Jij belt aan bij de verkeerdequote:Op woensdag 7 juli 2021 01:45 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vraag het jullie, jouw toon is net als mijn toon soms is tè
Ja, dus? Die keer dat ik betrokken was bij een reanimatie ging die persoon aanspreekbaar de ambulance in...quote:
Halsema kan sowieso niks goeds doen schijnbaar.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het een prima speech. Wat een burgemeester behoort te doen op een moment als dit. Wat die twee heren daar deden snap ik niks van.
Nee dat doe ik niet. Jouw spellingnazi gedrag overal is ergerlijk, zoals mensen mijn muziek op veel plaatsen ergerlijk vinden.quote:
Welk gedeelte van operationeel functioneel personeel snap je niet? Je bent toch afgestudeerd?quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, en nu iets leesbaars en zinnigs?
Niet ons probleemquote:Op woensdag 7 juli 2021 01:47 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben echt zo fucking kwaad, ik ben woest GVD!
De vuile tyfuslijers.
Jij hebt Corona om je druk over te maken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:47 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben echt zo fucking kwaad, ik ben woest GVD!
De vuile tyfuslijers.
Niet na door het hoofd geschoten te zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:47 schreef trein2000 het volgende:
Ja, dus? Die keer dat ik betrokken was bij een reanimatie ging die persoon aanspreekbaar de ambulance in...
quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:49 schreef Za het volgende:
[..]
Niet na door het hoofd geschoten te zijn.
Hij is er gewoon niet meer GVD.
Roep de heren ff tot de orde. Her zijn de dames nier hoor...quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:48 schreef trein2000 het volgende:
Dames, hou het een beetje on-topic. Dat kunnen jullie best
quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij komt MinJus niet in. Tenzij dikke kruiwagen.
quote:Horoscopen
Daghoroscoop 7 juli - Donkere wolken trekken snel weg, Vissen
1 uur geleden in HOROSCOPEN
https://www.telegraaf.nl/(...)kken-snel-weg-vissen
1000e x. Dank.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:54 schreef ACT-F het volgende:
Je hoort gewoon de 5 schoten. Sommigen kijken er niet eens van op:
Bedankt hans.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:53 schreef IxCalypso het volgende:
Terug naar Peter.
Ik heb een haat-liefde verhouding met die man. Net zo stront eigenwijs als ik ben maar dat vechten voor wat in jouw ogen eerlijk is snap ik heel erg goed.
Wat mensen vaak niet snappen als ze zeggen haat-liefde verhouding is dat de liefde veel groter is dan de haat.
Waarom?quote:
Bah, waarom moet dat gedeeld worden?quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:54 schreef ACT-F het volgende:
Je hoort gewoon de 5 schoten. Sommigen kijken er niet eens van op:
Wat heeft dat met Eriksen te maken dan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:57 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Lees Za even terug, echt mensen lees eerst
Wat een lieve woordenquote:Op woensdag 7 juli 2021 01:53 schreef IxCalypso het volgende:
Terug naar Peter.
Ik heb een haat-liefde verhouding met die man. Net zo stront eigenwijs als ik ben maar dat vechten voor wat in jouw ogen eerlijk is snap ik heel erg goed.
Wat mensen vaak niet snappen als ze zeggen haat-liefde verhouding is dat de liefde veel groter is dan de haat.
Dit klinkt vast heel raar, maar in mijn slaap of zeer onverwacht doodgeschoten worden heb ik liever dan jaren lijden onder kanker of de kankerbehandelingenquote:Op woensdag 7 juli 2021 02:08 schreef ACT-F het volgende:
Wel erg dit. Peter R de Vries had wel ballen, maar dan heb je kans dat je sterft in het harnas.
Says who?quote:Op woensdag 7 juli 2021 02:19 schreef glasshole het volgende:
Taghi heeft dit dus in gang gezet, kan die man gemarteld worden?
is goedquote:Op woensdag 7 juli 2021 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit klinkt vast heel raar, maar in mijn slaap of zeer onverwacht doodgeschoten worden heb ik liever dan jaren lijden onder kanker of de kankerbehandelingen
Op FB?quote:Op woensdag 7 juli 2021 02:22 schreef glasshole het volgende:
[..]
Dat staat online, Peter zegt het zelf!
Op zich heel logisch hoor, lijden is veel erger.quote:Op woensdag 7 juli 2021 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit klinkt vast heel raar, maar in mijn slaap of zeer onverwacht doodgeschoten worden heb ik liever dan jaren lijden onder kanker of de kankerbehandelingen
Thanks!quote:Op woensdag 7 juli 2021 02:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op zich heel logisch hoor, lijden is veel erger.
Dat jij op een lijst staat, wil niet zeggen dat alle anderen dan zeggen: ow laat maar, hij staat al bij iemand anders op de lijst.quote:
Zoveel mensen zullen niet zo'n lijst hebben natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2021 02:28 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat jij op een lijst staat, wil niet zeggen dat alle anderen dan zeggen: ow laat maar, hij staat al bij iemand anders op de lijst.
Feitelijk bestaat zo'n lijst ook niet. Het gaat meer om wat er wordt besproken in de wandelgangen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 02:29 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Zoveel mensen zullen niet zo'n lijst hebben natuurlijk
Die speech was totaal ongepast. Ze sprak over hem alsof ze op zijn begrafenis stond, alsof hij al dood was. Ze bracht ook allerlei irrelevante opmerkingen naar voren. Walgelijk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:33 schreef Hathor het volgende:
Zo'n speech van Halsema had van mij ook wel achterwege mogen blijven, daar moet ik alleen maar van kokhalzen.
Iets waar ik al jaren over klaag. Dat had iedereen kunnen voorzien met de phones met camera.quote:Op woensdag 7 juli 2021 02:27 schreef jameshond7 het volgende:
Kijk ff 5 minuten op Twitter, zie ik gelijk dat filmpje en screenshots voorbij komen. Waarom is het nodig dat te delen?
Ik denk van wel, heel gek, geen idee waarom.quote:Op woensdag 7 juli 2021 02:47 schreef E-Dubble het volgende:
Heb de beelden helaas gezien en dit overleeft helemaal niemand, zullen morgen of de dag erna horen dat die helaas is overleden
Dat deden minstens twee volle talkshow-tafels ook en veel uitgebreider; Humerto en Op1.quote:Op woensdag 7 juli 2021 02:40 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Die speech was totaal ongepast. Ze sprak over hem alsof ze op zijn begrafenis stond, alsof hij al dood was. Ze bracht ook allerlei irrelevante opmerkingen naar voren. Walgelijk.
In dit stadium had ze tot de feiten moeten beperken en niet haar persoonlijke mening moeten geven.
5 schoten waarvan 1 in zijn oog, bijna direct geen hartslag meer, dat is helaas gewoon einde verhaalquote:Op woensdag 7 juli 2021 02:48 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik denk van wel, heel gek, geen idee waarom.
Ik ben benieuwd hoe de rest van de informatievoorziening gaat lopen; of we weer een persconferentie krijgen. Morgen moet er toch iets bekend gaan worden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 02:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Die Halsema is walgelijk.
"We weten allemaal dat Peter R. de Vries is neergeschoten. Op dit moment vecht hij voor zijn leven. Meer kan ik u niet melden."
En daarna begint het mens, ondanks dat ze dus niets meer te melden heeft, toch een hele oratie met totaal omgepaste en niet ter zake doende opvattingen van haar zelf.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 02:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Die Halsema is walgelijk.
"We weten allemaal dat Peter R. de Vries is neergeschoten. Op dit moment vecht hij voor zijn leven. Meer kan ik u niet melden."
En daarna begint het mens, ondanks dat ze dus niets meer te melden heeft, toch een hele oratie met totaal omgepaste en niet ter zake doende opvattingen van haar zelf.
Herkenbaar. Toen ik in 2003 mijn eerste telefoon met camera kocht wist ik waar het naar toe zou leiden met zo'n laagdrempelige manier van fotograferen en delen. Anderzijds vond ik het wel een verrijking voor de journalistiek. Ik heb me toen al ingesteld dat we ermee moeten leren leven dat elke scheet geregistreerd kan worden en daar anticipeer je op. Maar ik vertik het om onszelf een schuldgevoel aan te praten waardoor we aan zelfcensuur doen, want dat zit weer waarheidsvinding in de weg. Ik aanvaard liever de realiteit, hoe hard die ook kan zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2021 02:43 schreef IxCalypso het volgende:
Technologie, iets waar ik zelf een haat en liefde verhouding mee heb.
Vóór de phones met camera voelde het iig rustiger, was het misschien niet, voelde wel zo.
De eerste Iphone was er in 2007, toch had iedere krant als voorpagina een foto van een dood geschoten Pim Fortuyn in 2002. Nieuwswaardige feiten leiden altijd tot beeldmateriaal. Daar is niets raar aan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 02:41 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Iets waar ik al jaren over klaag. Dat had iedereen kunnen voorzien met de phones met camera.
Alles wordt opgenomen. Alles.
Door de burgers.
Gezeik om niks idd, Halsema deed wat ze moest doen. Die hele persco was een beetje onzinnig omdat het nog veel te vroeg was. Maar ja, het volk schreeuwt erom dus je moet wat.quote:Op woensdag 7 juli 2021 03:01 schreef Tweek het volgende:
[..]1 minuut, dat is de totale duur van wat ze zegt. "een hele oratie" wat een dramaqueen ben je.
Ik vond die foto toen al vreselijk, daar heb ik mijn redenen voor.quote:Op woensdag 7 juli 2021 03:13 schreef Tweek het volgende:
[..]
De eerste Iphone was er in 2007, toch had iedere krant als voorpagina een foto van een dood geschoten Pim Fortuyn in 2002. Nieuwswaardige feiten leiden altijd tot beeldmateriaal. Daar is niets raar aan.
Slechte zaak.quote:Op woensdag 7 juli 2021 03:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Als hij dit gaat overleven zit hij vast weer in alle shows.
Sneu dat men het aan het framen is als een journalist en het vrije woord.
Terwijl hij gewoon heulde met zware criminelen.
Steve Brown zat overigens vroeger op Fok, geen grap.
Bedoel je daarmee een smartphone? Of überhaupt geen mobiele telefoon? Ik kan je vertellen dat als ik uitga alleen een oude Nokia telefoon bij me heb. Vorige week toen ik bij het uitgaan naar de wc ging zag ik iemand tijdens het urineren met zijn mobieltje pielen. Ik maakte gelijk een opmerking dat men tegenwoordig geen seconde zonder mobieltje kan. Ik liet fier mijn Nokia zienquote:Op woensdag 7 juli 2021 03:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb echt bewust nooit een phone aangeschaft. Mensen vind dat ik de gek ben.
Ja, heeft alleen niet echt iets te maken met de verspreiding van technologie. Wat ik probeerde aan te geven.quote:Op woensdag 7 juli 2021 03:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vond die foto toen al vreselijk, daar heb ik mijn redenen voor.
Mensen die simpelweg meegegaan zijn in de technologie omdat iedereen dat doet (en dan heb ik het vooral over camera's en informatie overal en altijd), die snap ik niet. Gewoon niet.
Nu nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |