Ik snap wel dat mensen met principes een beetje klaar zijn met deze club jaquote:Op donderdag 8 juli 2021 12:56 schreef Scrummie het volgende:
'Dick, asljeblieft, teken een jaartje bij! Het gaat zo goed, we zijn je nodig!'
'Dick, blijf alsjeblieft ondanks dat er een aantal spelers je bewust aan het naaien zijn!'
'Dick, het gaat financieel erg slecht dus we hebben graag dat je een loonoffer doet. De spelers die je een mes in de rug staken doen wel wat moeilijk maar ja'.
En dan eindig je met een rechtszaak omdat Feyenoord een bonusje niet wil uitkeren. Kutclub.
Laat Van BenthemGOD maar afrekenen met die geldwolf.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Op 24 september 2019 werd de conference league bekendgemaakt trouwens
Dickie tekende op 30 oktober 2019 bij Feyenoord
Noem je @Scrummie nou iemand met principes?quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen met principes een beetje klaar zijn met deze club ja
quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat Van BenthemGOD maar afrekenen met die geldwolf.
@GGMM probeert de laatste tijd heel geforceerd een slappe versie van de @Boussaadia act te doen (maar het lukt niet zo goed)quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als Dickie er een rechtszaak van maakt?quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als we hier een rechtszaak van gaan maken kan die hele club (qua management) de tering genieten.
Zolang Troost nog steeds in de RvC zit, heb ik daar een hard hoofd in.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als we hier een rechtszaak van gaan maken kan die hele club (qua management) de tering genieten.
Ik ben geen jurist, maar dat is toch ongeveer dat er ook naar de intenties van partijen moet worden gekeken? En dat je meeweegt in hoeverre partijen kundig zijn?quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dan moeten ze op grond van Haviltex wel aantonen dat dat ook de intentie was, denk ik. Kan me ook voorstellen dat ze dat nu opvoeren als bewuste keuze, maar dat het destijds niet specifiek zo besproken is.
Denk niet dat dat gaat gebeuren maar dan is het zijn goed recht!quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
En als Dickie er een rechtszaak van maakt?
Nou, dan Ajax waar ze rollenbollend over straat gaan met de armlastige familie van een voormalig supertalent…quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is toch de eiser in deze.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat gebeuren maar dan is het zijn goed recht!
lekkere jijbak maatquote:Op donderdag 8 juli 2021 13:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nou, dan Ajax waar ze rollenbollend over straat gaan met de armlastige familie van een voormalig supertalent…
Klopt, Haviltex-arrest. De letter van het contract is niet per se leidend.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:56 schreef Haringkop het volgende:
Ik ben geen jurist, maar dat is toch ongeveer dat er ook naar de intenties van partijen moet worden gekeken?
Niet op die troll happenquote:Op donderdag 8 juli 2021 13:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nou, dan Ajax waar ze rollenbollend over straat gaan met de armlastige familie van een voormalig supertalent…
Paar 100k max? Geen idee, maar denk niet dat we hier over miljoenen praten.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:59 schreef Scrummie het volgende:
Om wat voor bedrag zou zo'n bonus gaan?
Wat is er dan treurig? Advocaat heeft z’n prestatiedoelstelling niet gehaald en krijgt dus geen bonus. Hoe is dit zielig / treurig of wat dan ook voor Advocaat?quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:58 schreef GGMM het volgende:
En al die simpele fans blijven maar BenthemGOD!!1 roepen, maar eigenlijk is dit toch te treurig voor woorden.
[..]
lekkere jijbak maat
Jij bent wel erg goed op de hoogte hoe en wat er precies in dat contract staat.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wat is er dan treurig? Advocaat heeft z’n prestatiedoelstelling niet gehaald en krijgt dus geen bonus. Hoe is dit zielig / treurig of wat dan ook voor Advocaat?
Niet eens veel. Dick geeft duidelijk aan dat het hem niet eens om het geld gaat. (En als Dick dat zegt geloof ik dat direct) maar om het principe.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:59 schreef Scrummie het volgende:
Om wat voor bedrag zou zo'n bonus gaan?
De club begint geen zaak dat doet Dick debiel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je doet hier een hoop aannames in het voordeel van Feyenoord.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wat is er dan treurig? Advocaat heeft z’n prestatiedoelstelling niet gehaald en krijgt dus geen bonus. Hoe is dit zielig / treurig of wat dan ook voor Advocaat?
hij vraagt nergens omquote:Op donderdag 8 juli 2021 13:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nou en, de eerste die erover begon was Feyenoord.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
De club begint geen zaak dat doet Dick debiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |