Een persconferentie geef je om de feiten te delen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Beetje overtrokken om hier een persco over te geven als ik eerlijk mag zijn. Zeker als je geen fuck te vertellen hebt.
Luisteren naar wat ze zegt. Niets invullen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:19 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Dit wordt een beetje een Schrodingers kat op deze manier lol
Elke scheet wordt bij dit soort zaken a la de seconde aan het crisisteam doorgegeven, ook v.w.b. de toestand van het slachtoffer…quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het laatse wat ze erover gehoord hebben he? Kan 3 uur geleden zijn.
En één van de opgepakte verdachten voldoet aan het eerder gegeven signalement. Vind ik wel belangrijke info.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Hij leeft nog en 3 verdachten aangehouden. Meer relevants is er niet
Mwoah, het is nu wel erg karig. Wat ik al zei, waarom niet wat later als je in elk geval iets meer hebt te melden?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:19 schreef Mansjester het volgende:
Jongens je weet van tevoren toch dat er niks gezegd gaat worden.
Het lijkt me sensationeler als hij dit zou overleven op een manier die enigszins menswaardig is, hoewel ik dat ook hoop. Maar mensen gaan helaas snel kapot.quote:
Nouja als hij dood is zullen ze de driehoek wel op de hoogte stellenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het laatse wat ze erover gehoord hebben he? Kan 3 uur geleden zijn.
Ze doen dit gewoon omdat het moet; ze kunnen er niet mee tot morgen wachten. En ze hebben wel de geruchten over opgepakte verdachten bevestigd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:19 schreef Hamzoef het volgende:
Alle antwoorden "het is te vroeg om daar iets over te zeggen"
Uhh ja, houd dan geen persconferentie tot het daar wel tijd voor is.
Jij vult dingen in, ik citeer letterlijk wat ze zegt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Luisteren naar wat ze zegt. Niets invullen.
Toch niks informatiefs uit te halenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:20 schreef matthijst het volgende:
En tot zover de persconferentie.
Wtf die bende gaat nog door?
En dat had niet in een persbericht gekund?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij leeft nog en 3 verdachten aangehouden. Meer relevants is er niet
Maar het wordt pas bekend gemaakt als de nabestaanden ingelicht zijn, mocht de persoon overleden zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elke scheet wordt bij dit soort zaken a la de seconde aan het crisisteam doorgegeven, ook v.w.b. de toestand van het slachtoffer…
Femke is de enige die dit goed doet. Die politieman en die OvJ moeten daar überhaupt niet zitten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:19 schreef KNAK het volgende:
Flapke Halsema.. je zal dat maar als burgemeester hebben.. damn..
Inderdaad, dit vond ik ook de enige goede vraag van de journalisten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En één van de opgepakte verdachten voldoet aan het eerder gegeven signalement. Vind ik wel belangrijke info.
maar dit zegt eigenlijk ook weer niksquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze doen dit gewoon omdat het moet; ze kunnen er niet mee tot morgen wachten. En ze hebben wel de geruchten over opgepakte verdachten bevestigd.
Kan ook gewoon in een statement. Dit heeft geen zin zo.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze doen dit gewoon omdat het moet; ze kunnen er niet mee tot morgen wachten. En ze hebben wel de geruchten over opgepakte verdachten bevestigd.
Pardonquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Femke is de enige die dit goed doet. Die politieman en die OvJ moeten daar überhaupt niet zitten.
Ja, de vragen waren weer eens tenenkrommend slecht, maar dat was een goede vraag met nieuwe info.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:21 schreef Ed1234 het volgende:
Inderdaad, dit vond ik ook de enige goede vraag van de journalisten.
Neu, maar waarom kappen ze 't af.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Toch niks informatiefs uit te halen
Dichterlijke vrijheid, in de categorie 'lege fles wijn'.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:20 schreef Collide het volgende:
"Moordwapen" er is voorlopig nog niemand vermoord
Openbaar wel, maar achter de schermen zijn er hotlines…quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar het wordt pas bekend gemaakt als de nabestaanden ingelicht zijn, mocht de persoon overleden zijn
Ik speculeer niet. Ik zeg slechts dat ze NIET heeft gezegd dat hij nu nog leeft.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En wij dus ook. Oftewel, voor ons ook de waarheid momenteel. Dus speculeren heeft niet veel zin.
Die kosten niks, lekker makkelijk.quote:
Kan me daar wel iets bij voorstellen gezien het niveau van de vragenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:21 schreef Stoorzendert het volgende:
De politie is de persvragen een beetje beu gezien zijn reactie
Is altijd drama. Zelfde als bij die covid persconferenties elke keer.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:18 schreef Johannes788 het volgende:
Wat een slechte journalisten. Ze luisteren niet
Een beter statement?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:21 schreef Minimunt het volgende:
Ik denk toch echt dat die overleden is en dat ze nog wachten op een beter statement.
Symboliek.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan ook gewoon in een statement. Dit heeft geen zin zo.
Misschien hebben ze nog niet al zijn familieleden kunnen bereiken, dan is het ook niet netjes om dat in een persconferentie te melden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:21 schreef Minimunt het volgende:
Ik denk toch echt dat die overleden is en dat ze nog wachten op een beter statement.
De burgemeester doet wat ze moet doen en doet dat prima. De politie en het OM hebben niets te melden dus dan moet je ook niet op een persco gaan zitten.quote:
Als je geen vragen wenst zet je er maar een collega neer. Zure vent.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:21 schreef Stoorzendert het volgende:
De politie is de persvragen een beetje beu gezien zijn reactie
Dan was er weer commentaar geweest dat er geen persconferentie was.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:19 schreef Hamzoef het volgende:
Alle antwoorden "het is te vroeg om daar iets over te zeggen"
Uhh ja, houd dan geen persconferentie tot het daar wel tijd voor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |