abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200248864
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je reageert nu op een "dit kan niet" met een "nee, dit kan niet". Maar gelukkig lezen we goed wat er gezegd wordt hier.
Oh ik dacht dat ik reageerde met Ze hebben de aandacht die ze willen weer binnen. Heeft allemaal weinig met al dan niet ethisch bezig zijn te maken. Puur aandacht. maar er wordt inderdaad niet zo goed gelezen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_200248883
quote:
18s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Het is gewoon irritant dat iedereen weet dat 'ie de pijp uit is, maar dat het verlossende woord zo lang op zich laat wachten.
Ik heb dat idee eigenlijk totaal niet meer. Gister heb ik even getwijfeld of die update niet iets vertraagd zou komen. Maar ik heb nu wel het idee dat hij op dit moment nog in leven is. Helemaal na de reactie van zijn zoon dat dingen nog onzeker zijn, die zal niet "meepraten" maar in dat geval eerder gewoon niets zeggen. Al was de tweet wel vaag. Misschien zijn de operaties nog wel in gang oid.

Had ook begrepen dat hij mogelijk zelfs nog naar een ander ziekenhuis was gebracht, al weet ik niet of dat klopt. Maar dat lijkt me ook weinig zin hebben als iemand is overleden.
  woensdag 7 juli 2021 @ 13:36:08 #153
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200248892
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:29 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Voor een simpele 'yes', hoe walgelijk ook? Dat lijkt mij niet. Dat soort zaken blijft hier ook gewoon staan trouwens.
opgenomen was misschien een beter woord geweest
  woensdag 7 juli 2021 @ 13:37:13 #154
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200248910
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:35 schreef ikbengeenslappehap het volgende:

[..]

Ik heb dat idee eigenlijk totaal niet meer. Gister heb ik even getwijfeld of die update niet iets vertraagd zou komen. Maar ik heb nu wel het idee dat hij op dit moment nog in leven is. Helemaal na de reactie van zijn zoon dat dingen nog onzeker zijn, die zal niet "meepraten" maar in dat geval eerder gewoon niets zeggen. Al was de tweet wel vaag. Misschien zijn de operaties nog wel in gang oid.

Had ook begrepen dat hij mogelijk zelfs nog naar een ander ziekenhuis was gebracht, al weet ik niet of dat klopt. Maar dat lijkt me ook weinig zin hebben als iemand is overleden.
Zou ook kunnen dat Peter gewoon zelf liever zijn eigen persconferentie wil doen.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_200248913
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

Bryan Roy ook al opgepakt?
Huh?
pi_200248919
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:35 schreef ikbengeenslappehap het volgende:

[..]

"hoop dingen onzeker" lees is als: wordt hij nog wakker en zo ja in welke toestand. Tot zover mijn gissen.
pi_200248924
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ze hebben de aandacht die ze willen weer binnen. Heeft allemaal weinig met al dan niet ethisch bezig zijn te maken. Puur aandacht.
Het ongecensureerd publiceren van beeldmateriaal heeft heus iets sympathieks. Denk aan de (weliswaar controversiële) principes van waaruit Wikileaks is voortgekomen. Wat mij dwars zit is dat er geen oog is voor slachtoffers en dat die geen empathie hoeven te verwachten. Dan heb ik het niet alleen over Patricia Paay, maar ook over naaktfoto's (privékiekjes!) van minderjarigen die slordig zijn gepubliceerd. In februari verscheen hier een stuk over (bron).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_200248951
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het ongecensureerd publiceren van beeldmateriaal heeft heus iets sympathieks. Denk aan de (weliswaar controversiële) principes van waaruit Wikileaks is voortgekomen. Wat mij dwars zit is dat er geen oog is voor slachtoffers en dat die geen empathie hoeven te verwachten. Dan heb ik het niet alleen over Patricia Paay, maar ook over naaktfoto's (privékiekjes!) van minderjarigen die slordig zijn gepubliceerd. In februari verscheen hier een stuk over (bron).
Ik vind beeldmateriaal van het slachtoffer van 'n liquidatie wel wat anders dan naaktfoto's van een minderjarige dame.
pi_200248972
De politie als vertegenwoordiger van de overheid die aan Geenstijl vraagt om beelden te verwijderen met als reden ‘privacy’. Dit is zo cynisch dat het ironisch is.
pi_200249027
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik vind beeldmateriaal van het slachtoffer van 'n liquidatie wel wat anders dan naaktfoto's van een minderjarige dame.
Dat vindt de wet ook natuurlijk. GS doet gewoon waar ze mee wegkomt in dit opzicht. Er zit geen moraal achter, geen oog voor wat het met anderen doet. Dat is precies waar ik op doel.
pi_200249065
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:37 schreef Tengano het volgende:

[..]

Zou ook kunnen dat Peter gewoon zelf liever zijn eigen persconferentie wil doen.
't Schoot me nog even te binnen dat hij hopelijk zelf de beveiliging bij het VUmc heeft weggestuurd.
  woensdag 7 juli 2021 @ 13:47:26 #162
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_200249086
Kansloze nekbaarden site geenstijl doet weer iets wat kansloos is. Vermoeiend volk.
  woensdag 7 juli 2021 @ 13:48:30 #163
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_200249099
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:37 schreef Tengano het volgende:

[..]

Dat ie vanavond in zijn ziekenhuisbed bij de RTL studio wordt binnengerold.

"Goenavund"
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_200249108
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

"Goenavund"
pi_200249110
quote:

[..]

"Goenavund"
Ik zie dit voor me :')
pi_200249123
quote:

[..]

"Goenavund"
Kan 'ie mooi weer even factureren.
pi_200249124
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:21 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Hoezo hele nacht opereren?? Waar haal je dat in godsnaam vandaan? :?
Een aanname, maak je niet meteen zo druk man. Jezus.
  woensdag 7 juli 2021 @ 13:53:02 #168
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_200249145
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:50 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Wat heeft zijn zus ermee te maken? :?
  woensdag 7 juli 2021 @ 13:53:02 #169
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200249146
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:50 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik kan me ook niet voorstellen dat ze hem zomaar ergens neergelegd hebben, en die kogels er gewoon in hebben laten zitten. Zoveel nieuwe besmettingen zijn er nou ook weer niet.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_200249151
quote:
Vanwege de woonplaats Maurik en huiszoeking in Tiel moest ik meteen denken aan de afpersingszaak rondom fruitbedrijf De Groot. Heeft De Vries zich daar op een of andere manier mee bemoeid?

Verder ben ik wel benieuwd naar de achtergrond van die Rotterdammer. Heeft hij Marokkaanse roots? Zo niet dan is een link met de Mocromaffia wat onlogischer. Al kan het natuurlijk ook gewoon een ingehuurd extern duo zijn.
pi_200249178
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:53 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Vanwege de woonplaats Maurik en huiszoeking in Tiel moest ik meteen denken aan de afpersingszaak rondom fruitbedrijf De Groot. Heeft De Vries zich daar op een of andere manier mee bemoeid?

Verder ben ik wel benieuwd naar de achtergrond van die Rotterdammer. Heeft hij Marokkaanse roots? Zo niet dan is een link met de Mocromaffia wat onlogischer. Al kan het natuurlijk ook gewoon een ingehuurd extern duo zijn.
Bij de "mocromaffia" waren ook wel niet-Marokkanen betrokken. En niet elke Marokkaan werkte voor hen. Voor zo ver dat één groep is natuurlijk.
pi_200249189
quote:

[..]

Ik zou toch eens gaan solliciteren bij de politie als ik jou was.
pi_200249191
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Bij de "mocromaffia" waren ook wel niet-Marokkanen betrokken. En niet elke Marokkaan werkte voor hen. Voor zo ver dat één groep is natuurlijk.
Je hebt gelijk maar ze waren volgens mij wel ver in de minderheid.
pi_200249196
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:56 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Je hebt gelijk maar ze waren volgens mij wel ver in de minderheid.
Dat wel.
pi_200249200
quote:
No shit Sherlock.

Broer van Nabil werd vermoord door een Antilliaan. Dan kan het Taghi niet geweest zijn. Tenzij hij zomaar is ingehuurd :7
pi_200249201
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Ik zou toch eens gaan solliciteren bij de politie als ik jou was.
Die kunnen best zonder mij.
pi_200249209
quote:

[..]

"Goenavund"
_O- _O- _O-
  woensdag 7 juli 2021 @ 13:59:43 #179
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200249222
twitter

Zoiets zou mooi zijn :)
  Admin woensdag 7 juli 2021 @ 14:04:01 #180
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_200249261
Wij hebben besloten de beelden hier niet toe te staan. Dat is een keuze die gemaakt is. Geenstijl zet ze wel neer. Ook dát is een keuze.
Toen Theo van Gogh werd geslacht stond een foto van zijn lijk - het mes nog in zijn borst - op alle voorpagina's. Toen Pim Fortuyn werd afgeschoten stond de foto van zijn bloedende lijk op alle voorpagina's. Toen een kind dood aanspoelde op een strand stond die foto op de voorpagina van alle kranten en bladen en was te zien in elke nieuwsuitzending. Enzovoort.
Misschien is het verschil nu dat hij nog in leven is, maar ik zie verder weinig verschil. Enige verschil is dat er inmiddels een wet is (of in ieder geval aan komt) die het maken van beeldmateriaal van slachtoffers en het verspreiden ervan strafbaar stelt. Maar de vraag is maar of dat ook voor de pers geldt of dat persvrijheid daarin zwaarder weegt.

Ik vind niet dat de media NU opeens kan gaan cherrypicken en stellen dat dit niet getoond mag worden, maar een volgende keer wel een ander slachtoffer in beeld brengen omdat dat een beter verhaal oplevert.
Hoe dan ook, als je het wilt zien ga je elders kijken. (dit nog even vwb de discussie over wel of niet de beelden)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')