Ze hadden makkelijk een uurtje kunnen wachten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:26 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Onzin. Een persconferentie doen ze voor het volk, de media, die willen weten hoe het gaat met een bepaalde situatie. Als ze hiermee tot morgen hadden gewacht was er ook gezeik van gekomen. Dit is uit eerste hand informatie, ze hadden gewoon geen vragen moeten toestaan.
Als hij opgelet had wist hij het antwoord allang, is pas 787878786678x verteld.quote:
Ze geven een feitelijke beschrijving van wat er voorgevallen is. Dat is nogal normaal bij dit soort grote gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“We hebben 3 man aangehouden”. Dat kan ook in een statement.
Dit heeft geen zin zo.
Dat zei ze NIET. Ze zei dat dat de laatste info was die ze hadden. Lees: mochten delen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Halsema zei duidelijk: hij vecht voor zijn leven. Bij overlijden vecht je niet meer.
Hij heeft gelijk. Als je het niet bekend wilt maken dan zeg je iets als: daar is het nog te vroeg voor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zucht...
Ik ga het niet 100x uitleggen
Het is zulk groot nieuws dat NOS en RTL er hun reguliere uitzendingen voor hebben onderbroken. Halsema wil natuurlijk even iets zeggen. Er is nieuws. Journalisten hebben veel vragen en die moeten gekanaliseerd worden. Het is volstrekt logisch om nog even zo'n persconferentie te geven, om je betrokken en gewillig te tonen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“We hebben 3 man aangehouden”. Dat kan ook in een statement.
Dit heeft geen zin zo.
Kan ook hersendood zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Halsema zei duidelijk: hij vecht voor zijn leven. Bij overlijden vecht je niet meer.
ja inderdaad, schreef ik net ook, daar ga je wel andere dingen bij denken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:27 schreef ondeugend het volgende:
Ron F heeft het ook over nabestaaden.
Niet handig
Oneens…quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:27 schreef Pedroso het volgende:
Dat gezeik op Femke Halsema ook altijd, ze doet het in dit soort gevallen prima.
Is ook duidelijk gegroeid als burgemeester (niet specifiek om dit geval overigens).
Er is echt NET een persconferentie geweest waar duidelijk word gemaakt dat hij dus nog leeft.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zucht...
Ik ga het niet 100x uitleggen
Zouquote:
door velen ook als te weinig worden gezien. Een statement maak je meteen, dat doe je niet na drie uur. Persconferentie is prima om alle informatie die er is uit eerste hand mee te krijgen.quote:
Dat mag. Ik zie iets anders.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind haar hier niet overtuigend overkomen. Vooral vermoeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |