Die is er alquote:Op dinsdag 6 juli 2021 05:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, schrijf jij eens een wappie parodie op schni schna schnappie!
Ook een DTS versie?quote:
quote:
dat kan toch maar is ze ook tegen het vaccineren van haar kind?quote:
Goffer.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 05:55 schreef Maanvis het volgende:
Een maat van me woont vlak buiten Chernobyl in de Ukraine, hij heeft laatst de serie Chernobyl gekeken en telde 8 feitelijke onjuistheden op 1 hand...
Met tegenzin staat ze het toe,maar je merkte wel een onderlinge spanning.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 05:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat kan toch maar is ze ook tegen het vaccineren van haar kind?
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 05:55 schreef Maanvis het volgende:
Een maat van me woont vlak buiten Chernobyl in de Ukraine, hij heeft laatst de serie Chernobyl gekeken en telde 8 feitelijke onjuistheden op 1 hand...
Pas na jouw reactie las ik nog een keer wat er stond.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 05:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Pas na jouw reactie las ik nog een keer wat er stond.
I
Need
MORE
Coffee
NOW!
waarheen ga jequote:
Daar kan ik wel iets mee ...quote:
Je kan helemaal niet weg,je slowcookert komt vandaag.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 05:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar kan ik wel iets mee ...
* DJMO één voor één leegslobbert
quote:
Wandelen, waar m'n voeten me heen brengen.quote:
oke niet gaan, rustdagquote:Op dinsdag 6 juli 2021 05:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wandelen, waar m'n voeten me heen brengen.
optie drie zijn niet m'n eigen woorden hoor, dat zouden de woorden van Rob zijn als ik het hem zou vragenquote:
En of jij dan luistert.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
optie drie zijn niet m'n eigen woorden hoor, dat zouden de woorden van Rob zijn als ik het hem zou vragen
ik heb m'n eigen pakketdependance (aka de burenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 05:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan helemaal niet weg,je slowcookert komt vandaag.
Mogguuuuuhquote:
Dat heb je wel goed geregeld.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb m'n eigen pakketdependance (aka de buren) in de straat. Heerlijk. Alleen als er voor ontvangst getekend moet worden blijf ik thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |