quote:Op zaterdag 10 juli 2021 02:00 schreef Tengano het volgende:
Meten met twee maten
Check Youtube anders even hoeveel filmpjes je kunt vinden hoe de inheemse bevolking hier wordt gedist![]()
Daar hoor je nooit iemand over en dat komt al helemaal niet in het nieuws.
Ook nog eens in herkenbare bedrijfskleding. Ik snap het wel.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 02:15 schreef Poem_ het volgende:
[..]
De vergelijking gaat nogal mank. Deze man was aan het werk, riep dit en werd gefilmd. Niet heel gek dat een werkgever je dan de laan uitstuurt natuurlijk.
Beter doeken ze gelijk heel KLM op. Verkopen de vliegtuigen om de schuld bij de staat in te lossen. Dan weten we zeker dat zo'n flauw grapje niet meer gemaakt wordt bij KLM. Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
GrapDit is gewoon een walgelijk actie. Dit kan echt niet. Zeker niet in werktijd. Hopelijk worden ze allemaal ontslagen.
Een zo te horen Marokkaan die een stereotype PVV'er nadoet moeten we echt niet grappig vinden nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
GrapDit is gewoon een walgelijk actie. Dit kan echt niet. Zeker niet in werktijd. Hopelijk worden ze allemaal ontslagen.
Hoe kwam men er in de DDR achter dat jij een afwijkende mening had over de communistische heilstaat?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:07 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vraag mij dan altijd af hoe zoiets precies in de media terecht komt. Ik moet dan toch wel denken een of andere ziedende trigglypuff die direct allerlei instanties gaat mailen na het zien van zo'n story op Instagram.
Dus volgens jou was dit een vliegtuig vol uitgezette illegalen of zo? Heb je je wensenlijstje voor Sinterklaas ook al klaar?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Dus je mag niet eens je blijdschap tonen dat een heel klein stukje overheidsbeleid inzake illegalen voor de verandering eens wordt uitgevoerd?
Weet ik niet. Misschien heeft dat grondpersoneel het VVD-partijprogramma gelezen, naar Bente Becker geluisterd en denken zat Broekers-Knol dat gaat uitoveren, dankzij onze onafhankelijke en kritische media.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus volgens jou was dit een vliegtuig vol uitgezette illegalen of zo? Heb je je wensenlijstje voor Sinterklaas ook al klaar?
O kijk aan, ik ben dus geen onderdeel van Nederland. Ik denk dit namelijk niet.quote:
Ga jij maar eens zo'n grapje maken en tegelijk je bedrijf er bij noemen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Filmpje is gewoon een flauwe grap, dat is toch overduidelijk?
Sloeber die geen C-class kan betalen gespot.quote:En onderscheid maken ze trouwens wel, rijke business class mensjes voorin met een wijntje die in mogen stappen voor het gepeupel achterin plaats mag nemen als een sardientje.
Ga jij maar in je wachtmeesteruniform zo'n grapje maken. Kijken hoe overdreven jouw werkgever reageert.quote:
Beter opletten, ik heb geen "wachtmeesteruniform"...quote:Op maandag 12 juli 2021 20:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ga jij maar in je wachtmeesteruniform zo'n grapje maken. Kijken hoe overdreven jouw werkgever reageert.
Wachtmeester, sergeant, allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:27 schreef AchJa het volgende:
Beter opletten, ik heb geen "wachtmeesteruniform"...
Maar goed, ik betwijfel of de werkgever "met afschuw" zou reageren... Ik zou zeker op het matje geroepen worden en dan kan ik tekst en uitleg geven.
Probeer nog eens.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Wachtmeester, sergeant, allemaal hetzelfde.
Misschien wat minder gaan denken aangezien je met je "allemaal hetzelfde" niet heel deskundig overkomt vwb deze materie.quote:Ik weet zeker dat jouw werkgever 'met afschuw' zou reageren. Sterker nog, ik denk dat jij op zoek kunt naar een andere baan.
Ik zie dat je wijselijk weg blijft bij de inhoud van de discussie.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:34 schreef AchJa het volgende:
Probeer nog eens.
Misschien wat minder gaan denken aangezien je met je "allemaal hetzelfde" niet heel deskundig overkomt vwb deze materie.
Er is dan ook niet zoveel discussie mogelijk over wat jij allemaal wel niet "denkt"...quote:Op maandag 12 juli 2021 20:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ik zie dat je wijselijk weg blijft bij de inhoud van de discussie.
Dan nog, lijkt me nog geen goede reden voor ontslag... hoogstens een waarschuwing.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ga jij maar eens zo'n grapje maken en tegelijk je bedrijf er bij noemen.
Nou, het bedrijf waar ik werk zou het zeker niet bij een waarschuwing blijven. Om de dag komt er wel een email van het hoofdkantoor dat ons merk voor "volledige inclusiviteit" staat. En dat iedereen die denkt dat hij zich daarin niet kan vinden zich moet beraden of hij wel bij het juiste bedrijf werkt.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:12 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dan nog, lijkt me nog geen goede reden voor ontslag... hoogstens een waarschuwing.
Je sluit uit dat ze ook daadwerkelijk verafschuwd zijn?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:10 schreef Fer het volgende:
KLM kan niks ander met afschuw reageren. Anders krijgen ze complete deugpolitie en gehele linkse politieke vleugel over zich heen.
Dit zeg jij uiteraard ook als een of andere salafist kritiek op homo’s of vrouwen heeft?quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:28 schreef Bocaj het volgende:
KLM-medewerker betrokken bij ophef filmpje Marokkaans toestel.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
We zijn nou eenmaal ook mensen met emoties...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |