Ik zal wel onder een steen geleefd hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je het nieuws de laatste 20 jaar niet echt gevolgd
waarom Dinandquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan zou Dinand Woesthoff al lang niet meer geleefd hebben
En dat is nog maar de vraag natuurlijk. Hoeveel meuk is daar niet over voorbij gekomenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:45 schreef Saboo het volgende:
[..]
Nouja, pim fortuyn is door een milieuactivist vermoord. Die had je van te voren ook niet aan zien komen zegmaar.
Zeg maar gerust een hunebed.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:46 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik zal wel onder een steen geleefd hebben.
Wellicht domme vraag: maar waarom zou die advocaat bedreigd worden?quote:
Nee dat was wel een verrassing.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:45 schreef Saboo het volgende:
[..]
Nouja, pim fortuyn is door een milieuactivist vermoord. Die had je van te voren ook niet aan zien komen zegmaar.
Die advocaat zal ook weinig meer slapen ben ik bangquote:
Taghi zit al vast johquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:46 schreef rutger05 het volgende:
Bijzonder triest. Ik hoop dat hij het weet te overleven.
Ik hoop dat de misdadigers die achter deze aanslag zitten zo snel als mogelijk worden gepakt en zwaar gestraft worden.
Zeg Derk Wiersum je iets?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wellicht domme vraag: maar waarom zou die advocaat bedreigd worden?
Ja zo denk ik er ook over.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:45 schreef Scorpie het volgende:
Verschrikkelijk. Mocht hem niet maar dit pfffff
True.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:45 schreef Saboo het volgende:
[..]
Echt erg.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Straks gaan ze Pim Fortuyn, Theo van Gogh, een advocaat ook nog wat aandoen... oh wacht.
Het is in ieder geval (nog) niet bevestigd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heftig, maar het is niet waar begrijp ik?
Onder welke steen leef jij?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wellicht domme vraag: maar waarom zou die advocaat bedreigd worden?
Ik heb vooralsnog geen betrouwbare bron gevonden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heftig, maar het is niet waar begrijp ik?
Ja niet normaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:47 schreef timmmmm het volgende:
Het charisma spat toch van die Wopke af hè? Reageer je als eerste overheidsvertegenwoordiger op, doe je dat als een of andere zoutzak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |