verhaallijn tussen Billy, Richard, Ludo en Janine snap ik nog wel, maar die steekpartij was wel heftig....
pi_200274892
De zomercliff... Ook al ben ik grotendeels afgehaakt als kijker, de laatste aflevering van een seizoen is toch altijd een mooi moment om te zien hoe een serie als GTST er op dat moment voor staat. En zeker na alle veranderingen van het afgelopen anderhalf jaar.

Laat ik meteen de olifant in de kamer benoemen: ik vond dit een zwakke seizoensfinale. Waarom? Noem me ouderwets, maar ik kom uit de tijd dat een seizoensfinale/zomercliff bestond uit de climax van een (soms maandenlange) spannend opgebouwde verhaallijn, om ons als kijkers de zomer in te sturen met een aantal prangende vragen.
Nu kan het zijn dat ik de emotionele binding mis, aangezien ik geen vaste kijker meer ben, maar ik had nergens het gevoel dat ik naar een spannend opgebouwde climax zat te kijken. Waar dat vorig seizoen ook grotendeels ontbrak in de geďmproviseerde seizoensfinale, had dát tenminste nog een legitieme reden door de plotselinge opnamestop. Dit jaar had en heb ik het gevoel naar een willekeurige weekcliff te kijken die de opmaat is náár de laatste weken van een seizoen. Maar dat is geen seizoensfinale, dat is het startschot ervan.

Een maandenlange verhaallijn, vol diepe dalen voor sommige van de personages, als de strijd tussen Ludo, Billy en Richard moet niet cliffen op een simpel trucje van Billy om beide mannen een hak te zetten. Zeker niet als je bedenkt wat voor een zomercliffwaardige gebeurtenissen er tot nu toe zijn geweest: Amelie als speelbal en slachtoffer van de strijd, Valentijn als speelbal tussen Ludo en Richard, een confrontatie op volle zee met Ludo die overboord slaat, Ludo die na weken niet in beeld te zijn geweest tóch nog in leven blijkt op een verlaten booreiland, Richard en Billy die op slinkse wijze het veilinghuis in handen krijgen, Ludo die op het nippertje wordt gevonden op het booreiland, Ludo die ontdekt dat R&B het veilinghuis in handen hebben... Afijn, de lijst is eindeloos. Dán durven eindigen met het contractuele trucje van Billy (iets wat Ludo in een ver verleden ook weleens heeft geflikt volgens mij, dus hoezo had hij dit niet door?) wat rechtmatig gezien niet eens te handhaven is, vind ik gewoon een domper. En dit dan ook nog eens als subcliff durven neerzetten is helemaal een doodzonde.

Want de daadwerkelijke cliff is er weer eentje uit de categorie "oh ja, we zijn de seizoensfinale aan het schrijven, we hebben nog iets spannends nodig". Of de steekpartij te heftig is of niet, dat is een andere discussie. Het gaat mij puur om de opbouw naar dat moment. Of meer: het gebrek daaraan. Van wat ik heb meegekregen: Marwan papt aan met nieuwe medewerkster, ze flikflooien wat met elkaar, Ilyas vindt dit niet kunnen, Marwan wil dan toch niks serieus en verbreekt het geflikflooi. Meisje kwaad, "je krijgt er spijt van!", en de volgende dag wordt Ilyas vanuit het niets neergestoken door een gastje op een scooter. Toegegeven, ik zal wat details missen, maar: dit is toch geen materiaal als belangrijkste verhaallijn voor een seizoensfinale? Dit is net zo slap als de cliffhanger van twee jaar geleden, waarin Amir tijdens zijn dienst werd neergemept door een kerel die ineens een honkbalknuppel van de achterbank van zijn cabrio pakte. Met wat we nu weten moeten we er als kijkers van uit durven gaan dat Marwan's meisje zó pissed is over het verbreken van hun geflikflooi, dat ze een of ander joch zo ver weet te krijgen dat ie Marwan gaat neersteken, maar ojee, 'Even Apeldoorn Bellen', hij steekt de verkeerde. Ik mag toch werkelijk hopen dat de makers niet gewoon voor die route zijn gegaan. Mocht dat toch het geval zijn, had dat gedoe tussen Marwan en het meisje nét iets langer en serieuzer moeten zijn om ook echt impact te hebben. Want nu is dat kind gewoon een treurig psychisch gestoord wicht met een iets te kort lontje :')

Wat mij wel positief opviel, is dat het aantal parkinson-shots met de handheld-camera's flink is teruggeschroefd ten opzichte van het begin van de grote revamp. Gelukkig maar, want laten we wel wezen: dat reality-stijltje is niet des GTST's. Oké, de camera beweegt nog wel losjes in een aantal scčnes, maar het is niet meer zo opvallend en storend. En ook een pluspunt blijft toch wel de muziek van Martijn Schimmer, wat een verademing is en blijft dat toch na dat jarenlange gepruts van koekenbakker Frons Servies. Een interessante ontwikkeling op dat vlak is wel dat er soms bij essentiële scčnes voor wordt gekozen om géén achtergrondmuziek in te zetten. Al hoop ik wel dat dat beperkt blijft tot enkele uitzonderingen, zeker nu ze een goede componist in dienst hebben. Want zeg nu zelf: die eindtheme van deze aflevering was toch wel een puike variant van de normale theme _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 8 juli 2021 @ 22:52:05 #4
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_200276009
Maar dit snap ik nog niet zo, of ik mis iets?

quote:
In de cliff-aflevering werd eerst het contract voor de overname van het veilinghuis ondertekend tussen Billy en Ludo. Toen Billy daarna weer naar Richard kwam liet ze hem een contract ondertekenen waarin hij weer Algemeen Directeur was. Dan ben ik benieuwd hoe rechtsgeldig dit contract kan zijn, omdat Billy geen zeggenschap meer heeft over het veilinghuis. ik denk dat na een paar getuigenverklaringen en moment van tekenen zo'n contract wel nietig verklaard kan worden, mocht Billy het achter Ludo's rug om geregeld hebben.

Het idee voor een verplichte samenwerking met Ludo en Richard klinkt wel leuk, maar de verhaallijn maakt zich er niet echt realistisch in. Als ze de scenes van het arbeidscontract tussen Billy en Richard en de overdracht van het veilinghuis hadden omgedraaid, dan was het logischer geweest.

Ik moet nog zien of dit echt de verhaallijn gaat worden.Ik heb dit seizoen wel vaker wat verhaallijntjes gezien die te kort waren om aan de rest vast te knopen.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 8 juli 2021 @ 23:16:08 #5
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_200276317
@PeterKelder zulke dingen als in de buurt super gebeuren echt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 8 juli 2021 @ 23:19:59 #6
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_200276378
Het neersteken van Ilyas komt een beetje abrupt maar is niet eens zo ongeloofwaardig. Meisje is gefrustreerd omdat Marwan haar afwijst, huurt een fout vriendje in, vriendje pakt de verkeerde. Vergismoord(aanslag)en gebeuren ook in het echt.

Dat Billy is vertrokken is jammer, het is een goede actrice en ook het personage is erg interessant. Hopelijk is het maar een tijdelijke pauze, geen definitief afscheid.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 8 juli 2021 @ 23:30:47 #7
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_200276488
Billy is top inderdaad hoop dat Leon nog leeft kan ze snel weer terug naar Meerdijk.

Illyas kan wel eens exit zijn.
Saaie rol voegt niet veel toe matige acteur en zijn dood komt onverwacht kan Hakim weer even langs komen.

Marwan is een veel beter geschreven rol en acteur.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 8 juli 2021 @ 23:39:48 #8
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_200276591
Zeker nu baby Tom weer in het leven van de familie Verduijn is, en Marwan z'n verantwoordelijkheid lijkt te willen nemen, wordt zijn rol een stuk interessanter.
pi_200276655
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:Peterkelder zulke dingen als in de buurt super gebeuren echt.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 23:19 schreef James1988 het volgende:
Het neersteken van Ilyas komt een beetje abrupt maar is niet eens zo ongeloofwaardig. Meisje is gefrustreerd omdat Marwan haar afwijst, huurt een fout vriendje in, vriendje pakt de verkeerde. Vergismoord(aanslag)en gebeuren ook in het echt.
Dat is zeker waar, dat zal ik ook niet ontkennen. Alleen: hier in deze verhaallijn is het net té abrupt voor mij als kijker om mee te gaan in het verhaal. Iets meer opbouw naar de misdaad toe, ook vanuit het perspectief van de gefrustreerde ex, had veel geholpen. Helemaal omdat het dé gebeurtenis is die de zomerstop inluidde.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_200279652
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 22:02 schreef PeterKelder het volgende:

Dán durven eindigen met het contractuele trucje van Billy (iets wat Ludo in een ver verleden ook weleens heeft geflikt volgens mij, dus hoezo had hij dit niet door?) wat rechtmatig gezien niet eens te handhaven is, vind ik gewoon een domper. En dit dan ook nog eens als subcliff durven neerzetten is helemaal een doodzonde.

Dan heb je wel net gemist waarom Billy wegging.. Ze had Leon neergeslagen, wat ze eigenlijk dus helemaal niet wilde en ze wilde niet weg, maar moest nu wel (of ja zo zag zij het, als de enige uitweg). Want zij wilde het Veilinghuis juist wel teruggeven aan Ludo en Richard niet.
  vrijdag 9 juli 2021 @ 10:58:50 #11
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200279915
quote:
RTL zendt aangepaste GTST-cliffhanger uit na aanslag op Peter R. de Vries
08 juli 2021 21:01
Laatste update: een uur geleden
32 NUjij-reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email
RTL heeft donderdagavond een aangepaste cliffhanger van Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST) uitgezonden wegens de aanslag op Peter R. de Vries. De zender besloot een scčne met een steekpartij niet tot in detail te laten zien.

De zender zond de zogenoemde Nicam-versie (verwijzend naar Stichting Nederlands Instituut voor de Classificatie van Audiovisuele Media) uit.

Deze versie hoefde niet op het laatste moment nog in elkaar gezet te worden. De edit lag al klaar om vrijdag overdag als herhaling uitgezonden te worden. Overdag moet het programma aan andere regels voldoen, omdat ook kinderen kunnen kijken.

De cliffhanger van GTST gaat deze zomer over broers Marwan (gespeeld door Hassan Slaby, foto) en Ilyas (Hamza Othman). Een ex-vriendin van Marwan besluit wraak op hem te willen nemen, waarbij Ilyas uiteindelijk wordt neergestoken.

GTST eindigt elk seizoen voor de zomerstop met een cliffhanger waarin een verhaallijn in een stroomversnelling raakt met een gebeurtenis die de kijker met vragen laat zitten.

Dinsdagavond werd De Vries in het centrum van Amsterdam neergeschoten. De misdaadverslaggever vecht momenteel voor zijn leven in het ziekenhuis.
https://www.nu.nl/media/6(...)eter-r-de-vries.html
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200280896
Zeer slechte zomercliff van een seizoen waarin gtst zich voor het grootste gedeelte heeft weten te herpakken. Die aanslag op Ilyas (Marwan) komt weer zó uit de lucht vallen dat je er als kijker totaal geen binding mee hebt.

"...die de kijker met vragen laat zitten", staat hierboven in het artikel. Dat is dus met zo'n zomercliff niet waar. Daar komt ook nog eens bij dat Ilyas het toch wel overleeft. Dus, welke vragen zou een kijker precies moeten hebben?

Jammer dit, zeer teleurstellende cliff.
pi_200282145
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 10:31 schreef Loutje04 het volgende:

[..]

Dan heb je wel net gemist waarom Billy wegging.. Ze had Leon neergeslagen, wat ze eigenlijk dus helemaal niet wilde en ze wilde niet weg, maar moest nu wel (of ja zo zag zij het, als de enige uitweg). Want zij wilde het Veilinghuis juist wel teruggeven aan Ludo en Richard niet.
Het vertrek van Billy an sich is niet hetgeen waar ik het over heb, het is vooral dat contractuele gesjoemel door eerst het veilinghuis over te dragen aan Ludo, om dáárna Richard nog een contract te laten tekenen als algemeen directeur. Aangezien Ludo niet veel later het kantoor binnenloopt alsof het van hem is, ga ik er niet van uit dat er in de overname nog een zekere overgangsperiode zit, maar dat het met het tekenen onmiddellijk is ingegaan. Dan is Richard nog een contract als algemeen directeur aanbieden en laten tekenen verre van rechtsgeldig omdat Billy dat recht niet meer heeft, en slaat deze wending helemaal nergens op. Komt nog eens bij dat dit (voor mij toch) geen groots ijkpunt in die hele verhaallijn is om een zomerstop mee in te gaan.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_200286106
Als in dat contract de datum op een dag eerder staat en Richard houdt zijn mond dicht over de werkelijke dag van tekenen, dan is dat contract rechtsgeldig. Want wie weet er nou wanneer ze hem echt algemeen directeur heeft gemaakt, behalve Billy en Richard.
Daar zal de discussie wellicht dan vooral over gaan straks.
  vrijdag 9 juli 2021 @ 23:40:41 #15
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_200292898
Zelfs als het op dezelfde dag is kan het nog rechtsgeldig zijn, tenzij zowel Ludo als Richard glashard kunnen aantonen hoe laat precies ze de contracten hebben getekend.

In het geval van de verkoop van het veilinghuis zal dat nog wel lukken (daar waren getuigen bij, zoals de notaris) maar in het geval van Richard's contract is het zijn woord tegen dat van Ludo.
pi_200295915
Dat er zoveel vragen uitkomen of het contract rechtsgeldig is kan je alleen maar concluderen dat het slecht uitgewerkt is.
  zaterdag 10 juli 2021 @ 20:53:30 #17
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_200303835
Of dat mensen het iets te serieus nemen. Het is een soap, niet een aflevering van Mr. Frank Visser Doet Uitspraak.

Al zou een kort geding met Frank Visser als rechter wel leuk zijn.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 23:07:37 #18
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_200463976
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 20:53 schreef James1988 het volgende:
Of dat mensen het iets te serieus nemen. Het is een soap, niet een aflevering van Mr. Frank Visser Doet Uitspraak.

Al zou een kort geding met Frank Visser als rechter wel leuk zijn.
Ergens moet een grens liggen van geloofwaardigheid. Als Billy het contract nou voor de overname had getekend, was het veel geloofwaardiger geweest. Ik heb een vermoeden dat de schrijvers weer wat scenes door elkaar gehaald hebben. Net als bij de comeback van Martine. Toen moest Ludo ook aan Janine bekennen dat hij haar op een boot had gedropt. Opmerkelijk, want al vrij snel na die bootscéne in 2006 kwam Janine er ook al achter (via Valerie toch?), waarbij Ludo het moest toegeven wat hem bijna zijn relatie kostte.

Het is alweer een paar jaar geleden dat ik dat gezien had op de DVD's... :P
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 23 juli 2021 @ 02:31:19 #19
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_200496447
Kun jij niet wachten tot de zomerstop van GTST voorbij is? Goed nieuws! De soap komt met een miniserie op Videoland: Dokter Roman.

In deze psychologische miniserie wordt de nieuwe huisarts van Meerdijk, Roman van Loon, verdacht van het stalken van zijn ex. Een rechercheteam van de politie onderzoekt de zaak. Door middel van flashbacks kun jij achterhalen wat er écht is gebeurd. Is Roman de belager of is hij slachtoffer van een manipulatief spel?

Dokter Roman is vanaf 19 augustus te zien op Videoland.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 11:09:47 #20
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_200978843
Alweer een jaar voorbij!



Gefeliciteerd @PeterKelder *O*
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_200980835
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 02:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kun jij niet wachten tot de zomerstop van GTST voorbij is? Goed nieuws! De soap komt met een miniserie op Videoland: Dokter Roman.

In deze psychologische miniserie wordt de nieuwe huisarts van Meerdijk, Roman van Loon, verdacht van het stalken van zijn ex. Een rechercheteam van de politie onderzoekt de zaak. Door middel van flashbacks kun jij achterhalen wat er écht is gebeurd. Is Roman de belager of is hij slachtoffer van een manipulatief spel?

Dokter Roman is vanaf 19 augustus te zien op Videoland.
Nou dat stelde niet zo heel veel voor :o :D
pi_200983815
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 11:09 schreef Frey het volgende:
Alweer een jaar voorbij!

[ afbeelding ]

Gefeliciteerd @:PeterKelder *O*
Haha, dankjewel! :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_200983916
quote:
17s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 13:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Nou dat stelde niet zo heel veel voor :o :D
Wat ik al gedacht had. Wacht ik toch liever op deze serie:



:P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_200983991
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 16:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Wat ik al gedacht had. Wacht ik toch liever op deze serie:

[ afbeelding ]

:P
Oeh nice!! :D :D


Oh en gefeliciteerd uiteraard! *O* *G* *O*
pi_200985747
De nieuwe seizoens trailer is zoals gewoonlijk weer spannend! Bekijk hem hieronder

  donderdag 19 augustus 2021 @ 20:31:48 #26
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_200987906
Even ingelogd voor PeterKelder
Happy bday!!!!!! :)
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_200989322
Die special effects in GTST ook altijd ...

De Audi die ze 'uit het water takelen' krijgt zichtbaar water op het dak en heeft verder helemaal geen vuil aan de onderzijde.

De regelunit naast Ilyas z'n hoofd staat uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door spectrumanalyser op 19-08-2021 21:41:37 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200992078
Wel tof dat Sami terugkomt!
't Echte en 't ware!
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 01:43:19 #29
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_200992368
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 21:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die special effects in GTST ook altijd ...

De Audi die ze 'uit het water takelen' krijgt zichtbaar water op het dak en heeft verder helemaal geen vuil aan de onderzijde.
En volgens de RDW is hij nog maar kort geleden ingeschreven.... :P
Konden ze geen Audi op een sloop vinden?
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 augustus 2021 @ 02:18:01 #30
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_200992512
Dokter roman
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 augustus 2021 @ 02:18:40 #31
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_200992515
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 16:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Haha, dankjewel! :D
Gefeliciteerd ^O^
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_200998572
quote:
17s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 16:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Oeh nice!! :D :D

Oh en gefeliciteerd uiteraard! *O* *G* *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 20:31 schreef LetsGame het volgende:
Even ingelogd voor PeterKelder
Happy bday!!!!!! :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Gefeliciteerd ^O^
Super bedankt voor de felicitaties! :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_201006455
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 21:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die special effects in GTST ook altijd ...

De Audi die ze 'uit het water takelen' krijgt zichtbaar water op het dak en heeft verder helemaal geen vuil aan de onderzijde.

De regelunit naast Ilyas z'n hoofd staat uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_201009413
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 23:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ja, als dat zo is dan was het wel heel slordig om het beademingsapparaat vergeten aan te zetten.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 22 augustus 2021 @ 23:48:59 #35
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_201036232
Als het goed is is het morgen zo ver. Eindelijk de eerste aflevering van het seizoen op Videoland.

quote:
Maandag 30 augustus
De familie Verduyn is opgetogen vanwege de komst van baby Tom, maar is Demi eigenlijk wel klaar voor het moederschap? Richard is in alle staten wanneer hij opeens voor Ludo blijkt te werken. Lukt het hem om contact te krijgen met Billy?

Dinsdag 31 augustus
Marwan worstelt met zijn schuldgevoelens. Ludo, Janine en Richard doen een schokkende ontdekking en kunnen niet anders dan een samenwerking aangaan.

Woensdag 1 september
Roman blijkt populair te zijn bij de patiënten, maar daar is Anton niet blij mee. Demi laat Tom vol trots aan haar vriendinnen zien. Rik is op zijn hoede als hij ziet hoe gelukkig Shanti wordt bij het zien van de baby.

Donderdag 2 september
Marwan raakt gefrustreerd als de politie niet verder komt in het onderzoek. Ludo en Richard zoeken een oplossing om een gezamenlijk geheim te verbergen. Zullen ze het eens worden met elkaar?

Vrijdag 3 september
Maxime wint de loterij en is verheugd! :+
pi_201037804
quote:
99s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:48 schreef Claude_Viole het volgende:
Als het goed is is het morgen zo ver. Eindelijk de eerste aflevering van het seizoen op Videoland.
[..]

Ik wacht nog een weekje op rtl4, maar de vrijdagaflevering klinkt veelbelovend ;) :D
  maandag 23 augustus 2021 @ 23:03:50 #37
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_201047757
Lijkt er inderdaad op dat donderdag de eerste aflevering komt. Het zijn vier afleveringen (sorry over vrijdag, een typisch Fok!-garpje ;) ) die vermoedelijk van donderdag t/m zondag worden uitgezonden, lijkt mij. Daarna zal de reeks precies weer een week vooruitlopen op Videoland.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 00:40:16 #38
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_201075071
Spannend, vandaag komt de aflevering! _O_

Benieuwd naar Ludo en Richard zijn reactie over dat Ludo de eigenaar is, en Richard de algemeen directeur _O-

Toch van de zotte dat dit mogelijk is. Want het arbeids-contract was ondertekend nadat de ondertekening van de overdracht heeft plaatsgevonden. Verre van rechtsgeldig. _O-
Ik ga er vanuit dat de HR-afdeling nog niet wist van de overname, en het contract maar geaccepteerd heeft.

Ludo kan makkelijk aantonen hoe laat Billy aanwezig was voor de ondertekening, en Richard kan wel aangeven hoe laat hij het contract ondertekend heeft. Dan is dat contract zo nietig verklaard :P
  donderdag 26 augustus 2021 @ 08:21:15 #39
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_201076044
quote:
99s.gif Op maandag 23 augustus 2021 23:03 schreef Claude_Viole het volgende:
Lijkt er inderdaad op dat donderdag de eerste aflevering komt. Het zijn vier afleveringen (sorry over vrijdag, een typisch Fok!-garpje ;) ) die vermoedelijk van donderdag t/m zondag worden uitgezonden, lijkt mij. Daarna zal de reeks precies weer een week vooruitlopen op Videoland.
Leuk om te zien dat de grap na 10 jaar nog steeds rondspookt hier :D _O-
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_201077286
De castfoto van seizoen 32:

Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 26 augustus 2021 @ 11:07:49 #41
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201077747
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 10:30 schreef PeterKelder het volgende:
De castfoto van seizoen 32:

[ afbeelding ]
Opvallende afwezige
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 12:26:49 #42
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_201078808
Vanmorgen heb ik de eerste twee nieuwe afleveringen van het nieuwe seizoen op Videoland gezien. Ik geef toe dat ze zeker niet slecht zijn. Maar ik krijg wel sterk de indruk dat de verkeerde volgorde van het ondertekenen van het overnamecontract en Richards arbeidscontract een misser van de schrijvers is, of verkeerd gemonteerd is.

Volgens Ludo is Richards contract voor het overnamecontract ondertekend. Maar goed we hebben wel eens vaker enorme fouten gezien. :-P
pi_201080369
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 11:07 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Opvallende afwezige
Ja waar is marly?


Leuk dat Kiefer er al wel op staat :)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_201081364
Marwan staat er ook niet op toch? En Dolly O+
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 26 augustus 2021 @ 16:18:27 #45
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201081975
quote:
17s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 15:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Marwan staat er ook niet op toch? En Dolly O+
Marwan staat er wel op.

Naast Marly mis ik wel Hakim en Lydia.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201082300
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Marwan staat er wel op.

Naast Marly mis ik wel Hakim en Lydia.

Oh ze staan echt totaal uit elkaar......maar je hebt gelijk inderdaad :)


Misschien moest Marly bevallen op die dag?
pi_201082754
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 14:11 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]
Ja waar is marly?


Leuk dat Kiefer er al wel op staat :)
Zwangerschap verlof?
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 26 augustus 2021 @ 17:44:22 #49
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201083300
Vorig jaar stonden de gastrollen zoals Judith er wel op toch.

Van Hakim moeten ze vaste rol maken trouwens

[ Bericht 31% gewijzigd door Dr.Mikey op 26-08-2021 17:56:03 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 18:13:30 #50
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_201083734
Ah Leon komt eindelijk uit de kast. :')
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 22:58:13 #51
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_201088878
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 18:13 schreef Devil010 het volgende:
Ah Leon komt eindelijk uit de kast. :')
_O- _O-

Maarre, letten we wel even op de spoiler-tags :P
pi_201089738
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 17:06 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Zwangerschap verlof?
Ja, dat snap ik maar je kan toch wel ff opdracen voor 1 foto.

Maargoed dat zal wel aan mij liggen.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_201091161
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 00:08 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]
Ja, dat snap ik maar je kan toch wel ff opdracen voor 1 foto.

Maargoed dat zal wel aan mij liggen.
Misschien was het rond de uitgerekende datum? Staat net iedereen goed voor de foto: oh oeps, m'n vliezen zijn gebroken! :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2021 08:42:14 ]
pi_201092291
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 08:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Misschien was het rond de uitgerekende datum? Staat net iedereen goed voor de foto: oh oeps, m'n vliezen zijn gebroken! :+
Haha dat zou nog kunnen ja :)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_201103777
Richard en Ludo _O_

Ik ga helemaal stuk om die twee samen :D
pi_201103795
Vanmorgen even de 1e week gebinged.

En ik huil al megasnel bij films en series als het een beetje oke geacteerd is. Vond de scene's waarin Jojo zat rondom verhaallijn Ilyas dan ook echt best mooi gedaan.

Ik zal geen spoilers doen. Maar vond dat Stephanie die Jojo speelt het best goed gedaan heeft.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_201124847
Ingeborg Wieten was bekend als Suzanne Balk. Buiten GTST is zij vooral bekend als de stem van het personage 'Mitsy Nohara' uit de geanimeerde televisieserie "Shinchan".



Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_201145095
Mooie eerste aflevering van dit seizoen O+
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 30 augustus 2021 @ 23:19:59 #59
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201147424
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 15:46 schreef Kaatje2658 het volgende:
Ingeborg Wieten was bekend als Suzanne Balk. Buiten GTST is zij vooral bekend als de stem van het personage 'Mitsy Nohara' uit de geanimeerde televisieserie "Shinchan".



Is ze overleden?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201147655
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Is ze overleden?
Dat vroeg ik mij ook af :D
pi_201148223
Op de middelste foto staat dat ze met twee andere mensen te gast is in een (online?) talkshow.....maar het is inderdaad wel een beetje onduidelijke post :)

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2021 07:28:42 ]
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:45:09 #62
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201157629
Ludo en Janine worden even verpest in het nieuwe seizoen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201160639
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo en Janine worden even verpest in het nieuwe seizoen.
Ja ik kreeg er ook meer en meer vraagtekens bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
pi_201194563
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Is ze overleden?
Met "was bekend als" wordt bedoeld dat ze vroeger in GTST speelde.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_201204962
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 17:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vorig jaar stonden de gastrollen zoals Judith er wel op toch.

Van Hakim moeten ze vaste rol maken trouwens
Judith heeft er nooit opgestaan, was gastrol. Nu Roman er op staat betekent dit dus dat hij een vaste rol heeft, maar het gekke is hij staat niet in de leader, en Billy nog wel. Lucas en Tiffy zijn er eindelijk uitgehaald. Laura en Merel hebben hun eigen leadershot gekregen en Marwan staat in Het Paleis in plaats van Boks.
pi_201230479
Ik vind het meer een bumper dan een leader. Dat ding was ooit 1 minuut, daarna 30 seconden, op een gegeven moment geloof ik zelfs slechts 20 seconden. En nu dus ongeveer 5 seconden. Jammer dat het liedje steeds korter werd, ik keek altijd uit naar een nieuw ontwerp.

Een andere klacht is dat GTST begonnen is met aanpassingen van de traditionele Sinterklaasliedjes. Ik blijf voorstander van de traditionele versies. Het gebrek aan traditionele Zwarte Pieten is ook jammer.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 5 september 2021 @ 20:56:17 #68
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201232610
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201234040
Eerlijk gezegd zou ik Genio de Groot ook wel terug willen zien in GTST.

quote:
Martijn Fischer is bekend als Zwarte Piet in de volgende serie:


Ik was destijds nog net deel van de doelgroep en vond het een vermakelijke serie. Had naar mijn mening meer respect naar de traditie dan De Club van Sinterklaas destijds.

Voor de fans: de serie is op DVD te bestellen via producent Blazhoffski, voor zover ik weet niet via de zender Nickelodeon.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kaatje2658 op 05-09-2021 22:26:26 ]
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  maandag 6 september 2021 @ 01:09:20 #70
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_201235453
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 15:46 schreef Kaatje2658 het volgende:
Ingeborg Wieten was bekend als Suzanne Balk. Buiten GTST is zij vooral bekend als de stem van het personage 'Mitsy Nohara' uit de geanimeerde televisieserie "Shinchan".



Zat niet in chin chan
pi_201244575
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 01:09 schreef GayGuy het volgende:

[..]
Zat niet in chin chan
Waarom denk je dat?

https://www.bol.com/nl/nl/b/ingeborg-wieten/2250934/
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_201244609
Kunnen we het anders gewoon weer over de serie hebben ipv over acteurs die weer terug zouden moeten komen omdat ze een bepaalde stem hebben ingesproken??
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 6 september 2021 @ 22:45:48 #73
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201246490
quote:
17s.gif Op maandag 6 september 2021 20:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kunnen we het anders gewoon weer over de serie hebben ipv over acteurs die weer terug zouden moeten komen omdat ze een bepaalde stem hebben ingesproken??
Laat lekker gaan iemand is fan van een oud actrice mag prima daar even over gaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201256668
Baby Tom is ondanks zijn huilbuien wel schattig O+ , maar die verhaallijn van Ludo en Janine is wel apart....
  donderdag 9 september 2021 @ 11:34:09 #75
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_201276279
GTST van 16 september:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201283649
Wat een oninteressant vervolg van een prima seizoen.

De sterkte van het vorige seizoen lag hem m.i. sowieso ook vooral in het begin met de 'relatie' van Marwan en Demi en Janine die er alleen voorstond en het schilderij, terwijl ze door Richard onder schot werd gehouden, ging vervalsen.

In de podcast van afgelopen zomer noemde de hoofdschijfster dat ze nu al bezig zijn met de cliff van dit seizoen. Ik kan me niet voorstellen dat ze de cliff met Ilyas ook al een jaar van tevoren hadden bedacht want dat kwam echt uit de lucht vallen. Geen binding met de verhaallijn of de situatie. Het vervolg is daardoor ook niet interessant. Geheugenverlies na een steekpartij in de maagstreek? Ik ben geen arts maar het lijkt wat ver gezocht.

Leon die nu begraven is door Janine en Ludo... Doet een beetje aan alsof het geďnspireerd is door een Amerikaanse soap maar dan niet echt goed verteld. Ik snap het motief niet echt waarom ze dat lijk weg moesten werken. Zou me niet verbazen als hij nog leeft en wraak komt nemen.

Jammer dat Richard nu zowel Billy als Indra kwijt is. Ze hadden beter een onbekende actrice in de rol van Indra kunnen casten want dan hadden ze het karakter langer kunnen houden.

En de nieuwe dokter.. Ook te voorspelbaar.. Anton die jaloers wordt. Bovendien is de acteur wel leuk om naar te kijken maar echt bijzonder slecht in acteren. Misschien moet hij nog inkomen. Het probleem is dat de schrijvers ook niet weten wat ze met Anton en Linda aan moeten. Vorig jaar al met die slechte verhaallijn met Judith. Ik verwacht hier ook niet veel van. Alle kinderen van ze zijn ook uitgevlogen..

Nina en Bing voelen ook al een tijd uitgespeeld. Geen wonder dat de schrijvers besloten om het hele gezin maar weg te schrijven nu Marly met zwangerschapsverlof ging.

Beetje jammer deze start maar eigenlijk is het verval vorig seizoen al ingezet. Jammer want GTST ging echt bergopwaarts.

[ Bericht 1% gewijzigd door 1222 op 09-09-2021 20:33:27 (Iets toegevoegd) ]
pi_201290699
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:29 schreef 1222 het volgende:

Beetje jammer deze start maar eigenlijk is het verval vorig seizoen al ingezet. Jammer want GTST ging echt bergopwaarts.
Begin vorig seizoen was natuurlijk nog het resultaat van een rigoureuze ingreep in de verhalen. Daarbij had je met Valentijn en Amélie 2 ontzettend sterke karakters. Vincent Visser heeft wel gehint terug te willen keren; dat moeten ze echt gelijk doen. Hij heeft een goede kop, speelt prima en zijn '2.0-versie' was de beste tiener sinds jaren.

Ze kunnen niet blijven pieken natuurlijk, en je ziet nu ook nog steeds nieuwe structuren ontstaan. Alleen Nina en Bing zijn inderdaad zwaar passé. Volgens mij hebben zij alleen allebei een vast contract, Marly in elk geval wel. Die wil graag dat Nina bij Bing blijft, dus dat zal voorlopig wel zo blijven. Zij en Daan waren destijds veel verfrissender.

Wat ik nu wel storend vindt is dat Daan nu 'de politie' is. Dat werkt niet. Alsof hij even bij zijn ex-schoonouders langs mag om een moord te onderzoeken als rechercheur. Maakt het erg ongeloofwaardig. Ik snap ook niet dat ze het zo aanpakken, want dat heeft uiteindelijk ook de karakters van Jack en Aysen gemold. Zo iemand als Alex is prima. Politieman die geen voelbare banden met personages heeft.

Fun fact; Alex en Leon waren eerst altijd neven van elkaar in de serie. Volgens mij hebben ze dit veranderd toen Leon's exit werd bedacht, omdat Alex daar anders helemaal in gezogen zou worden. Eerst heette Leon ook De Boer. Dat werd toen dus 'Rinaldi', wat je kunt vertalen als 'krachtige adviseur' ;)
't Echte en 't ware!
pi_201290942
Wedden dat Marwan en JoJo binnenkort gaan zoenen?
pi_201291517
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 12:18 schreef Reijnxdv het volgende:
Wedden dat Marwan en JoJo binnenkort gaan zoenen?
Denk dan eerder met Demi als hij steeds meer mee gaat vaderen :)
pi_201291588
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:29 schreef 1222 het volgende:
Leon die nu begraven is door Janine en Ludo... Doet een beetje aan alsof het geďnspireerd is door een Amerikaanse soap maar dan niet echt goed verteld. Ik snap het motief niet echt waarom ze dat lijk weg moesten werken. Zou me niet verbazen als hij nog leeft en wraak komt nemen.
Er zijn in verscheidene soaps over de wereld al soortgelijke plotlijnen geweest inderdaad... GZSZ, Brookside, Thuis om er maar een paar te noemen.
Sterker nog: GTST zélf heeft al een soortgelijke plotlijn gehad met René Meijer die (ogenschijnlijk) dood begraven werd door (onder andere) Janine. Dat liep niet bepaald goed af toen, dus juist zij zou toch moeten weten dat iemand stiekem begraven geen slimme optie is? Maar ja, dat zullen de schrijvers vast al vergeten zijn.

quote:
Het probleem is dat de schrijvers ook niet weten wat ze met Anton en Linda aan moeten. Vorig jaar al met die slechte verhaallijn met Judith. Ik verwacht hier ook niet veel van. Alle kinderen van ze zijn ook uitgevlogen..
Anton en Linda zijn inderdaad zwaar uitgespeeld in de serie, eigenlijk al jaren. Ik had eigenlijk verwacht dat die kampeertrip in Amerika de aanzet zou zijn tot een definitieve exit van die twee, maar blijkbaar niet.

quote:
Beetje jammer deze start maar eigenlijk is het verval vorig seizoen al ingezet. Jammer want GTST ging echt bergopwaarts.
Mja, dat is wat er ook gebeurde destijds bij de revamp in 2008. Seizoen 19 zat, na een flinke dip in de voorgaande seizoenen, weer echt sterk in elkaar, er waaide duidelijk een nieuwe frisse wind door de serie. Maar na hooguit een jaar vervallen de makers weer in oude gewoontes. De verhaallijn met baby Tom (of liever gezegd, de doorontwikkeling daarvan) is een perfect voorbeeld. Maar ook Ludo die nu ineens weer helemaal de oude is is een duidelijk voorbeeld van de makers die liever verdergaan op wat ze kennen/weten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 12:04 schreef Japepk het volgende:

[..]

Fun fact; Alex en Leon waren eerst altijd neven van elkaar in de serie. Volgens mij hebben ze dit veranderd toen Leon's exit werd bedacht, omdat Alex daar anders helemaal in gezogen zou worden. Eerst heette Leon ook De Boer. Dat werd toen dus 'Rinaldi', wat je kunt vertalen als 'krachtige adviseur' ;)
Ik kan het mis hebben hoor, maar naar mijn weten is dat nooit officieel bevestigd in de serie zelf, en is de gedeelde achternaam puur toeval. Anders zouden ze (theoretisch) ook makkelijk kunnen beweren dat een of beide mannen familie is van Alice _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 10-09-2021 13:06:01 (toevoeging) ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 16 september 2021 @ 19:29:33 #81
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201388176
De actrice van Shanty heeft maar geluk met haar soap ouders eerst een van Nederlands meest geroemde musical actrices nu weer een geroemd acteur als vader.

Kan slechter
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201402276
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
De actrice van Shanty heeft maar geluk met haar soap ouders eerst een van Nederlands meest geroemde musical actrices nu weer een geroemd acteur als vader.

Kan slechter
Dat dacht ik van de week ook al. Kan toch ook eigenlijk niet anders of Billy staat binnenkort weer op de stoep? Waarom laten ze die vent anders opdraven? Martijn Fisscher gaat echt geen vaste rol doen hoor :P (al dachten we dat van Lone en Edwin Jonker ook)
't Echte en 't ware!
pi_201412370
Die vriendin van Billy , waar Shanty op bezoek ging...
Die actrice speelde die niet ooit de zus van Barbara? misschien ben ik in de war hoor... maar ik dacht toen ik haar zag, zij onder een andere naam was de tante van Charlie toch?
India, ga er na toe!
pi_201412433
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:46 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Die vriendin van Billy , waar Shanty op bezoek ging...
Die actrice speelde die niet ooit de zus van Barbara? misschien ben ik in de war hoor... maar ik dacht toen ik haar zag, zij onder een andere naam was de tante van Charlie toch?
Dat is Heleen van Royen, een schrijfster en geen actrice

https://www.nu.nl/media/6(...)gastrol-in-gtst.html


Elle van Rijn speelde destijds die rol.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2021 13:03:16 ]
pi_201438610
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer. <br /><br /><i><small>(db:rollback:0)</small></i>

Oké dan was ik idd in de war met Elle van Rijn .
India, ga er na toe!
pi_201471173
De spoilers worden wel weer interessanter de komende tijd;

https://gtstcourant.com/spoilers/spoilers-4-t-m-7-oktober/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  donderdag 23 september 2021 @ 20:07:56 #87
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_201488169
Jojo :r
pi_201488329
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 20:07 schreef James1988 het volgende:
Jojo :r
Vind het sowieso momenteel weinig boeiend eigenlijk......
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 23 september 2021 @ 20:17:45 #89
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201488408
Jojo kan wel wens snel exit zijn heeft een rol in de nieuwe Costa film.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201488479
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojo kan wel wens snel exit zijn heeft een rol in de nieuwe Costa film.
liever gisteren dan vandaag exit.
  donderdag 23 september 2021 @ 20:32:31 #91
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201488701
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 20:21 schreef Duiker64 het volgende:

[..]
liever gisteren dan vandaag exit.
Wel echt een enorm knappe meid.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 23 september 2021 @ 23:48:34 #92
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201492302
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 20:32 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Wel echt een enorm knappe meid.
Eens en de laatste tijd acteert ze iets beter.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201495128
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojo kan wel wens snel exit zijn heeft een rol in de nieuwe Costa film.
Dat zegt niet zoveel toch? Acteurs combineren zo vaak klussen. Televizier hint dan weer op een exit voor Richard, omdat die écht veel acteerwerk aan het aannemen is de laatste tijd. Ik denk dat Jojo wel safe zit omdat ze familie is van Bing. Voor die gast zoeken ze om een of andere reden juist redenen om hem erbij te houden. 'Verankering in de serie' vinden ze dan belangrijk.

Dat het nu wat minder boeiend is komt natuurlijk ook doordat we vorig jaar een ronduit spectaculair seizoen hebben gehad. Je kunt niet blijven pieken. Ludo heeft echt de show gestolen, maar zoals hier al eerder werd gezegd, merk je wel dat dat een eenmalige opleving was qua verhaal en het nu weer inkakt. Laura is weer meer en meer figurant, zelfs Henk schittert al minder in beeld en langzaamaan draait het steeds meer om relaties die onder druk komen te staan. Jammer, want juist het gegeven van een stabiele kring vrienden/kennissen die vanalles meemaken maakt een soap sterk.
't Echte en 't ware!
pi_201495557
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 20:21 schreef Duiker64 het volgende:

[..]
liever gisteren dan vandaag exit.
Nou dank je, inderdaad zij mag er wel uit..voegt niks zinnigs toe...en voor de zomerstop ging ze bijna in elke scčne zingen.

Vind Anton en Linda ook niks toevoegen.. vooral Linda ..ik zal wel de enige zijn hier maar vind Babette van Veen nou niet echt sterke actrice..
India, ga er na toe!
pi_201495647
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:22 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

[..]
Nou dank je, inderdaad zij mag er wel uit..voegt niks zinnigs toe...en voor de zomerstop ging ze bijna in elke scčne zingen.

Vind Anton en Linda ook niks toevoegen.. vooral Linda ..ik zal wel de enige zijn hier maar vind Babette van Veen nou niet echt sterke actrice..
Vond haar vroeger, als zeg maar de bitchy Linda nog wel leuk, maar nu gaat ze wel gezapig door het gtstleven inderdaad...
  zaterdag 25 september 2021 @ 01:42:21 #96
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_201506557
La Palma keert sneller dan je denkt terug naar Meerdijk

https://gtstcourant.com/a(...)ert-terug-in-gtst-2/
pi_201544614
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:45 schreef Japepk het volgende:
Televizier hint dan weer op een exit voor Richard, omdat die écht veel acteerwerk aan het aannemen is de laatste tijd.
Oei dat zou ik wel heel jammer vinden. Afgezien dat hij leuk is om naar te kijken, speelt hij ook goed en vind ik het personage een interessante toevoeging. Verhaallijn van nu is minder maar vorig jaar was Richard echt een van de grote sleutelfiguren in de serie. Gaf Ludo en Janine ook weer wat pit.

Eens met de visie van Bing trouwens. Als hij niet al 16 jaar in de serie zat was het exit geweest. Nu is hij met Nina natuurlijk al jaren een soort boegbeeld voor de serie geworden. Wel een saaie bedoeling die twee, maar de schrijvers zullen hen er niet zo snel uitschrijven want van de destijds nieuwe generatie zijn zij als enige nog over. En bekende gezichten zijn toch ook echt belangrijk voor een 'dagelijks drama'. Eigenlijk zou de helft van de cast kunnen verdwijnen en het zou voor de spanning weinig uitmaken... Ilyas, Jojo, Nina, Bing, Linda, Anton en Roman kunnen zo weg. Rick en Shanti en Daan misschien ook wel.

Ze zouden Laura eens moeten proberen met die vader van Marwan en Ilyas.

Zelf ben ik in 2005 na 5 jaar kijken afgehaakt na exit Valerie en Isabella (geweldige personages), Yasmin en Stefano in korte tijd. Sinds vorig jaar kijk ik weer meer regelmatig (nu weer wat minder).

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 01:42 schreef gilmore2000 het volgende:
La Palma keert sneller dan je denkt terug naar Meerdijk

https://gtstcourant.com/a(...)ert-terug-in-gtst-2/
Weet niet of ik de vader van Shanti jou een leuke toevoeging ga vinden (volgens mij is de acteur een beetje 'vanilla' met weinig pit), maar Billy terug zou goed nieuws zijn.
  dinsdag 28 september 2021 @ 16:54:04 #98
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_201553565
Het zou wel vet zijn als Jessica terugkomt :)
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 28 september 2021 @ 23:06:58 #99
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201559096
Het moet de makers toch ook opgevallen zijn dat Jojo in scčne met Marwan veel beter acteert in vergelijking met de scčnes met Iliyas .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201570236
Die kleren van Linda vanavond, sweater met capuchon achter de balie als zijnde receptioniste bij de huisarts praktijk , sorry zal wel de enige zijn die dit niet vind kunnen.
India, ga er na toe!
pi_201571986
quote:
Prima, wat mij betreft en dat ligt aan de schrijvers. Marwan wordt nu namelijk nog meer een zwevend personage en Jojo was wel een goede lijm tussen veel karakters. Dat ze weinig boeiends deed ligt niet aan de actrice.
't Echte en 't ware!
pi_201574390
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 21:57 schreef Japepk het volgende:

[..]
Prima, wat mij betreft en dat ligt aan de schrijvers. Marwan wordt nu namelijk nog meer een zwevend personage en Jojo was wel een goede lijm tussen veel karakters. Dat ze weinig boeiends deed ligt niet aan de actrice.
Marwan kan nu wel meer betrokken raken bij baby Tom.
pi_201576356
quote:
17s.gif Op donderdag 30 september 2021 07:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Marwan kan nu wel meer betrokken raken bij baby Tom.
Dat zou wel tof zijn. Dat hij zich zelfs als een echte vader gaat gedragen.
India, ga er na toe!
  donderdag 30 september 2021 @ 11:40:06 #105
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201576831
Wat vinden jullie? Voorstander dat de brave Saskia zich laat verleiden door Roman? Of eigenlijk juist zonde van het trouwe gezinnetje? Ik sta er een beetje dubbel in. Zou wel jammer zijn, maar een beetje drama is niet verkeerd uiteraard.
pi_201578419
Wat ik mis in GTST zijn de échte haatverhoudingen. Dat zou er een veel pikanter sausje overheen gooien dan nu het geval is. Het is allemaal veel te veel koek-en-ei waardoor het voor de schrijvers op den duur lastig wordt om interessante en boeiende verhaallijnen te schrijven. Iedereen kan met elkaar overweg lijkt het wel. En zo niet, dan wordt dat gedurende een periode wel weer goed gemaakt en hup, je zit weer in veel te saaie en voorspelbare verhaallijnen. Bing en Ludo als tegenpolen bijvoorbeeld vroeger. Dat je daar niet eeuwig mee doorgaat, soit, maar doe dat dan weer met andere karakters.

Laat Marwan doordraaien, laat de hele situatie zich aan hem kapot vreten. Laat hem slaande ruzies met de familie Verduyn krijgen doordat hij zo agressief is de hele tijd. Maarja, dat zal wel weer niet. En áls het al gebeurt, is dat wss weer binnen een maand opgelost.

Vroeger had ik altijd personages waar ik een grondige hekel aan had doordat ze zo met iedereen overhoop lagen. Dat is al een aantal jaar niet meer.

Ludo en Richard, die ineens samen kunnen werken, laat ik maar even buiten beschouwing hier. Op zich is dat nog wel logisch natuurlijk, gezien ze samen in een "moordzaak" verwikkeld zijn.
  donderdag 30 september 2021 @ 14:27:22 #107
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_201578911
Het wordt weer tijd voor een echte babe a la Charlie, Lorena of Sasha; het oog wilt ook wat he?
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  donderdag 30 september 2021 @ 16:42:32 #108
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201580370
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 14:27 schreef Devil010 het volgende:
Het wordt weer tijd voor een echte babe a la Charlie, Lorena of Sasha; het oog wilt ook wat he?
Ja, Jojo is wel een hele mooie meid. Maar nog iets teveel een lichtgewicht om aan Charlie of Lorena te voldoen (Al is zij naar mijn mening wel knapper dan Charlie). Sasha was wel super knap, maar die speelde zo'n kutje in GTST waardoor ze ook overkwam als een lichtgewicht.

Shanti is trouwens ook wel een babe hoor, al speelt ze niet echt dat type rol. Saskia is wat ouder, maar toch ook wel een lekkerding? Niet zo gek dat Roman iets gaat proberen ^^.
pi_201583748
quote:
Revalideren na een messteek in de maagstreek... Vind het nog steeds merkwaardig dat hij daar geheugenverlies aan heeft over gehouden.

Soit ze gaan door mij niet gemist worden. Jammer dat de schrijvers niet wisten wat ze met deze twee aan moesten.
pi_201583779
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:15 schreef 1222 het volgende:

[..]
Revalideren na een messteek in de maagstreek... Vind het nog steeds merkwaardig dat hij daar geheugenverlies aan heeft over gehouden.

Soit ze gaan door mij niet gemist worden. Jammer dat de schrijvers niet wisten wat ze met deze twee aan moesten.
Dat komt dan door zuurstofgebrek.....
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 30 september 2021 @ 20:54:54 #111
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201584509
Wie en waarom hij is neergestoken gaan de schrijvers ook niet op door.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:21:20 #112
436222 Japepk
Padvinder
pi_201589865
Ik ben ook benieuwd of ze 'vervanging' krijgen. Hun categorie, jonge mensen en een koppel, zijn vaak belangrijk voor de serie. Of zouden de Verduynkinderen een écht prominente rol gaan innemen?
't Echte en 't ware!
pi_201593209
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 20:32 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Die kleren van Linda vanavond, sweater met capuchon achter de balie als zijnde receptioniste bij de huisarts praktijk , sorry zal wel de enige zijn die dit niet vind kunnen.
en waarom kan dat niet? Vind je mensen met een capuchon marginaal ofzo?. ik vind capuchons leuk. Het is een obsessie geworden. Ik vind vrouwen in een capuchon schattig
pi_201602855
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 15:40 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
en waarom kan dat niet? Vind je mensen met een capuchon marginaal ofzo?. ik vind capuchons leuk. Het is een obsessie geworden. Ik vind vrouwen in een capuchon schattig
Ik vind een capuchon prima..ik draag zelf ook sweaters en of jacks met capuchon.. maar ik zou het zelf niet aandoen als ik aan de receptie zit..sterker nog ik zat voor mijn werk jaren lang aan de receptie en daar was het niet toegestaan.
Maar nogmaals mijn mening.
India, ga er na toe!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 4 oktober 2021 @ 20:52:23 #115
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201638020
Het onderzoek naar de steekpartij zijn gelijk stopgezet nu Iliyas naar Marokko is ?

Weer een verhaallijn zonder einde.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201638607
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het onderzoek naar de steekpartij zijn gelijk stopgezet nu Iliyas naar Marokko is ?

Weer een verhaallijn zonder einde.
Hier is Iliyas er nog hoor ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2021 21:16:54 ]
  donderdag 7 oktober 2021 @ 15:48:01 #117
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201671207
Zijn er hier in dit topic meer kijkers op Videoland of meer die gewoon om 20:00 naar RTL4 kijken? :9
pi_201671309
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 15:48 schreef GwaiLow het volgende:
Zijn er hier in dit topic meer kijkers op Videoland of meer die gewoon om 20:00 naar RTL4 kijken? :9
Misschien is een keer een lijstje maken inderdaad, ik ben reguliere kijker :)
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 oktober 2021 @ 18:12:48 #119
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201672682
Shanty en haar daddy issues snap ik nu wel beter leuke details Anton is 61 Rick 47 en haar vader is 53 _O-

Snap nu wel waarom ze zo hitsig werd van de opa’s van Bram
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201674694
Lol. Was dat die acteur van Andre Hazes?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201674720
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:31 schreef superniger het volgende:
Lol. Was dat die acteur van Andre Hazes?
:Y
  Moderator vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:25:45 #122
388664 crew  Dotteke
pi_201681065
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 11:40 schreef GwaiLow het volgende:
Wat vinden jullie? Voorstander dat de brave Saskia zich laat verleiden door Roman? Of eigenlijk juist zonde van het trouwe gezinnetje? Ik sta er een beetje dubbel in. Zou wel jammer zijn, maar een beetje drama is niet verkeerd uiteraard.
Ik vind die Roman helemaal niets eerlijk gezegd, een gladjanus
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:16:00 #123
436222 Japepk
Padvinder
pi_201682020
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Shanty en haar daddy issues snap ik nu wel beter leuke details Anton is 61 Rick 47 en haar vader is 53 _O-

Snap nu wel waarom ze zo hitsig werd van de opa’s van Bram
Grappig inderdaad. Hoe oud moet Shanti zelf eigenlijk zijn? Ergens begin 40?
't Echte en 't ware!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 8 oktober 2021 @ 21:52:39 #124
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201687621
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 14:16 schreef Japepk het volgende:

[..]
Grappig inderdaad. Hoe oud moet Shanti zelf eigenlijk zijn? Ergens begin 40?
Eind 20 begin 30 denk ik
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201690816
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 11:40 schreef GwaiLow het volgende:
Wat vinden jullie? Voorstander dat de brave Saskia zich laat verleiden door Roman? Of eigenlijk juist zonde van het trouwe gezinnetje? Ik sta er een beetje dubbel in. Zou wel jammer zijn, maar een beetje drama is niet verkeerd uiteraard.
Ik gok dat ze uiteindelijk niet voor de bijl gaat en dat onze dokter daar juist geen genoegen mee neemt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_201702440
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 08:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik gok dat ze uiteindelijk niet voor de bijl gaat en dat onze dokter daar juist geen genoegen mee neemt.
Dat zou tijd worden, tot nu toe vond ik hem in geen enkele aflevering toegevoegde waarde hebben eigenlijk.
  zondag 10 oktober 2021 @ 18:42:43 #127
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201707835
quote:
17s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dat zou tijd worden, tot nu toe vond ik hem in geen enkele aflevering toegevoegde waarde hebben eigenlijk.
Geen hele knappe man? Dat is voor veel vrouwen ook toegevoegde waarde^^
pi_201707996
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 18:42 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Geen hele knappe man? Dat is voor veel vrouwen ook toegevoegde waarde^^
Ik sla ff over :D
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 11 oktober 2021 @ 11:19:02 #129
335263 freaky40
pi_201714328
Ik kijk tegenwoordig GTST via Videoland maar het is toch zo dat je daar de hele week vooruit kunt kijken? Waarom zie ik dan pas elke dag een nieuwe aflevering geplaatst worden i.p.v. alle afleveringen van die week die vooruit is te kijken?
Allemaal cabaretteketet!
pi_201714824
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 11:19 schreef freaky40 het volgende:
Ik kijk tegenwoordig GTST via Videoland maar het is toch zo dat je daar de hele week vooruit kunt kijken? Waarom zie ik dan pas elke dag een nieuwe aflevering geplaatst worden i.p.v. alle afleveringen van die week die vooruit is te kijken?
De aflevering die vandaag online komt wordt pas volgende week maandag op rtl4 uitgezonden dus in die zin kijk je een week vooruit.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 11 oktober 2021 @ 12:21:01 #131
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201715076
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 11:19 schreef freaky40 het volgende:
Ik kijk tegenwoordig GTST via Videoland maar het is toch zo dat je daar de hele week vooruit kunt kijken? Waarom zie ik dan pas elke dag een nieuwe aflevering geplaatst worden i.p.v. alle afleveringen van die week die vooruit is te kijken?
Omdat je per dag een aflevering van volgende week kan zien.

Alleen vlak na de zomestop krijg je gelijk een hele week.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 11 oktober 2021 @ 13:14:27 #132
335263 freaky40
pi_201715668
Ok bedankt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_201716578
Zo te horen heeft GTST weer een nieuwe componist (aflevering 6464 Videoland). Het 'wat voorafging' stukje is aangepast (geen verbetering trouwens).

Er wordt nu veel gebruikgemaakt van achtergrondmuziek, waar SMP-studio's soms hele afleveringen op het scherm bracht zonder muziek. Weet iemand meer?

[ Bericht 2% gewijzigd door GTST2021 op 11-10-2021 16:22:52 ]
pi_201718549
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 14:56 schreef GTST2021 het volgende:
Zo te horen heeft GTST weer een nieuwe componist (aflevering 6464 Videoland). Het 'wat voorafging' stukje is aangepast (geen verbetering trouwens).

Er wordt nu veel gebruikgemaakt van achtergrondmuziek, waar SMP-studio's soms hele afleveringen op het scherm bracht zonder muziek. Weet iemand meer?
Dat is een opmerkelijke wending :o Nu, kan het niet zo zijn dat dit gewoon een update vanuit SMP is? Frons Servies en daarvoor Ronald Schilperoort maakten ook doorheen de jaren nieuwe (p)recap-themes.
Is de achtergrondmuziek nog wel uniek, in de zin dat het echt bij de betreffende scčnes past, of klinkt het heel erg geknipt en geplakt?
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_201718977
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 17:29 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Dat is een opmerkelijke wending :o Nu, kan het niet zo zijn dat dit gewoon een update vanuit SMP is? Frons Servies en daarvoor Ronald Schilperoort maakten ook doorheen de jaren nieuwe (p)recap-themes.
Is de achtergrondmuziek nog wel uniek, in de zin dat het echt bij de betreffende scčnes past, of klinkt het heel erg geknipt en geplakt?
De muziek op de achtergrond is echt wezenlijk anders dan de afgelopen maanden. Een stuk dramatischer, meer soap-achtig. Het klinkt uniek, bij verschillende scčnes ook andere muziek.

De recap lijkt in niets meer op de vorige versie, helaas. Die klonk best ok, nu niet meer. De leader is overigens nog wel hetzelfde.
pi_201719325
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 18:21 schreef GTST2021 het volgende:

[..]
De muziek op de achtergrond is echt wezenlijk anders dan de afgelopen maanden. Een stuk dramatischer, meer soap-achtig. Het klinkt uniek, bij verschillende scčnes ook andere muziek.

De recap lijkt in niets meer op de vorige versie, helaas. Die klonk best ok, nu niet meer. De leader is overigens nog wel hetzelfde.

Hm... Het kán dus alsnog SMP zijn, de muziek in hun eerste weken toen zij het overnamen was ook lekker vet en soapachtig aangezet, zeker de clifftunes. Hopelijk komt er snel een muziekrelease vanuit Endemol Music, vooralsnog stopt de catalogus ook bij afl 6463.

De recaptheme van Martijn was heel sterk, deed me ook echt denken aan de klassieke recaptheme van Ronald Schilperoort tussen 2000-2005 _O_ Zonde dat die dus vervangen is, maar zolang het niet zo vreselijk is als de laatste recaptheme van Frons Servies ben ik allang blij...
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_201719882
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 18:55 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Hm... Het kán dus alsnog SMP zijn, de muziek in hun eerste weken toen zij het overnamen was ook lekker vet en soapachtig aangezet, zeker de clifftunes. Hopelijk komt er snel een muziekrelease vanuit Endemol Music, vooralsnog stopt de catalogus ook bij afl 6463.

De recaptheme van Martijn was heel sterk, deed me ook echt denken aan de klassieke recaptheme van Ronald Schilperoort tussen 2000-2005 _O_ Zonde dat die dus vervangen is, maar zolang het niet zo vreselijk is als de laatste recaptheme van Frons Servies ben ik allang blij...
Ik durf eigenlijk wel met zekerheid te zeggen dat de muziek niet meer door SMP wordt verzorgd. Het klinkt zó anders. En de recap is eigenlijk nog zwakker dan die van Merkies.

[ Bericht 0% gewijzigd door GTST2021 op 11-10-2021 20:50:32 ]
pi_201727763
Het klinkt een beetje zwak inderdaad, als een soort probeersel of zo. Ik denk dat het over een paar weken/maanden wel weer veranderd, zoiets hebben ze vaker geprobeerd.
't Echte en 't ware!
pi_201728098
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:55 schreef Japepk het volgende:
Het klinkt een beetje zwak inderdaad, als een soort probeersel of zo. Ik denk dat het over een paar weken/maanden wel weer veranderd, zoiets hebben ze vaker geprobeerd.
Het is zelfs vandaag al aangepast, op het einde. Ook klinkt het nu wat harder. Stuk beter zo!
pi_201751791
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 18:55 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Hm... Het kán dus alsnog SMP zijn, de muziek in hun eerste weken toen zij het overnamen was ook lekker vet en soapachtig aangezet, zeker de clifftunes. Hopelijk komt er snel een muziekrelease vanuit Endemol Music, vooralsnog stopt de catalogus ook bij afl 6463.

De recaptheme van Martijn was heel sterk, deed me ook echt denken aan de klassieke recaptheme van Ronald Schilperoort tussen 2000-2005 _O_ Zonde dat die dus vervangen is, maar zolang het niet zo vreselijk is als de laatste recaptheme van Frons Servies ben ik allang blij...
SMP is gestopt. Ik heb het nagevraagd bij ze. De reden is niet bekend. Ik heb gevraagd of ze weten door wie de muziek nu wordt verzorgd, maar dat weten zij ook niet.
pi_201752685
quote:
17s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 15:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Misschien is een keer een lijstje maken inderdaad, ik ben reguliere kijker :)
Oke. Deze quoten en jezelf toevoegen tot we een beetje lijstje hebben?


Reguliere kijkers:
Cinderelladreamer

Videoland kijkers:
ConqueringChaos
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_201752878
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:07 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]
Oke. Deze quoten en jezelf toevoegen tot we een beetje lijstje hebben?


Reguliere kijkers:
Cinderelladreamer

Videoland kijkers:
ConqueringChaos
En dan ook evt. in de OP?
  donderdag 14 oktober 2021 @ 15:22:19 #143
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_201752901
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:07 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]
Oke. Deze quoten en jezelf toevoegen tot we een beetje lijstje hebben?

Reguliere kijkers:
Cinderelladreamer

Videoland kijkers:
ConqueringChaos
Gilmoregirl2000
  donderdag 14 oktober 2021 @ 20:04:55 #144
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_201755950
Bad guy Ludo, heerlijk.
pi_201756211
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:07 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]
Oke. Deze quoten en jezelf toevoegen tot we een beetje lijstje hebben?

Reguliere kijkers:
Cinderelladreamer

Videoland kijkers:
ConqueringChaos
Gilmoregirl2000
Japepk
't Echte en 't ware!
pi_201756449
quote:
17s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
En dan ook evt. in de OP?
Ja goed idee :)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 oktober 2021 @ 21:09:01 #147
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201757049
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 20:04 schreef James1988 het volgende:
Bad guy Ludo, heerlijk.
Meh vind het zo uit het niks komen dat hij Daan zo aanvalt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 22:04:46 #148
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_201757962
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Meh vind het zo uit het niks komen dat hij Daan zo aanvalt.
Het wordt er een beetje aan de haren bijgesleept, maar het past wel een beetje bij het karakter van Ludo. Mensen onder druk zetten en ze voor z'n karretje spannen.
pi_201758630
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:27 schreef GTST2021 het volgende:

[..]
SMP is gestopt. Ik heb het nagevraagd bij ze. De reden is niet bekend. Ik heb gevraagd of ze weten door wie de muziek nu wordt verzorgd, maar dat weten zij ook niet.
Ik zie wel dat er een pagina voor music cues 2021-2022 is aangemaakt, al is die verder nog leeg dus ook geen info over de componist. Ben benieuwd wat de uitkomst gaat zijn...

EDIT: De dag die je niet wist dat zou komen is helaas hier, want koekenbakker Frons Servies is weer terug op post als componist :X

https://music.endemolshin(...)tst-2021-2022-1.html

[ Bericht 11% gewijzigd door PeterKelder op 15-10-2021 11:33:41 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:11:48 #150
335263 freaky40
pi_201762788
Mmm, vreemd. Dacht dat er op vrijdag altijd een aflevering van maandag geplaatst werd op Videoland? Zie de aflevering nog niet. Ik liep altijd een dag voor maar nu ben ik bij. De laatste aflevering is de aflevering van volgende week donderdag. Dan zou vandaag die van a.s. maandag toch geplaatst moeten worden? Vorige week vrijdag heb ik namelijk nog wel een aflevering gekeken op vrijdag, had ik 5 dagen per week GTST.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:11:01 #151
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_201763576
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:11 schreef freaky40 het volgende:
Mmm, vreemd. Dacht dat er op vrijdag altijd een aflevering van maandag geplaatst werd op Videoland? Zie de aflevering nog niet. Ik liep altijd een dag voor maar nu ben ik bij. De laatste aflevering is de aflevering van volgende week donderdag. Dan zou vandaag die van a.s. maandag toch geplaatst moeten worden? Vorige week vrijdag heb ik namelijk nog wel een aflevering gekeken op vrijdag, had ik 5 dagen per week GTST.
Op vrijdag wordt niks meer uitgezonden, het is nu definitief 4 dagen per week.
Op Videoland zie je steeds de aflevering van over 7 dagen.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:23:25 #152
335263 freaky40
pi_201763711
Vreemd dat ik dan al die weken gewoon 5 afleveringen kon kijken. Op vrijdag altijd de aflevering van maandag.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:57:41 #153
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201764111
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd dat ik dan al die weken gewoon 5 afleveringen kon kijken. Op vrijdag altijd de aflevering van maandag.
Ik kreeg vandaag wel weer de nieuwe aflevering te zien, alleen dan op GTST Classics. Lijkt of het ff helemaal mis ging daar bij Videoland.
pi_201764199
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:57 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Ik kreeg vandaag wel weer de nieuwe aflevering te zien, alleen dan op GTST Classics. Lijkt of het ff helemaal mis ging daar bij Videoland.
Ik moest gisteren inderdaad de classicaflevering opzoeken en toen zag ik de nieuwe aflevering staan :)
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:15:46 #155
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201764352
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:57 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Ik kreeg vandaag wel weer de nieuwe aflevering te zien, alleen dan op GTST Classics. Lijkt of het ff helemaal mis ging daar bij Videoland.
Heel de week al.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:39:38 #156
335263 freaky40
pi_201764607
Vreemd allemaal. Technisch heeft Videoland nog steeds niet alles op orde.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:05:04 #157
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_201764927
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd dat ik dan al die weken gewoon 5 afleveringen kon kijken. Op vrijdag altijd de aflevering van maandag.
Dat is al tijden niet meer zo sinds ze vier dagen in de week uitzenden!
pi_201768062
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 22:53 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Ik zie wel dat er een pagina voor music cues 2021-2022 is aangemaakt, al is die verder nog leeg dus ook geen info over de componist. Ben benieuwd wat de uitkomst gaat zijn...

EDIT: De dag die je niet wist dat zou komen is helaas hier, want koekenbakker Frons Servies is weer terug op post als componist :X

https://music.endemolshin(...)tst-2021-2022-1.html
Onbegrijpelijke keuze! Ik moet wel zeggen dat de eerste 4 nieuwe afleveringen van GTST beter klinken dan wat hij in de voorgaande jaren heeft afgeleverd.
pi_201772922
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 18:58 schreef GTST2021 het volgende:

[..]
Onbegrijpelijke keuze! Ik moet wel zeggen dat de eerste 4 nieuwe afleveringen van GTST beter klinken dan wat hij in de voorgaande jaren heeft afgeleverd.
Ik kan er ook met mijn verstand niet bij :N Maar... De scčnemuziek klinkt verrassend goed, ik kan bijna niet geloven dat het Frons Servies is die dit heeft gecomponeerd :o Ja, sommige stukken klinken wel typisch Servies (een beetje de style van de Flikken-muziekjes), maar het is opvallend gelaagd en zijn luie 'tweetonige cello met 5 samples' blijven godzijdank achterwege. Ik merk wel dat het echt op verhaallijn gemaakt is, in de downloads van 6464 t/m 6467 komen een aantal thema's wel telkens terug. Toch: hopelijk, hopelijk weet hij dit niveau vol te houden, want tien jaar geleden begon het ook ooit sterk en was het binnen een halfjaar verworden tot die tweetonige cello met 5 samples. Dus vooralsnog hou ik mijn hart vast en ben ik niet té enthousiast. Maar dit is een goed begin.

Ik moet je overigens wel gelijk geven over die (p)recap-theme, wat is dat belabberd. Gewoon wat drums, piano en gitaarakkoorden zonder gevoel voor melodie bij elkaar gegooid :') Zelfs die rip-off van de PotC-theme die hij vanaf seizoen 29 gebruikte was wat dat laatste betreft nog beter...
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:21:27 #160
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201816491
Hm de nieuwe afleveringen van deze week verschijnen ook weer bij GTST Classics ipv de reguliere GTST. Heel raar..
  donderdag 21 oktober 2021 @ 20:28:00 #161
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_201850933
Die afluisterscene _O-
pi_201855693
Het stukje waarin ze de internationale kennissen van Rik opnoemen was wel geinig, zulke dingen moeten ze vaker doen. "Maatje uit Berlijn", zou dat Mickey zijn?
't Echte en 't ware!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 25 oktober 2021 @ 21:12:37 #163
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201902511
Marwan kan de ultieme fantasie krijgen als hij het slim uitspeelt met de twee gezusters.

En Ludo doet nu richting Richard zoals hij vroeger met Stefano en Nick werkte in goede tijden. Apart om te zien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201904292
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Marwan kan de ultieme fantasie krijgen als hij het slim uitspeelt met de twee gezusters.

En Ludo doet nu richting Richard zoals hij vroeger met Stefano en Nick werkte in goede tijden. Apart om te zien.
Dat is gewoon weer zo'n slap liefdeslijntje. Ik snap echt niet hoe ze het voor elkaar krijgen, maar vorig seizoen waren ze zó goed bezig en nu de 2 hoofdlijnen wel zo'n beetje klaar zijn (booreiland en de zwangerschap) is het gewoon weer hetzelfde gezapige gedoe als voor het gezwabber in seizoen 28-29. Onvoorstelbaar. Ik snap het ook niet. Laura en Rik spelen de edelfigurant weer en Henk is comic relief. En dat terwijl Jette vorig jaar ook heeft gezegd dat ze het leuk vond om weer meer verhaal te hebben. Ze hebben vorig jaar laten zien véél originele dingen te kunnen doen zónder liefdesgezeik en nu is daar niets meer van over. Marwan, Demi en Merel zitten in een liefdesdriehoek, Linda en Anton staan helemáál op zichzelf met hun relatiegezien, Saskia, Julian en Roman krijgen ook nog genoeg met elkaar te stellen en de perikelen van Shanti en haar vader lijken ook nog niet echt ergens aan bij te dragen.

Ik snap dat het lekker werkt om alles een beetje aan de gang te houden, maar het moet toch mogelijk zijn om steeds één interessante lijn te hebben? Dat verhaal met Billy en Leon moet waarschijnlijk de spanning zijn, maar dat komt niet echt uit de verf. Om inderdaar maar te zwijgen over Ludo en Richard. Prima dat ze elkaar gedogen, maar die halfzachte genegenheid die ze voor elkaar lijken te krijgen is weer zo jammer. Richard moet Ludo gewoon weer een keiharde loer draaien. Hij is inderdaad een soort Frits of Nick, die steeds maar weer met lage streken aan komt zetten.
't Echte en 't ware!
pi_201924564
Sinds wanneer zijn Ludo en Richard dikke vrienden? Die 2 waren toch elkaars rivalen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201924584
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 03:35 schreef Japepk het volgende:
Het stukje waarin ze de internationale kennissen van Rik opnoemen was wel geinig, zulke dingen moeten ze vaker doen. "Maatje uit Berlijn", zou dat Mickey zijn?
Rik noemde net Barbara en Charlie.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201925537
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:30 schreef superniger het volgende:

[..]
Rik noemde net Barbara en Charlie.
Op Curaçao inderdaad en Stefano in New York dus maatje in Berlijn zal dan inderdaad wel Mickey zijn :)
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 1 november 2021 @ 20:39:15 #168
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201989585
Gemiste kans niet Nick Of Amy die komen spoken om Ludo bezig te houden maar Nola en Manu :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201989874
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gemiste kans niet Nick Of Amy die komen spoken om Ludo bezig te houden maar Nola en Manu :')
Spoken?


Trouwens, 'Nick' speelt nu in een Vlaamse soap dus heeft waarschijnlijk weinig tijd om gtst scčnes op te nemen en 'Amy' is volgens mij druk met een musical momenteel?
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 1 november 2021 @ 22:48:24 #170
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201992075
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 20:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Spoken?


Trouwens, 'Nick' speelt nu in een Vlaamse soap dus heeft waarschijnlijk weinig tijd om gtst scčnes op te nemen en 'Amy' is volgens mij druk met een musical momenteel?
Laat ze dan valentijn uit de bak halen helemaal nu Richard en Ludo matties zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201993175
Misschien een beetje voorbarig, maar er klopt echt minder en minder van het verhaal van Billy en Shanti

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 2 november 2021 @ 01:38:33 #172
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_201993253
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:29 schreef superniger het volgende:
Sinds wanneer zijn Ludo en Richard dikke vrienden? Die 2 waren toch elkaars rivalen.
Zijn ze eigenlijk nog steeds, maar Billy heeft die twee keihard genaaid met de overname van het veilinghuis.
Ludo zou alle personeel overnemen voor minimaal een jaar, en op een gegeven moment heeft ze dus Richard tot algemeen directeur benoemd. Wel opmerkelijk, want ze liet Richard het nieuwe arbeidscontract tekenen NA de overname.... Billy had dus geen hol meer daarover te zeggen. Fout van de schrijvers.
pi_202006759
De nieuwe maandtrailer voor deze maand is er ook weer. Ben benieuwd wat Daan nu weer van plan is en of zijn plan uiteindelijk gaat lukken... Rik is bang dat zijn halfbroer gevaar gaat lopen

  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 14:02:03 #174
388664 crew  Dotteke
pi_202014217
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:03 schreef gtststreetteam het volgende:
De nieuwe maandtrailer voor deze maand is er ook weer. Ben benieuwd wat Daan nu weer van plan is en of zijn plan uiteindelijk gaat lukken... Rik is bang dat zijn halfbroer gevaar gaat lopen

ZIt niet echt iets spannends tussen het meeste al gezien op videoland.

Maar ben inderdaad ook wel nieuwsgierig of het Daan gaan lukken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202017159
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 14:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ZIt niet echt iets spannends tussen het meeste al gezien op videoland.

Maar ben inderdaad ook wel nieuwsgierig of het Daan gaan lukken
De meest oninteressante vraag is wel of het Daan gaat lukken. Één ding is zeker; Ludo wordt nooit omver geworpen. Ik vond Richard en Billy in die zin fris omdat het een zekere balans of status quo opwekte wat Ludo betreft. Dan geeft de een een steek, dan de ander weer. Dat bleef best interessant. Nu is Ludo weer het instituut wat aangevallen wordt en dat zien we echt al sinds hij in de serie rondloopt.

Voorspelling; Daan komt inderdaad een heel eind. Richard draait ervoor op. Billy verdwijnt weer naar het buitenland en Ludo blijft (nog steeds terecht denk ik, hij heeft die moord niet gepleegd) buiten schot.
't Echte en 't ware!
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 18:47:42 #176
388664 crew  Dotteke
pi_202017602
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:15 schreef Japepk het volgende:

[..]
De meest oninteressante vraag is wel of het Daan gaat lukken. Één ding is zeker; Ludo wordt nooit omver geworpen. Ik vond Richard en Billy in die zin fris omdat het een zekere balans of status quo opwekte wat Ludo betreft. Dan geeft de een een steek, dan de ander weer. Dat bleef best interessant. Nu is Ludo weer het instituut wat aangevallen wordt en dat zien we echt al sinds hij in de serie rondloopt.

Voorspelling; Daan komt inderdaad een heel eind. Richard draait ervoor op. Billy verdwijnt weer naar het buitenland en Ludo blijft (nog steeds terecht denk ik, hij heeft die moord niet gepleegd) buiten schot.
Ik heb geen ideee welke kant ik op moet denken. Maar ik onthou wat jij nu typt. We gaan het zien.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 11 november 2021 @ 20:25:23 #177
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_202131925
Richard die een kindertekening verkoopt _O-
pi_202131955
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:25 schreef James1988 het volgende:
Richard die een kindertekening verkoopt _O-
Geniaal! ¤ 750,00 :o _O_
  vrijdag 12 november 2021 @ 17:03:16 #179
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_202144205
Het is weer lachen, gieren en brullen :')

De eerste scene met Ludo _O-
pi_202232293
Grappig dat we van Billy al een paar keer flashbacks uit haar jeugd/vroegere leven hebben gezien. Dat is niet vaak voorgekomen bij andere rollen. Had het bijvoorbeeld bij Richard ook wel verwacht, met zijn hele achtergrondverhaal. Voor de actrice van Wilma Vening hadden ze wel iets minder een bakvis mogen kiezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door Japepk op 18-11-2021 18:00:56 ]
't Echte en 't ware!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 18 november 2021 @ 18:30:25 #181
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202233629
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:19 schreef Japepk het volgende:
Grappig dat we van Billy al een paar keer flashbacks uit haar jeugd/vroegere leven hebben gezien. Dat is niet vaak voorgekomen bij andere rollen. Had het bijvoorbeeld bij Richard ook wel verwacht, met zijn hele achtergrondverhaal. Voor de actrice van Wilma Vening hadden ze wel iets minder een bakvis mogen kiezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Roman die kant op gaat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_202233967
Volgende week pas op rtl4 zeker deze afleveringen??
  donderdag 18 november 2021 @ 23:30:08 #183
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_202238931
Gaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTST definitief verlaten?
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 19 november 2021 @ 03:23:33 #184
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202239800
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor donderdag 2 dec.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 19 november 2021 @ 07:53:22 #185
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_202240289
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 23:30 schreef GayGuy het volgende:
Gaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTST definitief verlaten?
Daar lijkt het op. Daarnaast zijn die rollen wel uitgespeeld...
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_202241998
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 07:53 schreef LetsGame het volgende:

[..]
Daar lijkt het op. Daarnaast zijn die rollen wel uitgespeeld...
Wel erg out-of-the-blue dan. Ik vraag me echt af hoe zoiets gaat. Het laatste karakter dat een degelijke afscheidslijn heeft gehad kan ik me niet eens meer herinneren.
't Echte en 't ware!
pi_202242491
Ik krijg echt de rillingen van die seks-verhaallijn van Anton en Linda. Alsof je denkt aan je ouders die seks hebben ofzo..
  vrijdag 19 november 2021 @ 13:01:39 #188
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_202243992
Ik zou het persoonlijk erg jammer vinden dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze behoren net als een Laura Ludo Janine Rik toch in de serie ook al hebben ze nu even niet veel te doen in de soap. Daarnaast lijkt het me niet fijn nu ilias en Jojo de serie hebben verlaten dat er weer ineens vier nieuwe personages er voor in de plaats komen. Dan zie ik liever ook weer wat oud gedienden terug
  vrijdag 19 november 2021 @ 14:12:24 #189
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_202244961
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:18 schreef rvtm het volgende:
Ik krijg echt de rillingen van die seks-verhaallijn van Anton en Linda. Alsof je denkt aan je ouders die seks hebben ofzo..
Ja ach, Meerdijk moet een afspiegeling van de gewone maatschappij zijn met hier en daar wat spanning en intrige. Dan horen niet alleen onderwerpen als homohaat, diabetes, HIV en tienermoeders de revue te passeren maar ook zulke onderwerpen. Mij stoort het niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:09:19 #190
445555 GayGuy
Just your average gayguy
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:32:58 #191
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_202245940
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:19 schreef Japepk het volgende:
Grappig dat we van Billy al een paar keer flashbacks uit haar jeugd/vroegere leven hebben gezien. Dat is niet vaak voorgekomen bij andere rollen. Had het bijvoorbeeld bij Richard ook wel verwacht, met zijn hele achtergrondverhaal. Voor de actrice van Wilma Vening hadden ze wel iets minder een bakvis mogen kiezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht heel even dat er bij Videoland iets fout ging😁
  vrijdag 19 november 2021 @ 19:32:03 #192
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_202249382
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 10:39 schreef Japepk het volgende:

[..]
Wel erg out-of-the-blue dan. Ik vraag me echt af hoe zoiets gaat. Het laatste karakter dat een degelijke afscheidslijn heeft gehad kan ik me niet eens meer herinneren.
Als zo is, dan is zijn exit verhaallijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
what a way to go🤣🤣🤣🤣
pi_202249600
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 19:32 schreef GayGuy het volgende:

[..]
Als zo is, dan is zijn exit verhaallijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
what a way to go🤣🤣🤣🤣
_O- _O- _O-

Nu, het tekent wel perfect in hoeverre het personage van Anton in 11 jaar is afgegleden. Van de conservatieve en autoritaire huisdokter, via de notoire vreemdganger die en passant nog twee buitenechtelijke kinderen verwekte naar de uitgebluste man die 'm niet meer omhoog krijgt. Zelfs Robert en Jef is die ellende bespaard gebleven :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 20 november 2021 @ 12:46:46 #194
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_202260299
Loopbaan Anton;
Goede erectie (2 buitenechtelijke kinderen), Slechte erectie.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 20 november 2021 @ 15:12:42 #195
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202262136
Ach ja Tim en Tiffy met veel bombarie erin geschreven de een met een eigen app de ander zelfs met een eigen serie eenmaal in meerdijk is die vader zoon vader dochter band nooit echt verder ontwikkeld en waren ze zo weer pleiten.

Blijft achterlijk dat ze tiffy eruit geschreven hebben omdat ze lucas moesten ontslaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zondag 21 november 2021 @ 08:35:59 #196
388664 crew  Dotteke
pi_202274021
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:46 schreef Devil010 het volgende:
Loopbaan Anton;
Goede erectie (2 buitenechtelijke kinderen), Slechte erectie.
_O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zondag 21 november 2021 @ 10:50:12 #197
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_202274949
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ach ja Tim en Tiffy met veel bombarie erin geschreven de een met een eigen app de ander zelfs met een eigen serie eenmaal in meerdijk is die vader zoon vader dochter band nooit echt verder ontwikkeld en waren ze zo weer pleiten.

Blijft achterlijk dat ze tiffy eruit geschreven hebben omdat ze lucas moesten ontslaan.
Tiffy was ook veel te lekker.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_202286522
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:09 schreef GayGuy het volgende:

[..]
Omdat dat een andere acrice is
[..]
Late reactie van mij
De stemactrice achter Misty heeft voor zover ik weet geen hoofdrollen ingesproken in de serie Shinchan. Als dat zo was dan vervulde zij tijdelijke vervanging.

Volgens de beschrijving op Bol.com is Ingeborg Wieten de stem van Mitsy in de serie Shinchan. En kwalitatief ook wat mij betreft, ik vond de Nederlandse vertolking van Mitsy Nohara altijd uitstekend.

Mitsy is niet Misty. Het personage Misty is bijna gelijknamig en is afkomstig uit een andere (van oorsprong) Japanse serie.



[ Bericht 3% gewijzigd door Kaatje2658 op 21-11-2021 23:33:09 ]
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  maandag 22 november 2021 @ 13:46:40 #199
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_202291556
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:19 schreef Japepk het volgende:
Grappig dat we van Billy al een paar keer flashbacks uit haar jeugd/vroegere leven hebben gezien. Dat is niet vaak voorgekomen bij andere rollen. Had het bijvoorbeeld bij Richard ook wel verwacht, met zijn hele achtergrondverhaal. Voor de actrice van Wilma Vening hadden ze wel iets minder een bakvis mogen kiezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha inderdaad, een beetje gek gecast. Dat leek nergens op. Had ook het idee dat Wilma in die flashback bijna net zo oud was als die moeder van Pieter. Hele slechte scene iig.
  dinsdag 23 november 2021 @ 09:10:42 #200
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_202301304
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 23:02 schreef Kaatje2658 het volgende:

[..]
De stemactrice achter Misty heeft voor zover ik weet geen hoofdrollen ingesproken in de serie Shinchan. Als dat zo was dan vervulde zij tijdelijke vervanging.

Volgens de beschrijving op Bol.com is Ingeborg Wieten de stem van Mitsy in de serie Shinchan. En kwalitatief ook wat mij betreft, ik vond de Nederlandse vertolking van Mitsy Nohara altijd uitstekend.

Mitsy is niet Misty. Het personage Misty is bijna gelijknamig en is afkomstig uit een andere (van oorsprong) Japanse serie.

Heb ik nu al die tijd de stemmen van mitzy en Misty doorelkaar gehaald?🤣🤣🤣
pi_202305100
De aflevering van 29 november is echt leuk! Niet vanwege grote plotwendingen, ontroerend spel of een dikke cliff, maar gewoon omdat er zo'n lekker oldskool 'ons kent ons' sfeertje hangt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 2 dagen later:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 november 2021 @ 20:36:28 #202
335263 freaky40
pi_202309932
Linda en Anton dus exit uit Meerdijk...weer 2 oudere spelers weg. Terug naar de verjonging? Ik hoop het niet...
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 23 november 2021 @ 20:42:36 #203
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_202310017
Afl 1544, Rik tegen Anita: "Moet jij niet werken.. of staat je hotel in de fik?"

The foreshadowing :D
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  dinsdag 23 november 2021 @ 21:28:24 #204
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_202310789
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 20:36 schreef freaky40 het volgende:
Linda en Anton dus exit uit Meerdijk...weer 2 oudere spelers weg. Terug naar de verjonging? Ik hoop het niet...
Heb ook niet het idee dat het tijdelijk is. Jammer want ze zijn best wel verankerd in de serie, en ik ga er niet vanuit dat (sinter)jeff blijft
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 november 2021 @ 22:37:28 #205
335263 freaky40
pi_202311884
Nee Jeff is a one day fly zoals elk jaar. Niets bijzonders. Die gaat weer naar 'zijn wijnboerderij in Frankrijk'....
Allemaal cabaretteketet!
pi_202312526
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:28 schreef GayGuy het volgende:

[..]
Heb ook niet het idee dat het tijdelijk is. Jammer want ze zijn best wel verankerd in de serie, en ik ga er niet vanuit dat (sinter)jeff blijft
Maar waarom zouden deze 2 acteurs samen vertrekken? Het kan natuurlijk, maar Joep Sertons heeft volgens mij zelfs een vast contract.
't Echte en 't ware!
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 november 2021 @ 23:15:09 #207
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202312549
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 20:36 schreef freaky40 het volgende:
Linda en Anton dus exit uit Meerdijk...weer 2 oudere spelers weg. Terug naar de verjonging? Ik hoop het niet...
Maken niks interessants meer mee had gekund toen ze met Amir de praktijk gingen runnen maar die was opeens exit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 24 november 2021 @ 00:57:36 #208
335263 freaky40
pi_202313119
Heeft toch misschien ook niet te maken met de flexwet waarmee sommige acteurs mee te maken hebben? Dat ze er even 3 maanden uit moeten zodat ze er weer in geschreven worden over 3 maanden dat het project mislukt is op Bonaire.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 24 november 2021 @ 19:13:51 #209
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_202322996
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 23:11 schreef Japepk het volgende:

[..]
Maar waarom zouden deze 2 acteurs samen vertrekken? Het kan natuurlijk, maar Joep Sertons heeft volgens mij zelfs een vast contract.
Misschien dat Joep zich meer op de achtergrond van GTST wil richten?
Hij is immers ook regisseur en docent.

Of andere belangrijke dingen aan zijn hoofd heeft, zoals opnames van iets anders?
  woensdag 24 november 2021 @ 21:57:38 #210
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_202325863
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 00:57 schreef freaky40 het volgende:
Heeft toch misschien ook niet te maken met de flexwet waarmee sommige acteurs mee te maken hebben? Dat ze er even 3 maanden uit moeten zodat ze er weer in geschreven worden over 3 maanden dat het project mislukt is op Bonaire.
Beiden hebben een vast contract
  donderdag 25 november 2021 @ 11:10:39 #211
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_202330878
Rtl boulevard teased net dat Linda en Anton uit de soap zijn geschreven

[ Bericht 76% gewijzigd door GayGuy op 25-11-2021 18:44:58 ]
pi_202338201
Zie net dat Linda en Anton ontslagen zijn bij GTST.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202338509
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:20 schreef superniger het volgende:
Zie net dat Linda en Anton ontslagen zijn bij GTST.
Was bij RTL Boulevard net inderdaad.....


https://www.rtlboulevard.(...)gtst-niet-onze-keuze

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2021 19:57:54 ]
pi_202339307
Daan die Lydia bedreigt met arrestatie terwijl hij niet meer bij de politie werkt. Make it make sense...
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 25 november 2021 @ 20:16:11 #215
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202339672
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 25 november 2021 @ 20:35:04 #216
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_202340206
Linda zal ik niet echt missen, die voegt niet zo veel toe. Maar met Anton verliezen ze toch wel weer een ankerpunt.

Had dan Laura eruit geschreven, die voegt echt niets meer toe :-/
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 25 november 2021 @ 21:03:07 #217
335263 freaky40
pi_202341037
Die waren not amused zo te zien. Wat speelt daar nou weer? Linda en Anton waren toch wel 2 ankerpunten net als Ludo en Janine. Hopelijk keert daar een nieuw koppel voor terug, misschien de dokter die de praktijk gaat overnemen samen met Roman.
Ze hebben juist de weg omhoog weer gevonden met veel oudere karakters, maar het gaat weer de verkeerde kant op want nu krijgt dat zoontje van Julian en Saskia weer steeds meer een verhaallijntje waar ook weer een vriendinnetje aan gekoppeld gaat worden en zo is de jongere puber soos weer compleet met infantiele verhaallijntjes. Dat stiekeme gedoe tussen Merel en Marwan is ook wel erg childish aan het worden.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 25 november 2021 @ 22:02:55 #218
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_202342583
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:03 schreef freaky40 het volgende:
Die waren not amused zo te zien. Wat speelt daar nou weer? Linda en Anton waren toch wel 2 ankerpunten net als Ludo en Janine. Hopelijk keert daar een nieuw koppel voor terug, misschien de dokter die de praktijk gaat overnemen samen met Roman.
Ze hebben juist de weg omhoog weer gevonden met veel oudere karakters, maar het gaat weer de verkeerde kant op want nu krijgt dat zoontje van Julian en Saskia weer steeds meer een verhaallijntje waar ook weer een vriendinnetje aan gekoppeld gaat worden en zo is de jongere puber soos weer compleet met infantiele verhaallijntjes. Dat stiekeme gedoe tussen Merel en Marwan is ook wel erg childish aan het worden.
opzich is de mix qua oudere, en jongeren nu goed. Allebij de categorieën hebben wel 1, of meerdere verhaallijnen, en er schijnt ook het een en ander met Henk te gaan gebeuren. (Zal wel iets met dat kaartclubje temaken hebben) dus dan zal Laura ook wat te doen hebben. En op Videoland blijk dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus dat gaat ook nog wel interesant worden
pi_202344409
Jammer dat Linda vertrekt, had altijd wel een zwak voor het personage. Deed me denken aan de (voor mij) hoogtijdagen van de soap, midden jaren 90.

Stom dat de schrijvers niet echt meer weten wat te doen met haar en Anton. Ik zou het zo 1, 2, 3 ook niet weten... Maar goed, ik werk dan ook niet als schrijver voor een soap .
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 26 november 2021 @ 07:46:44 #220
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_202345270
Definitief einde tijdperk GTST.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 07:53:59 #221
388664 crew  Dotteke
pi_202345319
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:20 schreef rvtm het volgende:
Jammer dat Linda vertrekt, had altijd wel een zwak voor het personage. Deed me denken aan de (voor mij) hoogtijdagen van de soap, midden jaren 90.

Stom dat de schrijvers niet echt meer weten wat te doen met haar en Anton. Ik zou het zo 1, 2, 3 ook niet weten... Maar goed, ik werk dan ook niet als schrijver voor een soap .
Lijkt mij toch dat voor een arts altijd wel spannende dingen te schrijven zijn. Had liever die nieuwe arts zien vertrekken vind hem helemaal niets.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 26 november 2021 @ 09:03:42 #222
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_202345774
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lijkt mij toch dat voor een arts altijd wel spannende dingen te schrijven zijn. Had liever die nieuwe arts zien vertrekken vind hem helemaal niets.
Die ebola verhaallijn was wel vet, al kan je dat nu maar beter niet doen😆😆
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 09:11:18 #223
388664 crew  Dotteke
pi_202345868
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:03 schreef GayGuy het volgende:

[..]
Die ebola verhaallijn was wel vet, al kan je dat nu maar beter niet doen😆😆
Er is over corona helemaal niets te merken in Meerdijk :D
Ik zou niet weten wat voor verhaallijn er nu nog in moet komen.
Ze hebben zo langzamerhand wel alles gehad lijkt mij.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202346144
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lijkt mij toch dat voor een arts altijd wel spannende dingen te schrijven zijn. Had liever die nieuwe arts zien vertrekken vind hem helemaal niets.
Roman heeft echt geen enkele toegevoegde waarde inderdaad....
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 09:50:20 #225
388664 crew  Dotteke
pi_202346355
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Roman heeft echt geen enkele toegevoegde waarde inderdaad....
Mijn idee. Hij spreekt mij helemaal niet aan, speelt ook heel nep vind ik.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202346408
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Mijn idee. Hij spreekt mij helemaal niet aan, speelt ook heel nep vind ik.
Ja precies en die 'affaire' met Saskia kwam ook niet echt uit de verf.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 09:56:48 #227
388664 crew  Dotteke
pi_202346418
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ja precies en die 'affaire' met Saskia kwam ook niet echt uit de verf.
Nee, maar wat niet is kan nog komen, misschien mag hij daarom blijven
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202346430
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nee, maar wat niet is kan nog komen, misschien mag hij daarom blijven
Zou nog kunnen als Linda en Anton weg zijn inderdaad
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 10:04:04 #229
388664 crew  Dotteke
pi_202346497
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Zou nog kunnen als Linda en Anton weg zijn inderdaad
Je ze heeft wel de kriebels dus je kan er op wachten tot het gaat gebeuren. :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 26 november 2021 @ 10:48:11 #230
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202346992
instagram
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202347004
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ja precies en die 'affaire' met Saskia kwam ook niet echt uit de verf.
Ik had gedacht dat Roman een keer door het lint zou gaan als zij de boot zou afhouden. Waarom hebben we anders die hele prequel van hem gehad?

Snap inderdaad niet waarom Anton en Linda het veld moeten ruimen. Dat zij niets te doen hebben ligt toch juist aan de schrijvers? Die hebben van Linda een ingezakte huismus gemaakt, waar ze eerst een gewiekst kreng was in de mode. Zeker bij Linda had je nog genoeg kunnen doen met geesten uit het verleden. Ze heeft genoeg gedaan wat nog keihard in haar gezicht terug zou kunnen keren. In seizoen 1 prostitueerde ze zichzelf om hogerop te komen. Hoe cool is het als je zoiets terug laat komen? Er duiken nu ook genoeg geheimen en problemen op van dingen die off-screen zijn gebeurd, dan is zoiets alleen maar mooi. Herbert Flack is nog een mooi acteur ook ;)

Er zijn zelfs complete soapseries rondom dokters en ziekenhuizen geschreven. Een dokter is al-tijd spannend. Om inderdaad nog maar te zwijgen over de band die ze hebben met Ludo en Janine. Daar werd al niet veel meer mee gedaan, behalve uithuilen bij elkaar, maar die zijn nu helemaal weer op zichzelf en hun gezin aangewezen. Wedden dat daar relatieproblemen komen?

Ik begrijp wel dat ze de koek nu tussen wat 'teveel' gezinnen moeten verdelen. Maar dan waren Rik en Shanti logischer geweest om te gaan. Dan blijft Daan wat alleen over, maar die ga je op termijn ook niet missen. Of nog beter, Nina en Bing exit. Haal Valentijn terug en laat Nola bij opa en oma blijven om whatever reason. Hebben Ludo en Janine (met Lydia) weer een nieuwe lading.
't Echte en 't ware!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 26 november 2021 @ 11:09:38 #232
335263 freaky40
pi_202347243
Weer veranderingen dus en Mediacourant speculeert en trolt er weer vrolijk op los en wijten het aan de lage kijkcijfers, maar zoveel lager is het allemaal niet. Zaak is om de kijkcijfers hoog te houden en niet weer te verzanden in een jeugdsoos a la Spangen....
https://www.mediacourant.(...)nd-lage-kijkcijfers/
Allemaal cabaretteketet!
pi_202347313
Nou ik mis inderdaad Bing en Nina ook totaal niet. Wat mij opvalt is dat haar winkeltje, daar bemoeit ze ook totaal niet meer mee.
En Daan, begin echt een hekel aan hem te krijgen.. als mensen dreigen hem met zijn dochter is hij helemaal over de rooie, maar ondertussen is Leon voor hem een obsessie en dreigt hij Lydia de bak in te sturen als ze niet mee werkt.

Daarbij hoop ik oprecht dat Lydia het toch gaat vertellen desnoods middels een brief dat Daan haar bedreigd en daarom weg is gegaan.

En hoe komt die camera van Daan in de rozenboom in de kamer van Billy? En valt schoonmakers dat niet op?

Sorry nog 1 dingetje..demi ziet er echt uit als een meisje van 13.
India, ga er na toe!
pi_202348347
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:14 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
En hoe komt die camera van Daan in de rozenboom in de kamer van Billy? En valt schoonmakers dat niet op?

Sorry nog 1 dingetje..demi ziet er echt uit als een meisje van 13.
Die heeft Rik daar geplaatst.

En over Demi; die moet ook niet veel ouder zijn dan 13 volgens mij. Aangezien ze bij Merel op school zit en die ouder is. Ze doen havo geloof ik (het is nooit echt benoemd, maar het komt niet vwo of mavo over wat ze doen). Merel is dus op z'n oudst 17, wat Demi 15 of 16 maakt. Het rare is dat Steef zijn vmbo blijkbaar al heeft afgerond en dus ook 16 zou moeten zijn. Dat zeiden ze toen hij van school af wilde.

Sowieso hebben we de laatste tijd veel aanknopingspunten voor de geschiedenis van de familie Verduyn gehad, met die huwelijksdag. Julian en Saskia zijn 19 jaar getrouwd. Dat betekent dat ze eind 2002 getrouwd zijn. Begin 1999 vertrekt Julian met Jessica op wereldreis. Dan zal er op die reis iets gebeurd zijn waardoor die twee geen contact meer hebben. Met een gebroken hart keert hij dus terug naar Nederland (niet Meerdijk, maar soit) en ontmoet dan waarschijnlijk al snel Saskia, met wie hij een relatie krijgt. Laat het dan begin/half 2001 zijn. Anderhalf jaar later trouwen is op die leeftijd niet héél gek. En 2 jaar later een eerste kind ook niet. De babyboom daarna is dus iets minder goed te plaatsen. Ik zou zeggen dat Merel 17 is, Demi 15 en Steef 14. Waarbij Demi natuurlijk snel volwassen is geworden ten opzichte van Steef, en zo gedragen ze zich ook wel. Marwan blijft dan wel de héél vreemde eend in de bijt. Die moet toch eind 20 zijn, minstens 10 jaar ouder dan Merel ook. Als je dan al zo'n pijnlijke geschiedenis met Demi hebt, doe je wel je best om bij haar minderjarige zus uit de buurt te blijven.
't Echte en 't ware!
pi_202349012
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:19 schreef Japepk het volgende:

[..]
Die heeft Rik daar geplaatst.

En over Demi; die moet ook niet veel ouder zijn dan 13 volgens mij. Aangezien ze bij Merel op school zit en die ouder is. Ze doen havo geloof ik (het is nooit echt benoemd, maar het komt niet vwo of mavo over wat ze doen). Merel is dus op z'n oudst 17, wat Demi 15 of 16 maakt. Het rare is dat Steef zijn vmbo blijkbaar al heeft afgerond en dus ook 16 zou moeten zijn. Dat zeiden ze toen hij van school af wilde.

Sowieso hebben we de laatste tijd veel aanknopingspunten voor de geschiedenis van de familie Verduyn gehad, met die huwelijksdag. Julian en Saskia zijn 19 jaar getrouwd. Dat betekent dat ze eind 2002 getrouwd zijn. Begin 1999 vertrekt Julian met Jessica op wereldreis. Dan zal er op die reis iets gebeurd zijn waardoor die twee geen contact meer hebben. Met een gebroken hart keert hij dus terug naar Nederland (niet Meerdijk, maar soit) en ontmoet dan waarschijnlijk al snel Saskia, met wie hij een relatie krijgt. Laat het dan begin/half 2001 zijn. Anderhalf jaar later trouwen is op die leeftijd niet héél gek. En 2 jaar later een eerste kind ook niet. De babyboom daarna is dus iets minder goed te plaatsen. Ik zou zeggen dat Merel 17 is, Demi 15 en Steef 14. Waarbij Demi natuurlijk snel volwassen is geworden ten opzichte van Steef, en zo gedragen ze zich ook wel. Marwan blijft dan wel de héél vreemde eend in de bijt. Die moet toch eind 20 zijn, minstens 10 jaar ouder dan Merel ook. Als je dan al zo'n pijnlijke geschiedenis met Demi hebt, doe je wel je best om bij haar minderjarige zus uit de buurt te blijven.
Toen Demi zwanger werd is er gezegd dat ze 15 was en dat Marwan 21 was. We zijn nu een zwangerschap en bevalling verder wat zou betekenen dat Demi inmiddels 16 is en Marwan 22. Ik heb ooit een artikel gelezen dat de acteur die Marwan speelt veel ouder is dan dat hij dus eigenlijk moet spelen.

Steef is denk ik nu 15, er was volgens mij een keer gezegd dat hij het vmbo versneld had gedaan, dat zou dan wel kloppen met 15 jaar.

Dat Merel dan nu 17 of 18 is kan dan toch wel kloppen met ouders die 19 jaar getrouwd zijn.

Oh herstel: Steef is het middelste kind en is dus ouder dan Demi. Dan zal hij 17/18 zijn en Merel 18/19.

[ Bericht 44% gewijzigd door Crohnjurist op 26-11-2021 13:17:36 ]
pi_202349705
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:05 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]
Toen Demi zwanger werd is er gezegd dat ze 15 was en dat Marwan 21 was. We zijn nu een zwangerschap en bevalling verder wat zou betekenen dat Demi inmiddels 16 is en Marwan 22. Ik heb ooit een artikel gelezen dat de acteur die Marwan speelt veel ouder is dan dat hij dus eigenlijk moet spelen.

Steef is denk ik nu 15, er was volgens mij een keer gezegd dat hij het vmbo versneld had gedaan, dat zou dan wel kloppen met 15 jaar.

Dat Merel dan nu 17 of 18 is kan dan toch wel kloppen met ouders die 19 jaar getrouwd zijn.

Oh herstel: Steef is het middelste kind en is dus ouder dan Demi. Dan zal hij 17/18 zijn en Merel 18/19.
Dat Steef de middelste is was ik ook ff kwijt, ik heb hem eigenlijk altijd als de jongste beschouwd. Dan is het alleen raar dat Merel nog op de middelbare school zit eigenlijk. Of is die blijven zitten toen ze gepest werd (voor ze naar Meerdijk kwamen)? Het maakt de tijdlijn van Julian en Saskia wel iets meer halsoverkop. Of ze 'moesten' trouwen omdat Saskia zwanger was. Lijkt me mooi voer om nog eens iets mee te doen.
't Echte en 't ware!
pi_202351124
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:06 schreef Japepk het volgende:

[..]
Dat Steef de middelste is was ik ook ff kwijt, ik heb hem eigenlijk altijd als de jongste beschouwd. Dan is het alleen raar dat Merel nog op de middelbare school zit eigenlijk. Of is die blijven zitten toen ze gepest werd (voor ze naar Meerdijk kwamen)? Het maakt de tijdlijn van Julian en Saskia wel iets meer halsoverkop. Of ze 'moesten' trouwen omdat Saskia zwanger was. Lijkt me mooi voer om nog eens iets mee te doen.
Vast blijven zitten inderdaad. Als ze nu laatste jaar vwo zit, dan klopt 18/19 wel. Dus of Saskia was al zwanger of is het vlak erna geworden toen ze gingen trouwen. En ach, in soapland verschillen leeftijden nou eenmaal altijd wel een beetje. Al zijn ze 16, 17 en 18 dan kan het op zich nog wel kloppen, heeft Sas er wel zin in gehad drie jaar achter elkaar die kids eruit poepen :+
  vrijdag 26 november 2021 @ 16:36:46 #238
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_202351833
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nee, maar wat niet is kan nog komen, misschien mag hij daarom blijven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 16:44:34 #239
388664 crew  Dotteke
pi_202351955
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:36 schreef GayGuy het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was een leuke meid, jammer dat die er uit is gegaan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202352013
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:36 schreef GayGuy het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202353142
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:43 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]
Vast blijven zitten inderdaad. Als ze nu laatste jaar vwo zit, dan klopt 18/19 wel. Dus of Saskia was al zwanger of is het vlak erna geworden toen ze gingen trouwen. En ach, in soapland verschillen leeftijden nou eenmaal altijd wel een beetje. Al zijn ze 16, 17 en 18 dan kan het op zich nog wel kloppen, heeft Sas er wel zin in gehad drie jaar achter elkaar die kids eruit poepen :+
Je kunt daar echt ongelooflijk veel kanten mee uit, als ze dit eens serieus uit zouden diepen. Zeker nu Saskia aan het wankelen wordt gebracht door Roman. Hoe mooi zou het zijn als Jessica ineens op de stoep staat? Hoop geheimzinnigheid over waarom het stuk liep met Julian, misschien kennen Saskia en Jessica elkaar ook wel. Maakte Julian haar zwanger ofzo en was het daarom over.
't Echte en 't ware!
pi_202353176
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:16 schreef Japepk het volgende:

[..]
Je kunt daar echt ongelooflijk veel kanten mee uit, als ze dit eens serieus uit zouden diepen. Zeker nu Saskia aan het wankelen wordt gebracht door Roman. Hoe mooi zou het zijn als Jessica ineens op de stoep staat? Hoop geheimzinnigheid over waarom het stuk liep met Julian, misschien kennen Saskia en Jessica elkaar ook wel. Maakte Julian haar zwanger ofzo en was het daarom over.
Jessica ging weg bij Julian omdat hij, puur vanwege de papieren, wilde trouwen met die Russische dame die werd doodgeschoten uiteindelijk op de bruiloft.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 26 november 2021 @ 18:19:39 #243
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202353194
Katja schuurman komt echt niet zomaar terug waarom zou ze ook.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_202353195
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Jessica ging weg bij Julian omdat hij, puur vanwege de papieren, wilde trouwen met die Russische dame die werd doodgeschoten uiteindelijk op de bruiloft.
Nee, daarna is ze nog terug gekomen toch? Die 2 zijn samen vertrokken dacht ik? Of vertrok Julian met Kim?

Overigens; het is ook wel écht lang geleden dat er zulk drama plaats heeft gevonden. Gewoon waarbij alles uit de klauwen escaleert. Dát zal, mits goed opgebouwd, de kijkcijfers ook echt goed doen.
't Echte en 't ware!
pi_202353377
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:19 schreef Japepk het volgende:

[..]
Nee, daarna is ze nog terug gekomen toch? Die 2 zijn samen vertrokken dacht ik? Of vertrok Julian met Kim?

Overigens; het is ook wel écht lang geleden dat er zulk drama plaats heeft gevonden. Gewoon waarbij alles uit de klauwen escaleert. Dát zal, mits goed opgebouwd, de kijkcijfers ook echt goed doen.
Zover zijn de classic gtst afleveringen op Videoland nog niet :D
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 26 november 2021 @ 18:35:15 #246
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202353449
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:19 schreef Japepk het volgende:

[..]
Nee, daarna is ze nog terug gekomen toch? Die 2 zijn samen vertrokken dacht ik? Of vertrok Julian met Kim?

Overigens; het is ook wel écht lang geleden dat er zulk drama plaats heeft gevonden. Gewoon waarbij alles uit de klauwen escaleert. Dát zal, mits goed opgebouwd, de kijkcijfers ook echt goed doen.
Julian vertrok met Jessica nadat ze het hart van Arthur had gekregen die kort daarvoor was overleden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 29 november 2021 @ 08:28:29 #247
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_202386838
Wel opmerkelijk dat de oma van Shanti wordt gespeeld door iemand die Sylvia Alberts heet. :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  maandag 29 november 2021 @ 20:51:33 #248
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_202397278
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat was een leuke meid, jammer dat die er uit is gegaan.
Heb het niet over Aysen Baydar, deze rechercheur zat in de serie dokter Roman. Vandaar de spoillertaggs
  maandag 29 november 2021 @ 20:53:06 #249
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_202397326
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die heeft niets met Dokter Roman te maken
  maandag 29 november 2021 @ 20:54:55 #250
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_202397376
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:19 schreef Japepk het volgende:

[..]
Nee, daarna is ze nog terug gekomen toch? Die 2 zijn samen vertrokken dacht ik? Of vertrok Julian met Kim?

Overigens; het is ook wel écht lang geleden dat er zulk drama plaats heeft gevonden. Gewoon waarbij alles uit de klauwen escaleert. Dát zal, mits goed opgebouwd, de kijkcijfers ook echt goed doen.
Klopt, vlak voordat duidelijk werd dat Julian's schotwond toch meer schade had aangericht dan aanvankelijk werd gedacht
pi_202397573
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 20:53 schreef GayGuy het volgende:

[..]
Nee, die heeft niets met Dokter Roman te maken
Heb de miniserie gezien inderdaad, maar een comeback van Aysen zou wel leuk zijn...
pi_202398236
6 december:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  Moderator maandag 29 november 2021 @ 22:08:38 #253
388664 crew  Dotteke
pi_202398805
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 20:51 schreef GayGuy het volgende:

[..]
Heb het niet over Aysen Baydar, deze rechercheur zat in de serie dokter Roman. Vandaar de spoillertaggs
O die serie van dokter roman heb ik niet afgekeken. Na 1 aflevering al gestopt. Vind hem geen fijne speler eerlijk gezegd. Een beetje nep.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202404400
Ik moet ook echt mega wennen aan Kiefer. Niet dat hij het superslecht doet. Maar ik ken hem als een dansende en zingende showpony van Alex Klaassens shows :')
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_202406298
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:19 schreef Japepk het volgende:

[..]
Die heeft Rik daar geplaatst.

En over Demi; die moet ook niet veel ouder zijn dan 13 volgens mij. Aangezien ze bij Merel op school zit en die ouder is. Ze doen havo geloof ik (het is nooit echt benoemd, maar het komt niet vwo of mavo over wat ze doen). Merel is dus op z'n oudst 17, wat Demi 15 of 16 maakt. Het rare is dat Steef zijn vmbo blijkbaar al heeft afgerond en dus ook 16 zou moeten zijn. Dat zeiden ze toen hij van school af wilde.

Sowieso hebben we de laatste tijd veel aanknopingspunten voor de geschiedenis van de familie Verduyn gehad, met die huwelijksdag. Julian en Saskia zijn 19 jaar getrouwd. Dat betekent dat ze eind 2002 getrouwd zijn. Begin 1999 vertrekt Julian met Jessica op wereldreis. Dan zal er op die reis iets gebeurd zijn waardoor die twee geen contact meer hebben. Met een gebroken hart keert hij dus terug naar Nederland (niet Meerdijk, maar soit) en ontmoet dan waarschijnlijk al snel Saskia, met wie hij een relatie krijgt. Laat het dan begin/half 2001 zijn. Anderhalf jaar later trouwen is op die leeftijd niet héél gek. En 2 jaar later een eerste kind ook niet. De babyboom daarna is dus iets minder goed te plaatsen. Ik zou zeggen dat Merel 17 is, Demi 15 en Steef 14. Waarbij Demi natuurlijk snel volwassen is geworden ten opzichte van Steef, en zo gedragen ze zich ook wel. Marwan blijft dan wel de héél vreemde eend in de bijt. Die moet toch eind 20 zijn, minstens 10 jaar ouder dan Merel ook. Als je dan al zo'n pijnlijke geschiedenis met Demi hebt, doe je wel je best om bij haar minderjarige zus uit de buurt te blijven.
Pfff, zit jij echt zo te kijken naar een stukje fictie van 20 minuten per keer?
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 30 november 2021 @ 16:57:59 #256
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202407348
Sinds dat iliyas er uit is horen we niks meer over wie hem nou heeft neergestoken he.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_202407455
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds dat iliyas er uit is horen we niks meer over wie hem nou heeft neergestoken he.
Het was toch de bedoeling dat Marwan werd neergestoken en was een wraakactie van dat meisje wat gedumpt werd door hem?
pi_202408206
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:33 schreef DjVero het volgende:

[..]
Pfff, zit jij echt zo te kijken naar een stukje fictie van 20 minuten per keer?
En wat is daar mis mee? Maakt het voor mij leuker als zelfs dat soort details kloppen. Ze letten daar bij GTST vaker op dan je denkt. Als je je er niet mee bezig houdt zie je dezelfde serie, als je het wel weet geeft het iets extra's. Ik hoop dat jij met net zoveel plezier naar dat stukje fictie van 20 minuten per keer kijkt als ik ;)
't Echte en 't ware!
pi_202408386
Dinsdag 7 december:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 30 november 2021 @ 19:18:12 #260
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202409131
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Het was toch de bedoeling dat Marwan werd neergestoken en was een wraakactie van dat meisje wat gedumpt werd door hem?
Hier leek het wel op maar nooit bevestigd onderzoek hoor je ook niks meer van.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_202409292
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:18 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Hier leek het wel op maar nooit bevestigd onderzoek hoor je ook niks meer van.
Denk ook niet dat het nog meerwaarde heeft om dat nog boven water te krijgen.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 1 december 2021 @ 00:50:37 #262
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202414162
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Denk ook niet dat het nog meerwaarde heeft om dat nog boven water te krijgen.
Slecht geschreven dus
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_202414999
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 00:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Slecht geschreven dus
Ik snap de kritiek niet zo goed eigenlijk, maar goed..... :)
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 1 december 2021 @ 13:33:00 #264
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202418621
quote:
17s.gif Op woensdag 1 december 2021 07:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik snap de kritiek niet zo goed eigenlijk, maar goed..... :)
Naja ze steken iemand neer in een serie het kreeg zelfs vervolg met daan en marwan die achter de daders aan gingen Illiyas is vervolgens naar Marokko en het hele verhaal met wie heeft het gedaan hoor je niks meer van voor zowel de kijkers als de personages is niks bevestigd verder.

Slecht schrijvers werk dus kritiek is dan terecht toch. Of houden gtst kijkers zichzelf liever dom.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 1 december 2021 @ 13:34:45 #265
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202418635
Vergelijkbaar met Valentijn die zit in de bak vanwege de strijd tussen Ludo en Richard eerder die werken nu samen maar geen van twee heeft bedacht Valentijn zit nu voor jan lul in de bak laten we actie ondernemen om hem eruit te halen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_202418835
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Naja ze steken iemand neer in een serie het kreeg zelfs vervolg met daan en marwan die achter de daders aan gingen Illiyas is vervolgens naar Marokko en het hele verhaal met wie heeft het gedaan hoor je niks meer van voor zowel de kijkers als de personages is niks bevestigd verder.

Slecht schrijvers werk dus kritiek is dan terecht toch. Of houden gtst kijkers zichzelf liever dom.
Nou ja, ik kijk gewoon naar de serie en verder denk ik daar niet zo ver over na eigenlijk.
pi_202425348
Apart dat Jef niet weet wie Tom is, het kleinkind van de pleegzoon van z'n broer Robert
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_202425526
Zo heel gek is dat niet toch? Toen Julian kwam bleek dat hij zelfs geen contact meer had met Rik. Dat is gewoon verwaterd.

Er is een promo voor december uit:

Veel nieuwe gezichten! Zijn die mensen in de praktijk uit de miniserie 'Dokter Roman?'

Promo/8 december:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
pi_202425641
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 20:36 schreef Japepk het volgende:
Zo heel gek is dat niet toch? Toen Julian kwam bleek dat hij zelfs geen contact meer had met Rik. Dat is gewoon verwaterd.

Er is een promo voor december uit:

Veel nieuwe gezichten! Zijn die mensen in de praktijk uit de miniserie 'Dokter Roman?'

Promo/8 december:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie alleen die Mare Berenschot als nieuw en die man die blijkbaar aan Roman wat vragen wil stellen, maar geen van beide kwam voor in die miniserie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2021 20:42:42 ]
pi_202426369
quote:
17s.gif Op woensdag 1 december 2021 20:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik zie alleen die Mare Berenschot als nieuw en die man die blijkbaar aan Roman wat vragen wil stellen, maar geen van beide kwam voor in die miniserie.
Die man loopt samen met een vrouw binnen, dat is niet dezelfde als die Mare, toch? Dan zien we ook nog iemand paaldansen, Richard noemt een nieuwe naam en Abby verschijnt in beeld.
't Echte en 't ware!
pi_202426410
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:24 schreef Japepk het volgende:

[..]
Die man loopt samen met een vrouw binnen, dat is niet dezelfde als die Mare, toch? Dan zien we ook nog iemand paaldansen, Richard noemt een nieuwe naam en Abby verschijnt in beeld.
Oh dacht dat die paaldanseres Mare was, maar hoe dan ook hadden ze geen van allen een rol in die miniserie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2021 21:26:47 ]
pi_202429289
Wat blijft Nina lang weg zeg. Dit is toch geen standaard zwangerschapsverlof? Of zijn ze ivm covid extra voorzichtig met een net geworden moeder terug op de set laten komen.

Niet dat ik het erg vind maar het is wel opvallend.
pi_202429439
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 08:20 schreef 1222 het volgende:
Wat blijft Nina lang weg zeg. Dit is toch geen standaard zwangerschapsverlof? Of zijn ze ivm covid extra voorzichtig met een net geworden moeder terug op de set laten komen.

Niet dat ik het erg vind maar het is wel opvallend.
Zware kraamtijd

Marly had vooraf al met de producenten afgesproken dat ze langer dan drie maanden verlof zou opnemen. Dit omdat ze een bijzonder heftige kraamtijd had na de geboorte van haar tweede kindje, dochter Jackie-Rey die zoveel huilde 's nachts dat haar ouders amper aan slaap toekwamen. Zoontje Jimi-Jones blijkt echter een modelbaby, maar ze is blij met de keuze: "Zeker omdat het vorige keer een heftig jaar was met een baby die niet sliep. Toen dacht ik: "Ik wil eigenlijk niet meteen na drie maanden weer beginnen want ik vond dat gewoon superheftig."
  donderdag 2 december 2021 @ 18:47:08 #274
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_202438122
quote:
17s.gif Op maandag 29 november 2021 21:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Heb de miniserie gezien inderdaad, maar een comeback van Aysen zou wel leuk zijn...
Altijd welkom. Leuke
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 08:20 schreef 1222 het volgende:
Wat blijft Nina lang weg zeg. Dit is toch geen standaard zwangerschapsverlof? Of zijn ze ivm covid extra voorzichtig met een net geworden moeder terug op de set laten komen.

Niet dat ik het erg vind maar het is wel opvallend.
Bing komt dindsdag terug, op Videoland, en e de spoillers voor de volgende aflevering zeggen letterlijk dat Bing verast word, en "is Nina terug?"
  donderdag 2 december 2021 @ 20:15:11 #275
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_202439954
My 2 cents,,,Dat afscheid van Anton en Linda
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202446524
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:47 schreef GayGuy het volgende:

[..]
Altijd welkom. Leuke
[..]
Bing komt dindsdag terug, op Videoland, en e de spoillers voor de volgende aflevering zeggen letterlijk dat Bing verast word, en "is Nina terug?"
Arme Bing wordt verast, niet leuk.

Hoop eigenlijk dat Nina zich weer wat meer gaat interesseren in CS en zich niet meer als een prinses gaat gedragen.
India, ga er na toe!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 3 december 2021 @ 17:16:14 #277
335263 freaky40
pi_202452025
Hopelijk komt er een nieuwe familie in GTST nu Anton en Linda zijn vertrokken. Er is weer een pubber verhaallijntje in coming met Stef en dochter Borsato. Van dat infantiele gedoe moeten ze juist af.
Allemaal cabaretteketet!
pi_202455092
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 20:15 schreef GayGuy het volgende:
My 2 cents,,,Dat afscheid van Anton en Linda
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  vrijdag 3 december 2021 @ 21:40:52 #279
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_202456790
Ik hoop dat de schrijvers er nog op terugkomen en dat Joep en Babette snel weer terug mogen komen en de schrijvers deze fout inzien

dit kan niet het einde zijn van twee iconische personages en wat krijgen we er voor terug een Jada Borsato vreselijk

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste scene
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 06:23:38 #280
388664 crew  Dotteke
pi_202460264
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 17:16 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk komt er een nieuwe familie in GTST nu Anton en Linda zijn vertrokken. Er is weer een pubber verhaallijntje in coming met Stef en dochter Borsato. Van dat infantiele gedoe moeten ze juist af.
Er zitten er niet echt veel meer in van het begin, alleen Ludo en Jeanine geloof ik. EN die ene die nu weer terug is gekomen Julian of hoe heet hij ook weer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202461747
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 06:23 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Er zitten er niet echt veel meer in van het begin, alleen Ludo en Jeanine geloof ik. EN die ene die nu weer terug is gekomen Julian of hoe heet hij ook weer
Ja en zoveel beleeft hij ook niet.

Er wordt ook weinig mee gedaan dat Lydia weg is en zien Ludo en Janine of één van die kleinkinderen niet een keer die camera?

Dat Rik meegaat in die zgn snode plannetjes van Daan snap ik ook echt niet.

En krijgen Pieter en Billy nu een relatie? Dacht dat Pieter getrouwd was, maar dat kan ik mis hebben.


Oja dat wilde ik nog vragen, want Daan werkt niet meer voor de recherche/ politie , hoe komt hij dan aan de informatie waar bijv. Indra werkt? Dat wordt toch niet zomaar doorgegeven?
India, ga er na toe!
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 11:27:21 #282
388664 crew  Dotteke
pi_202461941
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:11 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

[..]
Ja en zoveel beleeft hij ook niet.

Er wordt ook weinig mee gedaan dat Lydia weg is en zien Ludo en Janine of één van die kleinkinderen niet een keer die camera?

Dat Rik meegaat in die zgn snode plannetjes van Daan snap ik ook echt niet.

En krijgen Pieter en Billy nu een relatie? Dacht dat Pieter getrouwd was, maar dat kan ik mis hebben.

Oja dat wilde ik nog vragen, want Daan werkt niet meer voor de recherche/ politie , hoe komt hij dan aan de informatie waar bijv. Indra werkt? Dat wordt toch niet zomaar doorgegeven?
ALlemaal vragen en vragen waar ik geen antwoord op weet
Daan heeft ontslag genomen omdat hij zich in de zaak van die vermiste/vermoorde ex mederwerker leon te bijten door bij Ludo te gaan werken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202463518
Beetje off-topic; maar ben de GTST-classics op Videoland aan het kijken.... Maar was even vergeten wat een vreselijk stel truttels Janine en Suzanne zijn. Mijn God, dat gemuts over Guusje en baby Nina is verschrikkelijk.

Hopelijk neemt Dian ze eens een keer goed te grazen })
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 6 december 2021 @ 11:46:05 #284
335263 freaky40
pi_202494892
Babette is allerminst amused https://www.mediacourant.(...)ij-gtst-nu-of-nooit/
Maar de 'lage kijkcijfers' zoals Mediacourant wederom zit te framen zijn allerminst laag te noemen de laatste tijd. Ze beginnen juist weer te klimmen. Dacht zelfs rond of in de 900.000 vorige week.
Allemaal cabaretteketet!
pi_202496720
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:11 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

[..]

En krijgen Pieter en Billy nu een relatie? Dacht dat Pieter getrouwd was, maar dat kan ik mis hebben.

Oja dat wilde ik nog vragen, want Daan werkt niet meer voor de recherche/ politie , hoe komt hij dan aan de informatie waar bijv. Indra werkt? Dat wordt toch niet zomaar doorgegeven?
Billy en Pieter zou zwaar ongeloofwaardig zijn; Pieter als de ultieme braverik en Billy als ex-XTC-dealer, right. Zou echt weer te makkelijk schrijfwerk van de schrijvers zijn, maarja, daar blijven ze maar mee wegkomen, dus het zou me idd niets verbazen.

Wat Daan betreft; als ik boeken lees over bijv. privé-detectives is het áltijd zo dat ze hun (oude) contacten aanwenden voor informatie. Dat zal bij Daan ook wel het geval zijn.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 6 december 2021 @ 23:31:16 #286
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202505414
Doe Jada Borsato er maar weer uit verschrikkelijk dat vloggen enzo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_202515991
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 11:46 schreef freaky40 het volgende:
Babette is allerminst amused https://www.mediacourant.(...)ij-gtst-nu-of-nooit/
Maar de 'lage kijkcijfers' zoals Mediacourant wederom zit te framen zijn allerminst laag te noemen de laatste tijd. Ze beginnen juist weer te klimmen. Dacht zelfs rond of in de 900.000 vorige week.
Mediacourant is wel vaker opvallend. Die website heeft bijvoorbeeld een tijdje een immense haat getoond tegen Zwarte Piet - net voordat de reactie-mogelijkheid uitgezet werd begon die situatie te keren en leek die website opeens voor Zwarte Piet te zijn. Als ik het mij heel goed herinner leek het in de nieuwsberichten van Mediacourant alsof de hele wereld tegen Zwarte Piet is, terwijl natuurlijk amper iemand tegen Zwarte Piet is.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 20:40:04 #288
335263 freaky40
pi_202516422
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 20:15 schreef Kaatje2658 het volgende:

[..]
Mediacourant is wel vaker opvallend. Die website heeft bijvoorbeeld een tijdje een immense haat getoond tegen Zwarte Piet - net voordat de reactie-mogelijkheid uitgezet werd begon die situatie te keren en leek die website opeens voor Zwarte Piet te zijn. Als ik het mij heel goed herinner leek het in de nieuwsberichten van Mediacourant alsof de hele wereld tegen Zwarte Piet is, terwijl natuurlijk amper iemand tegen Zwarte Piet is.
Ja over de gekleurde en vaak troll berichten op Mediacourant kun je boekwerken schrijven inmiddels. Nu hebben ze een 'poll' bij elk nieuwsbericht ter compensatie van de reactiemogelijkheid die is uitgezet, en poll tussen '' want het mag de naam statistisch gezien niet eens dragen met 2 keuze mogelijkheden. Lachwekkend.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! woensdag 8 december 2021 @ 12:10:14 #289
367000 roos94
pi_202523684
Ik kijk al lang geen gtst meer maar zap vaak langs en dan op een of andere manier zie ik altijd Daan in beeld. Heeft die gast 80% van de screentime of zo?
pi_202526806
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:10 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk al lang geen gtst meer maar zap vaak langs en dan op een of andere manier zie ik altijd Daan in beeld. Heeft die gast 80% van de screentime of zo?
Hij heeft veel te maken met de familie Sanders, dus ja, dan ben je veel in beeld. Overigens vind ik hem als rechterhand van Ludo niet geslaagd. We krijgen nu teveel mee van wat die allemaal doet. Liever gewoon 'een mannetje', wat ook weer uit beeld kan verdwijnen als het nodig is.

Over mannetjes van Ludo die verdwijnen gesproken; Ludo is Richard aan het naaien, Billy zwijmelt rustig door Meerdijk; hoe staat het met de moord op Leon? Officieel is er geen onderzoek meer, maar laten ze Billy dus gewoon lekker lopen?
't Echte en 't ware!
pi_202530451
Pff genoeg om weer over te klagen. Roman en Saskia met een totaal ongeloofwaardige werkgever-werknemer relatie.. Anton en Linda waren niet echt meer van toegevoegde waarde maar de huisartsenpraktijk valt nu wel erg dood. De eeuwig durende verhaallijn met Leon die voor mijn gevoel helemaal niet van de grond is gekomen. Ludo die Daan een tweede kans geeft... waarom? Merel en Marwan voelt ook geforceerd aan en ik vind het ongeloofwaardig dat zij dit Demi aan zou doen. Pieter voelt ook nog als een vrij zinloos personage aan. En dan is dat Borsato kind nog niet eens in beeld...

Enige lichtpuntje vind ik Janine en Richard. Ook bizar natuurlijk dat Janine zo vriendelijk omgaat met iemand die haar bedreigde met een pistool, maar ik zie daar wel wat chemie.
  donderdag 9 december 2021 @ 14:19:06 #292
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_202538561
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 20:22 schreef 1222 het volgende:
Pff genoeg om weer over te klagen. Roman en Saskia met een totaal ongeloofwaardige werkgever-werknemer relatie.. Anton en Linda waren niet echt meer van toegevoegde waarde maar de huisartsenpraktijk valt nu wel erg dood. De eeuwig durende verhaallijn met Leon die voor mijn gevoel helemaal niet van de grond is gekomen. Ludo die Daan een tweede kans geeft... waarom? Merel en Marwan voelt ook geforceerd aan en ik vind het ongeloofwaardig dat zij dit Demi aan zou doen. Pieter voelt ook nog als een vrij zinloos personage aan. En dan is dat Borsato kind nog niet eens in beeld...

Enige lichtpuntje vind ik Janine en Richard. Ook bizar natuurlijk dat Janine zo vriendelijk omgaat met iemand die haar bedreigde met een pistool, maar ik zie daar wel wat chemie.
Het zou toch leuk zijn als het Richard zou lukken met Janine zijn bed in te krijgen :o
  donderdag 9 december 2021 @ 14:27:24 #293
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202538632
Het zou me niks verbazen als Merel straks ook zwanger raakt van Marwan, zie de schrijvers er zo voor aan.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202539373
Het is gewoon allemaal veel te braaf; als er dan ruzies ontstaan (zijn) dan is dat allemaal binnen een maand bijgelegd en kabbelt het allemaal weer nietszeggend door. Het is nog geen jaar geleden dat Richard met een pistool tegenover Janine stond en nu lijkt het alsof ze dikke besties zijn.

Net als die vader van Shanti; jezusmina wat een braverik ook weer, veel te saai en doorsnee. Jammer, had zoveel meer potentie in gezeten. Zeker gezien hoezeer Billy haar best heeft gedaan om hem bij Shanti weg te houden.

Merel en Marwan; Demi zal een paar weken over haar toeren zijn, zodra het uitkomt, en daarna is alles weer koek en ei. Het zou tof zijn als hierdoor de familie Verduyn uit elkaar zou vallen, maar dat zal ook wel weer niet. Durf er bijna een maandsalaris om te verwedden. :P

Ik wil weer list en intrige; dat je van tevoren gewoon geen idee hebt wat er staat te gebeuren en wat iemand in zijn schild voert. Pieter had er perfect voor kunnen zorgen dat Billy en Shanti definitief uit elkaar zouden groeien, als een soort wraakactie. Nee, i.p.v. krijgt 'ie een relatie met de vrouw die hem altijd dood verklaard heeft. _O-

Ultiem lui schrijfwerk; dat is wat het is. Erg jammer.
  donderdag 9 december 2021 @ 16:15:00 #295
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_202539751
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:27 schreef AgnesGru het volgende:
Het zou me niks verbazen als Merel straks ook zwanger raakt van Marwan, zie de schrijvers er zo voor aan.
Dat zou wel weer heel leuk zijn. En dan een perfect gezinnetje met Marwan gaan stichten in het huis van Rick en Shanti (de buren). Zo kunnen Rick en Shanti op hun beurt de woning van Anton en Linda pakken.

Laten Merel en haar zusje maar de grootste vijanden van elkaar worden. Bikkelharde familieruzies zijn toch mooi.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 9 december 2021 @ 16:29:20 #296
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202539903
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 20:22 schreef 1222 het volgende:
Pff genoeg om weer over te klagen. Roman en Saskia met een totaal ongeloofwaardige werkgever-werknemer relatie.. Anton en Linda waren niet echt meer van toegevoegde waarde maar de huisartsenpraktijk valt nu wel erg dood. De eeuwig durende verhaallijn met Leon die voor mijn gevoel helemaal niet van de grond is gekomen. Ludo die Daan een tweede kans geeft... waarom? Merel en Marwan voelt ook geforceerd aan en ik vind het ongeloofwaardig dat zij dit Demi aan zou doen. Pieter voelt ook nog als een vrij zinloos personage aan. En dan is dat Borsato kind nog niet eens in beeld...

Enige lichtpuntje vind ik Janine en Richard. Ook bizar natuurlijk dat Janine zo vriendelijk omgaat met iemand die haar bedreigde met een pistool, maar ik zie daar wel wat chemie.
Ik vind persoonlijk het richard janine verhaal beter uitgewerkt als het Roman Saskia gebeuren zit tenminste opbouw in wel jammer dat ze met Ludo nu weer herhaling van zetten gaan doen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 9 december 2021 @ 18:58:17 #297
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_202541965
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 06:23 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Er zitten er niet echt veel meer in van het begin, alleen Ludo en Jeanine geloof ik. EN die ene die nu weer terug is gekomen Julian of hoe heet hij ook weer
Laura. Rik is ook al lang, Ludo kwam ook pas later.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  donderdag 9 december 2021 @ 18:59:09 #298
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_202541983
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:19 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Het zou toch leuk zijn als het Richard zou lukken met Janine zijn bed in te krijgen :o
Menig man zou Janine wel in bed willen
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  donderdag 9 december 2021 @ 19:02:02 #299
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_202542057
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:27 schreef AgnesGru het volgende:
Het zou me niks verbazen als Merel straks ook zwanger raakt van Marwan, zie de schrijvers er zo voor aan.
Of Saskia van Roman en Merel van Marwan. Het is dat Julian niet zwanger kan worden, laat hij Shanti dan maar volvegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Devil010 op 09-12-2021 19:07:27 ]
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_202545282
Wat me vooral stoort is Ludo die een beetje zonder plan achter mensen aan loopt te gaan, en dat terwijl de grootste prooi (Billy) rustig door Meerdijk fladdert
't Echte en 't ware!
pi_202545291
Ik zal een nieuw topic openen
't Echte en 't ware!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')