SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Zoiets dacht ik wel na je aankondiging daarvoor in het vorige topic en je hoeft ook niet per se te posten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:09 schreef livelink het volgende:
Ik was even wat aan het eten, maar luisterde wel.
Ja hoor. Een broodje hamburger is het geworden. Gewoon simpel en snel.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik wel na je aankondiging daarvoor in het vorige topic en je hoeft ook niet per se te posten.
Hopelijk heeft het gesmaakt, zonder lange tanden...
Mits met vers gesneden uienringen kan ik een hamburger niet afslaan...quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor. Een broodje hamburger is het geworden. Gewoon simpel en snel.
Zeker mooi!quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Eergisteren was ik even op de plek waar op 28 augustus het Wooferland Festival zal plaatsvinden.
Wegens andere afspraken kan ik er niet bij zijn, maar ook zonder festival is het een prachtige plek...
[ afbeelding ]
Ja, hè?quote:
Ja, heel vaak toen hij jong was. En later ging hij nog wel met mijn man of met vrienden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Ben jij met je zoon wel eens in het Nationaal Militair Museum geweest, livelink?
Boeit zoiets hem überhaupt?
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, heel vaak toen hij jong was. En later ging hij nog wel met mijn man of met vrienden.
Moet je doen!quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.
Denk dat ik er komende week weer even langs ga, voordat de vakantie periode los barst...
Ik denk dat dat soort dingen ook niks voor jou was, vroeger?quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ach lili wat naar voor jou en je zoon.
Iets wat heuglijk zou moeten zijn.
Na mijn examenuitreiking werd de vlag gerjat joepie.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat dat soort dingen ook niks voor jou was, vroeger?
Oh ja, dat schreef je gisteren. Mijn zoon wilde juist absoluut geen vlag.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Na mijn examenuitreiking werd de vlag gerjat joepie.
Woonde tegenover een café, paar vrienden daar tijdens EK/WK.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, dat schreef je gisteren. Mijn zoon wilde juist absoluut geen vlag.
quote:Setlist:
20:44 : R.T.Z. - Dance Your Ass Off (Return To Zero Mix)
20:49 : Jones-Sider - Future Trance (DJ Marko Remix)
20:54 : Tata Box Inhibitors - Protein
20:58 : Glam - Hell's Party (DJ Ricci Mix)
21:02 : The Hypnotist - House Is Mine
21:06 : Blake Baxter - One More Time (Original Mix - Logic Edit)
21:10 : Problem House Vol 1 - Take Me There
21:13 : E-Dancer - Pump The Move
21:16 : The Blunted Boy Wonder - Metropolis
21:22 : Hardfloor - Lost in the Silverbox
21:26 : Atomic Brain - Atomic Brain (Atom Mix)
21:28 : Technasia - Final Quadrant
21:31 : Mory Kante - Mogo Djolo (Oliver Lieb rmx)
21:37 : Robert Armani - Ambulance (Boriqua Tribez Remix)
21:42 : Dr. Fernando - High Pressure
21:47 : Time Attack - Wait A Minute
21:52 : Lemon Sol - Distant Voices (Part One)
21:57 : Kay D. Smith - Option 1 (A1)
22:02 : Jones and Stephenson - The First Rebirth (Baby Doc and The Dentist Remix)
Dank je wel MadMaster. En een goede cooldown gewenst.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Dit is de laatste track.
Het is hier boven best warm en ik ga zo even buiten afkoelen...
[..]
Merci en dank voor het luisteren.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel MadMaster. En een goede cooldown gewenst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |