Overtrainen is ook niet goed.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:05 schreef DJMO het volgende:
Voor mijn verjaardag (26-6) heb ik gezegd dat ik vanaf de maandag na m'n verjaardag volop aan de bak zou gaan.
Ik keek even m'n overzicht terug.
[ afbeelding ]
Over rustdagen gesproken
i know. Maar morgen en donderdag kan ik sowieso niets/weinig want bezoek aan m'n jongens en oa de fysio. Dus ik wil vandaag wel een stukje routecheck gaan doen. Ik heb de afgelopen week namelijk nogal de neiging om tegen onverwachte wegafsluitingen/omleidingen aan te lopen.quote:
Maar nog geen route?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
i know. Maar morgen en donderdag kan ik sowieso niets/weinig want bezoek aan m'n jongens en oa de fysio. Dus ik wil vandaag wel een stukje routecheck gaan doen. Ik heb de afgelopen week namelijk nogal de neiging om tegen onverwachte wegafsluitingen/omleidingen aan te lopen.
Hoe bedoel je? M'n route ligt voor 95% vast. Wil vandaag maar klein stukje bekijken.quote:
Voor vandaag leave.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? M'n route ligt voor 95% vast. Wil vandaag maar klein stukje bekijken.
Ja, ik wil het stuk tussen Oosterbeek en Elst even bekijken. Is ca 11 km.quote:
Wel op gestemdquote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
optie drie zijn niet m'n eigen woorden hoor, dat zouden de woorden van Rob zijn als ik het hem zou vragen
Had ik wel gedacht, juist omdat ik er trut in had gezetquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:19 schreef FreshFruit het volgende:
Die poll heeft geen zin,DJ doet er alleen iets mee als de uitslag haar bevalt.
Voorspelbaar hequote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Had ik wel gedacht, juist omdat ik er trut in had gezet
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:24 schreef DJMO het volgende:
Ik moet alleen wel de nederrijn oversteken. Ik snel met streetview loeren, maak ik gebruik van een veerboot ipv een brug
Haha, die heb ik al lang niet meer gezien, laat staan nodig gehadquote:
Dat is dan het antwoord.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Haha, die heb ik al lang niet meer gezien, laat staan nodig gehad
Het antwoord is dat ik as we speak onder de douche spring om daarna te ontbijten, lunch te maken en er vandoor te gaan.quote:
Kan ik even puntjes graaien.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het antwoord is dat ik as we speak onder de douche spring om daarna te ontbijten, lunch te maken en er vandoor te gaan.
Goedemorgen Jacq.quote:
quote:
Lekker geslapen?quote:
Ik post tussendoor gewoon lekker mee hoorquote:
Precies goed eigenlijk.quote:
Na een nachtje doorhalen was dit wel even fijn.quote:
Denk aan je rustquote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Na een nachtje doorhalen was dit wel even fijn.
Beter dit dan 5 keer per nacht wakker worden.quote:
Ja jij weet zelf wel bestequote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beter dit dan 5 keer per nacht wakker worden.
Ga je het met ons delen?quote:
Nou, ik wist nauwelijks hoe ik het had toen ik vanmorgen om vier uur wakker schrok. Heb vanaf half elf zo'n beetje één ruk gemaakt. Dat is heel lang geleden dat ik me dat kan heugen ...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beter dit dan 5 keer per nacht wakker worden.
Mooi zoquote:
Oh dat wil ik best doen hoor. Ik stuur je wel een messenger berichtje.quote:
Ik van 10 tot 5 nu.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou, ik wist nauwelijks hoe ik het had toen ik vanmorgen om vier uur wakker schrok. Heb vanaf half elf zo'n beetje één ruk gemaakt. Dat is heel lang geleden dat ik me dat kan heugen ...
Nog beter dusquote:
Je bent zelf mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |