Hij wist prima wat de risico's waren, hij weigerde alleen in angst te leven en zijn leven te laten regeren door een stel criminelen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:38 schreef Mondkapje het volgende:
Ik blijf erbij dat Peter R. veel ste naief over dat wereldje van de mocromaffia denkt. Onbegrijpelijk als je zoveel ervaring hebt in de misdaad.
als er op dat moment iemand aan kwam lopen met een wapen dan had hij er 3 voor de prijs van 1quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:27 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat maakt het stompzinnig? Stel dat er mogelijk iemand aan komt met wapen, dan ga je toch achter degene met het vest staan. Het zou stompzinnig zijn om er onbeschermd op af te gaan.
Mensen die hier angst in zien hebben echt geen flauw benul van hoe angst er werkelijk uit ziet. Deze drie agentes kijken gewoon in spanning naar wat er op dat moment gebeurt. Wellicht net even een heftig momentje in de hulpverlening (reanimatie) ter plaatse. Dan is zo'n reactie ook voor agenten niet onmenselijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:19 schreef Sfancta het volgende:
Waarom moet ik erbij zijn geweest? Het is toch logisch niet acceptabel, ze horen het volk gerust te stellen en niet zelf totaal verstijfd van angst te staan. Dan zit je in het verkeerde beroep.
Nouja niet per se zeiken, vroeg me gewoon af waarom het sommige mensen, zoals die agenten en bloemleggers zo erg raakt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het imho wel zoeken naar zeiken is, als je gaat zeuren over het gegeven dat mensen bloemen neerleggen op de plaats van het misdrijf.
Het lijken me lieve en leuke vrouwen. Maar eerder geschikt voor de kinderopvang dan voor de politie. Straks bestaat de helft van de politie uit dit soort kippetjes en de andere helft uit LBHQIT-personen. Dan heeft de mocromaffia vrij spel.quote:
Dik een maand geleden (bron):quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Nabil B. hier nou van vind. Die heeft Peter immers gevraagd voor de job van vertrouwenspersoon.
Voor elke criminele allochtoon ook wel hoor.quote:
Omdat het schokkend is, en god weet wat die agentes op dat moment zagen, daarom is het ook zo bizar dat er zo over een contextloze foto geoordeeld wordt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja niet per se zeiken, vroeg me gewoon af waarom het sommige mensen, zoals die agenten en bloemleggers zo erg raakt.
Nabil B. praat al weken niet meer.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dik een maand geleden (bron):
Peter R. de Vries is de vertrouwenspersoon van Nabil B. "De belangrijkste reden voor het besluit van Nabil B. is dat er sprake is van een ernstige vertrouwensbreuk met het OM. De grens is bereikt voor de kroongetuige. Er zijn veel afspraken niet nagekomen en er valt over veel dingen niet te praten", vertelt hij. "Hij is van mening dat de veiligheid van hem en met name van zijn familie en gezin in het geding is, en daar heeft het OM onvoldoende oog en oor voor. (...) B. blijft wel kroongetuige, omdat de verklaringen die hij al heeft afgelegd bruikbaar zijn. De Vries sluit ook niet uit dat B. weer verder gaat met verklaren. "Maar dan zal er wel eerst het nodige moeten gebeuren. Dat zie ik met belangstelling tegemoet."
Ik schat zo in dat Nabil B. er nu niet meer over piekert om te gaan getuigen en daar kan Ridouan Taghi dan heel tevreden over zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |