Je verspilt je moeite. @FANNN is fan en die wil niets horen dat de grootsheid van haar held aantast.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ehhh, je weet dat Blaauw een boek erover heeft geschreven om het dossier heropend te krijgen?
Ow dat laatste zeker uiteraard, al vraag ik me altijd bij hem of hij dat doet uit idealisme of narcisme.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je verspilt je moeite. @:FANNN is fan en die wil niets horen dat de grootsheid van haar held aantast.
Overigens, ongeacht de rol van Blaauw heeft de Vries natuurlijk wel een enorme bijdrage geleverd in het oplossen van die zaak door de aandacht die hij er voor kreeg.
Ja maar ik heb het nooit gelezen...quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ehhh, je weet dat Blaauw een boek erover heeft geschreven om het dossier heropend te krijgen?
het was omgekeerd!quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Eens. Maar al die superlatieven zoals dat hij een 'nationale held' is gaan ook wel erg ver. Peter gaf overal zijn mening over.... als hij maar kon factureren.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:23 schreef Tarado het volgende:
Hoe goed of slecht Peter is/was doet er weinig toe, blijft te gek voor woorden dat er een aanslag op hem is gepleegd
Je snapt wat bijgewerkt betekent?quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:25 schreef FANNN het volgende:
[..]
het was omgekeerd!
Mede door zijn inspanningen en die van Peter R. de Vries werd het onderzoek in deze moordzaak heropend. In deze derde bijgewerkte druk beschrijft Blaauw de uiteindelijke ontknoping tot en met het proces en de uitspraak in de rechtszaak tegen Ron P.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Je verspilt je moeite. @FANNN is fan en die wil niets horen dat de grootsheid van haar held aantast.
Voila. Doch blijft het voor sommige mensen blijkbaar enorm lastig om de persoonlijke affectie met of haat jegens iemand onbesproken te laten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:23 schreef Tarado het volgende:
Hoe goed of slecht Peter is/was doet er weinig toe, blijft te gek voor woorden dat er een aanslag op hem is gepleegd
ja dat weet ik...quote:
Klopt maar vechten kan ook inhouden kunstmatig in leven gehouden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:17 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat velen in dit topic er van uitgaan dat hij niet meer leeft. Volgens mij kun je alleen uitgaan van datgene wat wordt gemeld, en dat is geen overlijden, maar dat hij vecht voor zijn leven.
Die dochter woont in het buitenland volgens mij dus voor die terug is in Nederland krijgen we sowieso geen updatequote:Op woensdag 7 juli 2021 08:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Onmogelijk. Het is volstrekt normaal om eerst de familie op de hoogte te brengen. Er komen geen 'persupdates' om 4 uur 's nachts.
Rond 11-12 uur weten we meer.
Zit die nog in Afrika?quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:28 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die dochter woont in het buitenland volgens mij dus voor die terug is in Nederland krijgen we sowieso geen update
Ik moet aan Malala denken, het kan goed uit pakken natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 05:56 schreef roos94 het volgende:
Dat hij nu nog leeft (?) Is een goed teken toch. Die eerste uren zijn meestal cruciaal
Ik kan me dit geval nog herinneren, een meisje verdronk en mensen stonden te kijken. Toen is er volgens mij nog wel gekeken of die mensen aangeklaagd konden worden wegens niet verlenen van hulp. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je dan niks doet en alleen maar staat te kijken. Dit was in 1993, mobieltjes waren er nog niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 05:07 schreef IxCalypso het volgende:
Ik heb zelf ooit een ongeluk van iemand anders meegemaakt. Ook dat heb ik verteld hier.
Zelfde fenomeen hier. Iedereen stond met elkaar te praten, de enige die iets deed was ik.
Als misdaadjournalist heeft hij prima werk gedaan en betekende hij nog steeds veel voor families van slachtoffers. Als 'meningenman' in de media heb ik hem altijd vervelend gevonden. Te vol van zichzelf, pedant, humorloos. Maar gezien de situatie denk ik liever aan de positieve kantenquote:Op woensdag 7 juli 2021 08:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eens. Maar al die superlatieven zoals dat hij een 'nationale held' is gaan ook wel erg ver. Peter gaf overal zijn mening over.... als hij maar kon factureren.
Ja inderdaad, “kan”. Het is dus een aanname.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt maar vechten kan ook inhouden kunstmatig in leven gehouden.
Laten we maar van het positieve uitgaan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:30 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja inderdaad, “kan”. Het is dus een aanname.
Het feit dat hij ook bij Boulevard zit om te praten over Dreetje Hazes en zijn veroveringen zegt alles toch?quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow dat laatste zeker uiteraard, al vraag ik me altijd bij hem of hij dat doet uit idealisme of narcisme.
De post was dan ook een persiflage op een andere user.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:28 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die dochter woont in het buitenland volgens mij dus voor die terug is in Nederland krijgen we sowieso geen update
Ja preciesquote:Op woensdag 7 juli 2021 08:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Laten we maar van het positieve uitgaan.
Dit is natuurlijk de enige echte Peter R. de Vries:quote:Op woensdag 7 juli 2021 05:13 schreef Eightyone het volgende:
Eentje voor in het plaatjesarchief (mooie foto).
[ link | afbeelding ]
En dan inclusief Kees van der Spek in zijn maffia-leren jasjequote:Op woensdag 7 juli 2021 08:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk de enige echte Peter R. de Vries:
[ afbeelding ]
Meest voorkomende zaak van de wereld, ondanks dat zovelen anders verwachten. Sterker nog, de kans is redelijk groot dat je zelf eenmaal in de situatie terechtkoment ook een 'kijker' bent.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:29 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Ik moet aan Malala denken, het kan goed uit pakken natuurlijk.
[..]
Ik kan me dit geval nog herinneren, een meisje verdronk en mensen stonden te kijken. Toen is er volgens mij nog wel gekeken of die mensen aangeklaagd konden worden wegens niet verlenen van hulp. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je dan niks doet en alleen maar staat te kijken. Dit was in 1993, mobieltjes waren er nog niet.
Tegelijkertijd heb ik nog nooit in zo'n situatie gezeten en kan ik dus eigenlijk niet zeggen dat ik het anders zou doen.
Niet alleen narcisme denk ik. Hij is ZZP'er en de schoorsteen moet blijven roken. Als men je dan uitnodigt om te komen bazelen dan doe je gewoon wat bijna iedereen zou doen: je doet je kunstje en verdient er wat centjes mee.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het feit dat hij ook bij Boulevard zit om te praten over Dreetje Hazes en zijn veroveringen zegt alles toch?
Maar het maakt niet uit. Hij zet zijn narcisme in voor iets goeds en dat is hartstikke mooi.
Dat laatste is een aanname. Daar is voorlopig nog geen enkel bewijs voor.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:35 schreef tong80 het volgende:
Briljante misdaad verslaggever. Daar is ie ook niet voor beschoten. Gaat om het feit dat-ie betrekken was bij Thagi zijn kroongetuige.
Motief en modus operandi. Maar je hebt natuurlijk gelijk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat laatste is een aanname. Daar is voorlopig nog geen enkel bewijs voor.
Ik heb het ooit in de bus meegemaakt. Schuin achter me werd een meisje lastig gevallen door een kerel. Maar die was flink groter dan ik, dus keek ik om me heen. Gozer aan de andere kant van de gang keek terug, dus ik knikte zo van 'kom we gaan er wat van zeggen'. Hij wist niet hoe snel hij naar buiten moest staren.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Meest voorkomende zaak van de wereld, ondanks dat zovelen anders verwachten. Sterker nog, de kans is redelijk groot dat je zelf eenmaal in de situatie terechtkoment ook een 'kijker' bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |