abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202397573
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 20:53 schreef GayGuy het volgende:

[..]
Nee, die heeft niets met Dokter Roman te maken
Heb de miniserie gezien inderdaad, maar een comeback van Aysen zou wel leuk zijn...
pi_202398236
6 december:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  Moderator maandag 29 november 2021 @ 22:08:38 #253
388664 crew  Dotteke
pi_202398805
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 20:51 schreef GayGuy het volgende:

[..]
Heb het niet over Aysen Baydar, deze rechercheur zat in de serie dokter Roman. Vandaar de spoillertaggs
O die serie van dokter roman heb ik niet afgekeken. Na 1 aflevering al gestopt. Vind hem geen fijne speler eerlijk gezegd. Een beetje nep.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202404400
Ik moet ook echt mega wennen aan Kiefer. Niet dat hij het superslecht doet. Maar ik ken hem als een dansende en zingende showpony van Alex Klaassens shows :')
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_202406298
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:19 schreef Japepk het volgende:

[..]
Die heeft Rik daar geplaatst.

En over Demi; die moet ook niet veel ouder zijn dan 13 volgens mij. Aangezien ze bij Merel op school zit en die ouder is. Ze doen havo geloof ik (het is nooit echt benoemd, maar het komt niet vwo of mavo over wat ze doen). Merel is dus op z'n oudst 17, wat Demi 15 of 16 maakt. Het rare is dat Steef zijn vmbo blijkbaar al heeft afgerond en dus ook 16 zou moeten zijn. Dat zeiden ze toen hij van school af wilde.

Sowieso hebben we de laatste tijd veel aanknopingspunten voor de geschiedenis van de familie Verduyn gehad, met die huwelijksdag. Julian en Saskia zijn 19 jaar getrouwd. Dat betekent dat ze eind 2002 getrouwd zijn. Begin 1999 vertrekt Julian met Jessica op wereldreis. Dan zal er op die reis iets gebeurd zijn waardoor die twee geen contact meer hebben. Met een gebroken hart keert hij dus terug naar Nederland (niet Meerdijk, maar soit) en ontmoet dan waarschijnlijk al snel Saskia, met wie hij een relatie krijgt. Laat het dan begin/half 2001 zijn. Anderhalf jaar later trouwen is op die leeftijd niet héél gek. En 2 jaar later een eerste kind ook niet. De babyboom daarna is dus iets minder goed te plaatsen. Ik zou zeggen dat Merel 17 is, Demi 15 en Steef 14. Waarbij Demi natuurlijk snel volwassen is geworden ten opzichte van Steef, en zo gedragen ze zich ook wel. Marwan blijft dan wel de héél vreemde eend in de bijt. Die moet toch eind 20 zijn, minstens 10 jaar ouder dan Merel ook. Als je dan al zo'n pijnlijke geschiedenis met Demi hebt, doe je wel je best om bij haar minderjarige zus uit de buurt te blijven.
Pfff, zit jij echt zo te kijken naar een stukje fictie van 20 minuten per keer?
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:57:59 #256
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202407348
Sinds dat iliyas er uit is horen we niks meer over wie hem nou heeft neergestoken he.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_202407455
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds dat iliyas er uit is horen we niks meer over wie hem nou heeft neergestoken he.
Het was toch de bedoeling dat Marwan werd neergestoken en was een wraakactie van dat meisje wat gedumpt werd door hem?
pi_202408206
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:33 schreef DjVero het volgende:

[..]
Pfff, zit jij echt zo te kijken naar een stukje fictie van 20 minuten per keer?
En wat is daar mis mee? Maakt het voor mij leuker als zelfs dat soort details kloppen. Ze letten daar bij GTST vaker op dan je denkt. Als je je er niet mee bezig houdt zie je dezelfde serie, als je het wel weet geeft het iets extra's. Ik hoop dat jij met net zoveel plezier naar dat stukje fictie van 20 minuten per keer kijkt als ik ;)
't Echte en 't ware!
pi_202408386
Dinsdag 7 december:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 30 november 2021 @ 19:18:12 #260
268260 Dr.Mikey
pi_202409131
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Het was toch de bedoeling dat Marwan werd neergestoken en was een wraakactie van dat meisje wat gedumpt werd door hem?
Hier leek het wel op maar nooit bevestigd onderzoek hoor je ook niks meer van.
R.I.P DTS.
pi_202409292
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:18 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Hier leek het wel op maar nooit bevestigd onderzoek hoor je ook niks meer van.
Denk ook niet dat het nog meerwaarde heeft om dat nog boven water te krijgen.
  woensdag 1 december 2021 @ 00:50:37 #262
268260 Dr.Mikey
pi_202414162
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Denk ook niet dat het nog meerwaarde heeft om dat nog boven water te krijgen.
Slecht geschreven dus
R.I.P DTS.
pi_202414999
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 00:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Slecht geschreven dus
Ik snap de kritiek niet zo goed eigenlijk, maar goed..... :)
  woensdag 1 december 2021 @ 13:33:00 #264
268260 Dr.Mikey
pi_202418621
quote:
17s.gif Op woensdag 1 december 2021 07:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik snap de kritiek niet zo goed eigenlijk, maar goed..... :)
Naja ze steken iemand neer in een serie het kreeg zelfs vervolg met daan en marwan die achter de daders aan gingen Illiyas is vervolgens naar Marokko en het hele verhaal met wie heeft het gedaan hoor je niks meer van voor zowel de kijkers als de personages is niks bevestigd verder.

Slecht schrijvers werk dus kritiek is dan terecht toch. Of houden gtst kijkers zichzelf liever dom.
R.I.P DTS.
  woensdag 1 december 2021 @ 13:34:45 #265
268260 Dr.Mikey
pi_202418635
Vergelijkbaar met Valentijn die zit in de bak vanwege de strijd tussen Ludo en Richard eerder die werken nu samen maar geen van twee heeft bedacht Valentijn zit nu voor jan lul in de bak laten we actie ondernemen om hem eruit te halen.
R.I.P DTS.
pi_202418835
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Naja ze steken iemand neer in een serie het kreeg zelfs vervolg met daan en marwan die achter de daders aan gingen Illiyas is vervolgens naar Marokko en het hele verhaal met wie heeft het gedaan hoor je niks meer van voor zowel de kijkers als de personages is niks bevestigd verder.

Slecht schrijvers werk dus kritiek is dan terecht toch. Of houden gtst kijkers zichzelf liever dom.
Nou ja, ik kijk gewoon naar de serie en verder denk ik daar niet zo ver over na eigenlijk.
pi_202425348
Apart dat Jef niet weet wie Tom is, het kleinkind van de pleegzoon van z'n broer Robert
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_202425526
Zo heel gek is dat niet toch? Toen Julian kwam bleek dat hij zelfs geen contact meer had met Rik. Dat is gewoon verwaterd.

Er is een promo voor december uit:

Veel nieuwe gezichten! Zijn die mensen in de praktijk uit de miniserie 'Dokter Roman?'

Promo/8 december:
SPOILER
't Echte en 't ware!
pi_202425641
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 20:36 schreef Japepk het volgende:
Zo heel gek is dat niet toch? Toen Julian kwam bleek dat hij zelfs geen contact meer had met Rik. Dat is gewoon verwaterd.

Er is een promo voor december uit:

Veel nieuwe gezichten! Zijn die mensen in de praktijk uit de miniserie 'Dokter Roman?'

Promo/8 december:
SPOILER
Ik zie alleen die Mare Berenschot als nieuw en die man die blijkbaar aan Roman wat vragen wil stellen, maar geen van beide kwam voor in die miniserie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2021 20:42:42 ]
pi_202426369
quote:
17s.gif Op woensdag 1 december 2021 20:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik zie alleen die Mare Berenschot als nieuw en die man die blijkbaar aan Roman wat vragen wil stellen, maar geen van beide kwam voor in die miniserie.
Die man loopt samen met een vrouw binnen, dat is niet dezelfde als die Mare, toch? Dan zien we ook nog iemand paaldansen, Richard noemt een nieuwe naam en Abby verschijnt in beeld.
't Echte en 't ware!
pi_202426410
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:24 schreef Japepk het volgende:

[..]
Die man loopt samen met een vrouw binnen, dat is niet dezelfde als die Mare, toch? Dan zien we ook nog iemand paaldansen, Richard noemt een nieuwe naam en Abby verschijnt in beeld.
Oh dacht dat die paaldanseres Mare was, maar hoe dan ook hadden ze geen van allen een rol in die miniserie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2021 21:26:47 ]
pi_202429289
Wat blijft Nina lang weg zeg. Dit is toch geen standaard zwangerschapsverlof? Of zijn ze ivm covid extra voorzichtig met een net geworden moeder terug op de set laten komen.

Niet dat ik het erg vind maar het is wel opvallend.
pi_202429439
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 08:20 schreef 1222 het volgende:
Wat blijft Nina lang weg zeg. Dit is toch geen standaard zwangerschapsverlof? Of zijn ze ivm covid extra voorzichtig met een net geworden moeder terug op de set laten komen.

Zware kraamtijd

Marly had vooraf al met de producenten afgesproken dat ze langer dan drie maanden verlof zou opnemen. Dit omdat ze een bijzonder heftige kraamtijd had na de geboorte van haar tweede kindje, dochter Jackie-Rey die zoveel huilde 's nachts dat haar ouders amper aan slaap toekwamen. Zoontje Jimi-Jones blijkt echter een modelbaby, maar ze is blij met de keuze: "Zeker omdat het vorige keer een heftig jaar was met een baby die niet sliep. Toen dacht ik: "Ik wil eigenlijk niet meteen na drie maanden weer beginnen want ik vond dat gewoon superheftig."
  donderdag 2 december 2021 @ 18:47:08 #274
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_202438122
quote:
17s.gif Op maandag 29 november 2021 21:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Heb de miniserie gezien inderdaad, maar een comeback van Aysen zou wel leuk zijn...
Altijd welkom. Leuke
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 08:20 schreef 1222 het volgende:

Bing komt dindsdag terug, op Videoland, en e de spoillers voor de volgende aflevering zeggen letterlijk dat Bing verast word, en "is Nina terug?"
  donderdag 2 december 2021 @ 20:15:11 #275
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_202439954
My 2 cents,,,Dat afscheid van Anton en Linda
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')