Ja het gaat vooral om het deuntje, dus het origineel had ook gemogenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Franse versie vond ik ook best leuk, maar dit hoeft niet.
Of Jacques Brel, maar die was verhinderd.quote:
Ook nog vervelend.quote:
Dacht jij dat ie pech had? Hahahahaquote:
Ik niet, Chantalletje wel.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht jij dat ie pech had? Hahahaha
Gisteren moest ze echt gestrekt naar de hoek, dat was erg mooi.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:00 schreef Pino112 het volgende:
Shirt-gooiACT.
Ze frommelt er een beetje mee en legt hem neer. Erg zinloos.
De regie van de Tour is over het algemeen ook veel beter dan die van de Giro of de Vuelta.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:09 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vind het wel en sympathieke vent zo op het eerste gezicht, hij doet wat hij kan en kan nooit iedereen tevreden stellen
Voila is ook niet verkeerd toch?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch jammer dat er niet meer zo'n afsluiting is zoals vroegah Dalida - Buenas noches mi amor
Ik zie alleen getoost met water en slappe thee, en dan "Dit programma werd mogelijk gemaakt door een of ander flutbedrijf"quote:
De vertrutting van de NPO ten voeten uit.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie alleen getoost met water en slappe thee, en dan "Dit programma werd mogelijk gemaakt door een of ander flutbedrijf"
Dat zou ik toch even mijn oren open zetten. Laatste 10-15 seconden hoor je altijd de piano-tune van Voilā en vervolgens nog een refreintje.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie alleen getoost met water en slappe thee, en dan "Dit programma werd mogelijk gemaakt door een of ander flutbedrijf"
en hoe verhoudt zich dat tot minutenlang Dalida? Juistquote:Op donderdag 15 juli 2021 00:16 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat zou ik toch even mijn oren open zetten. Laatste 10-15 seconden hoor je altijd de piano-tune van Voilā en vervolgens nog een refreintje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |