SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Magallan is echt heel erg slecht. Die gaat nooit meer weg.
Medische hulp voor Llansana geloof ikWordt afgevoerd naar ziekenhuis
![]()
Magallan die het ook altijd lastig heeft in de voorbereiding tegen amateursquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Magallan is echt heel erg slecht. Die gaat nooit meer weg.
Medische hulp voor Llansana geloof ikWordt afgevoerd naar ziekenhuis
Oh.![]()
Leuk keepertje bij Quick'20, weegt maar 160 kgAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niet alleen Marc Overmars, ook Dusan Tadic zelf heeft bevestigd dat hij geen transfer zou maken. De Serviër werd de afgelopen dagen gelinkt aan AC Milan, maar blijft bij zijn 'droomclub'.
Verscheidene media pakken dinsdag, tijdens het oefenduel tussen Ajax en Quick'20, uit met een verklaring van Tadic. "Ik blijf bij Ajax, dat is mijn droomclub", wordt hij geciteerd door Voetbal International. "Ik speel voor Ajax en ik heb te veel plezier om weg te gaan bij deze ploeg. Het is een van de mooiste clubs ter wereld."
Zondag sprak Overmars zich al uit. De directeur spelersbeleid liet tegenover VI weten dat hij niet van plan was om mee te werken aan een transfer. "Onze aanvoerder zal dit jaar niet vertrekken", was zijn duidelijke commentaar op de AC Milan-links. "Hij is zo belangrijk voor de club, in meerdere facetten. Hij is het cement tussen de stenen. Het is dus een duidelijke nee van onze kant, hij is niet te koop."
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:47 schreef GGMM het volgende:
Waarom speelt Ekkelenkamp nog niet bij Willem IIquote:Op zondag 14 maart 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van de haat op Ekkelenkamp
Laat die jongen met rustOh.![]()
Kennelijk had GGMM drie maanden meer geduld met hem dan anderen.quote:
Of hij is gewoon wat trager van begrip.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: