dat is nog even afwachten maar eensquote:Op woensdag 7 juli 2021 08:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De opdrachtgever zal er vooral van balen dat die simpele loopjongen zijn werk niet goed heeft gedaan.
Het is volstrekt normaal om eerst de familie op de hoogte te brengen voordat de media dingen hoort.quote:
Wat is er niet goed gegaan dan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De opdrachtgever zal er vooral van balen dat die simpele loopjongen zijn werk niet goed heeft gedaan.
Omdat het niet de bedoening was dat hij woensdagochtend om 08:00 nog in leven zou zijnquote:
Ik ben zelf een nabestaande (wel overleden na 1 kogel) en ik kan je vertellen dat het zeer heftig is als er al beelden op internet verschijnen en allerlei wilde speculaties, terwijl je in het ziekenhuis in spanning zit te wachten of je naaste het wel haalt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 07:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
In tegenstelling tot films, is in je hoofd geraakt worden niet perse altijd dodelijk.
Ligt aan het kaliber, pad van kogel etc.
Je overleefd het in ongeveer 38% van alle gevallen, op zich een redelijke kans.
Verder stoort mij de censuur die ze toepassen op de beelden van de aanslag, dat verwijderen van alle beelden.
Nou zou ik, als ik zulke beelden had, desnoods de meer lugubere aanblikken van het geheel dan maar verhullen achter een of andere overlay/camouflage dat je de details niet ziet zeg maar.
Maar ronduit verwijderen, vind ik in dit geval juist respectloos gezien we het hebben over iemand die enorm voorstander is van niks verhullen.
Inderdaad. En alleen maar om wat likes op Instagram te scoren. Het is te triest voor woorden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:10 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik ben zelf een nabestaande en ik kan je vertellen dat het zeer heftig is als er al beelden op internet verschijnen en allerlei wilde speculaties, terwijl je in het ziekenhuis in spanning zit te wachten of je naaste het wel haalt.
Niets is zo respectloos als mensen die denken het 'recht' te hebben om beelden te mogen zien van een moord(poging) op iemand waar ze geen enkele binding mee hebben en deze beelden dan ook zonder besef delen alsof het een 'normaal' filmpje is.
Dat was oud-commissaris Jan Blaauw.quote:Op woensdag 7 juli 2021 07:33 schreef FANNN het volgende:
[..]
Wat een BS zeg... je bent zeker vergeten dat hij die 2 mannen die 8 jaar in de cel hebben gezeten
vrij gekregen heeft?
Je weet het nog? De Puttense Moordzaak? Christel Ambrosius?
ben je het vergeten?
Die 2 mannen hadden het niet gedaan... nee het was een andere vent
https://www.ad.nl/binnenl(...)-ambrosius~a0d8d572/
[..]
Dan ben je blij dat zo'n Peter R. de Vries bestaat hoor... reken maar van Yes!
https://www.omroepgelderl(...)r-Puttense-moordzaak
[..]
Vreemde conclusie, iets met naasten en zo.quote:
Wat zou er gelekt zijn dan?quote:Ziekenhuis onderzoekt of informatie is gelekt over Peter R. de Vries
Het Amsterdamse OLVG onderzoekt of een medewerker van het ziekenhuis informatie over Peter R. de Vries heeft gelekt. "Er circuleren geruchten op sociale media dat een medewerker van OLVG informatie over de heer De Vries zou hebben gedeeld. Het is niet duidelijk of deze berichtgeving echt is", meldt het ziekenhuis.
"In verband met privacy delen wij nooit informatie over patiënten", vervolgt het OLVG. Het ziekenhuis zegt ook enorm geschrokken te zijn over het nieuws rond Peter R. de Vries.
Je denkt toch niet dat dit soort nieuws pas rond '11-12 uur' naar buiten komtquote:Op woensdag 7 juli 2021 08:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is volstrekt normaal om eerst de familie op de hoogte te brengen voordat de media dingen hoort.
En persupdate om 4 uur snachts zijn normaal gesproken niet een ding.
We zullen rond 11-12 wel meer horen.
Ze waren volgens mij best wel boos op Peter !quote:Op woensdag 7 juli 2021 07:55 schreef BeriBeri het volgende:
Het zijn wel weer amateurs om iemand neer te schieten in het centrum van Amsterdam waar overal camera's hangen
Ze zijn ook redelijk snel opgepakt
Volgens de berichtgeving ‘leeft’ hij nog. Maar inderdaad, de schrik zal er nu bij alle betrokkenen in het proces wel flink inzitten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er niet goed gegaan dan?
De Vries zal echt niks meer kunnen doen aan dat proces, wat een primair doel zal zijn geweest. Als secundair doel is iedereen nu banger geworden van ze.
Eens.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:10 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik ben zelf een nabestaande (wel overleden na 1 kogel) en ik kan je vertellen dat het zeer heftig is als er al beelden op internet verschijnen en allerlei wilde speculaties, terwijl je in het ziekenhuis in spanning zit te wachten of je naaste het wel haalt.
Niets is zo respectloos als mensen die denken het 'recht' te hebben om beelden te mogen zien van een moord(poging) op iemand waar ze geen enkele binding mee hebben en deze beelden dan ook zonder besef delen alsof het een 'normaal' filmpje is.
Onmogelijk. Het is volstrekt normaal om eerst de familie op de hoogte te brengen. Er komen geen 'persupdates' om 4 uur 's nachts.quote:
Eh oke. Is dit een reactie op mijn post?quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Onmogelijk. Het is volstrekt normaal om eerst de familie op de hoogte te brengen. Er komen geen 'persupdates' om 4 uur 's nachts.
Rond 11-12 uur weten we meer.
Nou zonder Peter was dat dossier allang weggeborgen hoor..quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat was oud-commissaris Jan Blaauw.
Ehhh, je weet dat Blaauw een boek erover heeft geschreven om het dossier heropend te krijgen?quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:15 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nou zonder Peter was dat dossier allang weggeborgen hoor..
Ik vind het vreemd dat velen in dit topic er van uitgaan dat hij niet meer leeft. Volgens mij kun je alleen uitgaan van datgene wat wordt gemeld, en dat is geen overlijden, maar dat hij vecht voor zijn leven.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vreemde conclusie, iets met naasten en zo.
Je verspilt je moeite. @FANNN is fan en die wil niets horen dat de grootsheid van haar held aantast.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ehhh, je weet dat Blaauw een boek erover heeft geschreven om het dossier heropend te krijgen?
Ow dat laatste zeker uiteraard, al vraag ik me altijd bij hem of hij dat doet uit idealisme of narcisme.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je verspilt je moeite. @:FANNN is fan en die wil niets horen dat de grootsheid van haar held aantast.
Overigens, ongeacht de rol van Blaauw heeft de Vries natuurlijk wel een enorme bijdrage geleverd in het oplossen van die zaak door de aandacht die hij er voor kreeg.
Ja maar ik heb het nooit gelezen...quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ehhh, je weet dat Blaauw een boek erover heeft geschreven om het dossier heropend te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |