1000e x. Dank.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:54 schreef ACT-F het volgende:
Je hoort gewoon de 5 schoten. Sommigen kijken er niet eens van op:
Bedankt hans.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:53 schreef IxCalypso het volgende:
Terug naar Peter.
Ik heb een haat-liefde verhouding met die man. Net zo stront eigenwijs als ik ben maar dat vechten voor wat in jouw ogen eerlijk is snap ik heel erg goed.
Wat mensen vaak niet snappen als ze zeggen haat-liefde verhouding is dat de liefde veel groter is dan de haat.
Waarom?quote:
Bah, waarom moet dat gedeeld worden?quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:54 schreef ACT-F het volgende:
Je hoort gewoon de 5 schoten. Sommigen kijken er niet eens van op:
Wat heeft dat met Eriksen te maken dan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:57 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Lees Za even terug, echt mensen lees eerst
Wat een lieve woordenquote:Op woensdag 7 juli 2021 01:53 schreef IxCalypso het volgende:
Terug naar Peter.
Ik heb een haat-liefde verhouding met die man. Net zo stront eigenwijs als ik ben maar dat vechten voor wat in jouw ogen eerlijk is snap ik heel erg goed.
Wat mensen vaak niet snappen als ze zeggen haat-liefde verhouding is dat de liefde veel groter is dan de haat.
Dit klinkt vast heel raar, maar in mijn slaap of zeer onverwacht doodgeschoten worden heb ik liever dan jaren lijden onder kanker of de kankerbehandelingenquote:Op woensdag 7 juli 2021 02:08 schreef ACT-F het volgende:
Wel erg dit. Peter R de Vries had wel ballen, maar dan heb je kans dat je sterft in het harnas.
Says who?quote:Op woensdag 7 juli 2021 02:19 schreef glasshole het volgende:
Taghi heeft dit dus in gang gezet, kan die man gemarteld worden?
is goedquote:Op woensdag 7 juli 2021 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit klinkt vast heel raar, maar in mijn slaap of zeer onverwacht doodgeschoten worden heb ik liever dan jaren lijden onder kanker of de kankerbehandelingen
Op FB?quote:Op woensdag 7 juli 2021 02:22 schreef glasshole het volgende:
[..]
Dat staat online, Peter zegt het zelf!
Op zich heel logisch hoor, lijden is veel erger.quote:Op woensdag 7 juli 2021 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit klinkt vast heel raar, maar in mijn slaap of zeer onverwacht doodgeschoten worden heb ik liever dan jaren lijden onder kanker of de kankerbehandelingen
Thanks!quote:Op woensdag 7 juli 2021 02:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op zich heel logisch hoor, lijden is veel erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |