SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Magallan is echt heel erg slecht. Die gaat nooit meer weg.
Medische hulp voor Llansana geloof ikWordt afgevoerd naar ziekenhuis
![]()
Magallan die het ook altijd lastig heeft in de voorbereiding tegen amateursquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Magallan is echt heel erg slecht. Die gaat nooit meer weg.
Medische hulp voor Llansana geloof ikWordt afgevoerd naar ziekenhuis
Oh.![]()
Leuk keepertje bij Quick'20, weegt maar 160 kgAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niet alleen Marc Overmars, ook Dusan Tadic zelf heeft bevestigd dat hij geen transfer zou maken. De Servir werd de afgelopen dagen gelinkt aan AC Milan, maar blijft bij zijn 'droomclub'.
Verscheidene media pakken dinsdag, tijdens het oefenduel tussen Ajax en Quick'20, uit met een verklaring van Tadic. "Ik blijf bij Ajax, dat is mijn droomclub", wordt hij geciteerd door Voetbal International. "Ik speel voor Ajax en ik heb te veel plezier om weg te gaan bij deze ploeg. Het is een van de mooiste clubs ter wereld."
Zondag sprak Overmars zich al uit. De directeur spelersbeleid liet tegenover VI weten dat hij niet van plan was om mee te werken aan een transfer. "Onze aanvoerder zal dit jaar niet vertrekken", was zijn duidelijke commentaar op de AC Milan-links. "Hij is zo belangrijk voor de club, in meerdere facetten. Hij is het cement tussen de stenen. Het is dus een duidelijke nee van onze kant, hij is niet te koop."
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:47 schreef GGMM het volgende:
Waarom speelt Ekkelenkamp nog niet bij Willem IIquote:Op zondag 14 maart 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van de haat op Ekkelenkamp
Laat die jongen met rustOh.![]()
Kennelijk had GGMM drie maanden meer geduld met hem dan anderen.quote:
Of hij is gewoon wat trager van begrip.![]()
Je moet wel heel weinig te doen hebben wil je naar dit soort potjes kijkenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar goed dat ik na 20 minuten wat anders ging doen![]()
![]()
Gisteren @LitmanenAFCA heftig voor schut, vandaag @GGMM voor schut, en dan ook nog Ajax zelf voor schut.
Ik zie een patroon.![]()
Met een doelman van 140 kilo.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:51 schreef Ramboetan het volgende:
Ik lees dat we gelijk hebben gespeeld tegen een amateur team.
Best wel zielig
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
#tenhagoutquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:51 schreef Ramboetan het volgende:
Ik lees dat we gelijk hebben gespeeld tegen een amateur team.
Best wel zielig![]()
Ajax heeft goede hoop Manchester City en Paris Saint-Germain af te troeven in de strijd om het Belgisch-Marokkaanse megatalent Rayane Bounida (15).
Het vijftienjarige Belgisch-Marokkaanse Rayane Bounida wordt gezien als megatalent.
De technisch begaafde middenvelder van Anderlecht, die een hit is op Instagram en YouTube, werd deze week in het bijzijn van zijn familie en Mo Nouri, de broer van Abdelhak Nouri, rondgeleid op sportpark De Toekomst en in de Johan Cruijff ArenA. Bounida heeft bij Anderlecht nog geen contract, waardoor Ajax hem voor een opleidingsvergoeding kan overnemen. De Amsterdammers proberen Bounida ervan te overtuigen dat Ajax de ideale tussenstap naar de Europese top is.
De nieuwe Hachim Mastour.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:44 schreef tong80 het volgende:
Ajax heeft goede hoop Manchester City en Paris Saint-Germain af te troeven in de strijd om het Belgisch-Marokkaanse megatalent Rayane Bounida (15).
[ afbeelding ]
Het vijftienjarige Belgisch-Marokkaanse Rayane Bounida wordt gezien als megatalent.
De technisch begaafde middenvelder van Anderlecht, die een hit is op Instagram en YouTube, werd deze week in het bijzijn van zijn familie en Mo Nouri, de broer van Abdelhak Nouri, rondgeleid op sportpark De Toekomst en in de Johan Cruijff ArenA. Bounida heeft bij Anderlecht nog geen contract, waardoor Ajax hem voor een opleidingsvergoeding kan overnemen. De Amsterdammers proberen Bounida ervan te overtuigen dat Ajax de ideale tussenstap naar de Europese top is.Oh.![]()
Met groot succes.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, die hebben ze bij Ajax ook ooit n onder de lat gehad.
Praten we over De Beer van de Meer a.k.a. De Bolle van Zwolle a.k.a. het lek van PEC of over onze meer recente Pizza keep Verhoeven ? Of over beidequote:Op donderdag 8 juli 2021 09:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, die hebben ze bij Ajax ook ooit n onder de lat gehad.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Vooral Verhoeven had ik in mijn gedachte bij 140 kilo.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:29 schreef manny het volgende:
[..]
Praten we over De Beer van de Meer a.k.a. De Bolle van Zwolle a.k.a. het lek van PEC of over onze meer recente Pizza keep Verhoeven ? Of over beide![]()
Was ook ooit een jarenlange hype in de jeugd bij AC Milan, vooral veel filmpjes met trucjes. Ajax wilde hem toen ook hebben.quote:
Uiteindelijk kon hij niet eens bij Zwolle mee
Oh.![]()
Een soort Freddy Adu maar dan op een Vespa met nektasje?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Rayane is sinds zo'n beetje zijn kleutertijd een hype die 1000 verschillende trucjes kon. Hoewel hij als het moet wel een behoorlijk overzicht heeft en zijn vaardigheden zich redelijk naar volwassen voetbalvelden vertalen heb ik erg mijn twijfels. Het is allemaal net wat te getruct en er lijkt wat weinig richting aan te zitten. Er lijken altijd meer van dit soort spelers uiteindelijk te mislukken dan te slagen.Mastour was wel echt het archetype egoistische showboat, dat heeft deze jongen toch wat minder.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was ook ooit een jarenlange hype in de jeugd bij AC Milan, vooral veel filmpjes met trucjes. Ajax wilde hem toen ook hebben.
Uiteindelijk kon hij niet eens bij Zwolle mee
[ Bericht 9% gewijzigd door -XOR- op 08-07-2021 13:07:02 ]Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Kunt u omschrijven wat er gaande is?quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:46 schreef kurk_droog het volgende:
In de arena gaan ze weer wat verbouwen maar wtf is er gebeurd met de buitenzijde?proberen is de eerste stap naar falen
Ik vind het een AliExpress-versie van een shirt van een paar jaar terug, maar weet niet meer precies welke.quote:
Ik vind het Adidas embleem er heel lelijk opzitten en die reflectiestrepen op de schouder zijn echt vreselijk.
Misschien wel het lelijkste Ajax thuis shirt in de categorie 'poging tot traditioneel'.![]()
Net als die zeehond Braziliaan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:59 schreef -XOR- het volgende:
Rayane is sinds zo'n beetje zijn kleutertijd een hype die 1000 verschillende trucjes kon. Hoewel hij als het moet wel een behoorlijk overzicht heeft en zijn vaardigheden zich redelijk naar volwassen voetbalvelden vertalen heb ik erg mijn twijfels. Het is allemaal net wat te getruct en er lijkt wat weinig richting aan te zitten. Er lijken altijd meer van dit soort spelers uiteindelijk te mislukken dan te slagen.
[..]
Mastour was wel echt het archetype egoistische showboat, dat heeft deze jongen toch wat minder.![]()
Ik heb shirts in Marmaris zien hangen die er minder als een parodie op een Ajax-shirt uitzagen.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Jaren lang lopen ze te janken om het oude logo en het ziet er gewoon totaal niet uit op een modernshirt.![]()
Het logo zelf is niet zo zeer het probleem (al ben ik nooit een heel groot fan ervan geweest) maar de plaatsing is gewoon ridicuul. Ook dat rode Adidas-logo zo half buiten de baanquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jaren lang lopen ze te janken om het oude logo en het ziet er gewoon totaal niet uit op een modernshirt.
Oh.![]()
Oude logo terug is juist goed maar op de n of andere manier werkt dit shirt niet helemaal.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Ftfyquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:54 schreef De_Kraam het volgende:
Oude logo terug is juist goed maar op de n of andere manier werkt dit shirt helemaal niet.![]()
Wie heeft bedacht dat de logo's niet gewoon binnen de baan geplaatst worden? Er klopt geen reet van, voelt als een shirt dat je in Turkije koopt voor 5 euro.![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:15 schreef PicoMMP het volgende:
Wie heeft bedacht dat de logo's niet gewoon binnen de baan geplaatst worden? Er klopt geen reet van, voelt als een shirt dat je in Turkije koopt voor 5 euro.
Voor de nostalgie blijkbaar.Oh.![]()
Ze hebben het shirt gewoon expres zo lelijk gemaakt zodat ze in n keer van dat jarenlange gezeur om het oude logo af zijn.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Kerlonquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Net als die zeehond Braziliaan.Mooie filmpjes op YouTube waren dat.
Net als Atouba, ook een echte held.![]()
Nee, dat was Martin Jol die eigen jeugd opstelde om ze vervolgens af te branden met als boodschap dat hij meer moest kunnen kopen. Die begreep geen hol van deze club.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 00:07 schreef AjaxArchief het volgende:
Is dit het dieptepunt in de clubhistorie?Life is what you make it.![]()
Nee, dat is het shirt van dit jaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 00:07 schreef AjaxArchief het volgende:
Is dit het dieptepunt in de clubhistorie?![]()
Dit weekend nog oefen-oefenen tegen Paderborn. En dan 2 serieuze oefenpotten tegen Anderlecht en Bayern. Ben benieuwd...proberen is de eerste stap naar falen
Ik zie geen drie sterren op dat shirt.quote:proberen is de eerste stap naar falen
Hoezo benieuwd? Geen nieuwe spelers en oefenwedstrijden zeggen niks.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:28 schreef manny het volgende:
Dit weekend nog oefen-oefenen tegen Paderborn. En dan 2 serieuze oefenpotten tegen Anderlecht en Bayern. Ben benieuwd...Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Tegen grote clubs zegt toch meer dan tegen Lutjebroek. Ik vond het Amsterdam Tournooi ook altijd leuk om heen te gaan. Ja, oefenwedstrijden. Het zegt niet veel..quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoezo benieuwd? Geen nieuwe spelers en oefenwedstrijden zeggen niks.proberen is de eerste stap naar falen
Vond het feit dat ze wekenlang met Stuttgart aan het steggelen waren om Verlaataids ergerquote:Op vrijdag 9 juli 2021 00:07 schreef AjaxArchief het volgende:
Is dit het dieptepunt in de clubhistorie?RED ONS HENNIEGOD![]()
Schuurs ziet vertrek niet zitten: 'Ik ben nog niet klaar bij Ajax'
Perr Schuurs denkt nog niet aan een vertrek bij Ajax. De jonge verdediger kent sinds het EK O21 de interesse van verschillende buitenlandse clubs. De verdediger laat echter duidelijk weten nog niet klaar te zijn in Amsterdam.
"Na het EK hebben een aantal clubs zich gemeld", laat Schuurs weten in gesprek met ESPN. "Voor mij was het wel duidelijk hoe ik het precies zag. Natuurlijk is het een mooi compliment als bepaalde clubs zich melden. Ik ben echter nog niet klaar bij Ajax en ik wil me graag verder door ontwikkelen."
Afgelopen seizoen leek Schuurs door te breken in het eerste elftal van Ajax. Na een goede voorbereiding overtuigde de verdediger de beleidsbepalers van Ajax om hem een kans te geven zichzelf te bewijzen. Na een aantal foutjes verdween Schuurs echter uit de basis, ten faveure van Jurrin Timber. Komend seizoen krijgt Schuurs de kans om opnieuw de concurrentiestrijd aan te gaan met Timber.
https://www.voetbalprimeu(...)-klaar-bij-ajax.html
hahaha. Dat is ook echt alsof je Roel Brouwers of een wat recenter voorbeeld Van Drongelen gaat halen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vond het feit dat ze wekenlang met Stuttgart aan het steggelen waren om Verlaataids erger![]()
Ajax en vroeg voetballen. 0-1 bij rust dus. 2-1 ft.quote:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Overmars vindt vast wel weer een club die hem een jaar wil huren.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze die nog kwijt willen kunnen ze hem beter zo weinig mogelijk laten spelen.Oh.![]()
Prima shirt behalve de kraag. Die moet gewoon rood zijn.quote:
Aan de andere kant, elk shirt zonder amurf is al een goed shirt.![]()
Een aantal jaren terug werd groot aangekondigd dat de arena een nieuwe schil kreeg. Bij 1 lange zijde is dat gebeurd maar de rest zou voor het ek klaar zijn... Je hoort er niets meer vanquote:![]()
![]()
Ook Rensch zit op dit moment thuis, 'Dat is medisch. Hij heeft wat klachten en is niet belastbaar', aldus Ten Hag, die inhoudelijk niet ingaat op de reden van de absentie van Rensch. 'Ik verwacht, of eigenlijk weet ik dat het niet ernstig is. Ik verwacht dat hij maandag of dinsdag weer in de training kan instromen.'quote:
![]()
Thxquote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook Rensch zit op dit moment thuis, 'Dat is medisch. Hij heeft wat klachten en is niet belastbaar', aldus Ten Hag, die inhoudelijk niet ingaat op de reden van de absentie van Rensch. 'Ik verwacht, of eigenlijk weet ik dat het niet ernstig is. Ik verwacht dat hij maandag of dinsdag weer in de training kan instromen.'
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Vond hem in het echt wel tof moet ik zeggen!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:57 schreef Tarado het volgende:
en verder het uitshirt vind ik ook maar matig![]()
Is dit het echt? Nee tochquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: