En dan weet je het en dan? Het gaat toch niemand ene moer aan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant dat iedereen weet dat 'ie de pijp uit is, maar dat het verlossende woord zo lang op zich laat wachten.
Het is niet meer dan terecht dat ze naar anderen gaan wijzen als precies diezelfde anderen nu naar hen wijzen. Ik vind het triest om iemand die voor zijn leven zet zo op het internet te gooien, net als dat ik het triest vind om een dood jongetje te misbruiken voor een shockfactor. En ik vind het net zo triest dat partijen die dat tweede wel prima vonden nu de moraalridder uit gaan hangen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijft een feit dat ze onfatsoenlijk zijn en vervolgens naar anderen gaan zitten wijzen natuurlijk.
Maar ik snap je punt dat er weinig (minder) ophef was om die foto van dat kind, maar dat vond ik net zo walgelijk.
Jawel.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En dan weet je het en dan? Het gaat toch niemand ene moer aan?
Dochter zit in Ghana dit gaat nog wel even duren.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant dat iedereen weet dat 'ie de pijp uit is, maar dat het verlossende woord zo lang op zich laat wachten.
Dat simplistische "maar hunnie doen het ook" verwijt is oud en versleten, en heeft geen enkele waarde meer.quote:
geenstijl zal dat geen ene kut interesserenquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De eigenaar van dat bedrijf hoeft de verdachte niet te zijn.
Ze hebben de aandacht die ze willen weer binnen. Heeft allemaal weinig met al dan niet ethisch bezig zijn te maken. Puur aandacht.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is niet meer dan terecht dat ze naar anderen gaan wijzen als precies diezelfde anderen nu naar hen wijzen. Ik vind het triest om iemand die voor zijn leven zet zo op het internet te gooien, net als dat ik het triest vind om een dood jongetje te misbruiken voor een shockfactor. En ik vind het net zo triest dat partijen die dat tweede wel prima vonden nu de moraalridder uit gaan hangen.
Boeie.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Dochter zit in Ghana dit gaat nog wel even duren.
Oh sorry als jij het er niet mee eens bent zal ik het niet meer zeggen!quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:26 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat simplistische "maar hunnie doen het ook" verwijt is oud en versleten, en heeft geen enkele waarde meer.
Die mag je dus nu zo onderhand wel achterwege laten.
Je bent familie?quote:
Goed argument.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:26 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat simplistische "maar hunnie doen het ook" verwijt is oud en versleten, en heeft geen enkele waarde meer.
Die mag je dus nu zo onderhand wel achterwege laten.
Fijn, zijn we van dat gezeik ook af.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry als jij het er niet mee eens bent zal ik het niet meer zeggen!
quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Dochter zit in Ghana dit gaat nog wel even duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Voor een simpele 'yes', hoe walgelijk ook? Dat lijkt mij niet. Dat soort zaken blijft hier ook gewoon staan trouwens.quote:
treurig dat die man nog bij Ajax in dienst is. Wil je als werkgever verre van blijven?quote:
Hij is daar al tijden niet meer in dienst.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:30 schreef Handleiding het volgende:
[..]
treurig dat die man nog bij Ajax in dienst is. Wil je als werkgever verre van blijven?
maar goed erg offtopic.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:30 schreef Handleiding het volgende:
[..]
treurig dat die man nog bij Ajax in dienst is. Wil je als werkgever verre van blijven?
maar goed erg offtopic.
Je reageert nu op een "dit kan niet" met een "nee, dit kan niet". Maar gelukkig lezen we goed wat er gezegd wordt hier.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze hebben de aandacht die ze willen weer binnen. Heeft allemaal weinig met al dan niet ethisch bezig zijn te maken. Puur aandacht.
ah oke. Ik las zijn profieltekstquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is daar al tijden niet meer in dienst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |