Zal wel gewoon weggelaten zijn net als al het andere onder de motorkap.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:11 schreef BroesWillems het volgende:
[ afbeelding ]
Geen DRS meer? Zie geen kantel punt.
Goed punt, DRS blijft echter wel dus er zal wel iets ontbreken aan het modelquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:11 schreef BroesWillems het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had dat met de halo, ik vond het hele idee niets en toen ze ermee begonnen vond ik het ook echt foeilelijk. Maar er zijn nu al een aantal coureurs die hun leven aan de halo te danken hebben en na een seizoen was ik er optisch al aan gewend.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik moet eraan wennen. Maar uiteindelijk went alles, de competitie bepaalt alles. Ik ben gewend aan de hogere cockpitranden in 1996, aan smallere auto's en de gegroefde banden vanaf 1998, aan de nieuwe auto's in 2009 en de terugkeer naar bredere auto's in 2017 en dit zal uiteindelijk ook wel wennen. Het blijft Formule 1.
Welkom Paulquote:
Maak er een aanquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:37 schreef Paul het volgende:
Ik zoek eigenlijk het welkomstopic voor Rwoud
Nee hier praten we over belangrijk nieuws.quote:
Aan dat kleutergedoe doen we hier niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wilde hem ontgroenen, maar hij rent steeds weg
Zo, die RB is lelijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:21 schreef Tijger_m het volgende:
@:BehoorlijkKritisch
Zal je net zien, alle teams behalve Ferrari
https://the-race.com/form(...)-with-team-liveries/
Vanaf 2025 hopelijk niet meer.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:11 schreef BroesWillems het volgende:
[ afbeelding ]
Not my fault-Lewisquote:Op zondag 18 juli 2021 11:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
75% van de interviews op de huifkar was met grateful sir Lewis Hamilton
Their car is faster!!!11quote:
Prima dan tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |