Oh ik dacht dat ik reageerde met Ze hebben de aandacht die ze willen weer binnen. Heeft allemaal weinig met al dan niet ethisch bezig zijn te maken. Puur aandacht. maar er wordt inderdaad niet zo goed gelezen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je reageert nu op een "dit kan niet" met een "nee, dit kan niet". Maar gelukkig lezen we goed wat er gezegd wordt hier.
Ik heb dat idee eigenlijk totaal niet meer. Gister heb ik even getwijfeld of die update niet iets vertraagd zou komen. Maar ik heb nu wel het idee dat hij op dit moment nog in leven is. Helemaal na de reactie van zijn zoon dat dingen nog onzeker zijn, die zal niet "meepraten" maar in dat geval eerder gewoon niets zeggen. Al was de tweet wel vaag. Misschien zijn de operaties nog wel in gang oid.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant dat iedereen weet dat 'ie de pijp uit is, maar dat het verlossende woord zo lang op zich laat wachten.
opgenomen was misschien een beter woord geweestquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor een simpele 'yes', hoe walgelijk ook? Dat lijkt mij niet. Dat soort zaken blijft hier ook gewoon staan trouwens.
Zou ook kunnen dat Peter gewoon zelf liever zijn eigen persconferentie wil doen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:35 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
[..]
Ik heb dat idee eigenlijk totaal niet meer. Gister heb ik even getwijfeld of die update niet iets vertraagd zou komen. Maar ik heb nu wel het idee dat hij op dit moment nog in leven is. Helemaal na de reactie van zijn zoon dat dingen nog onzeker zijn, die zal niet "meepraten" maar in dat geval eerder gewoon niets zeggen. Al was de tweet wel vaag. Misschien zijn de operaties nog wel in gang oid.
Had ook begrepen dat hij mogelijk zelfs nog naar een ander ziekenhuis was gebracht, al weet ik niet of dat klopt. Maar dat lijkt me ook weinig zin hebben als iemand is overleden.
"hoop dingen onzeker" lees is als: wordt hij nog wakker en zo ja in welke toestand. Tot zover mijn gissen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:35 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
[..]
Ik heb dat idee eigenlijk totaal niet meer. Gister heb ik even getwijfeld of die update niet iets vertraagd zou komen. Maar ik heb nu wel het idee dat hij op dit moment nog in leven is. Helemaal na de reactie van zijn zoon dat dingen nog onzeker zijn, die zal niet "meepraten" maar in dat geval eerder gewoon niets zeggen. Al was de tweet wel vaag. Misschien zijn de operaties nog wel in gang oid.
Had ook begrepen dat hij mogelijk zelfs nog naar een ander ziekenhuis was gebracht, al weet ik niet of dat klopt. Maar dat lijkt me ook weinig zin hebben als iemand is overleden.
Het ongecensureerd publiceren van beeldmateriaal heeft heus iets sympathieks. Denk aan de (weliswaar controversiële) principes van waaruit Wikileaks is voortgekomen. Wat mij dwars zit is dat er geen oog is voor slachtoffers en dat die geen empathie hoeven te verwachten. Dan heb ik het niet alleen over Patricia Paay, maar ook over naaktfoto's (privékiekjes!) van minderjarigen die slordig zijn gepubliceerd. In februari verscheen hier een stuk over (bron).quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze hebben de aandacht die ze willen weer binnen. Heeft allemaal weinig met al dan niet ethisch bezig zijn te maken. Puur aandacht.
Ik vind beeldmateriaal van het slachtoffer van 'n liquidatie wel wat anders dan naaktfoto's van een minderjarige dame.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het ongecensureerd publiceren van beeldmateriaal heeft heus iets sympathieks. Denk aan de (weliswaar controversiële) principes van waaruit Wikileaks is voortgekomen. Wat mij dwars zit is dat er geen oog is voor slachtoffers en dat die geen empathie hoeven te verwachten. Dan heb ik het niet alleen over Patricia Paay, maar ook over naaktfoto's (privékiekjes!) van minderjarigen die slordig zijn gepubliceerd. In februari verscheen hier een stuk over (bron).
Dat vindt de wet ook natuurlijk. GS doet gewoon waar ze mee wegkomt in dit opzicht. Er zit geen moraal achter, geen oog voor wat het met anderen doet. Dat is precies waar ik op doel.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind beeldmateriaal van het slachtoffer van 'n liquidatie wel wat anders dan naaktfoto's van een minderjarige dame.
't Schoot me nog even te binnen dat hij hopelijk zelf de beveiliging bij het VUmc heeft weggestuurd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zou ook kunnen dat Peter gewoon zelf liever zijn eigen persconferentie wil doen.
Dat ie vanavond in zijn ziekenhuisbed bij de RTL studio wordt binnengerold.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zou ook kunnen dat Peter gewoon zelf liever zijn eigen persconferentie wil doen.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat ie vanavond in zijn ziekenhuisbed bij de RTL studio wordt binnengerold.
"Goenavund"
Ik zie dit voor mequote:Op woensdag 7 juli 2021 13:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
"Goenavund"
Kan 'ie mooi weer even factureren.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
"Goenavund"
Een aanname, maak je niet meteen zo druk man. Jezus.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:21 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Hoezo hele nacht opereren?? Waar haal je dat in godsnaam vandaan?
Wat heeft zijn zus ermee te maken?quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een aanname, maak je niet meteen zo druk man. Jezus.
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze hem zomaar ergens neergelegd hebben, en die kogels er gewoon in hebben laten zitten. Zoveel nieuwe besmettingen zijn er nou ook weer niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een aanname, maak je niet meteen zo druk man. Jezus.
Vanwege de woonplaats Maurik en huiszoeking in Tiel moest ik meteen denken aan de afpersingszaak rondom fruitbedrijf De Groot. Heeft De Vries zich daar op een of andere manier mee bemoeid?quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)mijn-gemak~a9c99ccd/
Bij de "mocromaffia" waren ook wel niet-Marokkanen betrokken. En niet elke Marokkaan werkte voor hen. Voor zo ver dat één groep is natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanwege de woonplaats Maurik en huiszoeking in Tiel moest ik meteen denken aan de afpersingszaak rondom fruitbedrijf De Groot. Heeft De Vries zich daar op een of andere manier mee bemoeid?
Verder ben ik wel benieuwd naar de achtergrond van die Rotterdammer. Heeft hij Marokkaanse roots? Zo niet dan is een link met de Mocromaffia wat onlogischer. Al kan het natuurlijk ook gewoon een ingehuurd extern duo zijn.
Ik zou toch eens gaan solliciteren bij de politie als ik jou was.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanwege de woonplaats Maurik en huiszoeking in Tiel moest ik meteen denken aan de afpersingszaak rondom fruitbedrijf De Groot. Heeft De Vries zich daar op een of andere manier mee bemoeid?
Verder ben ik wel benieuwd naar de achtergrond van die Rotterdammer. Heeft hij Marokkaanse roots? Zo niet dan is een link met de Mocromaffia wat onlogischer. Al kan het natuurlijk ook gewoon een ingehuurd extern duo zijn.
Je hebt gelijk maar ze waren volgens mij wel ver in de minderheid.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij de "mocromaffia" waren ook wel niet-Marokkanen betrokken. En niet elke Marokkaan werkte voor hen. Voor zo ver dat één groep is natuurlijk.
Dat wel.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar ze waren volgens mij wel ver in de minderheid.
No shit Sherlock.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Die kunnen best zonder mij.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou toch eens gaan solliciteren bij de politie als ik jou was.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
"Goenavund"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |