Boos worden om een computerspelletje. Ik weet zeker dat @Buitendam daar een zeer pittige mening over heeft.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan ook een enge TT. Nee, dit is een koud bad
Dat heb jij helemaal goed.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Boos worden om een computerspelletje. Ik weet zeker dat @:buitendam daar een zeer pittige mening over heeft.
Iemand een ban toewensen is erger.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Boos worden om een computerspelletje. Ik weet zeker dat @:buitendam daar een zeer pittige mening over heeft.
1400 subs inmiddels toch?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Denk niet dat dat kanaal genoeg abonnees heeft om geld aan video's te kunnen verdienen dus de Braad zal er weinig aan overhouden.
Misschien kan @:itsthebradgehere een nadere toelichting geven.
Zodra iemand jou serieus neemt is Tong de lul!quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik probeer je er meestal gewoon 1 aan te naaien.
niet gelezenquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra iemand jou serieus neemt is Tong de lul!
Hoe heet die add-on ook alweer waarmee je sommige nieuwssites kunt zien?quote:
Gelachen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik laat iedereen in z''n waarde bij hax. Als er iemand jankt ben jij het wel. Maar je doet gewoon kneusje GGMM na als een amoebe met downsyndroom.
Bij hax zit je aan je spel te zien ook steeds op F5 te drukken net als bij het Peter R topic.
Denemarken genaaid.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra iemand jou serieus neemt is Tong de lul!
Dan speel ik hem door naar @yvonnequote:Op donderdag 8 juli 2021 11:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De slager keurt zijn eigen vlees.
Ik eis een onafhankelijk onderzoek.
Minimiminimi.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:43 schreef GGMM het volgende:
Loopt @:zipportal weer te janken?
Stuur maar een mailtje.
Afgehandeld.
Ik denk dat @Scrummie en Zippy het goed met elkaar kunnen vinden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:43 schreef GGMM het volgende:
Loopt @:zipportal weer te janken?
Stuur maar een mailtje.
Afgehandeld.
Ik ben geen racist dus denk het niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk dat @:scrummie en Zippy het goed met elkaar kunnen vinden.
Volgens mij vindt @Scrummie @Zipportal maar een rare jongenquote:Op donderdag 8 juli 2021 11:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Ajacieden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:45 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij vindt @:scrummie @:zipportal maar een rare jongen
En dat kan ik wel begrijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |