Jij belt aan bij de verkeerdequote:Op woensdag 7 juli 2021 01:45 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vraag het jullie, jouw toon is net als mijn toon soms is tè
Ja, dus? Die keer dat ik betrokken was bij een reanimatie ging die persoon aanspreekbaar de ambulance in...quote:
Halsema kan sowieso niks goeds doen schijnbaar.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het een prima speech. Wat een burgemeester behoort te doen op een moment als dit. Wat die twee heren daar deden snap ik niks van.
Nee dat doe ik niet. Jouw spellingnazi gedrag overal is ergerlijk, zoals mensen mijn muziek op veel plaatsen ergerlijk vinden.quote:
Welk gedeelte van operationeel functioneel personeel snap je niet? Je bent toch afgestudeerd?quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, en nu iets leesbaars en zinnigs?
Niet ons probleemquote:Op woensdag 7 juli 2021 01:47 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben echt zo fucking kwaad, ik ben woest GVD!
De vuile tyfuslijers.
Jij hebt Corona om je druk over te maken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:47 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben echt zo fucking kwaad, ik ben woest GVD!
De vuile tyfuslijers.
Niet na door het hoofd geschoten te zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:47 schreef trein2000 het volgende:
Ja, dus? Die keer dat ik betrokken was bij een reanimatie ging die persoon aanspreekbaar de ambulance in...
quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:49 schreef Za het volgende:
[..]
Niet na door het hoofd geschoten te zijn.
Hij is er gewoon niet meer GVD.
Roep de heren ff tot de orde. Her zijn de dames nier hoor...quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:48 schreef trein2000 het volgende:
Dames, hou het een beetje on-topic. Dat kunnen jullie best
quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij komt MinJus niet in. Tenzij dikke kruiwagen.
quote:Horoscopen
Daghoroscoop 7 juli - Donkere wolken trekken snel weg, Vissen
1 uur geleden in HOROSCOPEN
https://www.telegraaf.nl/(...)kken-snel-weg-vissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |