Cold case team Limburg bestond jarenlang uit een persoon. ze hadden wel de meeste zaken op de plank liggen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze komen bij de politie ruim 10.000 mensen tekort. Dat is ook al tientallen jaren een probleem.
Iemand die hersendood is laten ze niet lang aan de stekkers zitten hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:57 schreef PS. het volgende:
Ik vraag me af.
Stel: Peter r de Vries is hersendood. Krijgt de dader dan een celstraf voor poging tot moord, of wel moord? Hoe zit dat in de wet eigenlijk
Anders zou diegene 2/3e krijgen van de celstraf, terwijl hij in principe wel dood is.
Hersendood = dood.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:57 schreef PS. het volgende:
Ik vraag me af.
Stel: Peter r de Vries is hersendood. Krijgt de dader dan een celstraf voor poging tot moord, of wel moord? Hoe zit dat in de wet eigenlijk
Anders zou diegene 2/3e krijgen van de celstraf, terwijl hij in principe wel dood is.
oudquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:00 schreef Eightyone het volgende:
Glennis is boos.
https://www.mediacourant.(...)-r-de-vries-filmpje/
Nee dat snap ik, maar als de stekker er uit wordt gehaald dan is dat niet door de schutter natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Iemand die hersendood is laten ze niet lang aan de stekkers zitten hoor.
Aldus medisch expert Starhopper. Naast ruimte, viroloog, Musk en Tesla expert ook medisch op de hoogtequote:Op donderdag 8 juli 2021 14:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:00 schreef Eightyone het volgende:
Glennis is boos wil aandacht.
https://www.mediacourant.(...)-r-de-vries-filmpje/
Nee, ze is nu boos op de mensen die het wagen kritiek te leveren op haar Peter R De Vries-filmpje.quote:
Spoilertags. Zulks een handige uitvinding. Als je ze gebruikt.....quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Of zijn gezicht ziet er voortaan zo uit:
[ afbeelding ]
Sorry voor de morbide humor.
Die eer is voor User Limone en nog twee anderen hier.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Nog even jou bedanken voor die podcast van Het Parool over Taghi.![]()
Prachtige serie zeg. Super tip.
Nou inderdaadquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Spoilertags. Zulks een handige uitvinding. Als je ze gebruikt.....
Sommige mensen zijn meer waard dan andere mensen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo? Het staat er een beetje belabberd maar vanaf het begin was het al een aanslag op een journalist en de media.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:00 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind deze hier wel passen[ twitter ]
quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aldus medisch expert Starhopper. Naast ruimte, viroloog, Musk en Tesla expert ook medisch op de hoogte
Ah joh, stel je niet aan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Spoilertags. Zulks een handige uitvinding. Als je ze gebruikt.....
O lachen, doet ze zelf ook cocaïne? Dan maak ik d’r nog ff nog bozer.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Nee, ze is nu boos op de mensen die het wagen kritiek te leveren op haar Peter R De Vries-filmpje.
Als er voor Peterrrrr een paar goedkope prutsers zijn gebruikt, is ie blijkbaar niet veel waardquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn meer waard dan andere mensen.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:03 schreef Aurelius het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat we straks, als de herdenkingsdienst, stille tocht, biografie, musical en verfilming geweest zijn, we een vrouw of persoon van kleur als misdaadjournalist terug krijgen . En dat die dan net zo vaak mag aanschuiven in talk shows. Dit lijkt me een mooi moment voor om meer inclusief & divers te gaan.
We hebben John van den Heuvel al.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:03 schreef Aurelius het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat we straks, als de herdenkingsdienst, stille tocht, biografie, musical en verfilming geweest zijn, we een vrouw of persoon van kleur als misdaadjournalist terug krijgen . En dat die dan net zo vaak mag aanschuiven in talk shows. Dit lijkt me een mooi moment voor om meer inclusief & divers te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |