abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 8 juli 2021 @ 15:44:10 #176
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200268744
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Het enige wat ons weerhoudt van 10k per dag, is de testcapaciteit, ben ik bang :X
Hahahah kut Huug, kut fieldlabs, kut uitgaangsgelegenheiden die niet handhaven. Lekker gewerkt jonges. ^p^
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_200268765
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:43 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

En ook wat betreft blijven in Nederland is het nog maar de vraag of zoiets leuk gaat zijn als er weer meer moet sluiten enzo :{
Ja het is minder Nederland, en meer je eigen achtertuin
pi_200268777
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:40 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja wij zaten hier thuis ook te denken aan eind-augustus/begin-september, maar wel voor de zekerheid alles met annuleermogelijkheid.

Het is zo stom dit, als ze ook maar IETS later waren geweest met die versoepelingen...

Ik snap ook niet zo goed dat die studentenfeesten enzo persé op elkaar gepropt in een discotheek moeten zijn. Tuurlijk hebben studenten niet een heel enerverend jaar gehad en wordt er weer meer georganiseerd nu het weer mag, maar organiseer iets anders wat dan minder besmettingsrisico heeft.
Toch begrijp ik het wel. Er werd van te voren gezegd dat de risico's zo laag mogelijk gehouden zouden worden, dus dan kan je - relatief veilig - met een groep naar een discotheek toe gaan. Dat er die zaterdag problemen zouden zijn met TvT heeft er toe bijgedragen dat mensen de QR-codes gingen kopiëren. De kroegeigenaren hebben dat in de drukte misschien ook doorgehad. TvT had zijn zaakjes op orde moeten hebben. Dan waren er alsnog een paar brandhaardjes geweest, maar dan was het niet zo uit de hand gelopen als nu.
  ESF Reporter donderdag 8 juli 2021 @ 15:47:57 #179
87554 Cee
Welluk?
pi_200268807
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:40 schreef H_T het volgende:

[..]


[..]
het is toch leuk om een keer in een ander land te zijn en een keer boodschappen te doen bij een Delhaize of Edeka in plaats van de Jumbo. Dat verschil is toch wel merkbaar groter dan of je naar een Jumbo in Gelderland of Groningen gaat
Nou, dit soort kneuterigheden, dit is dus precies wat ik zo leuk vind aan die kleine tripjes. O+ Mensen denken misschien “boehoe je kan even niet op vakantie, luxeprobleem” maar COME
ON, ik wil gewoon een weekje Delhaize en wat heuvels en du pain bestellen bij het bakkertje om half 8 ‘s ochtends.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 juli 2021 @ 15:48:37 #180
39237 crew  H_T
2733
pi_200268818
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:42 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Ik had vanochtend mijn manager aan de telefoon en die vertrekt morgen naar Spanje en afgelopen zondag had hij zijn 2de prik gekregen. Maar maar wel weer moeten laten testen om te zorgen dat hij het vliegtuig in kan.

En als hij bij een discotheek zou komen was dat hooguit om z`n zoon op te halen.

Ik stel het plannen maken ook nog even uit.
Ik heb in het najaar wel alvast twee keer een week aan vakantiedagen opgenomen. Dan gebruik ik er genoeg om het bedrijf een beetje tevreden te houden, kan ik niet meer ingepland worden op die dagen en als er wel weer iets mogelijk is heb ik alvast wat dagen waarop het zou kunnen :) Het zou leuk zijn als er dan weer iets kan in het buitenland, en als er helemaal niets kan ga ik wel een legpuzzel maken, thee of bokbier drinken en misschien weer eens een appeltaart of speculaas bakken. Ik zie het allemaal wel, als ik mijn hopes up ga getten en echt concreet iets ga plannen wordt het waarschijnlijk toch een teleurstelling.

Maar ik hoop wel dat er dan weer wat kan :{
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  ESF Reporter donderdag 8 juli 2021 @ 15:50:48 #181
87554 Cee
Welluk?
pi_200268855
Overigens, beetje in perspectief plaatsend: in andere landen in Europa gaat het sinds de versoepelingen ook mis. Dus we zijn niet de enigen. :')
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 juli 2021 @ 15:51:37 #182
39237 crew  H_T
2733
pi_200268874
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:47 schreef Cee het volgende:

[..]

Nou, dit soort kneuterigheden, dit is dus precies wat ik zo leuk vind aan die kleine tripjes. O+ Mensen denken misschien “boehoe je kan even niet op vakantie, luxeprobleem” maar COME
ON, ik wil gewoon een weekje Delhaize en wat heuvels en du pain bestellen bij het bakkertje om half 8 ‘s ochtends.
In het buitenland vind ik op de een of andere manier boekwinkels ook een stuk interessanter dan Nederland. Hier kom ik er zelden, maar als ik in Dublin langs een boekwinkel loop is de kans een flink stuk groter dat ik even binnen wil kijken. Geen idee waarom :D

Ik was ook een keer helemaal blij toen ik in Duitsland weer vanillecola had gevonden in een winkel, want dat werd niet in Nederland verkocht. Meteen een krat meegenomen. Twee jaar later was het ook gewoon weer bij de Albert Heijn te koop en was het meteen meh, lekker boeiend.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200268894
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:46 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Toch begrijp ik het wel. Er werd van te voren gezegd dat de risico's zo laag mogelijk gehouden zouden worden, dus dan kan je - relatief veilig - met een groep naar een discotheek toe gaan. Dat er die zaterdag problemen zouden zijn met TvT heeft er toe bijgedragen dat mensen de QR-codes gingen kopiëren. De kroegeigenaren hebben dat in de drukte misschien ook doorgehad. TvT had zijn zaakjes op orde moeten hebben. Dan waren er alsnog een paar brandhaardjes geweest, maar dan was het niet zo uit de hand gelopen als nu.
Dat is ook wel weer zo, dat TvT hier voornamelijk de boosdoener is. Bij iets als het Songfestival was dat veel beter geregeld, maar met een groots opgezet evenement van een paar dagen lijkt me dat ook beter te reguleren dan voor een paar avondjes ergens stappen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_200268896
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:50 schreef Cee het volgende:
Overigens, beetje in perspectief plaatsend: in andere landen in Europa gaat het sinds de versoepelingen ook mis. Dus we zijn niet de enigen. :')
Mee eens, maar zo'n groeipercentage als hier hebben ze in andere landen vast niet...
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 juli 2021 @ 15:52:59 #185
39237 crew  H_T
2733
pi_200268898


Dit kwam ik ook een keer tegen in een Duitse supermarkt, geen idee dat het bestond. Nou, dat was natuurlijk meteen geweldig en moest mee :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 juli 2021 @ 15:54:46 #186
39237 crew  H_T
2733
pi_200268931
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:52 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Mee eens, maar zo'n groeipercentage als hier hebben ze in andere landen vast niet...
Oranje booooven, oranje booooooven w/ w/ w/
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200268943
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:52 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer zo, dat TvT hier voornamelijk de boosdoener is. Bij iets als het Songfestival was dat veel beter geregeld, maar met een groots opgezet evenement van een paar dagen lijkt me dat ook beter te reguleren dan voor een paar avondjes ergens stappen.
Bij het songfestival moesten jullie ook blijven zitten. Als jij besmettelijk was en onterecht naar binnen mocht, dan kon je maar relatief weinig mensen besmetten. In de kroeg loop en dans je rond, knuffel je iedereen en schreeuw je, omdat het geluid zo hard staat... Het gaat daar gewoon veel harder. Ik hoop eigenlijk dat ze al dat soort discotheken weer sluiten en dat er voor de rest geen nieuwe maatregelen komen. Als die mondkapjes weer op moeten, vind ik dat ook ok, maar het zou zonde zijn als terrasjes weer dicht moeten.
pi_200268965
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:52 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]

Dit kwam ik ook een keer tegen in een Duitse supermarkt, geen idee dat het bestond. Nou, dat was natuurlijk meteen geweldig en moest mee :D
Deze heb ik jarenlang ook bij Deen gezien (en soms ook gehaald)! Het fijne is dat zo'n pizzaburger apart verpakt is en je dus bij kleine trek slechts 1 burger, gelijk aan een halve pizza kan eten. Het minder fijne is dat ik het niet heul lekker vind :P
pi_200268986
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:52 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]

Dit kwam ik ook een keer tegen in een Duitse supermarkt, geen idee dat het bestond. Nou, dat was natuurlijk meteen geweldig en moest mee :D
Dat is wel een goed idee ja :D

Maar leuk inderdaad, van die buitenlandse winkels en dan kijken wat er allemaal anders is *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_200268998
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:56 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Deze heb ik jarenlang ook bij Deen gehaald! Het fijne is dat zo'n pizzaburger apart verpakt is en je dus bij kleine trek slechts 1 burger, gelijk aan een halve pizza kan eten. Het minder fijne is dat ik het niet heul lekker vind :P
Dat laatste is wel relevant ja :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 juli 2021 @ 15:59:23 #191
39237 crew  H_T
2733
pi_200269022
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:56 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Deze heb ik jarenlang ook bij Deen gezien (en soms ook gehaald)! Het fijne is dat zo'n pizzaburger apart verpakt is en je dus bij kleine trek slechts 1 burger, gelijk aan een halve pizza kan eten. Het minder fijne is dat ik het niet heul lekker vind :P
Je hebt wel behoorlijk wat deeg per hap, maar ik weet niet of dat meer is dan met een normale Big Americans of vergelijkbaar. Ik vond het ook wel een grappig product :) Ik weet alleen niet meer of ze nog in Nederland verkocht worden, heb ze al een tijdje niet bewust gezien
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:12:44 #192
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_200269296
Ik vind die regels in de EU wel lastig. Is het nou zo dat als je volledig gevaccineerd bent je deze zomer sowieso wordt toegelaten binnen de Europese Unie? (tenzij er een variant rondwaart waar vaccins niet tegen werken)
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 juli 2021 @ 16:18:03 #193
39237 crew  H_T
2733
pi_200269414
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:12 schreef Yesse het volgende:
Ik vind die regels in de EU wel lastig. Is het nou zo dat als je volledig gevaccineerd bent je deze zomer sowieso wordt toegelaten binnen de Europese Unie? (tenzij er een variant rondwaart waar vaccins niet tegen werken)
Geen idee. Mijn vakantieplan voor vorig jaar was om met de auto door Duitsland en Polen te gaan. Beide staan nu op groen, maar het laatste wat ik over Duitsland las wat dat per Bundesland het weer kan verschillen wat de regels precies zijn en waar je een mondkapje moet dragen. Ik vind het nu te ingewikkeld en het idee dat de grenzen elk moment weer dichtgegooid kunnen worden bevalt me niet, dus ik stel het voorlopig sowieso nog even uit
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:20:25 #194
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200269473
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:12 schreef Yesse het volgende:
Ik vind die regels in de EU wel lastig. Is het nou zo dat als je volledig gevaccineerd bent je deze zomer sowieso wordt toegelaten binnen de Europese Unie? (tenzij er een variant rondwaart waar vaccins niet tegen werken)
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ccineren-quarantaine
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 juli 2021 @ 16:25:16 #195
163650 Greys
pi_200269587
Dit is het eigenlijk wel een beetje he?

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:26:20 #196
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_200269617
quote:
Ja die zag ik ook, maar dan denk ik: zou zoiets niet op een officiële website moeten staan? Zo kan ik het bijv. op de website Wijs op Reis niet zo snel vinden. (niet dat het voor mij nu relevant is, want eerste reis naar het buitenland is 20 augustus).

quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:18 schreef H_T het volgende:

[..]

Geen idee. Mijn vakantieplan voor vorig jaar was om met de auto door Duitsland en Polen te gaan. Beide staan nu op groen, maar het laatste wat ik over Duitsland las wat dat per Bundesland het weer kan verschillen wat de regels precies zijn en waar je een mondkapje moet dragen. Ik vind het nu te ingewikkeld en het idee dat de grenzen elk moment weer dichtgegooid kunnen worden bevalt me niet, dus ik stel het voorlopig sowieso nog even uit
Wij hebben voor de zekerheid voor onze 'grote vakantie' nog geen plannen gemaakt. De mondkapjes en overige 'kleine regelgeving' vind ik niet erg. Maar ik ben vooral bang voor het niet meer mogen inreizen. Maar het verbaast me dus vooral dat zoiets belangrijks (er zijn genoeg mensen die op vakantie willen) niet algemeen bekend is via een officiële website.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:35:30 #197
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200269838
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:26 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ja die zag ik ook, maar dan denk ik: zou zoiets niet op een officiële website moeten staan? Zo kan ik het bijv. op de website Wijs op Reis niet zo snel vinden. (niet dat het voor mij nu relevant is, want eerste reis naar het buitenland is 20 augustus).
[..]
Dat zou je wel verwachten inderdaad. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:37:02 #198
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_200269867
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:26 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ja die zag ik ook, maar dan denk ik: zou zoiets niet op een officiële website moeten staan? Zo kan ik het bijv. op de website Wijs op Reis niet zo snel vinden. (niet dat het voor mij nu relevant is, want eerste reis naar het buitenland is 20 augustus).
[..]

Wij hebben voor de zekerheid voor onze 'grote vakantie' nog geen plannen gemaakt. De mondkapjes en overige 'kleine regelgeving' vind ik niet erg. Maar ik ben vooral bang voor het niet meer mogen inreizen. Maar het verbaast me dus vooral dat zoiets belangrijks (er zijn genoeg mensen die op vakantie willen) niet algemeen bekend is via een officiële website.
De ANWB is ook geen officiële website. Maar die hebben wel een reiswijzer voor de meeste populaire vakantielanden.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_200269873
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:25 schreef Greys het volgende:
Dit is het eigenlijk wel een beetje he?

[ twitter ]
Een beetje zo'n middelbare schoolleraar die te graag aardig gevonden wil worden waardoor ze alle orde de deur uit gooien
  ESF Reporter donderdag 8 juli 2021 @ 16:38:02 #200
87554 Cee
Welluk?
pi_200269891
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:25 schreef Greys het volgende:
Dit is het eigenlijk wel een beetje he?

[ twitter ]
Het helpt helemaal niks en misschien klinkt het kinderachtig, maar… een ‘sorry’ zou niet misstaan op de persco. We hebben met z’n allen maandenlang lopen dweilen. En nu heeft het kabinet de kraan opengedraaid zonder voldoende regenlaarzen uit te delen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')