Zoiets denk ik. Ten behoeve van zijn mogelijke herstel ook.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zegt genoeg.
Misschien wordt hij nu kunstmatig in leven gehouden, en zal de komende dagen meer duidelijk worden.
De details gaan ons ook niks aan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar klinkt het wel naar, maar waarom zeggen ze dat dan niet? Er moet een reden zijn dat ze zo vaag blijven.
Ik vind het meer klinken dat Peter nog in (zeer) kritieke toestand verkeerd/quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zegt genoeg.
Misschien wordt hij nu kunstmatig in leven gehouden, en zal de komende dagen meer duidelijk worden.
Privacy?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar klinkt het wel naar, maar waarom zeggen ze dat dan niet? Er moet een reden zijn dat ze zo vaag blijven.
Dat doet er natuurlijk niet toe, het moment dat je mensen weg gaat zetten en niet naar ze luistert ben je in feite al gewoon klaar en kan je beter meteen stoppen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:42 schreef maan_man het volgende:
[..]
Het probleem is dat er tussen de andersdenkenden wappies zitten. Daar moeten wij niet moeilijk over doen. Alleen zijn andersdenkenden niet gelijk aan wappies en dat onderscheid wordt te weinig gemaakt. Ben je tegen de avondklok of mondklapjes en heb je daar argumenten voor prima. Valt een speler neer op het veld en ga jij op Twitter gelijk verbanden leggen met vaccinaties. Dan ben je in mijn ogen gewoon een wappie.
Fruithandel De Groot wordt ook al jaren beveiligd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef maan_man het volgende:
[..]
Blijft het feit overeind dat die diensten niet onuitputtelijk zijn.
Die kans acht ik vrij groot. Afhankelijk van waar hij geraakt is in zijn hoofd kan het best zijn dat er een zwelling in zijn hersenen zit waardoor hij dus sowieso in coma gehouden wordt. Dat kan dan natuurlijk twee kanten op: die zwelling neemt weer af en dan kunnen ze kijken wat de schade is, of de zwelling neemt niet af (of zelfs toe) en hij zal overlijdenquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zegt genoeg.
Omdat het jou en mij geen reet aangaat. Wij horen het wel als de familie dat wil.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is echt veel makkelijker om te zeggen dat hij nog leeft, dat hij nog niet bij bewustzijn is en dat nog moet blijken hoe hij eruit komt. Ze zeggen niet eens expliciet dat hij nog leeft. Dat werkt vooral speculatie in de hand.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De details gaan ons ook niks aan.
Hij vecht nog steeds voor z’n leven in ieder geval.
Die tweet zegt helaas weinig, behalve dat ze veel hebben aan steun, dat heb je ook als hij overleden is.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zie net nog een hoopvolle tweet van de familie langskomen hierboven.
Als hij overleden was dan was die tweet wel wat anders geschreven.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is echt veel makkelijker om te zeggen dat hij nog leeft, dat hij nog niet bij bewustzijn is en dat nog moet blijken hoe hij eruit komt. Ze zeggen niet eens expliciet dat hij nog leeft. Dat werkt vooral speculatie in de hand.
Privacy?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar heb je als journalist/BN-er toch helemaal geen recht op?quote:
Dat vraag ik me af. Misschien heeft het iets met het lopende onderzoek te maken dat ze er nog niks over willen berichten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Als hij overleden was dan was die tweet wel wat anders geschreven.
"De familie..." las ik en zocht naar de volgende tweet waarin de zin werd afgemaakt. Maar zo bedoelde Royce dat dus nietquote:
Omringen Peter met hoopquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:49 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Die tweet zegt helaas weinig, behalve dat ze veel hebben aan steun, dat heb je ook als hij overleden is.
het gaat ons niks aan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Over wie heb je het?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:50 schreef Sfancta het volgende:
Gisteren overal van de toren blazen, wat logisch is, en nu het hele land in afwachting laten zitten. Is dit typisch Nederland?
Iemand die is overleden omring je niet met hoop toch?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:49 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Die tweet zegt helaas weinig, behalve dat ze veel hebben aan steun, dat heb je ook als hij overleden is.
Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Misschien heeft het iets met het lopende onderzoek te maken dat ze er nog niks over willen berichten.
En daarom berichten alle media erover, worden reguliere uitzendingen onderbroken, wordt een persconferentie gehouden, zitten wij inmiddels in deel #11.quote:
Omdat ze niet verplicht zijn alles te delen. Stel je eens voor dat het jouw vader is. Dan interesseert wat de rest vindt dat ze moeten weten je toch geen kut.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |