abonnement Unibet Coolblue
pi_200257734
Ze gaan toch niet trouwen dus!

De diverse instagrams:

AH6: https://instagram.com/andrehazes
Monique: https://instagram.com/moniquenoell
Sarah: https://www.instagram.com/sarahvansoelen/
Rachel: https://www.instagram.com/rachelhazes/
Roxeanne: https://www.instagram.com/roxeannehazes/



TLDR:
April 2018: André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

September 2019 :André Hazes en Monique Westenberg zijn weer uit elkaar

December 2020: André Hazes en Monique Westenberg verloofd!

Maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

Voor de laatste nieuwtjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200257884
https://blijned.nl/2021/0(...)que-westenberg67776/

Het oud vel blijf maar schoppen maar Monique. Wat wilt zij toch bewijzen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  woensdag 7 juli 2021 @ 22:13:42 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200258028
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hij had dus wel te diep in het glaasje gekeken :D
Ik had net de AV van die site gepost, ze pretenderen niet eens een nieuwssite te zijn, mensen kunnen er zelf verhaaltjes posten.

Dus laten we naast dat achterlijke Utopianieuws in godsnaam niet nog een bullshitsite als bron gaan gebruiken.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200258550
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://blijned.nl/2021/0(...)que-westenberg67776/

Het oud vel blijf maar schoppen maar Monique. Wat wilt zij toch bewijzen.
Ach, bewijzen... het is gewoon een verzuurde ouwe tang die geen ander doel in het leven heeft dan natrappen, gewoon haar eigen, onsympathieke zelf dus
  Miss 200.000.000! woensdag 7 juli 2021 @ 22:52:11 #5
367000 roos94
pi_200259202
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://blijned.nl/2021/0(...)que-westenberg67776/

Het oud vel blijf maar schoppen maar Monique. Wat wilt zij toch bewijzen.
Het is echt zo'n naar wijf, ik kan niet begrijpen hoe je zo kan zijn. Waar is het mis gegaan.
pi_200259364
Misschien moet An2 maar eem muilkorf of gagbal voor haar verjaardag kopen.

Ik zou me kapot ergeren aan en doodschamen voor zo'n bemoeizuchtige heks als moeder.

Dat mens is zo dom dat ze niet eens doorheeft dat ze niet alleen haarzelf maar ook haar zoon te kakken zet.

En dat joch is zo dom dat ie niet eens doorheeft dat die bemoeizucht van de gefermenteerde zuurpruim bepaald ziekelijk is
pi_200259477
Toch met die domheid miljoenen binnen geharkt het blijft bizar.
  woensdag 7 juli 2021 @ 23:19:59 #8
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_200260172
niet je mening baseren op blijned hey ;)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_200260337
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 23:01 schreef goldback het volgende:
Toch met die domheid miljoenen binnen geharkt het blijft bizar.
Tja, toch heb ik liever mijn leven zonder die miljoenen. Ik denk toch echt dat ik gelukkiger ben
pi_200260790
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:52 schreef roos94 het volgende:

[..]

Het is echt zo'n naar wijf, ik kan niet begrijpen hoe je zo kan zijn. Waar is het mis gegaan.
Als je de zure kop van dr afzichtelijke ma hebt gezien dan weet je waar het mis is gegaan
pi_200261059
Ik las vanmiddag een opmerking op Reddit waarbij ik gelijk aan raggel moest denken. "She looks like a catcher's mitt" :D
pi_200261117
Ik lees hier dagelijks met veel plezier de posts over Dreetje, het over het paard getilde mafkeesje. Af en toe plaats ik ook nog een reactie, ja ja.
Maar hoe irritant die paar vingerwijzende, verbeterende betwetertjes.
Is er voor deze paar mensen geen topic, waar ze even uit kunnen plassen?
Bijv. als titel: "Ik weet alles, en jij bent dom".
pi_200262490
Wij kunnen er ook niks aan doen dat wij de nu.jij / startpagina / ditjes&datjes projectie / haat / hakkerij zonder enige vorm van humor of zelfcensuur maar matig trekken ja :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200263102
Het maakt niet uit wat er geschreven wordt als er maar geschreven wordt. Neem het toch niet allemaal zo serieus, dit topic is toch ter vermaak en die jongen/familie (!) vraagt er zelf om, en anders open je maar je eigen fan topic .
pi_200263261
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:26 schreef goldback het volgende:
Het maakt niet uit wat er geschreven wordt als er maar geschreven wordt. Neem het toch niet allemaal zo serieus, dit topic is toch ter vermaak en die jongen/familie (!) vraagt er zelf om, en anders open je maar je eigen fan topic .
Maar ja dan kom je in de filosofische discussie "van wie is een topic" terecht. Want waarom opteer je niet voor een projecteer-hier-je-eigen-ellende-en-misere-en-alles-wat-jou-ooit-is-aangedaan-op-een-celeb-met-veel-venijn-en-weinig-humor-subforum voor de ingestroomde users sinds de telegraaf en nu.nl hun reactiemogelijkheden hebben gesloten of ernstig beperkt?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200263610
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wij kunnen er ook niks aan doen dat wij de nu.jij / startpagina / ditjes&datjes projectie / haat / hakkerij zonder enige vorm van humor of zelfcensuur maar matig trekken ja :(
Het is gewoon even een vraag. Wat doe jij steeds op de users die hier posten? Toch ook hakken. :Y :)
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200263655
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar ja dan kom je in de filosofische discussie "van wie is een topic" terecht. Want waarom opteer je niet voor een projecteer-hier-je-eigen-ellende-en-misere-en-alles-wat-jou-ooit-is-aangedaan-op-een-celeb-met-veel-venijn-en-weinig-humor-subforum voor de ingestroomde users sinds de telegraaf en nu.nl hun reactiemogelijkheden hebben gesloten of ernstig beperkt?
Ook al zou er sociaal wenselijk gepost worden, dan nog zou er uit een bepaalde hoek nog steeds commentaar zijn. Waarom? Omdat men daar op kickt. :') Triest, maar waar. :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200263976
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ook al zou er sociaal wenselijk gepost worden, dan nog zou er uit een bepaalde hoek nog steeds commentaar zijn. Waarom? Omdat men daar op kickt. :') Triest, maar waar. :')
Nee, dat commentaar is er pas sinds kortere tijd, omdat er op een andere manier gepost wordt.
En die manier vind ik persoonlijk geen vooruitgang.
pi_200264245
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Het is gewoon even een vraag. Wat doe jij steeds op de users die hier posten? Toch ook hakken. :Y :)
Dat is nou precies een beetje een missend stukje.... eeeh... read the room capaciteit ofzo, die veel users in de nieuwe golf lijken te missen. Want nee, mijn manier van een issue met bepaalde manieren van posten aankaarten, is totaal niet hetzelfde als de manier waarop alles wat een celeb doet of laat, vol vilein en vol lowlevel kift worden hier onder gescheten wordt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200264354
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:35 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, dat commentaar is er pas sinds kortere tijd, omdat er op een andere manier gepost wordt.
En die manier vind ik persoonlijk geen vooruitgang.
Oke helder, dan is het misschien een optie dat jij het voorbeeld geeft hoe het eigenijk zou horen te gaan. ^O^
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200264430
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat is nou precies een beetje een missend stukje.... eeeh... read the room capaciteit ofzo, die veel users in de nieuwe golf lijken te missen. Want nee, mijn manier van een issue met bepaalde manieren van posten aankaarten, is totaal niet hetzelfde als de manier waarop alles wat een celeb doet of laat, vol vilein en vol lowlevel kift worden hier onder gescheten wordt.
Aha, de nieuwe golf users. Wat er gepost wordt komt toch vaak van sites of IG. Nieuws wordt hier toch gepost, anders valt het hier stil toch?

Maar geef dan aan hoe het zou horen hier. Dan kunnen wij jou voorbeeld volgen. :) ^O^
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200264448
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Aha, de nieuwe golf users. Wat er gepost wordt komt toch vaak van sites of IG. Nieuws wordt hier toch gepost, anders valt het hier stil toch?

Maar geef dan aan hoe het zou horen hier. Dan kunnen wij jou voorbeeld volgen. :) ^O^
Walk my Walk Lager, I lead by example :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200264517
Waarbij ik wel graag zou aantekenen dat de definitie van "nieuws" natuurlijk ook rekbaar is. Vuige kift site plaatst iets dat wel of niet waar is, vuige kift users plaatsen door. Ineens is het "nieuws". Terwijl het begon als een invuloefening obv zeer beperkte informatie.

Het wordt een circlejerk van naar elkaar verwijzende "bronnen".
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Trouwste user 2022 donderdag 8 juli 2021 @ 11:44:11 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_200264958
Lekker blijven roddelen over deze Tokkies mensen. Ik geniet er van en sla soms stijl achterover van de waarheid die nog erger is dan de roddels. Ik lurk meestal en vind de laatste tijd de sfeer verzuurd door de zeikneuzen. Verder spinnen de slachtoffers er garen bij. Wat moet je anders melden over deze randverschijnselen in de showbizz? Dit soort rubrieken is hun corre busseniss. Elke dag staat er wel iets over een scheet in de Telegraaf of Story, daar maken ze er reclame mee. Hier worden ze niet serieus genomen, zoals het hoort. Dat zouden sommige FOK!ers ook eens moeten doen. Ik lees naast de Privé en Story ook De Volkskrant trouwens. Voor de duidelijkheid.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200265249
Wanneer ik een nieuw topic open waar in je gewoon lekker kan posten gaat het dan niet weggehaald worden ?
pi_200265308
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarbij ik wel graag zou aantekenen dat de definitie van "nieuws" natuurlijk ook rekbaar is. Vuige kift site plaatst iets dat wel of niet waar is, vuige kift users plaatsen door. Ineens is het "nieuws". Terwijl het begon als een invuloefening obv zeer beperkte informatie.

Het wordt een circlejerk van naar elkaar verwijzende "bronnen".
Kijk daar heb je het al. Wat jij vuige kift vind, vind een ander misschien wel grappig o.i.d. Dit blijft een forum, en wij leven in een "democratie ". In veel topics lees ik en reageer ik niet. Misschien is het een optie niet reageren i.p.v. users op de vingertjes tikken. Het is maar een optie :)
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker donderdag 8 juli 2021 @ 12:05:38 #27
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200265311
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:02 schreef goldback het volgende:
Wanneer ik een nieuw topic open waar in je gewoon lekker kan posten gaat het dan niet weggehaald worden ?
SHO / [ShowChat #1254] Waar we gezellig over Show posten.
pi_200265322
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:02 schreef goldback het volgende:
Wanneer ik een nieuw topic open waar in je gewoon lekker kan posten gaat het dan niet weggehaald worden ?
Volgens mij niet.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200265344
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Kijk daar heb je het al. Wat jij vuige kift vind, vind een ander misschien wel grappig o.i.d. Dit blijft een forum, en wij leven in een "democratie ". In veel topics lees ik en reageer ik niet. Misschien is het een optie niet reageren i.p.v. users op de vingertjes tikken. Het is maar een optie :)
Een van de velen. In deze democratie mag ik dus ook benoemen wat me stoort. Ik kies voor die optie.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200265710
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Een van de velen. In deze democratie mag ik dus ook benoemen wat me stoort. Ik kies voor die optie.
Jij speelt dan op de users en niet op het gene waar dit topic voor is, dat is het verschil.
pi_200265798
Zo en door.

Sta weer te kijken van hypocriet Sarah, de ex cocaďne verslaafde die Peter R de Vries sterkte wenst… }:|
Is die griet nu echt zo ontzettend dom?
pi_200265833
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:33 schreef -river- het volgende:

[..]

Jij speelt dan op de users en niet op het gene waar dit topic voor is, dat is het verschil.
Grapje, laat maar.
pi_200265839
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hallo iemand moet de miss bauket zijn.

https://encrypted-tbn0.gs(...)JXvO3G8eGuVnYVgYxg&s
:D
pi_200265852
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Zo en door.

Sta weer te kijken van hypocriet Sarah, de ex cocaďne verslaafde die Peter R de Vries sterkte wenst… }:|
Is die griet nu echt zo ontzettend dom?
Ze mag nu ook Peter R. de Vries al geen sterkte wensen? 8)7
pi_200265872
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:41 schreef -river- het volgende:

[..]

:D
_O- , ja zo zie ik er een aantal hier. :D
pi_200265900
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Ze mag nu ook Peter R. de Vries al geen sterkte wensen? 8)7
Ze maakt eerst stevig gebruik van die cocaďne lijnen, dan wordt Peter afgeknald omdat die strijdt tegen die zooi en drugsbendes. En dan wenst ze hem sterkte.

Ja dan heb je echt een bord voor de kop.
pi_200265902
An sich toch beter dan een Rachel in het kwadraat.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 juli 2021 @ 12:47:26 #38
39237 crew  H_T
2733
pi_200265930
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:02 schreef goldback het volgende:
Wanneer ik een nieuw topic open waar in je gewoon lekker kan posten gaat het dan niet weggehaald worden ?
Als het topic iets toevoegt waarschijnlijk niet :) Als het dubbelt met een ander topic bijvoorbeeld is de kans dat het gesloten wordt een stuk groter. Plus er is de al aangehaalde Showchat
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200265978
Peter R. de Vries omringt zich altijd met BN-ers, waarvan een fors aantal vast wel een lijntje lust. Ook die mogen nu geen sympathie betuigen begrijp ik. Shame on you, Gordon.
pi_200266002
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:33 schreef -river- het volgende:

[..]

Jij speelt dan op de users en niet op het gene waar dit topic voor is, dat is het verschil.
Daar gaat mijn kritiek dan ook over.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200266020
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:50 schreef mootie het volgende:
Peter R. de Vries omringt zich altijd met BN-ers, waarvan een fors aantal vast wel een lijntje lust. Ook die mogen nu geen sympathie betuigen begrijp ik. Shame on you, Gordon.
Een grote hypocriete bende.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 juli 2021 @ 12:53:34 #42
39237 crew  H_T
2733
pi_200266023
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Kijk daar heb je het al. Wat jij vuige kift vind, vind een ander misschien wel grappig o.i.d. Dit blijft een forum, en wij leven in een "democratie ". In veel topics lees ik en reageer ik niet. Misschien is het een optie niet reageren i.p.v. users op de vingertjes tikken. Het is maar een optie :)
Zo doe ik het ook :) Ik vind het hier meestal leuk mee lezen (inclusief af en toe een gemene opmerking over de Hazes-clan) maar post hier zelden. En als een post me niet aanstaat scroll ik meestal gewoon door naar de volgende :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 juli 2021 @ 12:55:55 #43
39237 crew  H_T
2733
pi_200266053
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze maakt eerst stevig gebruik van die cocaďne lijnen, dan wordt Peter afgeknald omdat die strijdt tegen die zooi en drugsbendes. En dan wenst ze hem sterkte.

Ja dan heb je echt een bord voor de kop.
Dat kan toch? Dat je drugs gebruikt of gebruikt hebt zegt toch niet automatisch dat je het goedkeurt dat een misdaadjournalist wordt neergeschoten?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200266061
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:53 schreef H_T het volgende:

[..]

Zo doe ik het ook :) Ik vind het hier meestal leuk mee lezen (inclusief af en toe een gemene opmerking over de Hazes-clan) maar post hier zelden. En als een post me niet aanstaat scroll ik meestal gewoon door naar de volgende :)
Dan zul je wel een verrekt scrollvingertje hebben :Y
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 juli 2021 @ 12:58:48 #45
39237 crew  H_T
2733
pi_200266102
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Dan zul je wel een verrekt scrollvingertje hebben :Y
Geoefend en wel *) Op de desktop heb ik een muis waar je het scrollwieltje 'van de rem' af kunt halen, dan geef je er een slinger aan en rolt ie nog een eind door :s) En als de muishand toch te moe wordt kan ik altijd nog de pijltjes gebruiken, page down of (volgens mij) de letter S. Opties genoeg, daar is goed over nagedacht :)

Maar even terug: heeft junior zich nog als een eikel gedragen de laatste tijd?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200266389
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:55 schreef H_T het volgende:

[..]

Dat kan toch? Dat je drugs gebruikt of gebruikt hebt zegt toch niet automatisch dat je het goedkeurt dat een misdaadjournalist wordt neergeschoten?
Welke cocaďne komt uit een legale keten? Als cocaďne gebruiker onderhou je die drugskartels.
pi_200266551
De gebruiker van het spul is uit uiteindelijk diegene die het verdienmodel met alle randverschijnselen in stand houdt,dus ja het is wel hypocriet ergens.
pi_200266554
Ik vond het interessant dat er iemand uit de hoek van Justitie (niet goed meegekeken, vooral tussen voetbal door gekeken) aankaartte dat de war on drugs allang verloren is. Dat het inmiddels te vergelijken is met de drooglegging. Dat er heel veel mensen blijkbaar drugs willen gebruiken. En dat je misschien ook eerlijk moet zijn en toegeven dat het gros van de problemen rond drugsgebruik vooral ontstaan door het verbod er op.

Dan kun je alles wat nu gestoken wordt in repressie beschikbaar kan worden gemaakt voor behandeling en voorlichting e.d.

Weet zelf niet zo goed wat ik er van vind. Alleen dat het niet tegen te houden is, niet met de middelen die wij (als NL) kunnen/willen betalen. In mn party days wel verschillende party drugs gebruikt. Vond niks "gevaarlijk" qua verslaving, behalve coke. Kan me -ondanks dat ik totaal niet verslavingsgevoelig ben- een verslaving goed voorstellen. En dan schijnt crack ook al jaren aan een NL opmars bezig te zijn, wat nog veel verslavender schijnt te zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200266672
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze maakt eerst stevig gebruik van die cocaďne lijnen, dan wordt Peter afgeknald omdat die strijdt tegen die zooi en drugsbendes. En dan wenst ze hem sterkte.

Ja dan heb je echt een bord voor de kop.
Ik vind dit werkelijk een heel bizarre gedachtengang.
  donderdag 8 juli 2021 @ 13:35:00 #50
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_200266715
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond het interessant dat er iemand uit de hoek van Justitie (niet goed meegekeken, vooral tussen voetbal door gekeken) aankaartte dat de war on drugs allang verloren is. Dat het inmiddels te vergelijken is met de drooglegging. Dat er heel veel mensen blijkbaar drugs willen gebruiken. En dat je misschien ook eerlijk moet zijn en toegeven dat het gros van de problemen rond drugsgebruik vooral ontstaan door het verbod er op.

Dan kun je alles wat nu gestoken wordt in repressie beschikbaar kan worden gemaakt voor behandeling en voorlichting e.d.

Weet zelf niet zo goed wat ik er van vind. Alleen dat het niet tegen te houden is, niet met de middelen die wij (als NL) kunnen/willen betalen. In mn party days wel verschillende party drugs gebruikt. Vond niks "gevaarlijk" qua verslaving, behalve coke. Kan me -ondanks dat ik totaal niet verslavingsgevoelig ben- een verslaving goed voorstellen. En dan schijnt crack ook al jaren aan een NL opmars bezig te zijn, wat nog veel verslavender schijnt te zijn.
dat zou eens tijd worden dat iemand uit de hoek van justitie dat inziet. maarja, zal nog wl 30 jaar duren voor dit in de top is doorgedrongen.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_200267512
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:32 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik vind dit werkelijk een heel bizarre gedachtengang.
Nou leg uit, wat snap je niet.

De centen die men voor de cocaďne betaald, belanden bij de drugsbazen.
Van dat geld worden onder andere huurmoordenaars ingehuurd om advocaten en misdaadjournalisten te vermoorden. Dat weet je toch als je dat poeder weer in je neus stopt.

Er bestaat geen Fairtrade cocaďne.
pi_200267561
Dus eigenlijk is Saar indirect schuldig aan de aanslag. Sluit haar op!
pi_200267687
quote:
11s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:28 schreef mootie het volgende:
Dus eigenlijk is Saar indirect schuldig aan de aanslag. Sluit haar op!
Nee, het is hypocriet net als de rest van die BN’ers waar de cocaďne rijkelijk gesnoven wordt.

Dit topic gaat over de Hazesclan, bij gordon kun je precies hetzelfde posten. Alleen heb ik zijn opmerking over Peter niet gezien, die van Sarah wel.
pi_200268701
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nou leg uit, wat snap je niet.

De centen die men voor de cocaďne betaald, belanden bij de drugsbazen.
Van dat geld worden onder andere huurmoordenaars ingehuurd om advocaten en misdaadjournalisten te vermoorden. Dat weet je toch als je dat poeder weer in je neus stopt.

Er bestaat geen Fairtrade cocaďne.
Dus omdat het verhaal gaat dat Saar ooit gebruikt heeft, mag ze de rest van haar leven niemand meer sterkte wensen ? Er is helemaal nog niet eens bekend of de aanslag op Peter R de Vries vanuit die hoek komt.
pi_200268722
https://www.story.nl/arti(...)ndre-dit-voor-altijd

Liefde is voor altijd O+
We zullen het zien.
})
pi_200268751
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:41 schreef Verida het volgende:

[..]

Dus omdat het verhaal gaat dat Saar ooit gebruikt heeft, mag ze de rest van haar leven niemand meer sterkte wensen ? Er is helemaal nog niet eens bekend of de aanslag op Peter R de Vries vanuit die hoek komt.
Nou, de kans dat die aanslag van de Vereniging van Plattelandsvrouwen komt is wel vrij klein, denk je niet?

Al vind ik het persoonlijk gewoon menselijk om iemand sterkte te wensen.

Ook is het in mijn optiek niet heel erg nodig om de "eens een gebruiker altijd een gebruiker"-houding aan te nemen.

Sara komt idd niet over als het scherpste mesje uit de keukenla, maar dat wil nog niet zeggen dat ze de verpersoonlijking is van alle slechtheid... dat is Raggel al.
pi_200268809
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Zo en door.

Sta weer te kijken van hypocriet Sarah, de ex cocaďne verslaafde die Peter R de Vries sterkte wenst… }:|
Is die griet nu echt zo ontzettend dom?
Ja , zij is echt dom. :Y
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200268858
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:41 schreef Verida het volgende:

[..]

Dus omdat het verhaal gaat dat Saar ooit gebruikt heeft, mag ze de rest van haar leven niemand meer sterkte wensen ? Er is helemaal nog niet eens bekend of de aanslag op Peter R de Vries vanuit die hoek komt.
Ooit gebruikt?
Volgens eigen zeggen was ze verslaafd en zat vervolgens 1,5 jaar in een kliniek. Zie interview hieronder, en zo is er ook nog een interview van André waarin hij dat zelf zegt.
https://www.rtlboulevard.(...)van-soelen-verslaafd
pi_200268878
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Een van de velen. In deze democratie mag ik dus ook benoemen wat me stoort. Ik kies voor die optie.
-O- zo zijn wij weer terug bij af. Als jij er voor kiest om users aan te spreken op hun posts. Dan moet je ook niet vallen als zij iets posten. Want dan zou jij wel mogen kiften en de " nieuwe golf users" niet, dat is wel heel kort door de bocht. :)
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200268887
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:44 schreef totebel het volgende:

[..]

Nou, de kans dat die aanslag van de Vereniging van Plattelandsvrouwen komt is wel vrij klein, denk je niet?

Al vind ik het persoonlijk gewoon menselijk om iemand sterkte te wensen.

Ook is het in mijn optiek niet heel erg nodig om de "eens een gebruiker altijd een gebruiker"-houding aan te nemen.

Sara komt idd niet over als het scherpste mesje uit de keukenla, maar dat wil nog niet zeggen dat ze de verpersoonlijking is van alle slechtheid... dat is Raggel al.
Ja ok, laat ik het dan algemener stellen, BN’ers die met hun neus regelmatig in het poeder hangen, komen zeer ongeloofwaardig over als ze Peter nu sterkte wensen.
pi_200268902
quote:
17s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:42 schreef An_0_Niem het volgende:
https://www.story.nl/arti(...)ndre-dit-voor-altijd

Liefde is voor altijd O+
We zullen het zien.
})
Dat denk ik toch niet. Hoe vaak is dit al geroepen?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200268933
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Zo en door.

Sta weer te kijken van hypocriet Sarah, de ex cocaďne verslaafde die Peter R de Vries sterkte wenst… }:|
Is die griet nu echt zo ontzettend dom?
Ja maar zij is nu wel een bekend persoon/bn-er. Denkt zij dan.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200268947
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ooit gebruikt?
Volgens eigen zeggen was ze verslaafd en zat vervolgens 1,5 jaar in een kliniek. Zie interview hieronder, en zo is er ook nog een interview van André waarin hij dat zelf zegt.
https://www.rtlboulevard.(...)van-soelen-verslaafd
Ja en?

Dus is ze hypocriet als ze nu Peter sterkte wenst?
pi_200268987
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:55 schreef Verida het volgende:

[..]

Ja en?

Dus is ze hypocriet als ze nu Peter sterkte wenst?
Ik vind dat wel ja. Jij niet en dat kan toch?
pi_200269014
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Daar gaat mijn kritiek dan ook over.
Maar dat is off topic ;)
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200269050
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja ok, laat ik het dan algemener stellen, BN’ers die met hun neus regelmatig in het poeder hangen, komen zeer ongeloofwaardig over als ze Peter nu sterkte wensen.
Dat ben ik wel met je eens. Die hebben feitelijk die aanslag mede gesubsidieerd en zijn daar wat mij betreft dan wel moreel verwijtbaar..of op zijn minst erg egocentrisch...oh wacht, we hebben het over BNers 😉
pi_200269290
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

-O- zo zijn wij weer terug bij af. Als jij er voor kiest om users aan te spreken op hun posts. Dan moet je ook niet vallen als zij iets posten. Want dan zou jij wel mogen kiften en de " nieuwe golf users" niet, dat is wel heel kort door de bocht. :)
We praten nu in een cirkeltje, ik verwijs je naar mn eerdere post.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200269657
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat denk ik toch niet. Hoe vaak is dit al geroepen?
Ik geloof er ook geen fluit van. Hazes is gewoon niet monogaam. Zoals ze eraan is gekomen komt ze er ook weer vanaf.
pi_200269730
Ik geef het perfecte antwoord in deze discussie (geleerd uit het programma Utopia) "dat mag jij vinden".
pi_200270016
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:30 schreef goldback het volgende:
Ik geef het perfecte antwoord in deze discussie (geleerd uit het programma Utopia) "dat mag jij vinden".
Altijd fijn op een discussieforum, ^O^
pi_200271727
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:28 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik geloof er ook geen fluit van. Hazes is gewoon niet monogaam. Zoals ze eraan is gekomen komt ze er ook weer vanaf.
Zo gewonnen, zo geronnen zegt men dan.

Maar het kan ook andersom natuurlijk. Haar trackrecord is nu ook niet bepaald van de maagd Maria
pi_200271750
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Maar dat is off topic ;)
Maak niet uit, een post is een post *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200271767
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:37 schreef totebel het volgende:

[..]

Zo gewonnen, zo geronnen zegt men dan.

Maar het kan ook andersom natuurlijk. Haar trackrecord is nu ook niet bepaald van de maagd Maria
Misschien doen ze een Plessentje?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200271979
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Misschien doen ze een Plessentje?
Oh, de hondstrouwe meneer hier zegt al "dat rondn..ken doen ze allang in het kringetje"

En t is een man die niet roddelt die het zegt, dus het is waar 😆😉
pi_200272583
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:35 schreef Jumparound het volgende:

[..]

dat zou eens tijd worden dat iemand uit de hoek van justitie dat inziet. maarja, zal nog wl 30 jaar duren voor dit in de top is doorgedrongen.
Dat is niet zozeer een probleem van Justitie maar eerder een politiek probleem. Zolang politici geen draagvlak hebben in de samenleving om drugs te legaliseren, zal het niet gebeuren vermoed ik. Ik vind zelf de War on Drugs ook een heilloze en kansloze weg, maar het alternatief vereist lef en ik zie het niet gebeuren.
pi_200272695
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is niet zozeer een probleem van Justitie maar eerder een politiek probleem. Zolang politici geen draagvlak hebben in de samenleving om drugs te legaliseren, zal het niet gebeuren vermoed ik. Ik vind zelf de War on Drugs ook een heilloze en kansloze weg, maar het alternatief vereist lef en ik zie het niet gebeuren.
Wij zitten nog steeds met een gedoogbeleid :')

Complete Amerikaanse staten hebbem hun schulden volledig ingelost door de inkomsten van legalisering :')

The green mile bij de lockdown en de bijna directe aanpassing van de regels toen bleek dat de straatverkoop moeiteloos de voorraden en de beleveringen over namen :')

Nederland man, manmanman.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200275358
We dwalen af
pi_200276928
Komt door de drugs :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200277595
En zo is de cirkel weer rond.
pi_200279561
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Daar gaat mijn kritiek dan ook over.
Dan open je een speciaal topic over users.
pi_200279722
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 10:23 schreef -river- het volgende:

[..]

Dan open je een speciaal topic over users.
Nee.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200287040


:') snoezig heur.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker vrijdag 9 juli 2021 @ 19:18:21 #83
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200287457
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 19:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

:') snoezig heur.
Zij heeft ook Russian lips, net als Samand ....
pi_200288099
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 19:18 schreef maily het volgende:

[..]

Zij heeft ook Russian lips, net als Samand ....
:D heet dat zo? Ik vind het er niet uitzien. Bij niemand niet.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200289096
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 19:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

:D heet dat zo? Ik vind het er niet uitzien. Bij niemand niet.
Dat, maar ik ben dan ook benieuwd: hoe ziet dat er over een aantal jaar uit, als de eerbaarheid van de huid ietwat minder wordt? 😁
pi_200289567
Zijn die lippen zo gemaakt voor de sex ? #durftevragen
  vrijdag 9 juli 2021 @ 21:13:01 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200289688
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 21:07 schreef goldback het volgende:
Zijn die lippen zo gemaakt voor de sex ? #durftevragen
Nee, voor het vangen van walvissen.
Alleen Samantha heeft nog niet door dat er voor haar weinig meer te gold diggen valt, voor Sarah nog wel.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200289902
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 20:43 schreef totebel het volgende:

[..]

Dat, maar ik ben dan ook benieuwd: hoe ziet dat er over een aantal jaar uit, als de eerbaarheid van de huid ietwat minder wordt? 😁
Ik heb werkelijk geen idee. Het lijkt mij niet gezond hoor.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200290143
Vroeger was het de schuld van drugskartels/dealers dat er verslaafden zijn. Nu is het ineens andersom :D
pi_200290268
Ik heb voor de grap die filters eens uitgeprobeerd die Saar ook gebruikt. (Op Insta kun je zien welke dat zijn en direct op je eigen foto toepassen.)

Geen porem. Er blijft niks meer van jezelf over.
  Spellchecker vrijdag 9 juli 2021 @ 21:43:59 #91
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200290349
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 20:43 schreef totebel het volgende:

[..]

Dat, maar ik ben dan ook benieuwd: hoe ziet dat er over een aantal jaar uit, als de eerbaarheid van de huid ietwat minder wordt? 😁
pi_200291453
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 21:43 schreef maily het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_200291557
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 20:43 schreef totebel het volgende:

[..]

Dat, maar ik ben dan ook benieuwd: hoe ziet dat er over een aantal jaar uit, als de eerbaarheid van de huid ietwat minder wordt? 😁
Zijn fillers, die verdwijnen na verloop van tijd weer. Dus maak je geen zorgen over de eerbaarheid van de huid.
pi_200292267
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 21:07 schreef goldback het volgende:
Zijn die lippen zo gemaakt voor de sex ? #durftevragen
Ik heb ze nooit gehad, dus compleet nergens op gebaseerd... maar het oogt zo... niet flexibel allemaal..?

Wat me de boel allemaal niet ten goede lijkt te komen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 9 juli 2021 @ 23:34:25 #95
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200292773
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 21:34 schreef Magica het volgende:
Vroeger was het de schuld van drugskartels/dealers dat er verslaafden zijn. Nu is het ineens andersom :D
Jazeker, stop de vraag dan stopt het aanbod. Blijkbaar moeilijk te begrijpen.
  vrijdag 9 juli 2021 @ 23:36:54 #96
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200292825
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 22:32 schreef mootie het volgende:

[..]

Zijn fillers, die verdwijnen na verloop van tijd weer. Dus maak je geen zorgen over de eerbaarheid van de huid.
_O-
pi_200293278
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 19:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

:D heet dat zo? Ik vind het er niet uitzien. Bij niemand niet.
Vind het ook verschrikkelijk.. je blijft ernaar kijken..zoals je ook gefascineerd naar een train wreck kan kijken.
pi_200293982
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 22:32 schreef mootie het volgende:

[..]

Zijn fillers, die verdwijnen na verloop van tijd weer. Dus maak je geen zorgen over de eerbaarheid van de huid.
Dat autocorrect ook 😉 ik bedoelde natuurlijk rekbaarheid...

Maar ik heb ook weleens gelezen dat een overdaad aan fillers toch echt wel wat littekenweefsel achter kan laten.. maar, what do I know...ik heb ze niet:)
  Spellchecker zaterdag 10 juli 2021 @ 01:05:36 #99
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200294010
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 01:01 schreef totebel het volgende:

[..]

Dat autocorrect ook 😉 ik bedoelde natuurlijk rekbaarheid...

Maar ik heb ook weleens gelezen dat een overdaad aan fillers toch echt wel wat littekenweefsel achter kan laten.. maar, what do I know...ik heb ze niet:)
Ach, er is bij haar al zoveel gefild, schuift de boel gewoon een beetje op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O wacht dit gaat over Sarah :D
pi_200294045
Als we het dan toch over touwtje springen hebben... kaatsen die neppers dan terug tegen je kin? Of blijven ze tegen alle zwaartekrachtregels in rechtop staan zonder ook maar een centimeter te bewegen? Just asking for a friend 🤣
pi_200294444
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 23:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jazeker, stop de vraag dan stopt het aanbod. Blijkbaar moeilijk te begrijpen.
Geniaal :')
  Spellchecker zaterdag 10 juli 2021 @ 08:38:05 #102
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200295173
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 01:13 schreef totebel het volgende:
Als we het dan toch over touwtje springen hebben... kaatsen die neppers dan terug tegen je kin? Of blijven ze tegen alle zwaartekrachtregels in rechtop staan zonder ook maar een centimeter te bewegen? Just asking for a friend 🤣
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200295370
Ik las op het andere forum dat Roggel een RLS krijgt.

[ Bericht 1% gewijzigd door goldback op 10-07-2021 09:11:15 ]
pi_200295404
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 09:05 schreef goldback het volgende:
Ik las op het andere forum dat Roggel een RlS krijgt.
Wat is dat?
pi_200295447
Verbeterd een RLS moet het zijn een eigen soap dus.
  zaterdag 10 juli 2021 @ 09:14:36 #106
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200295468
Zou dat niet dezelfde soap zijn als die van André?
pi_200295522
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 09:05 schreef goldback het volgende:
Ik las op het andere forum dat Roggel een RLS krijgt.
Vreselijk. Wie wil dat nou zien?
pi_200295639
Het zal wel
  Spellchecker zaterdag 10 juli 2021 @ 09:33:13 #109
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200295645
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 09:20 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Vreselijk. Wie wil dat nou zien?
Een paar hier, om erover te posten voor ons O-)
pi_200295657
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 21:40 schreef -Spring het volgende:
Ik heb voor de grap die filters eens uitgeprobeerd die Saar ook gebruikt. (Op Insta kun je zien welke dat zijn en direct op je eigen foto toepassen.)

Geen porem. Er blijft niks meer van jezelf over.
Na aanleiding van jouw post ook even uitgeprobeerd. Nu ben ik wel wat gewend, maar deze filters maken je echt een ander mens. Ik herkende mijzelf bijna niet terug. Dat is dan wel schrikken als we Sarah een keer in het echt zien.
pi_200296055
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 09:34 schreef Michellee het volgende:

[..]

Na aanleiding van jouw post ook even uitgeprobeerd. Nu ben ik wel wat gewend, maar deze filters maken je echt een ander mens. Ik herkende mijzelf bijna niet terug. Dat is dan wel schrikken als we Sarah een keer in het echt zien.
Hoe werken die filters dan?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200296200
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 09:05 schreef goldback het volgende:
Ik las op het andere forum dat Roggel een RLS krijgt.
Welk forum ?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200296211
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 09:05 schreef goldback het volgende:
Ik las op het andere forum dat Roggel een RLS krijgt.
Wie wilt dat vals sekreet nu nog een podium geven?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zaterdag 10 juli 2021 @ 12:02:27 #115
429367 DKUp
ON TOUR
pi_200297220
Onbegrijpelijk dat die mensen zo ontzettend veel aandacht in de media krijgen. Ontzettend domme figuren.
Saartje Smoeltje helpt ook niet mee.
SOONY
  zaterdag 10 juli 2021 @ 12:23:33 #116
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_200297475
Een ding moet ik Rochel nageven: ze heeft zichzelf na lang weer op de kaart weten te zetten. Alleen staat ze nu bekend als nog valser, wat dmv zo'n RLS natuurlijk uitgewist moet worden.

Gaat nooit lukken.
With love :*
pi_200297555
Uiteraard het Viva forum
  zaterdag 10 juli 2021 @ 13:29:55 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200298227
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 10:37 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Wie wilt dat vals sekreet nu nog een podium geven?
Nou, zolang iedere scheet die iemand op insta zet hier tot in den treure geanalyseerd wordt is het niet heel vreemd dat men denkt dat het kijkers zou kunnen scoren.

Je hoeft immers niet geliefd te zijn om kijkers te trekken, als ze zo'n grote afkeer van je hebben dat ze zich willen kunnen ergeren aan alles wat je doet werkt het ook.
The one you love to hate.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200298290
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 13:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, zolang iedere scheet die iemand op insta zet hier tot in den treure geanalyseerd wordt is het niet heel vreemd dat men denkt dat het kijkers zou kunnen scoren.

Je hoeft immers niet geliefd te zijn om kijkers te trekken, als ze zo'n grote afkeer van je hebben dat ze zich willen kunnen ergeren aan alles wat je doet werkt het ook.
The one you love to hate.
* DancingPhoebe vouwt zichzelf in lotushouding
* DancingPhoebe luidt de gong

* DancingPhoebe zegt zalvend:

Wat je aaaaaaandacht geeeeeft groeeeeit

Namaste
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 10 juli 2021 @ 13:35:57 #120
429367 DKUp
ON TOUR
pi_200298304
De Hazes-docu was puur genieten natuurlijk. Wat een slinks wicht.

Raggel doet alles voor geld, dat is wel duidelijk.

Een Raggel-RLS met Saartje Smoeltje is natuurlijk wel popcorn-vermaak.
Wat een bagger zal dat worden zeg, daar kun je leuke GIF’jes en quotes mee scoren :D _O-
SOONY
pi_200298313
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200298332
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 13:35 schreef DKUp het volgende:
De Hazes-docu was puur genieten natuurlijk. Wat een slinks wicht.

Raggel doet alles voor geld, dat is wel duidelijk.

Een Raggel-RLS met Saartje Smoeltje is natuurlijk wel popcorn-vermaak.
Ligt er aan wie het produceert en dus de edits bepaalt.

Als dat de eigen hoek is wordt het niet interessanter dan een lange infomercial voor het hazesimperium.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200298345
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 13:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, zolang iedere scheet die iemand op insta zet hier tot in den treure geanalyseerd wordt is het niet heel vreemd dat men denkt dat het kijkers zou kunnen scoren.

Je hoeft immers niet geliefd te zijn om kijkers te trekken, als ze zo'n grote afkeer van je hebben dat ze zich willen kunnen ergeren aan alles wat je doet werkt het ook.
The one you love to hate.
Ik heb het over een rls.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zaterdag 10 juli 2021 @ 13:39:29 #124
429367 DKUp
ON TOUR
pi_200298359
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ligt er aan wie het produceert en dus de edits bepaalt.

Als dat de eigen hoek is wordt het niet interessanter dan een lange infomercial voor het hazesimperium.
Ja natuurlijk wel op de manier dat je Raggel en Co belachelijk kan maken ;)
SOONY
pi_200298382
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 13:39 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ja natuurlijk wel op de manier dat je Raggel en Co belachelijk kan maken ;)
Met slepende rechtzaken over beelden die ze proberen uit de docu te houden :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200298947
O! De bevestiging is binnen! Vincent TV Producties gaat het maken.

De makers van Chateau Meiland. Lijkt me een partij die gewoon gaat filmen en daarna lekker zn eigen gang gaat? Maar dat is 100% op niks gebaseerd :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200299127
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 09:34 schreef Michellee het volgende:

[..]

Na aanleiding van jouw post ook even uitgeprobeerd. Nu ben ik wel wat gewend, maar deze filters maken je echt een ander mens. Ik herkende mijzelf bijna niet terug. Dat is dan wel schrikken als we Sarah een keer in het echt zien.
Heftig hč? Ik zou geen bekenden op mn Insta willen als ik zulke filters zou gebruiken. Hartstikke genant.
  Spellchecker zaterdag 10 juli 2021 @ 14:51:54 #128
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200299142
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 14:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
O! De bevestiging is binnen! Vincent TV Producties gaat het maken.

De makers van Chateau Meiland. Lijkt me een partij die gewoon gaat filmen en daarna lekker zn eigen gang gaat? Maar dat is 100% op niks gebaseerd :D
wijnen wijnen wijnen
Bieren bieren bieren.
  zaterdag 10 juli 2021 @ 16:12:37 #129
429367 DKUp
ON TOUR
pi_200300220
Samen met Rossana Kluivert…..

Rossana Kluivert u weet wel van het hondencentrum (oh ja die was er niet) op een tropisch eiland en lekker haar zakken vullen……

[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 10-07-2021 16:20:38 ]
SOONY
  Spellchecker zaterdag 10 juli 2021 @ 16:15:11 #130
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200300265
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 16:12 schreef DKUp het volgende:
Samen met Rosanna Kluivert…..

Rosanna Kluivert u weet wel van het hondencentrum (oh ja die was er niet) op een tropisch eiland en lekker haar zakken vullen……
Rossana, u weet wel.
pi_200300367
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 09:20 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Vreselijk. Wie wil dat nou zien?
Aye! itme 8-)
Go hard or go home
pi_200300445
Zij had toch wel honden. Volgens mij is dat enorm uitvergroot en uiteindelijk heeft zij wel veel honden opgevangen ed. Volgens mij doet ze dat nog steeds.
Is geen slecht mokkel, ze werkte wel samen met dierenlot en die zijn niet helemaal fris maar daar zit ze dan ook niet meer bij.
Go hard or go home
  zaterdag 10 juli 2021 @ 16:35:42 #133
429367 DKUp
ON TOUR
pi_200300606
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 16:27 schreef Noek het volgende:
Zij had toch wel honden. Volgens mij is dat enorm uitvergroot en uiteindelijk heeft zij wel veel honden opgevangen ed. Volgens mij doet ze dat nog steeds.
Is geen slecht mokkel, ze werkte wel samen met dierenlot en die zijn niet helemaal fris maar daar zit ze dan ook niet meer bij.
Slechte intenties had ze niet inderdaad. Wel een puinhoop met al die organisaties.
SOONY
pi_200300626
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 10:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hoe werken die filters dan?
Als je haar story bekijkt, zie je boven aan een lijntje daar staat hoe de filter heet, en als erop drukt dan kan je hem zelf uitproberen. Ik had opeens soort van kattenogen, en ik herken mijn gezicht niet, dus ik weet nu niet precies wat ze allemaal hebben omgebouwd. Ik heb iets dikkere lippen, egalere huid maar ook iets met mijn jukbenen?

Ik kan het niet eens ontcijferen bij mijn eigen gezicht _O-
pi_200300643
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 14:50 schreef -Spring het volgende:

[..]

Heftig hč? Ik zou geen bekenden op mn Insta willen als ik zulke filters zou gebruiken. Hartstikke genant.
Nou ik ben een keer iemand tegen gekomen met het uitgaan en dan na een drankje, insta's uitgewisseld, ik moest echt even naar mijn telefoon, weer terug naar het gezicht en weer naar mijn telefoon en ik dacht, ben jij dit????

Op insta was het een soort van model, maar in het echt leek het er helemaal niet op.
pi_200300696
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 16:27 schreef Noek het volgende:
Zij had toch wel honden. Volgens mij is dat enorm uitvergroot en uiteindelijk heeft zij wel veel honden opgevangen ed. Volgens mij doet ze dat nog steeds.
Is geen slecht mokkel, ze werkte wel samen met dierenlot en die zijn niet helemaal fris maar daar zit ze dan ook niet meer bij.
Het probleem met veel van die celebs die "ook iets goeds voor de wereld willen doen" is dat ze het schoolvoorbeeld lijken te zijn van het spreekwoord "the road to hell..." Als je geld gaat ophalen, je naam er voor gebruikt, educate yourself!

Pas geleden ook al een minirel rond Monica Geuze die een collab deed met een ander influencetypeje voor weeshuizen in afrika ofzo. Iedereen die even googlet op de weeshuisindustrie in Afrika weet dat dat iets is waar je ver van moet blijven. Waarom doe je het minste dat je zou moeten voor je ergens je eigen geld insteekt, niet voordat je je volgers oproept om hún geld ergens in te steken. Dan ben je toch te dom om te poepen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200300725
Maar Ros is dan ook met Patrick Kluivert getrouwd, qua financieen geen slechte keus natuurlijk, maar kun jij lang samenleven met een man met het IQ van een borrelnootje zonder zelf datzelfde IQ te hebben?

Ergo, Ros is ook niet bepaald een lampje
pi_200300754
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 16:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Het probleem met veel van die celebs die "ook iets goeds voor de wereld willen doen" is dat ze het schoolvoorbeeld lijken te zijn van het spreekwoord "the road to hell..." Als je geld gaat ophalen, je naam er voor gebruikt, educate yourself!

Pas geleden ook al een minirel rond Monica Geuze die een collab deed met een ander influencetypeje voor weeshuizen in afrika ofzo. Iedereen die even googlet op de weeshuisindustrie in Afrika weet dat dat iets is waar je ver van moet blijven. Waarom doe je het minste dat je zou moeten voor je ergens je eigen geld insteekt, niet voordat je je volgers oproept om hún geld ergens in te steken. Dan ben je toch te dom om te poepen?
Toch zit ze nog steeds in de honden dus denk dat het meer is dan iets goeds te willen doen. Volgens mij is het echt haar roeping wel en of je nu bekend bent of niet, dat doet er helemaal niet toe.
Go hard or go home
pi_200300760
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 16:45 schreef totebel het volgende:

Ergo, Ros is ook niet bepaald een lampje
Boeiend, ze lijkt een goed hart te hebben.
Ook niet geheel onbelangrijk.
Go hard or go home
pi_200300877
Ik zag net op twitter dat iemand Raggel vergelijkt met herpes... 'Je komt er nooit meer van af' _O- _O- _O-
  Moderator zaterdag 10 juli 2021 @ 17:08:39 #141
249559 crew  Lavenderr
pi_200301039
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 13:35 schreef DKUp het volgende:
De Hazes-docu was puur genieten natuurlijk. Wat een slinks wicht.

Raggel doet alles voor geld, dat is wel duidelijk.

Een Raggel-RLS met Saartje Smoeltje is natuurlijk wel popcorn-vermaak.
Wat een bagger zal dat worden zeg, daar kun je leuke GIF’jes en quotes mee scoren :D _O-
Nou, eigenlijk heeft Rachel best een zwaar leven gehad. Eerst door je ouders in de armen van die jaren oudere dronkenlap geduwd en daarna alleen maar drank, drank en drank. Daar zou iedereen kierewiet van worden.
Want laten we niet doen alsof André Hazes een heilige was. Hij was een geweldige zanger als je van dat genre houdt en zijn zoon kan in die zin echt helemaal niet aan hem tippen. Maar het was een vervelende zuipschuit en Rachel plukt nu eindelijk de zoete vruchten na dat zware leven met hem. In die zin kan ik haar geen ongelijk geven. Ja, manipulatief en schijnheilig, maar geef haar eens ongelijk?
pi_200301179
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 17:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, eigenlijk heeft Rachel best een zwaar leven gehad. Eerst door je ouders in de armen van die jaren oudere dronkenlap geduwd en daarna alleen maar drank, drank en drank. Daar zou iedereen kierewiet van worden.
Want laten we niet doen alsof André Hazes een heilige was. Hij was een geweldige zanger als je van dat genre houdt en zijn zoon kan in die zin echt helemaal niet aan hem tippen. Maar het was een vervelende zuipschuit en Rachel plukt nu eindelijk de zoete vruchten na dat zware leven met hem. In die zin kan ik haar geen ongelijk geven. Ja, manipulatief en schijnheilig, maar geef haar eens ongelijk?
Schiet op met dit geneuzel. Raggel had de scheidings papieren al klaar. Plus is het van het zelfde laken een pak als haar ouders.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_200301566
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 16:38 schreef Michellee het volgende:

[..]

Nou ik ben een keer iemand tegen gekomen met het uitgaan en dan na een drankje, insta's uitgewisseld, ik moest echt even naar mijn telefoon, weer terug naar het gezicht en weer naar mijn telefoon en ik dacht, ben jij dit????

Op insta was het een soort van model, maar in het echt leek het er helemaal niet op.
Kun je het beter andersom hebben :Y
pi_200301756
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 16:36 schreef Michellee het volgende:

[..]

Als je haar story bekijkt, zie je boven aan een lijntje daar staat hoe de filter heet, en als erop drukt dan kan je hem zelf uitproberen. Ik had opeens soort van kattenogen, en ik herken mijn gezicht niet, dus ik weet nu niet precies wat ze allemaal hebben omgebouwd. Ik heb iets dikkere lippen, egalere huid maar ook iets met mijn jukbenen?

Ik kan het niet eens ontcijferen bij mijn eigen gezicht _O-
:D _O-
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200304075
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 17:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Schiet op met dit geneuzel. Raggel had de scheidings papieren al klaar. Plus is het van het zelfde laken een pak als haar ouders.
Xandra Brood heeft het ook niet makkelijk gehad met Herman, die zie je ook niet doordraaien of lijkenpikken.

Je kunt er niks aan doen hoe je wordt opgevoed, maar voor de keuzes die je als volwassene maakt ben je echt zelf verantwoordelijk. Lijkt erop dat Raggel geen donder heeft geleerd van haar opname.
pi_200306591
pi_200306874
twitter
pi_200307231
quote:
Die jongen van leef wordt zo geleefd.
Ik heb natuurlijk geen idee of het een Hazes is, hij heeft de looks van zijn moeder en niet de stem van Andre, hoe wanhopig ook hij hem wil imiteren met zogenaamde humor, hotelovernachtingen, zuipen, schuin marcheren, etc. .
Wat ik wel bijna weet, in ieder geval ieder mens zou dat voelen, dat hij binnenkort bijna stikt van van de druk die moeder en vriendin (wurgslangen) op hem uitoefenen. Dat ie geen lucht meer krijgt, waar hij zo naar snakte en Monique verweet.....
  zondag 11 juli 2021 @ 01:20:26 #149
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200307519
Ik ben nog steeds in shock, Roggel krijgt haar eigen RLS… gatverdamme wie dacht dat dit een goed idee was?

En dan ook nog een André RLS..

Serieus -O- :r :wtf:
  zondag 11 juli 2021 @ 01:24:29 #150
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200307541
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 00:36 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Die jongen van leef wordt zo geleefd.
Ik heb natuurlijk geen idee of het een Hazes is, hij heeft de looks van zijn moeder en niet de stem van Andre, hoe wanhopig ook hij hem wil imiteren met zogenaamde humor, hotelovernachtingen, zuipen, schuin marcheren, etc. .
Wat ik wel bijna weet, in ieder geval ieder mens zou dat voelen, dat hij binnenkort bijna stikt van van de druk die moeder en vriendin (wurgslangen) op hem uitoefenen. Dat ie geen lucht meer krijgt, waar hij zo naar snakte en Monique verweet.....
Ja, die rent binnenkort weer gillend terug. Het kleutertje.

Die heeft totaal niet door in welke wurgslang hij zit, kan die ook niks aan doen. Iq van een zeedruifje. Ja een zeedruifje, zo’n schattig diertje wat alleen maar dient als prooi.
pi_200307583
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 01:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, die rent binnenkort weer gillend terug. Het kleutertje.

Die heeft totaal niet door in welke wurgslang hij zit, kan die ook niks aan doen. Iq van een zeedruifje. Ja een zeedruifje, zo’n schattig diertje wat alleen maar dient als prooi.
Tsja, dat geeft mij (sorry :P ) de gelegenheid om even de prooi te posten....
  zondag 11 juli 2021 @ 01:57:58 #152
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200307706
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 01:30 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Tsja, dat geeft mij (sorry :P ) de gelegenheid om even de prooi te posten....
Ja lollig hč, dat tv project. Jammer dat ze dat achter de schermen zo verkloot hebben.

Ik ben persoonlijk groot fan van camping Coppens. Maar dat komt ook omdat we dat zelf ook gingen doen, ze lopen ook tegen dezelfde shit aan als wij drie jaar geleden. Emigreren naar het noorden is anders dan naar het zuiden.

En dat brengt het nu ook on topic, want wat heeft de ouwe zeemlap nu te melden? Krijgen we te zien hoe ze het vliegtuig neemt naar Barcelona? Kennen we al.
De verbouwing van André en Saartje? Ja die zien wel al bij Andre

Haar traject naar die theekiosk? Enfin, wat gaat het nu melden? Ben benieuwd.
pi_200307742
Misschien heeft VPRO tips om haar positief neer te zetten
pi_200308809
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 02:06 schreef Majoraan het volgende:
Misschien heeft VPRO tips om haar positief neer te zetten
_O- ^O^
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200308866
Ik zie op de insta's allemaal foto's van het feestje van zusje Julia. Maar waar is haar vriendje die zie ik nergens. Alleen pa en glimworm ma, plus André en het kleutertje.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200308955


Die tanden :o
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200308962


Pa popijopi en ma glimworm
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200309074
Bij de Sarah heb ik idee dat je haar net als een pop weer kan afbreken en terug in de verpakking kan doen.
  zondag 11 juli 2021 @ 10:13:58 #159
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200309077
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 09:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Pa popijopi en ma glimworm
Tijd voor een facelift bij pa!
pi_200309093
Echt ik blijf er bij, die vent is zo gay als wat.
pi_200309259
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Echt ik blijf er bij, die vent is zo gay als wat.
Hij doet me denken aan Desi Bouterse. Hoe oud is ma eigenlijk? Ze lijkt een beetje op die ene talkshow host op Net5
pi_200309277
Dat laatste weet ik niet vind hem er alleen onbetrouwbaar uitzien, zoals een verkoper van auto's/verziekeringen/etc en niet echt als een eigenaar van een lampen firma.
pi_200309301
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 09:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Die tanden :o
Het is dat haar voorgevel wat lager hangt, anders had ik gedacht dat hij haar ene tiet vast grijpt.
pi_200309325
Hier ziet ma er wel een stukje slechter uit moet ik zeggen

  zondag 11 juli 2021 @ 10:42:12 #165
58711 soapie
Zeeperd
pi_200309354
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het is dat haar voorgevel wat lager hangt, anders had ik gedacht dat hij haar ene tiet vast grijpt.
Dat dacht ik dus ook, en ik was er nog niet eens verbaasd over...
pi_200309755
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 09:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik zie op de insta's allemaal foto's van het feestje van zusje Julia. Maar waar is haar vriendje die zie ik nergens. Alleen pa en glimworm ma, plus André en het kleutertje.
Er zijn genoeg Instagram stories met iedereen die aanwezig was. o.a. een waarop An2 staat te slapen op de dansvloer :X ,
terwijl Sarahs moeder aan het zingen en dansen is (Devotion) samen met haar man.

Moeder straalt echt, duidelijk een gelukkige moeder wiens kind jarig is, leuk om te zien.
  Spellchecker zondag 11 juli 2021 @ 11:34:49 #167
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200309946
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Hier ziet ma er wel een stukje slechter uit moet ik zeggen

[ afbeelding ]
Ze kunnen zo in de Thunderbirds.
  Spellchecker zondag 11 juli 2021 @ 11:36:04 #168
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200309966
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 09:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Die tanden :o
Zie je, hij wil haar weer in haar hals grijpen maar zij houdt hem tegen ~O>
  Spellchecker zondag 11 juli 2021 @ 11:36:49 #169
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200309973
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 09:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Pa popijopi en ma glimworm
Zo'n jurk/bloes ..... ziet er leuk uit, maar dan loop je toch de hele dag de boel op te hijsen? :+
  Miss 200.000.000! zondag 11 juli 2021 @ 12:05:59 #170
367000 roos94
pi_200310288
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Hier ziet ma er wel een stukje slechter uit moet ik zeggen

[ afbeelding ]
Botox maakt meer kapot dan je lief is
  Miss 200.000.000! zondag 11 juli 2021 @ 12:07:05 #171
367000 roos94
pi_200310305
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 01:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik ben nog steeds in shock, Roggel krijgt haar eigen RLS… gatverdamme wie dacht dat dit een goed idee was?

En dan ook nog een André RLS..

Serieus -O- :r :wtf:
Ik lees het nu pas. Man man man. Dat looileren lap weet van geen ophouden
pi_200310313
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij doet me denken aan Desi Bouterse. Hoe oud is ma eigenlijk? Ze lijkt een beetje op die ene talkshow host op Net5
Ik denk dat moeders tussen de 45 / 50 zit.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200310359
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:17 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Er zijn genoeg Instagram stories met iedereen die aanwezig was. o.a. een waarop An2 staat te slapen op de dansvloer :X ,
terwijl Sarahs moeder aan het zingen en dansen is (Devotion) samen met haar man.

Moeder straalt echt, duidelijk een gelukkige moeder wiens kind jarig is, leuk om te zien.
Maar waar is die vriend van Julia? En WTF is Bjornketting?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200310372
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:36 schreef maily het volgende:

[..]

Zo'n jurk/bloes ..... ziet er leuk uit, maar dan loop je toch de hele dag de boel op te hijsen? :+
Ziet er heel leuk uit maar niets voor mij.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200310398
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:17 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Er zijn genoeg Instagram stories met iedereen die aanwezig was. o.a. een waarop An2 staat te slapen op de dansvloer :X ,
terwijl Sarahs moeder aan het zingen en dansen is (Devotion) samen met haar man.

Moeder straalt echt, duidelijk een gelukkige moeder wiens kind jarig is, leuk om te zien.
Maar waar is die vriend van Julia? En WTF is Bjornketting?
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Hier ziet ma er wel een stukje slechter uit moet ik zeggen

[ afbeelding ]
Misschien was ze weer aan een bottox onderhoud toe op deze foto en op die van het feest die heeft gehad.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200310444
Die RLS van Rachel zou wel eens heel erg leuk kunnen worden als ze Frank Lammers als voice-over zouden nemen en hem carte blanche geven om te zeggen wat ie wil >:) :P
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_200310627


Andre moe _O- ik denk eerder lazarus :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zondag 11 juli 2021 @ 14:42:12 #178
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200312413
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:36 schreef maily het volgende:

[..]

Zo'n jurk/bloes ..... ziet er leuk uit, maar dan loop je toch de hele dag de boel op te hijsen? :+
Leuk? Het is net een paasei met die grote strik voorop, zoiets had Romero gisteren ook aan bij het Free a Girl concert.

Ik sla deze trend even over.
  zondag 11 juli 2021 @ 14:43:16 #179
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200312430
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:15 schreef tiki het volgende:
Die RLS van Rachel zou wel eens heel erg leuk kunnen worden als ze Frank Lammers als voice-over zouden nemen en hem carte blanche geven om te zeggen wat ie wil >:) :P
Beter van niet straks is het een hit en dan komen we er nooit meer vanaf, _O-
pi_200312496
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 14:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Beter van niet straks is het een hit en dan komen we er nooit meer vanaf, _O-
Nou, de illusie om van haar af te komen heb ik al lang opgegeven :)
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  zondag 11 juli 2021 @ 16:46:06 #181
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200313987
https://www.instagram.com/p/CRLIygpDZ3F/?utm_medium=copy_link

Het kind wordt met de dag debieler, ik mis jouw bolle wangetjes en knuistjes. :wtf:
  zondag 11 juli 2021 @ 16:53:12 #182
58711 soapie
Zeeperd
pi_200314094
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:46 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.instagram.com/p/CRLIygpDZ3F/?utm_medium=copy_link

Het kind wordt met de dag debieler, ik mis jouw bolle wangetjes en knuistjes. :wtf:
Pfffffffffff, wat een oud wijf
pi_200315477
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:46 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.instagram.com/p/CRLIygpDZ3F/?utm_medium=copy_link

Het kind wordt met de dag debieler, ik mis jouw bolle wangetjes en knuistjes. :wtf:
19? Als ze 39 had gezegd had ik t ook geloofd
pi_200315526
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:46 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.instagram.com/p/CRLIygpDZ3F/?utm_medium=copy_link

Het kind wordt met de dag debieler, ik mis jouw bolle wangetjes en knuistjes. :wtf:
Zo overdreven allemaal ook dat domme lachje. Het is net allemaal iets te nep. :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zondag 11 juli 2021 @ 18:27:25 #185
58711 soapie
Zeeperd
pi_200315698
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 18:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Zo overdreven allemaal ook dat domme lachje. Het is net allemaal iets te nep. :')
Het is één grote fakeshow!
  maandag 12 juli 2021 @ 08:58:26 #186
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_200326000
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 18:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Zo overdreven allemaal ook dat domme lachje. Het is net allemaal iets te nep. :')
Iets :D
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_200326148
Ik moet zeggen dat ik dat zusje best een knappe meid vind.
Minder verbouwd ook.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_200326517


Op deze foto zie je dat An2 druk zijn verleden aan het weglaseren is. Ook de tattoo met verlovingsdatum in zijn nek wordt al lichter.
En de rest van het artikel... Waarom de moeite nog nemen om een RLS op te nemen. NL kotst ze uit zo onderhand.

https://www.ditjesendatje(...)OfR3sgyz0JiZEdWw3GJc
pi_200327155


[ Bericht 84% gewijzigd door goldback op 12-07-2021 11:53:03 ]
pi_200327167
quote weg

[ Bericht 97% gewijzigd door Ole op 12-07-2021 15:10:24 ]
pi_200327267
quote weg

[ Bericht 96% gewijzigd door Ole op 12-07-2021 15:09:41 ]
pi_200327272
Zeer lage intelligentie in combinatie met veel geld blijft toch wel fascinerend hoor. Wat een grote fake show dit. Ik vraag me eerlijk gezegd af wat An2 nu echt wil, waar ie echt gelukkig van wordt. Volgens mij is dat niet dit botoxparadijs.
Alius aliud dicit
pi_200327318
Zij, wij jullie en wij.

[ Bericht 36% gewijzigd door goldback op 12-07-2021 11:54:05 ]
pi_200327878
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 09:14 schreef tiki het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat zusje best een knappe meid vind.
Minder verbouwd ook.
Klopt, doet ook vrij normaal.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200327953
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 10:57 schreef Mrmime het volgende:
Zeer lage intelligentie in combinatie met veel geld blijft toch wel fascinerend hoor. Wat een grote fake show dit. Ik vraag me eerlijk gezegd af wat An2 nu echt wil, waar ie echt gelukkig van wordt. Volgens mij is dat niet dit botoxparadijs.
Dat vraag ik mij al af sinds dag 1. Maakt het leven met die aandachtsgeile familie v Soelen hem nu echt zo veel gelukkiger als dat met zijn zoon?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200327975
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 08:58 schreef BlackEyedAngel het volgende:

[..]

Iets :D
Ik dacht blijf bescheiden.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200327982
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 11:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij al af sinds dag 1. Maakt het leven met die aandachtsgeile familie v Soelen hem nu echt zo veel gelukkiger als dat met zijn zoon?
precies, dat begrijp ik niet. Geld zat, lief zoontje, ga wat leuks met hem doen.
Alius aliud dicit
  maandag 12 juli 2021 @ 11:55:23 #198
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_200328108
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 09:52 schreef Duiker64 het volgende:
[ afbeelding ]

Op deze foto zie je dat An2 druk zijn verleden aan het weglaseren is. Ook de tattoo met verlovingsdatum in zijn nek wordt al lichter.
En de rest van het artikel... Waarom de moeite nog nemen om een RLS op te nemen. NL kotst ze uit zo onderhand.

https://www.ditjesendatje(...)OfR3sgyz0JiZEdWw3GJc
Ieuw, dat vieze, vette, te lange haar.. :{
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_200328149
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 10:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Heb je het nou over zijn moeder?

Echt, dit topic zit nu wel op een dieptepunt hoor.
Nou, of het zover is gegaan wil ik niet eens weten.

Feit is wel dat Raggel een ziekelijke houding heeft naar haar kinderen toe. Claimgedrag, onder de duim willen houden etc... het is in elk geval een moeder die niet zozeer niet los KAN laten, maar dat gewoon niet WIL.

Dat mens bemoeit zich veel te veel met de privélevens van haar kinderen. DAT is in elk geval wel een feit
  Moderator maandag 12 juli 2021 @ 12:06:50 #200
184769 crew  Deisyy
pi_200328248
Over ziekelijke houding gesproken :X
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200328264
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 11:58 schreef totebel het volgende:

[..]

Nou, of het zover is gegaan wil ik niet eens weten.

Feit is wel dat Raggel een ziekelijke houding heeft naar haar kinderen toe. Claimgedrag, onder de duim willen houden etc... het is in elk geval een moeder die niet zozeer niet los KAN laten, maar dat gewoon niet WIL.

Dat mens bemoeit zich veel te veel met de privélevens van haar kinderen. DAT is in elk geval wel een feit
Weet je wat ik ziekelijk vind? Hoe er hier gesproken wordt over die familie en welke onderwerpen er allemaal aangehaald worden. Met als absolute dieptepunt of dat Rachel het met haar zoon gedaan heeft.

Vooral lekker verder gaan hoe vreemd en aso die familie Hazes is. Ik vind ze eerlijk gezegd nog normaal vergeleken bij sommige users die ik hier lees.
  maandag 12 juli 2021 @ 12:25:46 #202
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_200328423
Ik was gisteren boodschappen aan het doen in de lidl en zag de bakken met hazes-meuk uitpuilen. Loopt dus voor geen meter.
With love :*
pi_200328448


Ja hartstikke nodig zo'n beeld, gast heeft zo enorm veel bereikt....
Zouden ze al hun verf al druk aan het mengen zijn om de huidskleur van Roggel te kunnen evenaren?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_200328516
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 12:25 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik was gisteren boodschappen aan het doen in de lidl en zag de bakken met hazes-meuk uitpuilen. Loopt dus voor geen meter.
Mijn buurman had gisteren een AH short aan! Ik lachte hem vierkant uit en zei dat dát echt niet kon. Toen hij zich ging omkleden zag ik dat hij eenzelfde boxer aanhad :') _O-
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200328581
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 12:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Weet je wat ik ziekelijk vind? Hoe er hier gesproken wordt over die familie en welke onderwerpen er allemaal aangehaald worden. Met als absolute dieptepunt of dat Rachel het met haar zoon gedaan heeft.

Vooral lekker verder gaan hoe vreemd en aso die familie Hazes is. Ik vind ze eerlijk gezegd nog normaal vergeleken bij sommige users die ik hier lees.
Tja, om die er maar eens in te gooien: dat mag je vinden.

Het in elke post herhalen is dan weer een beetje overkill
pi_200328665
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 09:52 schreef Duiker64 het volgende:
[ afbeelding ]

Op deze foto zie je dat An2 druk zijn verleden aan het weglaseren is. Ook de tattoo met verlovingsdatum in zijn nek wordt al lichter.
En de rest van het artikel... Waarom de moeite nog nemen om een RLS op te nemen. NL kotst ze uit zo onderhand.

https://www.ditjesendatje(...)OfR3sgyz0JiZEdWw3GJc
Dus daar heeft hij het wangknijpen van...
  Spellchecker maandag 12 juli 2021 @ 12:57:59 #207
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200328706
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 12:28 schreef Poppejans het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ja hartstikke nodig zo'n beeld, gast heeft zo enorm veel bereikt....
Zouden ze al hun verf al druk aan het mengen zijn om de huidskleur van Roggel te kunnen evenaren?
Andrie ook maar meteen doen dan? Zijn ze voor altijd "even samen".
  Spellchecker maandag 12 juli 2021 @ 12:59:56 #208
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  maandag 12 juli 2021 @ 14:04:10 #209
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200329677
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 12:28 schreef Poppejans het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ja hartstikke nodig zo'n beeld, gast heeft zo enorm veel bereikt....
Zouden ze al hun verf al druk aan het mengen zijn om de huidskleur van Roggel te kunnen evenaren?
Volgens mij is dat echt freaky, om zo naast een kopie van jezelf te staan.
  maandag 12 juli 2021 @ 14:11:24 #210
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200329796
Iedereen hier weet dat André regelmatig naar de hoeren ging voordat hij 18 was.
Bron

https://beaumonde.nl/arti(...)vond-het-fantastisch

En als die daarvan terugkwam ging die lekker bij zijn ma liggen.

AMSTERDAM - De 18-jarige Dré Hazes slaapt nog bij zijn moeder op de kamer. "Ik ben echt een moederskindje."

“Roxeanne en ik wonen boven elkaar in een appartementencomplex en mama woont bij me in," vertelt hij in het AD. "Ik ben snel eenzaam, daarom slaapt mijn moeder zelfs bij me op de kamer. Ik heb wel een aparte ruimte voor haar, maar ik vind apart slapen zo ongezellig.”

Voorlopig ziet Dré geen reden om zijn vleugels uit te slaan. “Deze situatie blijft nog wel even zo”, vervolgt hij. “Ik kan nog zeker drie jaar niet zonder mama om me heen.”


Compleet gestoord.
En bijzonder dat hij geen seconde alleen kan zijn, altijd mensen om hem heen.
pi_200330765
pi_200330791
Het is een beetje om het even wie meer eager is he? Is het vaders of dochter?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Trouwste user 2022 maandag 12 juli 2021 @ 15:49:51 #213
7889 tong80
Spleenheup
pi_200331024
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 15:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is een beetje om het even wie meer eager is he? Is het vaders of dochter?
Allemaal lijkepikkers. Eager klinkt te netjes.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 12 juli 2021 @ 16:19:36 #214
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_200331372
Dat getrut ook met die dooie alcoholist, mijn hemel!
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_200331468
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 15:28 schreef Woonbootjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ok, dit is wel wat pervers ofzo.
Go hard or go home
  † In Memoriam † maandag 12 juli 2021 @ 16:50:38 #216
4036 crew  Cynix Ž
Verzuurde hork
pi_200331754
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[...]Want laten we niet doen alsof André Hazes een heilige was. Hij was een geweldige zanger als je van dat genre houdt en zijn zoon kan in die zin echt helemaal niet aan hem tippen. Maar het was een vervelende zuipschuit en Rachel plukt nu eindelijk de zoete vruchten na dat zware leven met hem. In die zin kan ik haar geen ongelijk geven. Ja, manipulatief en schijnheilig, maar geef haar eens ongelijk?
Ik denk dat ik hetzelfde zou doen als zij. Als je zelf niks kunt, of in ieder geval niks waar anderen in geďnteresseerd zijn, maar je kunt wél jarenlang binnenlopen met het uitmelken van je dooie bijna-ex, tsja dan is de verleiding wel groot om dat dan ook maar gewoon te doen. Zwaar leven of niet, doet eigenlijk niet eens ter zake. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 12 juli 2021 @ 16:50:49 #217
4036 crew  Cynix Ž
Verzuurde hork
pi_200331758
Ik vond hem overigens geen geweldige zanger. Hij kon het wčl, maar nauwelijks bovengemiddeld. Geen grote uithalen, niet al teveel variatie en vaak ook maar net zuiver.
Hij zong vooral gemakkelijk na te blčren liedjes met herkenbare uit het leven gegrepen tekstjes.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 maandag 12 juli 2021 @ 16:57:24 #218
7889 tong80
Spleenheup
pi_200331835
quote:
99s.gif Op maandag 12 juli 2021 16:50 schreef Cynix Ž het volgende:
Ik vond hem overigens geen geweldige zanger. Hij kon het wčl, maar nauwelijks bovengemiddeld. Geen grote uithalen, niet al teveel variatie en vaak ook maar net zuiver.
Hij zong vooral gemakkelijk na te blčren liedjes met herkenbare uit het leven gegrepen tekstjes.
Van Italianen gejat plus rijmwoordenboek.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 12 juli 2021 @ 17:06:27 #219
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200331935
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 15:28 schreef Woonbootjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat een deja vu met de familie van Galen, :r

Zou pa van Soelen Saartje ook onder de tafel hebben geduwd? :wtf:
pi_200331943
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 15:28 schreef Woonbootjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Weer die aandachtsgeile familie van Soelen erbij. Wat zal die straks hard op zijn bek gaan _O-
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200331949
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 17:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat een deja vu met de familie van Galen, :r

Zou pa van Soelen Saartje ook onder de tafel hebben geduwd? :wtf:
Ik geloof jou gelijk.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200331989
Wat een enge mensen allemaal op die foto :X
Alius aliud dicit
pi_200332030
Je zou haast zeggen dat Hazes Sr. nog het meest naturel is. :') :X
  Spellchecker maandag 12 juli 2021 @ 17:18:51 #224
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200332047
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 17:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Weer die aandachtsgeile familie van Soelen erbij. Wat zal die straks hard op zijn bek gaan _O-
Gelukkig hebben we de (wassen) beelden nog _O_
pi_200332127
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 17:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik geloof jou gelijk.
Goh, verrassing. :')
  maandag 12 juli 2021 @ 18:34:33 #226
207727 Smallish
Kleintje!
pi_200332993
De TT is zo langzamerhand ook wel zeer van toepassing op dit topic, zeg. Bah. Toedeledoki maar weer.
Is dat zo?
  maandag 12 juli 2021 @ 18:45:20 #227
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200333169
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 18:34 schreef Smallish het volgende:
De TT is zo langzamerhand ook wel zeer van toepassing op dit topic, zeg. Bah. Toedeledoki maar weer.
Doei! En smakelijk eten.
  maandag 12 juli 2021 @ 18:48:19 #228
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200333217
quote:
6s.gif Op maandag 12 juli 2021 11:55 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ieuw, dat vieze, vette, te lange haar.. :{
Speciaal voor jou!
Klikken op eigen risico :Y

https://www.instagram.com/p/CROmnPMlIA_/?utm_medium=copy_link
pi_200333395
Madame Tussauds was toch ook leuk in de jaren 80 ofzo. Wie komt daar nog
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Spellchecker maandag 12 juli 2021 @ 19:07:09 #230
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200333403
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 19:06 schreef Soury het volgende:
Madame Tussauds was toch ook leuk in de jaren 80 ofzo. Wie komt daar nog
H6
pi_200333474
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 17:17 schreef vencodark het volgende:
Je zou haast zeggen dat Hazes Sr. nog het meest naturel is. :') :X
Inderdaad :D
Het eerste wat ik dacht toen ik die foto zag was WTF; het zijn allemaal al wassen beelden :P
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  Trouwste user 2022 maandag 12 juli 2021 @ 20:15:03 #232
7889 tong80
Spleenheup
pi_200334414
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 19:06 schreef Soury het volgende:
Madame Tussauds was toch ook leuk in de jaren 80 ofzo. Wie komt daar nog
Toen was het al niet leuk.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Spellchecker dinsdag 13 juli 2021 @ 06:27:10 #233
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200339042
Johan Derksen: "Ik lever mijn paspoort in als Rachel Hazes een reallifesoap krijgt."
quote:
De kans is groot dat Rachel Hazes, in navolging van haar zoon André, een eigen reallifesoap krijgt. En hoewel er officieel nog geen zender is gevonden om het uit te zenden, wordt er in Hilversum gefluisterd dat SBS6 ermee aan de haal gaat. Dit tot groot afgrijzen van Johan Derksen. ,,Dan schaam ik me dood dat ik Nederlander ben."
Nu het EK erop zit, is de Oranjezomer-karavaan verhuisd van Zeist naar Otterlo, waar Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp vier weken lang vanaf een vakantiepark hun licht laten schijnen op de actualiteiten. En maandagavond was het meteen raak, want wanneer presentator Genee oppert dat Rachel Hazes, waarschijnlijk, een eigen reallifesoap krijgt op SBS6, gaat Johan flink los.

,,Wat een bagger", begint De Snor zijn relaas. ,,Ik lever mijn paspoort in als dat doorgaat. Dan moeten wij waarschijnlijk later beginnen, want dát gaat voor." De 'soapkutzooi', zoals Johan het noemt, met de weduwe van André Hazes, wordt gemaakt door Vincent TV Producties, bekend van onder meer SBS6-kijkcijferhit Chateau Meiland.

'Walgelijk'
,,Kijk, die ouwe Hazes had een strot en dat is de grootste volkszanger die we ooit hebben gehad. En zij (Rachel, red.) is niet te benijden, want zij is door twee hysterische ouders min of meer uitgehuwelijkt aan die Hazes. Maar nu, sinds de dood van Hazes, exploiteert ze de rol van 'de rouwende weduwe'. De eeuwig rouwende weduwe. En ze lijdt aan zelfoverschatting. Want ze denkt dat dat hysterische gedrag van haar, met die kinderen, interessant is voor de mensen. Dat is een misvatting. Het is walgelijk."

Genee zegt de indruk te hebben dat zijn tafelgenoot niet is langs geweest bij een bekende supermarktketen die merchandise verkoopt van de Hazes-clan. ,,Voor een hoedje, en zo." Johan: ,,De ouwe Hazes kon ik wel hebben. Maar die famílie... Die kleine (André Hazes jr.) kan niet zingen, maar die hangt nu ook de zanger uit. Die dochter (Roxeanne, red.) kan ook niet zingen, maar die is ook zangeres. En zíj (Rachel, red.) weet van gekkigheid niet wat ze moet doen om in de publiciteit te komen."

,,Prima ingrediënten voor een reallifesoap", vindt Genee. ,,Als er zo veel smakeloze mensen zijn in dit land dat een zender dit gaat uitzenden, dan schaam ik me dood dat ik Nederlander ben", aldus Johan, die net als Genee en Gijp onder contract staat bij Talpa.
  Miss 200.000.000! dinsdag 13 juli 2021 @ 08:32:32 #234
367000 roos94
  dinsdag 13 juli 2021 @ 09:22:00 #235
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_200339923
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 15:28 schreef Woonbootjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ikdacht dat ze ook een wassen beeld van Sara hadden gemaakt :') dat is waarsch. haar moeder...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 13 juli 2021 @ 09:22:42 #236
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_200339932
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 19:06 schreef Soury het volgende:
Madame Tussauds was toch ook leuk in de jaren 80 ofzo. Wie komt daar nog
Toeristen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_200340073
Ik ben daar nog nooit geweest :@ Voel me ook niet geroepen eigenlijk.
  Miss 200.000.000! dinsdag 13 juli 2021 @ 09:41:10 #238
367000 roos94
pi_200340170
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 19:06 schreef Soury het volgende:
Madame Tussauds was toch ook leuk in de jaren 80 ofzo. Wie komt daar nog
Ik was daar als klein kind eens geweest. Had toen veel indruk op mij gemaakt. Vorig jaar ging ik weer met wat kindjes en toen viel het vies tegen , je loopt er zo doorheen en het is pokkeduur
pi_200340236
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 09:41 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ik was daar als klein kind eens geweest. Had toen veel indruk op mij gemaakt. Vorig jaar ging ik weer met wat kindjes en toen viel het vies tegen , je loopt er zo doorheen en het is pokkeduur
Eens. Als 12 jarige ooit geweest en dat was cool maar toen ik rond 2006 ben geweest, was het echt verspild geld.
pi_200341110
pi_200341462
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 09:41 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ik was daar als klein kind eens geweest. Had toen veel indruk op mij gemaakt. Vorig jaar ging ik weer met wat kindjes en toen viel het vies tegen , je loopt er zo doorheen en het is pokkeduur
Eens.
Ze hebben het wel wat opgeleukt door interactieve dingen neer te zetten, maar het blijft erg duur en klein daar.
Ripley's dat ernaast zit vind ik wel tof!
Sorry voor offtopic

Als Antwee er een wassen beeld heeft, zou het me echt niet verbazen als ze ten tijde van die reallife soap ook een beeld weten te fabriceren van zn moeder. Gaat echt nergens over
Dacht dat er wel bepaalde criteria waren om daar als wassen beeld neergezet te worden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_200341511
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 09:22 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ikdacht dat ze ook een wassen beeld van Sara hadden gemaakt :') dat is waarsch. haar moeder...
_O-
pi_200341817
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 10:29 schreef Woonbootjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat smaakt naar meer
  dinsdag 13 juli 2021 @ 11:09:25 #244
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200341833
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 10:44 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Eens.
Ze hebben het wel wat opgeleukt door interactieve dingen neer te zetten, maar het blijft erg duur en klein daar.
Ripley's dat ernaast zit vind ik wel tof!
Sorry voor offtopic

Als Antwee er een wassen beeld heeft, zou het me echt niet verbazen als ze ten tijde van die reallife soap ook een beeld weten te fabriceren van zn moeder. Gaat echt nergens over
Dacht dat er wel bepaalde criteria waren om daar als wassen beeld neergezet te worden
Dan wordt het een spookhuis.
pi_200345065
https://www.mediacourant.(...)e-dit-nog-uitmelken/

Wat mij nu het meeste verbaasd is dat er echt niemand in die Hazes pleps heen zegt doe het iets minder. Ze worden echt uitgekotst.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker dinsdag 13 juli 2021 @ 14:41:52 #246
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200345080
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 09:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben daar nog nooit geweest :@ Voel me ook niet geroepen eigenlijk.
Nou helemaal niet meer nee :X
Beetje H6 sponsoren.
pi_200349349
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 10:29 schreef Woonbootjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zeer flatteuse photoshop :')
pi_200356606
Hazes zit in de Dominicaanse republiek, ik heb geen smulders gezien met foto's . :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200356616
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 10:29 schreef Woonbootjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mevr ik wil zo graag leuk gevonden worden.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200356692
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 10:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hazes zit in de Dominicaanse republiek, ik heb geen smulders gezien met foto's . :D
ze zijn in Spanje
pi_200356703
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 10:50 schreef Duiker64 het volgende:

[..]

ze zijn in Spanje
Oke,op een foto stond Dominicaanse republiek vandaar.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200356791
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 10:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Oke,op een foto stond Dominicaanse republiek vandaar.
Hij loopt weer interessant te doen denk ik. De tent waar ze eten is vlakbij Altea Spanje. Zou uiteraard ook superdom zijn om nu in een hoog-risicogebied te gaan zitten als de Dominicaanse. Maar bij hun weet je het nooit....
pi_200358067


:')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker woensdag 14 juli 2021 @ 12:24:33 #254
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200358108
Ik kan het na die John de Wolf side-by-side onmogelijk niet meer zien zeg...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200358142
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 12:24 schreef maily het volgende:

[..]

Helemaal alleen?! De horror :o :X
Waar is onze instahoer Edwin dan? hebben ze hem vergeten??
Alius aliud dicit
  Moderator woensdag 14 juli 2021 @ 12:36:21 #257
184769 crew  Deisyy
pi_200358311
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 12:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan het na die John de Wolf side-by-side onmogelijk niet meer zien zeg...
:D

Even ter herinnering

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker woensdag 14 juli 2021 @ 12:40:59 #258
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200358395
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 12:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]

:D

Even ter herinnering

[ afbeelding ]
Hoe is het mogelijk O-)
pi_200358424
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 12:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]

:D

Even ter herinnering

[ afbeelding ]
Laten we een go fund me maken om een prive detective in te huren om van beiden een pluk haar te scoren en dat dan naar een DNA lab te sturen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator woensdag 14 juli 2021 @ 12:46:04 #260
184769 crew  Deisyy
pi_200358492
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 12:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Laten we een go fund me maken om een prive detective in te huren om van beiden een pluk haar te scoren en dat dan naar een DNA lab te sturen :D
Dat is een goed plan, gewoon even de Insta van Dre in de gaten houden om te zien waar hij date night heeft, dan trek ik er wel per ongeluk een pluk haar uit :D

Die twee lijken zoveel op elkaar, ook nu met dat langere haar.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200358879
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 12:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat is een goed plan, gewoon even de Insta van Dre in de gaten houden om te zien waar hij date night heeft, dan trek ik er wel per ongeluk een pluk haar uit :D

Die twee lijken zoveel op elkaar, ook nu met dat langere haar.
Als jullie nu allemaal geld naar mij overmaken om elke dag bij de hipstertentjes uit eten te gaan of in de salon om de hoek te zitten, dan moet ik ze wel treffen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200359431
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 12:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]

:D

Even ter herinnering

[ afbeelding ]
Geloof je dat echt? :)
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200359449
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 12:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Laten we een go fund me maken om een prive detective in te huren om van beiden een pluk haar te scoren en dat dan naar een DNA lab te sturen :D
Als jij dat nu eens gaat doen! :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200359468
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 12:24 schreef maily het volgende:

[..]

Helemaal alleen?! De horror :o :X
Jaja het mocht even ademen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200360633
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 13:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Als jij dat nu eens gaat doen! :D
Ja dat stelde ik ook voor! Ik wacht tot de gofundme opbrengsten hoog genoeg zijn voor het eerste etentje *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200360894
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja dat stelde ik ook voor! Ik wacht tot de gofundme opbrengsten hoog genoeg zijn voor het eerste etentje *O*
Maar ga je dan echt een haar uittrekken bij John? c_/

  Spellchecker woensdag 14 juli 2021 @ 15:23:08 #267
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200360919
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 15:22 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Maar ga je dan echt een haar uittrekken bij John? c_/
[ afbeelding ]
Wachten tot die klaar is bij de kapper.
pi_200360957
Een glas is ook goed toch? Waar iemand uit gedronken heeft? Is bij CSI geweest, dus is waar :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200364612
Laten we ook de gelijkenis met wijlen Marco Eyk niet vergeten!
https://www.misdaadjourna(...)-andre-hazes-junior/

  woensdag 14 juli 2021 @ 18:49:09 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200364667
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 18:45 schreef Duiker64 het volgende:
Laten we ook de gelijkenis met wijlen Marco Eyk niet vergeten!
https://www.misdaadjourna(...)-andre-hazes-junior/

[ afbeelding ]
Da fuck, begint dat gezeik weer? Die zat in de bak toen An2 verwekt werd, of denk je dat de echtgenote van André Hazes daar op bezoek zonder toezicht kom zonder dat de halve wereld dat te weten kwam?

Hij loopt erbij als een pauper, dus de overeenkomst met andere paupers is al snel gevonden.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200364804
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 18:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Da fuck, begint dat gezeik weer? Die zat in de bak toen An2 verwekt werd, of denk je dat de echtgenote van André Hazes daar op bezoek zonder toezicht kom zonder dat de halve wereld dat te weten kwam?

Hij loopt erbij als een pauper, dus de overeenkomst met andere paupers is al snel gevonden.
Twee heeft gewoon het varkensneusje van pap.
  woensdag 14 juli 2021 @ 19:05:20 #272
429367 DKUp
ON TOUR
pi_200364916
quote:
Weer op vaaakanzie
SOONY
pi_200365073




quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 18:57 schreef mootie het volgende:

[..]

Twee heeft gewoon het varkensneusje van pap.
https://www.ad.nl/show/bi(...)ille-jeugd~a5e0cf30/
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200366099
Volgens mij is Brad Pitt gewoon zijn vader

https://www.ad.nl/show/it(...)-niet-stuk~a9e69629/
pi_200366410
https://www.shownieuws.nl(...)-en-rossana-kluivert

_O- Wat een vrouw. Ruzie met de Kluivertjes.
  woensdag 14 juli 2021 @ 20:47:17 #276
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200366688
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 20:32 schreef shomila het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)-en-rossana-kluivert

_O- Wat een vrouw. Ruzie met de Kluivertjes.
Op de avond van Andres verjaardag, gezellig mens is het toch.
  woensdag 14 juli 2021 @ 21:14:07 #277
429367 DKUp
ON TOUR
pi_200367190
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 20:32 schreef shomila het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)-en-rossana-kluivert

_O- Wat een vrouw. Ruzie met de Kluivertjes.
Je verwacht dit niet van die nette dame.
SOONY
pi_200367200
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 20:32 schreef shomila het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)-en-rossana-kluivert

_O- Wat een vrouw. Ruzie met de Kluivertjes.
Nee, het is niet te geloven. Ze maakt met alles en iedereen ruzie. >:)
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200367217
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 20:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Op de avond van Andres verjaardag, gezellig mens is het toch.
Iedereen maar gebruiken en misbruiken. :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker woensdag 14 juli 2021 @ 21:18:26 #280
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 14 juli 2021 @ 21:20:01 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200367313
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 20:32 schreef shomila het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)-en-rossana-kluivert

_O- Wat een vrouw. Ruzie met de Kluivertjes.
Zo dan, ze weet ook wel iedereen tegen zich in het harnas te jagen :X
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker woensdag 14 juli 2021 @ 21:31:52 #282
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200367521
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo dan, ze weet ook wel iedereen tegen zich in het harnas te jagen :X
Die gaat helemaal los :P
pi_200367822
Ruzie met de Kluivertjes wordt dan een rs, die ik wel zal kijken.
Die foto van zingende senior als kind vind ik wel mooi, dat jochie had geen gouden paplepel en stond later voor volle zalen met best veel meezingers. Zijn zoon heeft een gouden microfoon na zijn gouden paplepel en teert op 1 bekende eigen meezinger, de rest is van zijn vader.
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juli 2021 @ 21:50:38 #284
7889 tong80
Spleenheup
pi_200367850
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 20:32 schreef shomila het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)-en-rossana-kluivert

_O- Wat een vrouw. Ruzie met de Kluivertjes.
Heerlijk :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juli 2021 @ 21:51:56 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_200367880
Jammer als die RLS niet door gaat. Ergernis tv kan heerlijk zijn.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200370225
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:51 schreef tong80 het volgende:
Jammer als die RLS niet door gaat. Ergernis tv kan heerlijk zijn.

:T
Ja dit, maar we hebben B&B op rtl sinds maandag. *O*
Ik heb die Hazes shit niet nodig, en het idiote is dat we alles al gezien hebben via hun Instagram dus waarom überhaupt nog kijken?

We weten dat het een enorme flop was bij de streamers, ze zelf niet hun verbouwingen doen, ze in Spanje zitten en Saartje hulp zoekt bij haar kleding sessies bij haar tante’s Chinese meuk tokko.

Ze de rest van de dag in de sportschool hangen of om de schouder van pa van Soelen.

En zwaar onder in vloed André senior gingen herdenken bij de beelden van Hazes sr.

Leuk man, alsof je de herhaling ziet van chateau Meiland, :O
pi_200373176
Volgens Evert is dit de 'vergeten' Hazes foto die nu iedereen lijkt te willen hebben:

https://www.9xgallery.nl/(...)es-1996/#description



Sinds deze unieke foto 0p 3 april 2020 voor het eerst werd gepubliceerd op het Instagram account van Govert de Roos een van de meest besproken en gewilde foto's van André Hazes. Naast diverse publicaties in de media was dit ook het pronkstuk tijdens de Studio Expositie van Govert de Roos in september 2020 waarbij Rachel Hazes met een grotere versie van de foto poseerde. Op haar voordracht hangt deze foto nu ook in Madame Tussauds Amsterdam waar in oktober 2020 het fantastische beeld van Hazes werd onthuld.
pi_200373247
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 15:22 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Maar ga je dan echt een haar uittrekken bij John? c_/

[ afbeelding ]
Uit z'n kin kan toch? :P
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_200373313


Het is dus eigenlijk steeds een (verkeerd begrepen) hommage aan An1 die vinger van Rachel/An2/A3/Saar...

Oh en het betekent ook 'F*ck corona' (M.a.w. we gaan wel en vaak met vakantie en houden wel van een feestje zonder afstand)

[ Bericht 4% gewijzigd door JourneyBlue op 15-07-2021 12:21:22 ]
pi_200373669
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 10:22 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]

Het is dus eigenlijk steeds een (verkeerd begrepen) hommage aan An1 die vinger van Rachel/An2/A3/Saar...

Oh en 'het betekent ook F*ck corona' (maar we gaan wel met vakantie en houden van een feestje zonder afstand)
Waarom moet die verzuurde ouwe bosheks overal bij op staan. Vals kreng. :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200375268
Ja, daar begon het allemaal mee als minderjarige oppas ...die smerige dikke worstenvinger. :r
Ze krijgt er nog altijd een natte slip van zo te zien maar dan vooral omdat het haar knaken blijft opleveren als beroepsweduwe van deze kinderneuker. :')
pi_200375660
pi_200375687
quote:
7s.gif Op donderdag 15 juli 2021 12:44 schreef IriYe het volgende:
Ja, daar begon het allemaal mee als minderjarige oppas ...die smerige dikke worstenvinger. :r
Ze krijgt er nog altijd een natte slip van zo te zien maar dan vooral omdat het haar knaken blijft opleveren als beroepsweduwe van deze kinderneuker. :')
Neem ff een glaasje water ofzo. In door de neus, uit door de mond.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200375736


Vastgelegd...
pi_200375908
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200375920
Al die peuken op tafel… tokkies.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')