abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2021 @ 14:13:21 #241
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200267371
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat zijn geen aannames maar feiten.
Oh, oké.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 8 juli 2021 @ 14:15:43 #242
35723 crew  GGMM
pi_200267410
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Dus jij vindt dat Feyenoord hem maar gewoon dat geld moet geven, ongeacht of hij er recht op heeft? En dan straks zeker weer janken dat het zo'n financiële tyfusbende is bij de club en er geen geld is voor fatsoenlijke spelers. Manman.
Hadden ze beter Pratto niet kunnen huren ipv onder gemaakte afspraken uit proberen te komen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_200267422
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:')

Donder toch op met je aannames en gebral.
Aldus huisjurist Scrummie die exact weet hoe de zaak in elkaar steekt en dat Dick hoe dan ook gelijk heeft zonder de ins en outs te kennen.

Had gehoopt dat die infantiele act waarin je alles wat Dick deed goedpraatte wel klaar was nu hij weg was, helaas.
blablablabla
pi_200267428
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:08 schreef GGMM het volgende:
Op mij komt het een beetje over alsof er staat "Bij het halen van Europees voetbal (Champions League / Europa League) krijg je een bonus!"

Toen is Dick zijn contract verlengd vorig seizoen op basis van diezelfde voorwaarden, maar is de Conference League die toen nieuw was er niet specifiek bijgezet.

En daarom probeert Feyenoord nu onder de bonus uit te komen.

In mijn ogen is dat nogal kinderachtig.
Volgens de T ziet het meer op de definitie van Europees voetbal, in de zin dat Feyenoord het pas Europees voetbal vindt als de groepsfase bereikt is.

quote:
Feyenoord stelt dat er nog helemaal geen Europees voetbal voor het komend seizoen is bereikt. De club moet eerst zes wedstrijden in diverse kwalificatieronden spelen om komend seizoen mee te doen aan een Europees toernooi. Die kwalificatieduels leveren de Rotterdammers geen stuiver op en kosten elke ronde meer geld dan ze opleveren.

Pas bij plaatsing voor een Europees toernooi ontvangt Feyenoord nieuwe inkomsten. Feyenoord zou geen probleem hebben gemaakt van uitbetaling van een bonus als de Rotterdammers zich meteen voor de groepsfase van een Europees toernooi hadden geplaatst. In het verleden betaalde Feyenoord bonussen ook pas uit als kwalificatie was gelukt.
Als dat het daadwerkelijke punt is ben ik bang dat ze Dickie gewoon mogen gaan betalen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200267429
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat ie er zou komen wel ja, maar niet al in dat seizoen waar het in dat contract over ging.

UCL is toch pas vanaf het afgelopen seizoen? Niet in dat corona seizoen.
Maar hij heeft toch zijn contract verlengd na het stopgezette seizoen? Toen was de UCL toch gewoon bekend bij alle partijen. Ik denk zelfs dat het bekend was bij het sluiten van het eerste contract, maar goed.
#12 is not for sale!
pi_200267430
Kunnen we het nooit meer over Pratto hebben?

Bedankt.
  Forum Admin donderdag 8 juli 2021 @ 14:16:59 #247
35723 crew  GGMM
pi_200267432
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:16 schreef Elan het volgende:
Aldus huisjurist Scrummie die exact weet hoe de zaak in elkaar steekt en dat Dick hoe dan ook gelijk heeft zonder de ins en outs te kennen.

In feite doet iedereen die denkt dat Feyenoord gelijk heeft toch precies hetzelfde.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin donderdag 8 juli 2021 @ 14:17:55 #248
35723 crew  GGMM
pi_200267447
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Volgens de T ziet het meer op de definitie van Europees voetbal, in de zin dat Feyenoord het pas Europees voetbal vindt als de groepsfase bereikt is.
[..]

Als dat het daadwerkelijke punt is ben ik bang dat ze Dickie gewoon mogen gaan betalen.
Ja als dat zo is dan is het helemaal schandalig. Dan zou hij die bonus alleen krijgen als hij kampioen wordt _O-
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_200267453
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Had gehoopt dat die infantiele act waarin je alles wat Dick deed goedpraatte wel klaar was nu hij weg was, helaas.
Wederom allemaal aannames. Gewoon achterlijke flauwekul.
pi_200267457
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

Deze uitleg zou inderdaad wel bedenkelijker zijn. Dick heeft namelijk helemaal geen invloed op het behalen van eindtoernooi.
#12 is not for sale!
pi_200267470
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hadden ze beter Pratto niet kunnen huren ipv onder gemaakte afspraken uit proberen te komen.
Laten we de uitspraak eerst even afwachten. Mocht Dick inderdaad gelijk krijgen dan is het zonder meer een kansloze houding van de club. Zitten gewoon niet een positie dat je gratis geld kunt weggeven.
blablablabla
pi_200267478
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:16 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Maar hij heeft toch zijn contract verlengd na het stopgezette seizoen? Toen was de UCL toch gewoon bekend bij alle partijen. Ik denk zelfs dat het bekend was bij het sluiten van het eerste contract, maar goed.
Dat laatste klopt, het was ook bekend. Maar het was toen nog niet bekend dat Dick zou trainen in het jaar waarin je je kon kwalificeren voor die UCL.

Ik weet niet hoe het gaat met die verlenging, wat ze besproken hebben. Stel dat erin staat 'kwalificeren voor Europees voetbal' kan ik me voorstellen dat je als zaakwaarnemer bij een verlenging niet gaan zeiekn 'oh de UCL dan?'.
  donderdag 8 juli 2021 @ 14:23:30 #253
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_200267516
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Laten we de uitspraak eerst even afwachten. Mocht Dick inderdaad gelijk krijgen dan is het zonder meer een kansloze houding van de club. Zitten gewoon niet een positie dat je gratis geld kunt weggeven.
Eens met deze genuanceerde positie :)
  donderdag 8 juli 2021 @ 14:25:33 #254
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_200267532
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Al zou je gelijk hebben als club, je gaat hier toch geen gezeik over maken. Notabene in een jaar waarin de staf zonder morren (volgens de berichten) twee keer een groot deel van hun salaris terug heeft gegeven.

AD zegt:
[..]

Nee eens. Dat schreef ik ook een paar posts daarboven :)
pi_200267644
Op naar de volgende rechtspraak.nl livestream!!!
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  donderdag 8 juli 2021 @ 14:36:27 #256
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_200267657
Ja, ik durf het in deze situatie echt niet te zeggen. Ik weet simpelweg niet hoe duidelijk het is gemaakt door Feyenoord dat het echt alleen maar gaat bij plaatsing voor de CL of EL (en of Dick dus eventueel afhankelijk zou zijn van de prestaties van zijn opvolger voordat de bonus uitgekeerd kon worden).

Ik vind het wel jammer dat het hier tot komt.
Makkelijk eerste
  donderdag 8 juli 2021 @ 14:41:18 #257
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200267713
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet simpelweg niet hoe duidelijk het is gemaakt door Feyenoord dat het echt alleen maar gaat bij plaatsing voor de CL of EL (en of Dick dus eventueel afhankelijk zou zijn van de prestaties van zijn opvolger voordat de bonus uitgekeerd kon worden).
Dat zou ik persoonlijk wel een hele rare constructie vinden, ik kan me niet voorstellen dat Dick daar bewust mee akkoord is gegaan. Om wat voor bedrag zou het gaan, is dat nou een rechtszaak waard? Hoe dan ook een jammerlijke situatie voor beide partijen.
pi_200267785
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat zou ik persoonlijk wel een hele rare constructie vinden, ik kan me niet voorstellen dat Dick daar bewust mee akkoord is gegaan. Om wat voor bedrag zou het gaan, is dat nou een rechtszaak waard? Hoe dan ook een jammerlijke situatie voor beide partijen.
Wat zou Dick verdiend hebben?
Geeft ook wel aan hoe penibel de financiële situatie is van Feyenoord dat je hier over moet gaan steggelen.
blablablabla
pi_200268225
Het is vooral triest dat je hier als club en trainer niet samen uit kunt komen zonder de media.

Nu wordt het een principekwestie op het scherpst van de snede. Terwijl Advocaat gewoon prima heeft gepresteerd met het beperkte materiaal en dat weet men bij Feyenoord ook.

Stel gewoon meteen de helft van die bonus voor en dikke kans dat Dikkie dat dan prima vindt en het nog aan de club terug schenkt ook (hahaha).

Maar dit is gewoon laag. Dikkie komt er nu in de media weer uit als geldwolf en de club als armoedig zooitje.
  donderdag 8 juli 2021 @ 15:35:06 #260
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200268581
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat zou Dick verdiend hebben?
Geeft ook wel aan hoe penibel de financiële situatie is van Feyenoord dat je hier over moet gaan steggelen.
Slot zat op 250.000 bij AZ dacht ik en kon volgens Dick zelf bij Feyenoord minimaal het dubbele verdienen dus zo rond de 500.000?

Als het echt niet zo is afgesproken snap ik Feyenoord ook wel een beetje natuurlijk, je kunt niet iedereen die vindt dat ze recht op een bonus hebben dat maar meegeven.

Bron van die uitspraak:
twitter
pi_200268604
CL = Sjempions Liek
EL = Europa Liek
ECL = Europa Conference Liek

UCL is de Sjempions Liek.

Ik had de ECL ook een handigere naam gegeven maar het is zoals het is.

[ Bericht 26% gewijzigd door Erasmus op 08-07-2021 15:36:41 ]
  donderdag 8 juli 2021 @ 15:47:24 #262
268491 fetX
pi_200268801
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is vooral triest dat je hier als club en trainer niet samen uit kunt komen zonder de media.

Nu wordt het een principekwestie op het scherpst van de snede. Terwijl Advocaat gewoon prima heeft gepresteerd met het beperkte materiaal en dat weet men bij Feyenoord ook.

Stel gewoon meteen de helft van die bonus voor en dikke kans dat Dikkie dat dan prima vindt en het nog aan de club terug schenkt ook (hahaha).

Maar dit is gewoon laag. Dikkie komt er nu in de media weer uit als geldwolf en de club als armoedig zooitje.
Dickie kiest ervoor om dit via de media te spelen toch? Hoe dan ook, dit was linksom of rechtsom toch wel uitgelekt.

Ik weet natuurlijk niet precies wat er in dat contract staat (en niemand hier ook al doen sommigen van wel), maar ik vind het wel een nare bijsmaak hebben. Zeker omdat Dick bijvoorbeeld al geld heeft ingeleverd vanwege de hele situatie rondom COVID-19.

Mocht Feyenoord daadwerkelijk de ECL er bewust uit hebben gelaten dan ligt het wel wat genuanceerder. Toch vind ik dat je er dan samen uit moet kunnen komen. Zo’n rechtszaak kent toch ook alleen maar verliezers.
pi_200268829
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:35 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Slot zat op 250.000 bij AZ dacht ik en kon volgens Dick zelf bij Feyenoord minimaal het dubbele verdienen dus zo rond de 500.000?

Als het echt niet zo is afgesproken snap ik Feyenoord ook wel een beetje natuurlijk, je kunt niet iedereen die vindt dat ze recht op een bonus hebben dat maar meegeven.

Bron van die uitspraak: [ twitter ]
Valt mee, helemaal als je vervolgens het salaris van zo'n Gio in China hoort :') Al is het vooral triest dat zo'n verhaal in de media moet worden opgetekend, ongeacht wie verder gelijk krijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elan op 08-07-2021 15:59:36 ]
blablablabla
pi_200268877
twitter

Het lek is boven.
We hebben gewoon 12 punten laten liggen tegen Ajax en AZ omdat de spelers godverdomme niet wilden luisteren naar Dick.
blablablabla
pi_200268971
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:47 schreef fetX het volgende:

[..]

Dickie kiest ervoor om dit via de media te spelen toch? Hoe dan ook, dit was linksom of rechtsom toch wel uitgelekt.
Klopt. Is ook echt niet sjiek van hem. Maar iets wat je als club ook wel kunt zien aankomen als je er niet uitkomt samen.

quote:
Ik weet natuurlijk niet precies wat er in dat contract staat (en niemand hier ook al doen sommigen van wel), maar ik vind het wel een nare bijsmaak hebben. Zeker omdat Dick bijvoorbeeld al geld heeft ingeleverd vanwege de hele situatie rondom COVID-19.

Mocht Feyenoord daadwerkelijk de ECL er bewust uit hebben gelaten dan ligt het wel wat genuanceerder. Toch vind ik dat je er dan samen uit moet kunnen komen. Zo’n rechtszaak kent toch ook alleen maar verliezers.
Nouja, Dikkie geeft terecht aan dat toen hij zijn contract aan ging er nog geen ECL was. Dus waarschijnlijk staan er bonussen genoemd per behaalde competitie. Ik geloof in elk geval niet dat er zal staan dat hij x bedrag krijgt bij het halen van Europees voetbal. Waarschijnlijk zijn er aparte bedragen genoemd voor EC en CL en dus niets voor een competitie die nog niet bestond en dat is logisch.

Dat Dikkie het nu populistisch speelt door te zeggen dat er iets in staat over 'Europees voetbal' is natuurlijk om druk te zetten op de publieke opinie.

Wat Dikkie niet snapt is dat hij vooral ook zichzelf weer profileert als geldwolf, een naam die hij toch al heeft. En zo zijn er alleen maar verliezers in een zaak waarin beide partijen eigenlijk ongenuanceerd lijken.
pi_200269031
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:51 schreef Elan het volgende:
[ twitter ]

Het lek is boven.
We hebben gewoon 12 punten laten liggen tegen Ajax en AZ omdat de spelers godverdomme niet wilden luisteren naar Dick.
Dat heeft Cor Pot toch weken geleden al geroepen in de Dickvoormekaar podcast. Oud nieuws.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:00:41 #267
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200269045
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

Wat Dikkie niet snapt is dat hij vooral ook zichzelf weer profileert als geldwolf, een naam die hij toch al heeft. En zo zijn er alleen maar verliezers in een zaak waarin beide partijen eigenlijk ongenuanceerd lijken.
Dat kan Dick toch helemaal niets meer schelen? Hij is klaar, met pensioen.
pi_200269078
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:59 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat heeft Cor Pot toch weken geleden al geroepen in de Dickvoormekaar podcast. Oud nieuws.
Maar Cor Pot is babbelziek.
Dat Dick het nu ook zegt geeft toch te denken, hij had dus kennelijk totaal geen grip meer op de spelersgroep.

Dat is wel een hele treurige constatering.
blablablabla
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:02:29 #269
268491 fetX
pi_200269084
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nouja, Dikkie geeft terecht aan dat toen hij zijn contract aan ging er nog geen ECL was.
Dit klopt deels. Het was namelijk wel al bekend dat het er kwam alleen was het (nog) niet mogelijk om je daarvoor te kwalificeren. Het is een beetje afhankelijk van wat er nu daadwerkelijk staat natuurlijk. Als er staat bonus X voor EL en bonus Y voor CL en geen ECL dan heeft Dick geen poot om op te staan.
pi_200269100
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar Cor Pot is babbelziek.
Dat Dick het nu ook zegt geeft toch te denken, hij had dus kennelijk totaal geen grip meer op de spelersgroep.

Dat is wel een hele treurige constatering.
Zou dat door Bergneus komen denk je? Hij was al vrij snel een rebellenleidertje geworden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')