Ja, voor als ze dood zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:44 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die liggen er voor de meeste BN'ers hoor
Is standaard voor bekende mensen, helemaal vanaf een zekere leeftijd. Juist om snel te kunnen handelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:42 schreef Arcee het volgende:
Het lijkt wel of alle tv-stations en kranten een necrologie hadden klaarliggen en 'm ook uitzenden/afdrukken.
Daar zijn studies naar gedaan, Hiddema is strafrechtadvocaat en weet dat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:43 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Wat een professor is Hiddema toch om dat te constateren!
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:44 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat "scarface" zeg je mooi. Een aanzienlijk deel van de jeugd is idolaat van criminelen. En de NPO heeft daaraan meegewerkt.
Ze willen rapper, voetballer, of crimineel met aanzien worden. Tja.
wie ben jij om daar over te oordelen?quote:
omdat het een neergestreken god isquote:
Bewijs maar dat een jochie van 16 in opdracht van een grote meneer heeft geopereerd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:44 schreef Scary_Mary het volgende:
Denken dat de grote jongens die Peter op de hielen zat zich laten pootje haken door simpel voetvolk. Kom op mensen, je stijgt niet naar dat niveau als je zo slordig zou zijn.
goh Einstein... iemand met een bovengemiddeld IQ zal er niet intrappen als je €5000 krijgt om iemand om te leggen....quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:41 schreef Marsenal het volgende:
Het is ook wel kapot-dom als je je laat inhuren om de bekendste misdaadjournalist van het land te vermoorden, dat moet echt een zwakbegaafde zijn.
Hiddema is nou niet direct een geniale strafrechtadvocaat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daar zijn studies naar gedaan, Hiddema is strafrechtadvocaat en weet dat.
Waar had ie 't vanavond over bij boulevard?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:39 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je denk toch niet dat zo gozer een paar dagen is gaan posten op de hoop prdv aan te treffen?? Dit is zorgvuldig en professioneel gepland.
Ja maar dan was het ook al jaren geleden gebeurd als het zo goedkoop was.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:43 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, ligt ook aan het doelwit.. Peter had geen beveiliging en is vrij makkelijk te vinden. Dan huur je gewoon wat jochies in. Het is geen kroongetuige of hoge pief of zo heh.. Niet dat ik geen respect voor Peter R heb, want dat heb ik dus wel maar als de opdracht voor dit komt, dan kan dat heel goedkoop.
Hele vreemde keuze om hem in de studio te laten idd. Ook omdat Peter R en Hiddema niet op goede voet stonden.quote:
Dat kwam toch omdat ze een kroongetuige hadden? Justitie staat vaak met niets zonder dat soort mensen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En in veel gevallen ook niet. De figuren bij het passageproces zitten niet voor niets levenslang te brommen.
Justitie is veel te bang om deals te sluiten omdat het kan leidden tot politieke ophef.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bewijs maar dat een jochie van 16 in opdracht van een grote meneer heeft geopereerd.
Dat lukt meestal niet en dus is het opofferen van zo'n jochie geen enkel probleem.
Die kent de grote baas toch niet…
Nouja, als je een aanslag laat plegen op een bekende persoon wil je ook zeker weten dat het goed wordt uitgevoerd. Dan zou ik in ieder geval geen randgroep-jongere nemen waarvan je niet weet hoe die het er vanaf brengt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:43 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, ligt ook aan het doelwit.. Peter had geen beveiliging en is vrij makkelijk te vinden. Dan huur je gewoon wat jochies in. Het is geen kroongetuige of hoge pief of zo heh.. Niet dat ik geen respect voor Peter R heb, want dat heb ik dus wel maar als de opdracht voor dit komt, dan kan dat heel goedkoop.
Feiten bij andere zaken. Debielen met een bepaalde afkomst van 20 kunnen jeugdrecht krijgen, omdat ze het is hebben van een 14 jarige.quote:
Zodra het geen Nederlanders of laten we het zo zeggen niet ook een Nederlandse nationaliteit hebben… hoe moeten hun nu weten wie ze neer moeten schieten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:41 schreef Marsenal het volgende:
Het is ook wel kapot-dom als je je laat inhuren om de bekendste misdaadjournalist van het land te vermoorden, dat moet echt een zwakbegaafde zijn.
Ik oordeel niet. Ik verbaas mij alleen maar. Het waren namelijk niet de beste vrienden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:45 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
wie ben jij om daar over te oordelen?
Nee, dit is geen 'lucky shot' geweest…quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
Waar had ie 't vanavond over bij boulevard?
Misschien wel een dealertje naar de studio gereden.
I know, ik heb er wel eens mee te maken. Maar de NPO de schuld geven kan ik mij niet in vinden? Leg die eens uit? Het zit hem meer in dat ze zelf niet veel kunnen, en nee dat ligt niet aan de maatschappij dat ligt echt bij hunzelf, en dat je makkelijk overstapt.. Scarface is bij zoveel van die jongeren een droombeeld, sowieso.. snel en veel geld.. en als je dat ook relatief makkelijk aangeboden wordt.. Tja, ze snappen alleen allemaal stuk voor stuk niet dat Scarface een film is en dat die ook niet goed afloopt.. Dat zien ze dan weer niet. En daar ligt het probleem.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:44 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat "scarface" zeg je mooi. Een aanzienlijk deel van de jeugd is idolaat van criminelen. En de NPO heeft daaraan meegewerkt.
Ze willen rapper, voetballer, of crimineel met aanzien worden. Tja.
Uiteindelijk hebben ze job toch goed uitgevoerd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja, als je een aanslag laat plegen op een bekende persoon wil je ook zeker weten dat het goed wordt uitgevoerd. Dan zou ik in ieder geval geen randgroep-jongere nemen waarvan je niet weet hoe die het er vanaf brengt.
Ach, social media weten ze wel te vinden itt google. Zo moeilijk is het niet. Zeker niet als ze gewoon instructies krijgen van een iets slimmer poppetje die net ietsje hoger in de boom zit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja, als je een aanslag laat plegen op een bekende persoon wil je ook zeker weten dat het goed wordt uitgevoerd. Dan zou ik in ieder geval geen randgroep-jongere nemen waarvan je niet weet hoe die het er vanaf brengt.
Wat wil je daarmee zeggen in relatie tot mijn post?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Justitie is veel te bang om deals te sluiten omdat het kan leidden tot politieke ophef.
Hoe je dit naar een mainstream media issue weet te framen is bewonderenswaardig.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
Maar geweld richting journalisten van geenstijl/powned bijvoorbeeld is echt al jaren aan de gang en daar hoor je weinig over. Nu is het meer richting mainstream en dan is het opeens wel een probleem.
Vind het een beetje hypocriet en over een maand boeit het niemand meer iets.
Los van dit incident.
Wat Peterr voor de misdaadjournalistiek is, is Hiddema voor de advocatuur. Vind het niet zo heel vreemd eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hele vreemde keuze om hem in de studio te laten idd. Ook omdat Peter R en Hiddema niet op goede voet stonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |