Daar is wat voor te zeggen als hij zich zo rot voelt..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:55 schreef Chai het volgende:
Hij wil dat niet, dat ik nu al iedereen ontmoet. Hij heeft meer tijd nodig.
Jullie zijn een jaar samen. Hoe lang denkt hij nodig te hebben?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:55 schreef Chai het volgende:
Hij wil dat niet, dat ik nu al iedereen ontmoet. Hij heeft meer tijd nodig.
En dit. Ik heb zijn vrienden wel ontmoet. Het is alleen nu ex.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daar is wat voor te zeggen als hij zich zo rot voelt..
Kind wel al ontmoet dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
En dit. Ik heb zijn vrienden wel ontmoet. Het is alleen nu ex.
Als hij dit na een jaar nog niet wil dan zegt dat veel, vind ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb geen binding met die regio, ik werk in de buurt, en nu gaan samenwonen ziet hij niet zitten.
Sorry Lienekien, maar misschien zie jij wel een realiteit die er niet is. In ieder geval nog niet. Vind het echt nu nog geen moment voor doemdenken en wat als ... over jaren.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook roepen: wat lief van je dat je er voor hem wilt zijn!
Helaas ken ik de harde realiteit, die jij nu nog niet wilt zien. De dingen die ik aandraag zijn niet fijn, maar tenzij hij er met behandelingen weer bovenop komt, is het nog niet een fractie van waarvan je voor komt te staan. Ik ga dat echt niet mooier voor je maken dan het is want daar schiet je niks mee op.
Ik vond een reality check wel aan de orde. Hard, maar waar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:44 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Sorry Lienekien, maar misschien zie jij wel een realiteit die er niet is. In ieder geval nog niet. Vind het echt nu nog geen moment voor doemdenken en wat als ... over jaren.
Iemand (nog verder) de put inpraten.![]()
![]()
Zet je insta even uit .... of demp de berichten?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:13 schreef Chai het volgende:
Voel me vandaag best klote, de situatie lijkt uitzichtloos. Misschien is het de koorts, maar ik voel me heel eenzaam. Ik wil gewoon weer samenzijn en leuke dingen doen.
Zondag ga ik daar heen, een halfuurtje max voor hij te moe is. Ondertussen posten kennisen allemaal leuke tripjes met hun vriend op insta.
Ik weet zeker dat hij andere medicijnen moet en dat deze combi hem uitput maar wie weet wat de neuroloog nu weer doet/zegt... het voelt zo incompentent.
Heb even een knuffel nodig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn advies: leef zelf gewoon lekker. Ga lekker op stap, doe leuke dingen met je vriendinnen en familie, ga in je eentje op visite bij Jan en alleman. Als je een lange wandeling wil maken of op vakantie wil: doe het zonder hem. Dat hij depressief is, wil niet zeggen dat jij ook maar bij de pakken neer moet gaan zitten.
Als jij gelukkig bent in je eigen leven, dan is de relatie véél makkelijker vol te houden. Jouw leven hoeft niet 100% in het teken van de relatie te staan. Samen leven komt later wel, als hij dat weer kan. Je kunt hem ook geen groter plezier doen dan zelf gelukkig zijn, dan ben je sterk en dan kan hij zich daar stiekem aan optrekken.Resistance is futile.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |