Voila is ook niet verkeerd toch?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch jammer dat er niet meer zo'n afsluiting is zoals vroegah Dalida - Buenas noches mi amor
Ik zie alleen getoost met water en slappe thee, en dan "Dit programma werd mogelijk gemaakt door een of ander flutbedrijf"quote:
De vertrutting van de NPO ten voeten uit.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie alleen getoost met water en slappe thee, en dan "Dit programma werd mogelijk gemaakt door een of ander flutbedrijf"
Dat zou ik toch even mijn oren open zetten. Laatste 10-15 seconden hoor je altijd de piano-tune van Voilā en vervolgens nog een refreintje.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie alleen getoost met water en slappe thee, en dan "Dit programma werd mogelijk gemaakt door een of ander flutbedrijf"
en hoe verhoudt zich dat tot minutenlang Dalida? Juistquote:Op donderdag 15 juli 2021 00:16 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat zou ik toch even mijn oren open zetten. Laatste 10-15 seconden hoor je altijd de piano-tune van Voilā en vervolgens nog een refreintje.
Vind persoonlijk Voila veel beter passenquote:Op donderdag 15 juli 2021 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en hoe verhoudt zich dat tot minutenlang Dalida? Juist
Minutenlang Dalida?quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was ook vrij kort, enige verschil was dat Mart wel wijn dronk.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DeMartquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was ook vrij kort, enige verschil was dat Mart wel wijn dronk.
Zie bijvoorbeeld:
Het is sowieso ruim een uur later vanavond dus ik kijk morgen de herhaling welquote:Op donderdag 15 juli 2021 17:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Henk Lubberding vanavond. Ik sla over.
Lekker vroeg naar bedquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is sowieso ruim een uur later vanavond dus ik kijk morgen de herhaling wel
Twee keer te veel.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
De tweede keer Lubberding dit seizoen
Als ze daarna maar niet doorgaan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze blijven Henk tot z'n dood uitnodigen en daar is niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |