O jawel hoor, je kan er bijvoorbeeld een foto van maken en dan op twitter gooien om likes te scoren.quote:
en mijn schoonvader heet peter dus die krijgt morgen een mooie bos met een sterkte kaartje.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kijk, dat heb je toch maar weer mooi in je zak, ouwe bofkont.
Likes scoren om Mr Bigstar uit te hangen op Twitter. De generatie van tegenwoordigquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
O jawel hoor, je kan er bijvoorbeeld een foto van maken en dan op twitter gooien om likes te scoren.
Dit. Misschien is het iemand die elk dubbeltje moet omdraaien en wel wat wil geven.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Het gaat om het gebaar.
Bovendien zijn de bloemetjes die 35% korting hebben mooi in bloei. Dus hoeft niet perse een krent te zijn maar iemand die een mooi in bloei staande bloem wilde kopen
Ja dat kan ook nogquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit. Misschien is het iemand die elk dubbeltje moet omdraaien en wel wat wil geven.
https://www.bloemstukserv(...)-bloemstukken-huren/quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Kan je bloemen ook huren? Ik vraag dit voor een vriend.
Tering wat lelijk. Waarom zou je zoiets willen huren?quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
https://www.bloemstukserv(...)-bloemstukken-huren/
quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maarreh. hoe de fuck is er nog steeds geen update over zijn toestand
Te nep, toch bedankt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
https://www.bloemstukserv(...)-bloemstukken-huren/
Veel mensen willen vooral beroemd zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Nou, ze zullen vast blij zijn nu ja
Ik denk dat als er positief nieuws te melden zou zijn geweest, dat dat dan al naar buiten gebracht zou zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maarreh. hoe de fuck is er nog steeds geen update over zijn toestandwe zijn 2 dagen verder....
Misschien omdat er nog niks te melden valt?quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maarreh. hoe de fuck is er nog steeds geen update over zijn toestandwe zijn 2 dagen verder....
Prachtig gebaarquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:18 schreef Starhopper het volgende:
[ afbeelding ]
Bloemenzee voor Peter R. de Vries groeit
Mooi![]()
![]()
![]()
Ze wachten toch tot zijn dochter uit Ghana terug is om afscheid te nemen? Of waren dat geruchten?quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:44 schreef StateOfMind het volgende:
Ik denk dat als er positief nieuws te melden zou zijn geweest, dat dat dan al naar buiten gebracht zou zijn.
Bij ernstig/levensbedreigend letsel zijn de eerste 24 uur cruciaal.
Ik denk dat hij al dood is. Anders zouden ze allang een update gegeven hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat hij straks opeens al begraven blijkt te zijn.
Klopt. Dat bericht komt van onze ingewijde Fok! reporterquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:46 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ze wachten toch tot zijn dochter uit Ghana terug is om afscheid te nemen? Of waren dat geruchten?
Dat vliegtuig is vanochtend geland, dus de hele familie zal daar nu wel bij elkaar zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:46 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ze wachten toch tot zijn dochter uit Ghana terug is om afscheid te nemen? Of waren dat geruchten?
Gisteren ging er een vrouw bloemen leggen in het midden, zag ze links ineens een tv camera, ging ze snel links bloemen leggenquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja dat is wel triest ja. Mensen die alleen maar bloemen leggen om een selfie te kunnen maken
Ik geloof nooit dat hij nog leeft. Statistisch gezien nagenoeg onmogelijk. Las die post van die neuroloog daarover. Denk dat ze wachten tot de dochter er is en dan de ''stekker'' eruit halen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien omdat er nog niks te melden valt?
Het is wel al bewonderenswaardig dat hij het schijnbaar al bijna 48 uur overleeft, maar waarschijnlijk hebben ze hem geopereerd en gestabiliseerd en houden ze hem voorlopig in kunstmatige coma met tal van ondersteuning (beademing, druk verlagen in hersenen enz).
Komende dagen gaan ze dan langzaam kijken of de hersenen en het lichaam uit zichzelf herstelt of dat het een hopeloze opgave is (cru gezegd).
Zo schat ik het in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |