abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200267217
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jij bent wel erg goed op de hoogte hoe en wat er precies in dat contract staat.
Advocaat zegt het toch zelf dat de Conference league niet is benoemd, Feyenoord heeft dit ook al bevestigd.
#12 is not for sale!
pi_200267249
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:03 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Advocaat zegt het toch zelf dat de Conference league niet is benoemd, Feyenoord heeft dit ook al bevestigd.
Ja, alleen dat. Niet wat daar de consquenties van zijn. Feyenoord begint nu zelf ook over dat het pas zou gelden als het hoofdtoernooi bereikt zou worden.
pi_200267271
Maar goed, ik ga er vanuit dat zodra het op een rechtszaak uit zou lopen, wij als club zo groot zijn om te zeggen 'gaan we niet doen Dickie, zeg maar hoe we hier uit gaan komen'.
pi_200267289
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:06 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, ik ga er vanuit dat zodra het op een rechtszaak uit zou lopen, wij als club zo groot zijn om te zeggen 'gaan we niet doen Dickie, zeg maar hoe we hier uit gaan komen'.
Als dat zo zou zijn zouden ze hem dat geld nu ook al wel geven he.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Forum Admin donderdag 8 juli 2021 @ 14:08:18 #230
35723 crew  GGMM
pi_200267294
Op mij komt het een beetje over alsof er staat "Bij het halen van Europees voetbal (Champions League / Europa League) krijg je een bonus!"

Toen is Dick zijn contract verlengd vorig seizoen op basis van diezelfde voorwaarden, maar is de Conference League die toen nieuw was er niet specifiek bijgezet.

En daarom probeert Feyenoord nu onder de bonus uit te komen.

In mijn ogen is dat nogal kinderachtig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 8 juli 2021 @ 14:08:54 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200267304
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:08 schreef GGMM het volgende:
Op mij komt het een beetje over alsof er staat "Bij het halen van Europees voetbal (Champions League / Europa League) krijg je een bonus!"

Toen is Dick zijn contract verlengd vorig seizoen op basis van diezelfde voorwaarden, maar is de Conference League die toen nieuw was er niet specifiek bijgezet.
Toen Dick in 2019 tekende was het al duidelijk dat de conference league er kwam.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200267315
quote:

“Je doet hier nogal wat aannames in het voordeel van Dick Afvocaat “
#12 is not for sale!
pi_200267318
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn zouden ze hem dat geld nu ook al wel geven he.
Ze zijn ook nog in gesprek (volgens Feyenoord).
  Forum Admin donderdag 8 juli 2021 @ 14:09:44 #234
35723 crew  GGMM
pi_200267320
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Toen Dick in 2019 tekende was het al duidelijk dat de conference league er kwam.
Die was er toen nog niet dat seizoen inderdaad en toen was ook nog niet duidelijk dat hij zou verlengen.

Dus logisch dat die er toen niet specifiek ingezet is
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_200267330
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nou en, de eerste die erover begon was Feyenoord.
Dus jij vindt dat Feyenoord hem maar gewoon dat geld moet geven, ongeacht of hij er recht op heeft? En dan straks zeker weer janken dat het zo'n financiële tyfusbende is bij de club en er geen geld is voor fatsoenlijke spelers. Manman.
blablablabla
  donderdag 8 juli 2021 @ 14:10:37 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200267332
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ze zijn ook nog in gesprek (volgens Feyenoord).
Dickie moet alleen elke keer een nieuw belkaartje kopen. Dat praat wat moeilijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200267335
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat ie er zou komen wel ja, maar niet al in dat seizoen waar het in dat contract over ging.

UCL is toch pas vanaf het afgelopen seizoen? Niet in dat corona seizoen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2021 14:12:44 ]
pi_200267351
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Dus jij vindt dat Feyenoord hem maar gewoon dat geld moet geven, ongeacht of hij er recht op heeft? En dan straks zeker weer janken dat het zo'n financiële tyfusbende is bij de club en er geen geld is voor fatsoenlijke spelers. Manman.
:')

Donder toch op met je aannames en gebral.
  donderdag 8 juli 2021 @ 14:12:32 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200267363
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

'Dick, asljeblieft, teken een jaartje bij! Het gaat zo goed, we zijn je nodig!'
'Dick, blijf alsjeblieft ondanks dat er een aantal spelers je bewust aan het naaien zijn!'
'Dick, het gaat financieel erg slecht dus we hebben graag dat je een loonoffer doet. De spelers die je een mes in de rug staken doen wel wat moeilijk maar ja'.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200267368
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:12 schreef Caland het volgende:

[..]

'Dick, asljeblieft, teken een jaartje bij! Het gaat zo goed, we zijn je nodig!'
'Dick, blijf alsjeblieft ondanks dat er een aantal spelers je bewust aan het naaien zijn!'
'Dick, het gaat financieel erg slecht dus we hebben graag dat je een loonoffer doet. De spelers die je een mes in de rug staken doen wel wat moeilijk maar ja'.
Dat zijn geen aannames maar feiten.
  donderdag 8 juli 2021 @ 14:13:21 #241
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200267371
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat zijn geen aannames maar feiten.
Oh, oké.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 8 juli 2021 @ 14:15:43 #242
35723 crew  GGMM
pi_200267410
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Hadden ze beter Pratto niet kunnen huren ipv onder gemaakte afspraken uit proberen te komen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_200267422
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Aldus huisjurist Scrummie die exact weet hoe de zaak in elkaar steekt en dat Dick hoe dan ook gelijk heeft zonder de ins en outs te kennen.

Had gehoopt dat die infantiele act waarin je alles wat Dick deed goedpraatte wel klaar was nu hij weg was, helaas.
blablablabla
pi_200267428
quote:

Volgens de T ziet het meer op de definitie van Europees voetbal, in de zin dat Feyenoord het pas Europees voetbal vindt als de groepsfase bereikt is.

quote:
Feyenoord stelt dat er nog helemaal geen Europees voetbal voor het komend seizoen is bereikt. De club moet eerst zes wedstrijden in diverse kwalificatieronden spelen om komend seizoen mee te doen aan een Europees toernooi. Die kwalificatieduels leveren de Rotterdammers geen stuiver op en kosten elke ronde meer geld dan ze opleveren.

Pas bij plaatsing voor een Europees toernooi ontvangt Feyenoord nieuwe inkomsten. Feyenoord zou geen probleem hebben gemaakt van uitbetaling van een bonus als de Rotterdammers zich meteen voor de groepsfase van een Europees toernooi hadden geplaatst. In het verleden betaalde Feyenoord bonussen ook pas uit als kwalificatie was gelukt.
Als dat het daadwerkelijke punt is ben ik bang dat ze Dickie gewoon mogen gaan betalen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200267429
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat ie er zou komen wel ja, maar niet al in dat seizoen waar het in dat contract over ging.

UCL is toch pas vanaf het afgelopen seizoen? Niet in dat corona seizoen.
Maar hij heeft toch zijn contract verlengd na het stopgezette seizoen? Toen was de UCL toch gewoon bekend bij alle partijen. Ik denk zelfs dat het bekend was bij het sluiten van het eerste contract, maar goed.
#12 is not for sale!
pi_200267430
Kunnen we het nooit meer over Pratto hebben?

Bedankt.
  Forum Admin donderdag 8 juli 2021 @ 14:16:59 #247
35723 crew  GGMM
pi_200267432
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:16 schreef Elan het volgende:
Aldus huisjurist Scrummie die exact weet hoe de zaak in elkaar steekt en dat Dick hoe dan ook gelijk heeft zonder de ins en outs te kennen.

In feite doet iedereen die denkt dat Feyenoord gelijk heeft toch precies hetzelfde.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin donderdag 8 juli 2021 @ 14:17:55 #248
35723 crew  GGMM
pi_200267447
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Volgens de T ziet het meer op de definitie van Europees voetbal, in de zin dat Feyenoord het pas Europees voetbal vindt als de groepsfase bereikt is.
[..]

Als dat het daadwerkelijke punt is ben ik bang dat ze Dickie gewoon mogen gaan betalen.
Ja als dat zo is dan is het helemaal schandalig. Dan zou hij die bonus alleen krijgen als hij kampioen wordt _O-
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_200267453
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Had gehoopt dat die infantiele act waarin je alles wat Dick deed goedpraatte wel klaar was nu hij weg was, helaas.
Wederom allemaal aannames. Gewoon achterlijke flauwekul.
pi_200267457
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

Deze uitleg zou inderdaad wel bedenkelijker zijn. Dick heeft namelijk helemaal geen invloed op het behalen van eindtoernooi.
#12 is not for sale!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')