Ik neem aan dat zijn naasten wel iets meer weten dan jantje modaalquote:Op woensdag 7 juli 2021 07:33 schreef Infinitism het volgende:
[..]
klopt, stel je eens voor hoe het voor zijn gezin/familie moet zijn.
enige positieve uitkomst lijkt mij dat hij niet in zijn brein geraakt is?
Geen nieuws, goed nieuws?quote:Op woensdag 7 juli 2021 07:32 schreef Arcee het volgende:
Tergend dat we nog niet weten hoe het nu met hem gaat.
Uiteraard, informatie over dit soort zaken wordt niet a la de seconde met de media en het dus ons, het klootjesvolk, gedeeld…quote:Op woensdag 7 juli 2021 07:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zijn naasten wel iets meer weten dan jantje modaal
Wat een rare tekst, mediastilte inlast? Als hij hier uitkomt moet die over 2 jaar weer lekker volgas op tv 3n zijn ding doen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 07:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of een fles whiskey achterover tikken.
Hoe dan ook, ik hoop dat de Vries het redt en vervolgens tot aan zijn dood een mediastilte inlast.
Maar ik vrees dat als hij het redt dat hij dan alleen maar meer op tv gaat zijn.
Eigenlijk maakt het me ook geen drol uit. Door types als de Vries kijk ik al jaren geen reguliere tv meer.quote:Op woensdag 7 juli 2021 07:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat een rare tekst, mediastilte inlast? Je bent niet goed, als hij hier uitkomt moet die over 2 jaar weer lekker volgas op tv 3n zijn ding doen.
Alles voor de aandacht.quote:Op woensdag 7 juli 2021 07:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Begrijp eigenlijk niet waarom hij vertrouwenspersoon werd van Nabil. Dat is toch vragen om problemen.. Het is moedig maar ook al ben je zelf niet bang, je hebt ook met je naasten te maken.
of dat nou de druppel was, komen we waarschijnlijk nooit achterquote:Op woensdag 7 juli 2021 07:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Begrijp eigenlijk niet waarom hij vertrouwenspersoon werd van Nabil. Dat is toch vragen om problemen.. Het is moedig maar ook al ben je zelf niet bang, je hebt ook met je naasten te maken.
Zal vast wel in een kunstmatige coma worden gehouden, maar ik ben geen dokter hequote:Op woensdag 7 juli 2021 07:32 schreef Arcee het volgende:
Tergend dat we nog niet weten hoe het nu met hem gaat.
Denk dat als het zolang goed gaat je een soort gevoel van onschendbaarheid (kunt/gaat) krijgen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 07:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Idd. Elke dag misdaadprogramma tot die hele mongolen maffia is opgeroldquote:Op woensdag 7 juli 2021 07:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat een rare tekst, mediastilte inlast? Als hij hier uitkomt moet die over 2 jaar weer lekker volgas op tv 3n zijn ding doen.
Dat is wel goed..dat ze snel zijn gepakt. Maar het blijft helaas symptoombestrijding. Als je bijvoorbeeld naar Mexico kijkt..je kan misdaad hard bestrijden maar je wint het toch nooit. Voor iedere gepakte of gevallen crimineel staan 10 nieuwe klaar en het enige dat je bereikt is meer bloedvergieten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 07:55 schreef BeriBeri het volgende:
Het zijn wel weer amateurs om iemand neer te schieten in het centrum van Amsterdam waar overal camera's hangen
Ze zijn ook redelijk snel opgepakt
Dat boeit de opdrachtgever echt geen ene fuck, dit zijn maar sneue loopjongens die voor een paar K zo’n opdracht uitvoerenquote:Op woensdag 7 juli 2021 07:55 schreef BeriBeri het volgende:
Het zijn wel weer amateurs om iemand neer te schieten in het centrum van Amsterdam waar overal camera's hangen
Ze zijn ook redelijk snel opgepakt
Hoe weet je dat?quote:
Dus jij vindt het leuk om naar de beelden van een neergeschoten man te kijken? Ik ben zelf boos en hoop dat er een hardere aanpak komt voor de georganiseerde misdaad!quote:Op woensdag 7 juli 2021 07:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
In tegenstelling tot films, is in je hoofd geraakt worden niet perse altijd dodelijk.
Ligt aan het kaliber, pad van kogel etc.
Je overleefd het in ongeveer 38% van alle gevallen, op zich een redelijke kans.
Verder stoort mij de censuur die ze toepassen op de beelden van de aanslag, dat verwijderen van alle beelden.
Nou zou ik, als ik zulke beelden had, desnoods de meer lugubere aanblikken van het geheel dan maar verhullen achter een of andere overlay/camouflage dat je de details niet ziet zeg maar.
Maar ronduit verwijderen, vind ik in dit geval juist respectloos gezien we het hebben over iemand die enorm voorstander is van niks verhullen.
Nouja, ik, goedgelovig persoon, interpreteerde het alsquote:Op woensdag 7 juli 2021 07:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat een rare tekst, mediastilte inlast? Als hij hier uitkomt moet die over 2 jaar weer lekker volgas op tv 3n zijn ding doen.
Tuurlijk niet. Dat vereist visie en ballen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:02 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dus jij vindt het leuk om naar de beelden van een neergeschoten man te kijken? Ik ben zelf boos en hoop dat er een hardere aanpak komt voor de georganiseerde misdaad!
Geen idee waarom je opeens de noodzaak zou moeten hebben om dit maar te benadrukken, dam. Waarom ben jij altijd zo ongelofelijk hard je beat te doen om maar lekker anders uit de hoek te komen?quote:Op woensdag 7 juli 2021 06:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Het is een ongelooflijk mediageile narcist die weet dat hij met zijn gevechten voor de waarheid en gerechtigheid heel veel schermtijd krijgt.
Maar nog net niet genoeg en daarom schnabbelt hij bij met roddelen.
Het feit dat hij vecht voor zijn leven na een lage, laffe, vreselijke aanslag, maakt dat niet anders.
Dat hij vanuit zijn psychische afwijking van het gemiddelde heel veel goeds heeft bereikt is natuurlijk fantastisch, en wat er nu gebeurt is gun je niemand. Maar laten we alsjeblieft niet een soort superheld van hem maken, alleen omdat er iemand op hem geschoten heeft.
De opdrachtgever zal er vooral van balen dat die simpele loopjongen zijn werk niet goed heeft gedaan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:00 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Dat boeit de opdrachtgever echt geen ene fuck, dit zijn maar sneue loopjongens die voor een paar K zo’n opdracht uitvoeren
Omdat er een totaal gebrek aan nuance is in dit topic. En als ik een andere mening heb, dan ventileer ik die.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee waarom je opeens de noodzaak zou moeten hebben om dit maar te benadrukken, dam. Waarom ben jij altijd zo ongelofelijk hard je beat te doen om maar lekker anders uit de hoek te komen?Over 'psychische afwijkingen' gesproken.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee waarom je opeens de noodzaak zou moeten hebben om dit maar te benadrukken, dam. Waarom ben jij altijd zo ongelofelijk hard je beat te doen om maar lekker anders uit de hoek te komen?Over 'psychische afwijkingen' gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |