De vries is altijd wel van het harde confronteren, dat klopt. Echter ligt hij waarschijnlijk in een coma nu en zijn het zijn familieleden die nu steeds worden geconfronteerd met die beelden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:17 schreef shoya het volgende:
Natuurlijk is het voor nabestaanden verschrikkelijk om dit soort beelden tegen te komen, voor veel buitenstaanders net zo, maar ben ik de enige die denkt dat hij zelf misschien juist zou willen dat deze beelden openbaar zichtbaar zijn? Van; kijk wat ze mij hebben aangedaan, dit is de harde realiteit. Dit is waar hij tegen vecht en wat hij iedereen wilde laten zien.
Henk ten Catequote:Op woensdag 7 juli 2021 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom wordt de Pool dan wel bij de naam genoemd en niet de Marokkaan? Lichtgetint, dan heet je geen Henk.
Misschien Henkwollah.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom wordt de Pool dan wel bij de naam genoemd en niet de Marokkaan? Lichtgetint, dan heet je geen Henk.
https://www.ad.nl/dossier(...)mijn-gemak~a9c99ccd/quote:De 35-jarige man uit Polen die gearresteerd is voor de moordaanslag op Peter R. de Vries woonde sinds kort met zijn hoogzwangere vrouw en kinderen in een onopvallend rijtjeshuis in een volksbuurt in Maurik. De ontsteltenis in de straat is groot.
In de bewuste woning woont sinds een maand of twee een Pools gezin in onderhuur, verklaren diverse buren. Op het adres staat een eenmanszaak in montagetechniek gevestigd, op naam van de 35-jarige Kamil Pawel E.
Vanochtend is de witte Renault van de verdachte door de politie meegenomen. Buurtgenoten hebben gezien dat ook een kartonnen doos en een plastic box met een deksel uit de woning is gehaald.
Misschien omdat de Pool een Poolse nationaliteit heeft en de lichtgetinte een Nederlandse nationaliteit ?quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
En nog een complotquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant dat iedereen weet dat 'ie de pijp uit is, maar dat het verlossende woord zo lang op zich laat wachten.
die kwam regelmatig in een kroeg waar ik ook weleens kwam, als hij er zat of binnenkwam ging ik toch altijd wel even een deurtje verderquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja het is ook weer niet zo dat hij per definitie tegen boeven vecht natuurlijk. Eén van zijn beste vrienden was nota bene Cor van Hout.
Hoezo hele nacht opereren?? Waar haal je dat in godsnaam vandaan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:19 schreef kurk_droog het volgende:
Hele nacht opereren.. Ondertussen zou die in rustig vaarwater moeten zijn dan toch?
Hoe heet de Pool?quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was een eerste signalement dat werd verspreid, waarschijnlijk op basis van getuigen. Dat hoeft niet altijd te kloppen natuurlijk met de werkelijke schutter. Daarbij kunnen zowel Polen als Nederlanders 'lichtgetint' zijn. Het staat ook nog niet vast dat schutter bij de 2 opgepakte verdachten zit, alleen dat het vermoedelijk om de schutter gaat, maar dat moet nog worden uitgezocht.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:16 schreef Chai het volgende:
Wie was die lichtgetinte dader dan? Of is dat de Nederlander. Wamt de indruk werd gewekt dat het Taghi,'s mensen waren?.
Altijd dit soort nietszeggende reportagesquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)mijn-gemak~a9c99ccd/
Als je het filmpje hebt gezien dan weet je dat hij niet bij bewustzijn was.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:20 schreef Sfancta het volgende:
Op dat filmpje hoor ik, waar ben je geraakt? In je hoofd?
Was hij nog bij bewustzijn?
Pool heeft geen Nederlandse nationaliteit.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoals die hand van de buik glijdtquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:22 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Als je het filmpje hebt gezien dan weet je dat hij niet bij bewustzijn was.
Mensen gaan automatisch praten/vragen stellen. Sommige mensen hebben hele ‘gesprekken’ met hun huisdier.
Je zou maar Bouke heten als kerel. Dan ben je sowieso al afquote:
Eens.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:23 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Je zou maar Bouke heten als kerel. Dan ben je sowieso al af
Omdat het adres van de Pool bekend is en daar een bedrijf op geregistreerd staat.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Het omgekeerde lijkt mij juist het geval lol. Mensen willen niet bekeken worden in een kwetsbare situatie. Ik heb zelf jaren geleden na een auto ongeluk op een brancard gelegen met veel publiek eromheen die geschokt keken. Zelfs half bewust merkte ik dat op en vond het kut.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:17 schreef shoya het volgende:
Natuurlijk is het voor nabestaanden verschrikkelijk om dit soort beelden tegen te komen, voor veel buitenstaanders net zo, maar ben ik de enige die denkt dat hij zelf misschien juist zou willen dat deze beelden openbaar zichtbaar zijn? Van; kijk wat ze mij hebben aangedaan, dit is de harde realiteit. Dit is waar hij tegen vecht en wat hij iedereen wilde laten zien.
De eigenaar van dat bedrijf hoeft de verdachte niet te zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:24 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Omdat het adres van de Pool bekend is en daar een bedrijf op geregistreerd staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |