Kijk daar heb je het al. Wat jij vuige kift vind, vind een ander misschien wel grappig o.i.d. Dit blijft een forum, en wij leven in een "democratie ". In veel topics lees ik en reageer ik niet. Misschien is het een optie niet reageren i.p.v. users op de vingertjes tikken. Het is maar een optiequote:Op donderdag 8 juli 2021 11:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarbij ik wel graag zou aantekenen dat de definitie van "nieuws" natuurlijk ook rekbaar is. Vuige kift site plaatst iets dat wel of niet waar is, vuige kift users plaatsen door. Ineens is het "nieuws". Terwijl het begon als een invuloefening obv zeer beperkte informatie.
Het wordt een circlejerk van naar elkaar verwijzende "bronnen".
SHO / [ShowChat #1254] Waar we gezellig over Show posten.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:02 schreef goldback het volgende:
Wanneer ik een nieuw topic open waar in je gewoon lekker kan posten gaat het dan niet weggehaald worden ?
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:02 schreef goldback het volgende:
Wanneer ik een nieuw topic open waar in je gewoon lekker kan posten gaat het dan niet weggehaald worden ?
Een van de velen. In deze democratie mag ik dus ook benoemen wat me stoort. Ik kies voor die optie.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het al. Wat jij vuige kift vind, vind een ander misschien wel grappig o.i.d. Dit blijft een forum, en wij leven in een "democratie ". In veel topics lees ik en reageer ik niet. Misschien is het een optie niet reageren i.p.v. users op de vingertjes tikken. Het is maar een optie
Jij speelt dan op de users en niet op het gene waar dit topic voor is, dat is het verschil.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Een van de velen. In deze democratie mag ik dus ook benoemen wat me stoort. Ik kies voor die optie.
Grapje, laat maar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Jij speelt dan op de users en niet op het gene waar dit topic voor is, dat is het verschil.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hallo iemand moet de miss bauket zijn.
https://encrypted-tbn0.gs(...)JXvO3G8eGuVnYVgYxg&s
Ze mag nu ook Peter R. de Vries al geen sterkte wensen?quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Zo en door.
Sta weer te kijken van hypocriet Sarah, de ex cocaïne verslaafde die Peter R de Vries sterkte wenst…![]()
Is die griet nu echt zo ontzettend dom?
Ze maakt eerst stevig gebruik van die cocaïne lijnen, dan wordt Peter afgeknald omdat die strijdt tegen die zooi en drugsbendes. En dan wenst ze hem sterkte.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze mag nu ook Peter R. de Vries al geen sterkte wensen?
Als het topic iets toevoegt waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 8 juli 2021 12:02 schreef goldback het volgende:
Daar gaat mijn kritiek dan ook over.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Jij speelt dan op de users en niet op het gene waar dit topic voor is, dat is het verschil.
Een grote hypocriete bende.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:50 schreef mootie het volgende:
Peter R. de Vries omringt zich altijd met BN-ers, waarvan een fors aantal vast wel een lijntje lust. Ook die mogen nu geen sympathie betuigen begrijp ik. Shame on you, Gordon.
Zo doe ik het ookquote:Op donderdag 8 juli 2021 12:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het al. Wat jij vuige kift vind, vind een ander misschien wel grappig o.i.d. Dit blijft een forum, en wij leven in een "democratie ". In veel topics lees ik en reageer ik niet. Misschien is het een optie niet reageren i.p.v. users op de vingertjes tikken. Het is maar een optie
Dat kan toch? Dat je drugs gebruikt of gebruikt hebt zegt toch niet automatisch dat je het goedkeurt dat een misdaadjournalist wordt neergeschoten?quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze maakt eerst stevig gebruik van die cocaïne lijnen, dan wordt Peter afgeknald omdat die strijdt tegen die zooi en drugsbendes. En dan wenst ze hem sterkte.
Ja dan heb je echt een bord voor de kop.
Dan zul je wel een verrekt scrollvingertje hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2021 12:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo doe ik het ookIk vind het hier meestal leuk mee lezen (inclusief af en toe een gemene opmerking over de Hazes-clan) maar post hier zelden. En als een post me niet aanstaat scroll ik meestal gewoon door naar de volgende
Geoefend en welquote:Op donderdag 8 juli 2021 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zul je wel een verrekt scrollvingertje hebben
Welke cocaïne komt uit een legale keten? Als cocaïne gebruiker onderhou je die drugskartels.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat kan toch? Dat je drugs gebruikt of gebruikt hebt zegt toch niet automatisch dat je het goedkeurt dat een misdaadjournalist wordt neergeschoten?
Ik vind dit werkelijk een heel bizarre gedachtengang.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze maakt eerst stevig gebruik van die cocaïne lijnen, dan wordt Peter afgeknald omdat die strijdt tegen die zooi en drugsbendes. En dan wenst ze hem sterkte.
Ja dan heb je echt een bord voor de kop.
dat zou eens tijd worden dat iemand uit de hoek van justitie dat inziet. maarja, zal nog wl 30 jaar duren voor dit in de top is doorgedrongen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond het interessant dat er iemand uit de hoek van Justitie (niet goed meegekeken, vooral tussen voetbal door gekeken) aankaartte dat de war on drugs allang verloren is. Dat het inmiddels te vergelijken is met de drooglegging. Dat er heel veel mensen blijkbaar drugs willen gebruiken. En dat je misschien ook eerlijk moet zijn en toegeven dat het gros van de problemen rond drugsgebruik vooral ontstaan door het verbod er op.
Dan kun je alles wat nu gestoken wordt in repressie beschikbaar kan worden gemaakt voor behandeling en voorlichting e.d.
Weet zelf niet zo goed wat ik er van vind. Alleen dat het niet tegen te houden is, niet met de middelen die wij (als NL) kunnen/willen betalen. In mn party days wel verschillende party drugs gebruikt. Vond niks "gevaarlijk" qua verslaving, behalve coke. Kan me -ondanks dat ik totaal niet verslavingsgevoelig ben- een verslaving goed voorstellen. En dan schijnt crack ook al jaren aan een NL opmars bezig te zijn, wat nog veel verslavender schijnt te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |