quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:51 schreef Paxie het volgende:
Wat hebben de volgende bands met elkaar gemeen?[/b]
Zou kunnen, maar niet het juiste antwoordquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:53 schreef pipster het volgende:
Ze zijn allemaal gebruikt in de serie Glee!
Welcome new player in town!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:06 schreef Paxie het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar niet het juiste antwoord
hint Trivium (voormalig)quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:00 schreef Burnett het volgende:
[..]
Welcome new player in town!
Heb je een cryptische hint? Bij de Peppers en Journey zie ik al geen enkele conXie...
Iets met de drummer of coverbands??
Ik pas sowieso, dit is niet mijn core muziek hoekje…quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:08 schreef Paxie het volgende:
[..]
hint 2
desondanks is het geen familie van elkaar
Kun je nog wat meer richting meegeven?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:37 schreef Paxie het volgende:
idd Beregd
De drummers delen allen dezelfde achternaam.
• Chad Smith - Red Hot Chilli Peppers
• Steve Smith - Journey
• Spencer Smith - Panic at the Disco
• Travis Smith - Trivium ( voormalige drummer)
Punt voor u
Was dat de Paul-vraag?quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:39 schreef Burnett het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit doet me sterk denken aan mijn eerste vraag hier...
Er zijn idd heel wat drummers versleten. best wel een hoerenbaan lolquote:Op woensdag 7 juli 2021 15:40 schreef Burnett het volgende:
Had dat Trivium niet meer drummers versleten dan Genesis en Spinal Tap?
Iets met een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:19 schreef Paxie het volgende:
[..]
Er zijn idd heel wat drummers versleten. best wel een hoerenbaan lol
Tommy Lee (motley crue) punt pour moi lolquote:Op woensdag 7 juli 2021 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets met een lul op een drumstel.
Badoem patsssjjjjj…
Da's al 1/2 juist (Smith)quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:12 schreef cafca het volgende:
Smith van Editors en Burrows van... Triggerfinger?
Jorja SMITHquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:44 schreef methodmich het volgende:
Eens even zien wie deze dame herkent dan...
[ afbeelding ]
Wie is zij?
Correct!quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:24 schreef Paxie het volgende:
[..]
Jorja SMITH
Addicted liedje is best leuk.
K's choice?quote:
Ciccone Youth?quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:07 schreef bartrid het volgende:
Ooit eens door een ex meegesleept naar een k's choice concert in Ahoy. Met zitplastsen dus lekker een dutje gedaan
Onder welke naam coverde Sonic Youth Addicted to Love?
Nu Flowquote:Op woensdag 7 juli 2021 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb heel lang niet geweten dat die 2 één en dezelfde band waren.
Totdat ik daar via deze topicreeks achterkwam...
In het kader van 'Lijken uit de kast'...
[ afbeelding ]
Wie en wat was hun hit?
Bijna…quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:54 schreef Paxie het volgende:
[..]
Nu Flow
idd blast from the past hahaha (this is big bro .......)
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:54 schreef Paxie het volgende:
[..]
Big Brovas Nu Flow
Stand Fok! Muziek Trivia deel MCDXXXIquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:54 schreef Paxie het volgende:
[..]
Big Brovaz Nu Flow
Die stonden ooit in de OP vermeld/gelinkt (gehost door @belsen meen ik), maar die link is verdwenen...quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:31 schreef cafca het volgende:
Hebben we die uitgebreide spelregels niet meer?
Ja, dat zag ik ook. Ik dacht, mooi leesvoer voor @Paxie , maar helaasquote:Op donderdag 8 juli 2021 08:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die stonden ooit in de OP vermeld/gelinkt (gehost door @:belsen meen ik), maar die link is verdwenen...
Nee…quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:05 schreef Paxie het volgende:
Aha got it. thanxs @:cafca
Ik heb het volledige antwoord nog niet gezien dus.....![]()
wel in delen.![]()
Dus een inkoppertje voor degene die snel is
Dus het punt is voor pipster, als zijn antwoord juist is…quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, degene die het antwoord juist heeft/completeert krijgt het punt…
@MadMaster gaf de uitvoerende.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee…
[..]
Dus het punt is voor pipster, als zijn antwoord juist is…
Mais Ouiquote:
Panic in muziek triviaquote:
Welk liedje en door wie een hit?quote:Look at this face I know the years are showing
Look at this life I still don't know where it's going
Hij heet echt anders.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:43 schreef cafca het volgende:
All I Need to know van Aaron Neville en Linda Rondstadt?
quote:
Ik durf het wel aan, onterecht puntje voor Da_Sandman verwijderd…quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:20 schreef methodmich het volgende:
Nesciooooooooooooooooooooooooooooooooo van The Nits.
Dank voor het waarnemen!quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durf het wel aan, onterecht puntje voor Da_Sandman verwijderd…
Stand Fok! Muziek Trivia deel MCDXXXI
Beregd 1
methodmich 2
Paxie 2
Bartrid 1
MadMaster 1
pipster 1
Blogman 1
cafca 1
Yed! Tegenwoordig JOS/Watergraafsmeer, maar toen nog niet.quote:
Mijn eigen oude cluppie, waar ik als pupil heb gebald…quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:59 schreef methodmich het volgende:
The Nits maakten ook een nummer over een Amsterdamse amateurvoetbalclub. Welke?
Iets met Zweden?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:11 schreef cafca het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen the Breeders, Aviici, Apocalyptica en ABBA?
Zo simpel was ie.quote:
Caronquote:
quote:After a handful of releases,1992 track "
" changed his career. In an interview with AXS celebrating the track's 23 year release,
said he "was working a 9-to-5 job when the song first came out. It was just such a massive, massive hit.It caught a lot of people off guard and it changed [his] life completely because [he] jumped into it full-time... making music, then touring, DJing, and producing." The track, which sampled Jomanda's "
" (remixed by Rollo and Red Jerry), went to number one on the Billboard European Hot 100 Singles and Hot Dance Music/Club Play charts.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durf het wel aan, onterecht puntje voor Da_Sandman verwijderd…
Dit is Don't You Want Me van Felixquote:
En nu terecht puntjequote:
quote:We could keep trying
But things will never change
So I don't look back
Still I'm dying with every step I take
But I don't look back
Stand Fok! Muziek Trivia deel MCDXXXIquote:
quote:Members
Jimmy Helms
Jimmy Chambers
Charles Pierre
Past members
George Chandler
William Henshall
Marc Goldschmitz
Myles Kayne
35 Jaar zelfs.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:29 schreef Homdeck het volgende:
Al is dat wel wat langer geleden dan 25 jaar
quote:She lives with a broken man
A cracked polystyrene man
Who just crumbles and burns
De linkerhand van David Lee Roth.quote:
Wat is er mis met de laatste update?quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook. Ik dacht, mooi leesvoer voor @:Paxie , maar helaas
Edit toch nog gevonden: http://www.belsen.net/Triviasounds/spelregelsfmt.htm
Helemaal niks. Mooie, kort en bondige samenvattingquote:Op zaterdag 10 juli 2021 00:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Wat is er mis met de laatste update?
"Doe mee!
Zoek niet op!
Best leuk.
Plop."
Alles is vrij!!quote:
Die waren toen nog niet eens geboren.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:44 schreef methodmich het volgende:
Lijkt mij de hoes van de nieuwe plaat van Suzan & Freek!
Of de originele 10 mistakesquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Laat ik weer eens meedoen..
Gruppo Sportivo - Back to 19 mistakes
Van wie de hand is weet ik niet, de borst is van Meike Touw:quote:
Hooaray for boobies van de Bloodhound Gangquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welk album, van wie?
1 IHYD
2 TIROTGWD
3 MB
4 TPOF
5 M
6 YDOT
7 TBOCL
8 RSVP
9 MCN
10 TBT
11 TCCWAP
12 HY
13 TIS
14 ALDISMBWTSIC
15 TTCTANJ
16 ACM
17 HFB
Iets van Nick Lowe ?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:05 schreef Berkery het volgende:
De decorbouwer van Top of the Pops blunderde ooit door bij een nummer, waarin een beroemde zanger bezongen word, niet de foto van de zanger, maar die van een toen beroemde darter met bijna dezelfde naam in de achtergrond op te hangen.
Over welk nummer gaat dit?
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:05 schreef cafca het volgende:
Jackie Wilson said van Dexy's Midnight Runners?
quote:
Ik ken ze allebei niet.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:14 schreef cafca het volgende:
Die je dan weer niet moet verwarren met deze sportjournalist:
Correct!quote:
Cecilia heeft in alles gestaan waarbij je geen kleding aan hoefde te hebben en zij is overleden aan een desastreuze ziekte. Een later lid van Centerfold heeft wel zelfmoord gepleegd…quote:Op maandag 12 juli 2021 09:32 schreef tong80 het volgende:
Rowan Moore stond nog in de playboy. Die blonde heeft volgens mij zelfmoord gepleegd.
quote:
Nova Mob en Sugar ?quote:Op maandag 12 juli 2021 21:20 schreef slaveloos het volgende:
Welke 2 bands ontstonden na het uiteenvallen van Husker du?
Die had ik ook in gedachtenquote:
Welk album van wie?quote:01 BC
02 FOTW
03 AQuestionOL
04 S
05 IDMT
06 AQuestionOT
07 S
08 HITH
09 WFON
10 DIB
11 ND
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:45 schreef cafca het volgende:
Black/White van the Frank Buoys Group
Who wants blood on the backseat of reality?
Black And White - Stranglersquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:06 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een coronaveilige versie van welke albumhoes?
Het heeft niet mogen baten...quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:06 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een coronaveilige versie van welke albumhoes?
Dat "she's heading west" eigenlijk een profetische voorspelling van het COVID 19 virus was?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:59 schreef MadMaster het volgende:
Welke 'hoax' dook er vorig jaar op rond Golden Brown van The Stranglers?
Dat is in ieder geval niet waar ik op doel.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat "she's heading west" eigenlijk een profetische voorspelling van het COVID 19 virus was?
Al klopte dat "stays for a day" natuurlijk van geen kanten....
Niks van gehoord en dat is ook niet muzikaal.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:57 schreef Paxie het volgende:
Jean-Jacques Burnel (bassist) zou zijn overleden
https://en.mediamass.net/(...)urnel/deathhoax.htmlquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks van gehoord en dat is ook niet muzikaal.
De 'hoax' ontstond na een post op YouTube...
Dat bericht is heel recent, mijn vraag gaat over vorig jaar…quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:28 schreef Paxie het volgende:
[..]
https://en.mediamass.net/(...)urnel/deathhoax.html
Ik heb het opgezocht, ik meen dat ik er inderdaad iets over heb gehoord of gelezen, nu ik er over nadenk heb ik het filmpje al eerder gezien...mja dat telt niet. De vermeende herkomst heeft trouwens geheel eigen lyrics.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Ben ik de enige hier die vorig jaar op Youtube een filmpje heeft gezien waardoor er (bij mij in ieder geval aanvankelijk wel…) twijfel ontstond over de herkomst van Golden Brown?
Klopt allemaal, maar vorig jaar dook er dus een filmpje op waar een andere bekende, veel oudere musicus Golden Brown leek te spelen. Die musicus is geboren in 1920 en overleed in 2012…quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:01 schreef pipster het volgende:
Ik heb geen filmpjes gezien over Gold & Brown. Ik ga er nog steeds vanuit dat het nummer gaat over Heroïne en /of een meisje.
Dat is toch geen hoax?quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt allemaal, maar vorig jaar dook er dus een filmpje op waar een andere bekende, veel oudere musicus Golden Brown leek te spelen. Die musicus is geboren in 1920 en overleed in 2012…
Dit verscheen vorig jaar op diverse kanalen waarbij niet meteen duidelijk was dat het niet meer dan een knappe montage was...quote:
quote:is known for its distinctive two-chord piano/bass vamp; catchy, cool-jazz saxophone melodies; inventive, jolting drum solo;[e] and unorthodox quintuple time
quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat je gewoon Take 5 van Dave Brubeck vraagt…
Binnen 2 dagen gaf je het antwoord…quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:54 schreef iggyinthehouse het volgende:
Even een makkelijke omdat de vorige zo lang duurde
Wat van wie?quote:Friday or Saturday, what does that mean?
Short space of time needs a heavy scene
Monday is coming like a jail on wheels
Dat was me ontgaan, dus dat is toeval. Ik was met een spotiffy lijstje bezig van nummers--waarvan-je-niet-wist-dat-het-covers-waren.quote:vanwege Peter R. nu veel te horen weer…
Mocht die openbaar zijn/worden, dan houd ik me aanbevolen…quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:34 schreef Berkery het volgende:
Dat was me ontgaan, dus dat is toeval. Ik was met een spotiffy lijstje bezig van nummers--waarvan-je-niet-wist-dat-het-covers-waren.
Hier staan er ook nog wel een paar in.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:34 schreef Berkery het volgende:
[..]
Stand Fok! Muziek Trivia deel MCDXXXI
Ik was met een spotiffy lijstje bezig van nummers--waarvan-je-niet-wist-dat-het-covers-waren.
Klikquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht die openbaar zijn/worden, dan houd ik me aanbevolen…
Zou Peter en zijn Rockets moeten zijn ipv Peter Koelewijn en zijn Rockets. dus twijfel of dit correct isquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:54 schreef cafca het volgende:
1. How Bout Us - Champaign (of was het Champagne?)
2. Checkered Love - Kim Wilde
3. ISTFB - GCJ
4. OC - KM
5. MQI - PdA
6. KMIJH - Peter Koelewijn En Zijn Rockets
7. YDMC - SS
8. Stand &Deliver - Adam & The Ants
9. DS - K
10. ATM - TN
You Drive Me Crazy!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:09 schreef Berkery het volgende:
6. Klap maar in je handen - Peter Koelewijn
7. ? - Shakin' Stevens?
Bijzonder dat met name #9 zo snel geraden wordt, dat had ik niet verwacht voor toch een soort van culthit…quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:26 schreef Paxie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 How 'Bout us - Champaign
2 Chequered Love Kim Wilde
3 I ve seen that face before -Grace Jones
4 Only crying - Keith Marshal
5 Ma Quale idea - Pino D angio
6 Klap maar in je handen - Peter Koelewijn en zijn Rockets
7 you drive me crazy Shakin? Stevens
8 Stand and deliver - Adam and the Ants
9 Don-t stop - K.i.d.
10 Attention to me - The Nolans
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest bij #9 zelf even checken wat dat ook al weer was…quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:50 schreef cafca het volgende:
Nr. 9 en 10 zeggen mij beide niks, al zat ik wel aan The Nolans (of The Nits) te denken...
Ook opgezocht, waren wel 2 dikke oja'squote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest bij #9 zelf even checken wat dat ook al weer was…
Same, terwijl ik rond deze tijd de top 40 wel volgde. Ik heb stand & deliver nog op single.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:50 schreef cafca het volgende:
Nr. 9 en 10 zeggen mij beide niks, al zat ik wel aan The Nolans (of The Nits) te denken...
Little Richardquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:11 schreef Paxie het volgende:
1992
Garland Jeffreys zong Hail Hail Rock and Roll
Ergens aan het eind van het nummer noemt hij een 8 tal legendes![]()
Nu ben ik de beroerdste niet en krijg je er 1 van mij cadeau![]()
Ik wil van jou de resterende 7 horen
Little Richard, ..... ....., .. ......., .... ......
Here comes ....., .... ......., ..... ..... and ..... ...
Jerry Lee Lewis ?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:32 schreef Burnett het volgende:
Onder welke artiestennaam is Jiles Perry Richardson Jr. beter bekend?
Pergy Sledge ?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:32 schreef Burnett het volgende:
Onder welke artiestennaam is Jiles Perry Richardson Jr. beter bekend?
Rice Vallens?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:20 schreef Burnett het volgende:
[..]
Toen Percy zijn grote hits had was de gezochte artiest al overleden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk album, van wie?quote:is
's eighth album, released in 1979. The album was the first digitally recorded major-label album in popular music. Bop Till You Drop was recorded on a digital 32-track machine built by 3M.
The album consists almost entirely of covers of earlier rhythm and blues and rock and roll classics, including Elvis Presley's "Little Sister" and the 1965 Fontella Bass-Bobby McClure hit "Don't Mess Up a Good Thing", on whichduetted with soul star Chaka Khan.
🙈quote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:22 schreef Paxie het volgende:
Bop Till You Drop - Ry Cooder
Je gaf de titel van het album zelf al weg
Johan is een van de beste Nederlandse bands voor mij. Bovenstaande kan ik ook zeer waarderen. Welke band en wel album?quote:werd in 1988 in Joure opgericht door gitaristen Theo de Jong en Paul Dokter (ex Toylets). De band werd gecompleteerd door bassist Ale Bosma en drummer Joan Hooghiemstra. Na de debuutsingle Rebecca (You're gonna be allright) verscheen in 1990 het album
dat werd uitgebracht door het kleine Integrity Records.
Frizzle Sizzlequote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:23 schreef cafca het volgende:
Ook barefoot, niet pregnant (voor zover ik weet): [ afbeelding ]
Wie?
quote:
Stand Fok! Muziek Trivia deel MCDXXXIquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:55 schreef Paxie het volgende:
zZz
Heb ooit hun lbum in mijn kast gehad the sound of zZz![]()
Misschien komt het antwoord wel uit Oostenrijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:13 schreef cafca het volgende:
Ik doe vast een gokje op Why is everybody always picking on me van the bloodhound gang
Mijn volgende hint zou zijn: gaarvglovrevquote:
die van Wammes? Ridgeley?quote:
quote:Martin Sig ontmoette de Duitse muziekproducer Norbert Reichart tijdens een formule 1-wedstrijd in 1997 op het circuit van Monza. Ze gebruikten de formule 1 als concept en toen hun eerste single "Formula" wereldwijd in 80 landen werd uitgebracht en met als gevolg dat de single een wereldwijde hit werd. Formula behaalde in de Nederlandse Top 40 de 3e plaats en in de Belgische Ultratop 40 bleef de single 5 weken op nummer 1 staan (van 21 maart tot 11 april 1998).
In 1998 kwam de 2e single "Geil!" uit. Er kwam verschillende merchandise op de markt zoals condooms en T-shirts met daarop de tekst "Geil!", om zo de verkoop van deze single een goede boost te geven. Een jaar later in 1999 brachtde single "The Return" uit (een cover van Andrea Bocelli & Sarah Brightman). Dit werd een redelijk succes. Bij deze laatste single is het team uitgebreid. Voor deze single hadden ze een goede stem nodig. Zo vonden ze de 23-jarige Clarissa uit Denemarken die het Team kwam versterken.
DJ Visagequote:
gawwwd kun je zien wat plamuur met je gezicht kan doenquote:
quote:In 2005 rezen nieuwe problemen bij dit nummer. Het liedvan
leek verdacht veel op Fade to grey. De schrijfster
beweerde eerst van niet, maar na een dreiging van een rechtszaak, werd Visage als credits genoemd.
had in 1996 een klein hitje met een remix van dit nummer.
Over de oorsprong van de song weet ik genoeg, alles van na de versie van Visage is grotendeels aan me voorbij gegaan...quote:Op maandag 19 juli 2021 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Van DJ Visage naar Visage en hun Fade to Grey. Welke 2 artiesten zoek ik bij?
[..]
De titel van het eerste liedje is One Word, geschreven door Linda Perry.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Van DJ Visage naar Visage en hun Fade to Grey. Welke 2 artiesten zoek ik bij?
[..]
Mark 'Oh durf ik dan wel in te vullen.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De titel van het eerste liedje is One Word, geschreven door Linda Perry.
De artiest van de tweede werd geboren als Marko Albrecht.
Yes.quote:
Frits Booter Illusie...quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:00 schreef iggyinthehouse het volgende:
Niemand? Soort van vervolgvraag...artiestennaam is te vinden in de echte naam
F.R. Davids?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:14 schreef iggyinthehouse het volgende:
Deze man zingt niet over daden maar over....
F.R. Davidquote:
ik mis er 1quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:08 schreef Berkery het volgende:
Cliff Burton
Jason Newsted
Bob Rock
Robert Trujillo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |