oudquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:00 schreef Eightyone het volgende:
Glennis is boos.
https://www.mediacourant.(...)-r-de-vries-filmpje/
Nee dat snap ik, maar als de stekker er uit wordt gehaald dan is dat niet door de schutter natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Iemand die hersendood is laten ze niet lang aan de stekkers zitten hoor.
Aldus medisch expert Starhopper. Naast ruimte, viroloog, Musk en Tesla expert ook medisch op de hoogtequote:Op donderdag 8 juli 2021 14:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:00 schreef Eightyone het volgende:
Glennis is boos wil aandacht.
https://www.mediacourant.(...)-r-de-vries-filmpje/
Nee, ze is nu boos op de mensen die het wagen kritiek te leveren op haar Peter R De Vries-filmpje.quote:
Spoilertags. Zulks een handige uitvinding. Als je ze gebruikt.....quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Of zijn gezicht ziet er voortaan zo uit:
[ afbeelding ]
Sorry voor de morbide humor.
Die eer is voor User Limone en nog twee anderen hier.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Nog even jou bedanken voor die podcast van Het Parool over Taghi.![]()
Prachtige serie zeg. Super tip.
Nou inderdaadquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Spoilertags. Zulks een handige uitvinding. Als je ze gebruikt.....
Sommige mensen zijn meer waard dan andere mensen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo? Het staat er een beetje belabberd maar vanaf het begin was het al een aanslag op een journalist en de media.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:00 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind deze hier wel passen[ twitter ]
quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aldus medisch expert Starhopper. Naast ruimte, viroloog, Musk en Tesla expert ook medisch op de hoogte
Ah joh, stel je niet aan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Spoilertags. Zulks een handige uitvinding. Als je ze gebruikt.....
O lachen, doet ze zelf ook cocaïne? Dan maak ik d’r nog ff nog bozer.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Nee, ze is nu boos op de mensen die het wagen kritiek te leveren op haar Peter R De Vries-filmpje.
Als er voor Peterrrrr een paar goedkope prutsers zijn gebruikt, is ie blijkbaar niet veel waardquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn meer waard dan andere mensen.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:03 schreef Aurelius het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat we straks, als de herdenkingsdienst, stille tocht, biografie, musical en verfilming geweest zijn, we een vrouw of persoon van kleur als misdaadjournalist terug krijgen . En dat die dan net zo vaak mag aanschuiven in talk shows. Dit lijkt me een mooi moment voor om meer inclusief & divers te gaan.
We hebben John van den Heuvel al.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:03 schreef Aurelius het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat we straks, als de herdenkingsdienst, stille tocht, biografie, musical en verfilming geweest zijn, we een vrouw of persoon van kleur als misdaadjournalist terug krijgen . En dat die dan net zo vaak mag aanschuiven in talk shows. Dit lijkt me een mooi moment voor om meer inclusief & divers te gaan.
Nouri ligt al anders 2 jaar aan de stekker en is ook hersendood.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien omdat er nog niks te melden valt?
Het is wel al bewonderenswaardig dat hij het schijnbaar al bijna 48 uur overleeft, maar waarschijnlijk hebben ze hem geopereerd en gestabiliseerd en houden ze hem voorlopig in kunstmatige coma met tal van ondersteuning (beademing, druk verlagen in hersenen enz).
Komende dagen gaan ze dan langzaam kijken of de hersenen en het lichaam uit zichzelf herstelt of dat het een hopeloze opgave is (cru gezegd).
Zo schat ik het in.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Er zijn 5 kogels gehoord 4 snel achter elkaar en 1 iets later..
Misschien waren er wel 4 mis en was de laatste doeltreffend... dat idee had ik nl van de beelden dat hij maar door 1 kogel getroffen is in het hoofd (geen bloed op lichaam, 1 kleine plas bloed naast het hoofd)
Maar 1 kan net genoeg/teveel zijn
Hoezo? Is ook leuk voor de misdaad als ze wat beter gerepresenteerd worden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:04 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
![]()
Man man man, wat een woke onzin weer
Zegt natuurlijk ook wel wat over het niveau van dat rechercheteam.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:47 schreef RetepV het volgende:
Ik kwam Peter R. de Vries nog wel eens tegen in de sportschool vroeger. Vond hem altijd een moedige man dat hij gewoon naar een openbare sportschool ging.
Ook heeft hij ons wel eens geholpen bij het oplossen van de verdwijning van de moeder van een vriend van mij. Die moeder was door de vader van mijn vriend vermoord, maar de politie kon het maar niet rond krijgen. Onder andere konden ze het lichaam niet vinden. Toen Peter zich er uiteindelijk mee ging bemoeien, was het binnen drie maanden opgelost. Wat had Peter gedaan? Alle getuigenissen nog eens heel goed gelezen en er achter gekomen dat de recherche gewoon niet goed genoeg in de achtertuin had gekeken. De vader van mijn vriend had haar heel goed begraven, maar er waren aanwijzingen genoeg.
Kleine zaak voor hem, maar een grote doorbraak voor ons, en we zijn er nog steeds dankbaar voor dat hij de recherche zo achter hun reet aan zat. Wij kregen dat niet zelf voor elkaar.
Deze man verdient een onderscheiding.
Starhopper, wat voor jou?quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:03 schreef Aurelius het volgende:
Oh is dat weer zo'n medici die de situatie niet kent maar wel stellig weet wat er gaande is?quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat hij nog leeft. Statistisch gezien nagenoeg onmogelijk. Las die post van die neuroloog daarover. Denk dat ze wachten tot de dochter er is en dan de ''stekker'' eruit halen.
Alleen oppassen qua belangenverstrengeling.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:08 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hoezo? Is ook leuk voor de misdaad als ze wat beter gerepresenteerd worden.
Geruchtenquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:46 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ze wachten toch tot zijn dochter uit Ghana terug is om afscheid te nemen? Of waren dat geruchten?
Natuurlijk ook best kans dat hij een kogelwerend vest draagt. In dat filmpje die hier niet gepost mag worden lijkt hij in elk geval een behoorlijke laag kleding aan te hebben.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:08 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk.
Ik vraag me ook af of onderstaande post klopt:
[..]
En hoeveel jaar word Schumacher inmiddels al kunstmatig in leven gehouden?quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nouri ligt al anders 2 jaar aan de stekker en is ook hersendood.
Qua hartstilstand was de politie er wel snel bij volgens mij, knap dat ze dat nog op gang hebben gekregen. Hoe en waar hij nou in het hoofd geraakt is verder zal bepalen of die er nog levend uit kan komen, de wonderen zijn de wereld niet uit en er zijn meer gevallen die het gered hebben met weinig schade.
Omdat het je niets aangaat.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maarreh. hoe de fuck is er nog steeds geen update over zijn toestandwe zijn 2 dagen verder....
Hebben we Wilders toch al voor?quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:08 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hoezo? Is ook leuk voor de misdaad als ze wat beter gerepresenteerd worden.
Geruchten.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:46 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ze wachten toch tot zijn dochter uit Ghana terug is om afscheid te nemen? Of waren dat geruchten?
Ariel Sharon 8 jaar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
En hoeveel jaar word Schumacher inmiddels al kunstmatig in leven gehouden?
Als die FOK!;er dat zou doen is er een goede kans dat hij/zij ontslagen wordt, doe gewoon eens normaal, joh?quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:10 schreef Tengano het volgende:
Er werkt daar toch zeker wel een Fok!er in dat ziekenhuis die wat meer informatie zou kunnen geven.
Ik heb het filmpje gezien en je zag daar helderrood (is zuurstofrijk) bloed uit zijn hoofd stromen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:08 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk.
Ik vraag me ook af of onderstaande post klopt:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |